Fórum >> Típusok >> Stelvio

RomeoOne2019-01-02 22:12:35 // 1114
Egyébként engem nem csak maga a szűrő jelenléte zavar, hanem az, hogy ez egy olyan autó, amit eredetileg NEM így terveztek. Most hozzávágnak egy szűrőt, akkor mi lesz ebből? Mert ez nem lesz olyan szerves része az autónak, mint a többi rész, amit együtt terveztek meg. Lehet, hogy ez is csak egy katalizátorhoz hasonló dolog, de a katalizátort már elég ideje teszik az autókba és azzal együtt tervezték az eredeti modellt. Elrontja a kipufogó rendszer hangolást, helye sincs neki, így nem ott lesz, ahol a legoptimálisabb, hanem ott, ahova be tudják zsúfolni, stb. Ez sajnos nettó rossz lesz a kocsinak.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-02 21:56:02 // 1113
Apum megkérdezte a véleményemet még a rendelés előtti napon, hogy szerintem is jól gondolja e. Apósom meg elment pár szalonba és ezt dumálták rá kb.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-02 21:53:21 // 1112
A 159 értékvesztését Te tudod legjobban. Ha minden tönkre megy benne sem fogom soha rákölteni egy fapados Giulia árát sem. Nem is értem ezt a kirohanást, de mindegy. Mi sosem leszünk ebben egy hullámhosszon, mert Te kicsettinted egy stelvio árát és nem érdekel a többi. Én meg más szemszögből nézem az anyagiakat amit ugysem fogsz elfogadni vagy megérteni. Ennyi, különbözünk. Attól hogy Te akarod megmondani én mit gondolok vagy akarok, attól az nem lesz úgy :-) Akkor sem, ha huszadjára modod el, hogy nem. akarok új autót. :-) Hadd döntsem el majd én. A mazdát lefosozni is minek? Szerinted a Stelvio az abszolút és egyetlen jó választás? Baromság. Neked az, másnak más.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-02 21:38:27 // 1111
Ezt értem de Te Te vagy, ha apám lennék akkor egy 1.0-ás fosvágen UP-ban csücsülnék :D
Csabi2019-01-02 21:38:11 // 1110
"A családban immár két autó van aminél a szűrőmentesség az egyik döntő érv volt."

Gondolom egyik esetben sem hangoztattad ( vásárlás előtt) a véleményed a szűrők "bajságáról" :))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-02 21:34:26 // 1109
rovarban is volt DPF lehet ezért adtam el mert rájöttem, jah nem, mert végre az Alfának is lett SUV-ja...
RomeoOne2019-01-02 21:30:58 // 1108
Azt tudjuk, hogy a Mazdát utálod, de azért elég sok más alternatíva van még benzinesben részecskeszűrő nélkül a Stelvio kategóriájában. És volt már neked rovarod is. Biztos jobban meggondoltad volna akkor, hogy mit vegyél újonnan. Persze lehet akkor is Stelvio lett volna, nem tudom.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-02 21:30:07 // 1107
Legyen így :-) A családban immár két autó van aminél a szűrőmentesség az egyik döntő érv volt. Apum focusa a másik, azért lett 1.8 dízel anno, mert az volt az egyetlen dizel akkor ami még rendelhető volt és dpf nélküli.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-02 21:28:10 // 1106
szerint jó hasonlat, az 59-ben nem zavar, hogy bármikor tönkre mehet amire nincs is gari szóval zsebbe nyúlós de egy új autónál zavar ami garis... lehet én ülök fordítva a lovon? :DDD
Stef2019-01-02 21:26:49 // 1105
Az Alfa mintha egy kissé elsiette volna ezt. Csak 2021 januárjától lenne kötelező az E6D minden új forgalomba helyezett autónál... Az az érzésem, hogy az E6D Giulia-t tapasztalat szerzéshez beáldozzák egy esetlegesen 2021-ben megjelenő modell érdekében.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-02 21:26:11 // 1104
jaja ha már májusban is csak részecskeszűrőst lehetett volna biztos nem is vettem volna Stelviot inkább néztem volna egy fos mazdát, mert hát gusztustalan szar de abban bezzeg nincs... életszerű :DDD
Szerintem meg sokaknál csak egy újabb ok hogy miértne...
RomeoOne2019-01-02 21:26:05 // 1103
*mint a többi márkának
RomeoOne2019-01-02 21:25:21 // 1102
Az alfának azért kell ilyen szarságokat beletennie, mert nincs elektromos hajtása, mint a többi modellnek, amivel a flotta kibocsátását le tudnák szorítani. Ha lenne, akkor még pár évet tudnának ezzel várni. Simán lehet, hogy ez veti vissza az eladást. Attól, hogy később mindenhol lesz részecskeszűrő, még most boldogan megveheti azt, amiben nincs. Aztán, ha később lesz, vagy beletörődik vagy vesz hibridet/elektromosat/akármit. Csökkenni fog a benzin/dízel részaránya és nem tudhatjuk, hogy mennyire. Nem biztos, hogy később is a részecskeszűrőset választják valami más alternatívával szemben.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-02 21:24:55 // 1101
Ez így hülyeség ugye érzed? :-) Nem vagyok dohányos, de a számba nyomták a cigit, mert csak így engedtek le a klubba. Elviselem, mert oda akartam menni. Kompromisszum, amit elviselek. Most egyszer és utoljára. Nem basztattam senkit, szar hasonlat volt. :-)
RomeoOne2019-01-02 21:20:54 // 1100
Szerintem ez az analógia meg inkább Rád igaz :)
Te már ott ülsz az újonnan vett, nem részecskeszűrős benzinesben. Aki meg ezután venne és már csak részecskeszűrős jut neki, annak meg beszólsz, hogy minek izél a részecskeszűrőn... :)
Csabi2019-01-02 21:18:00 // 1099
Aki új autót akar venni, az fog is, nem ez fogja elrettenteni, már csak azért is mert minden márka használni fogja. Akik nem, ott más kompromisszumot kell kötni...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-02 21:11:53 // 1098
ez tök jól hangzik egy jelenleg is DPF-es autóban ülőtől kb olyan mikor a számban lóg a cigi és egy másik dohányost b@asztatnék minek dohányzik rákot lehet tőle kapni :DDDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-02 21:04:45 // 1097
Itt hányan tudjuk? :-) Ne gondold, hogy a vásárlók tájékozatlanok. Még apósom, is tudja, hogy a skywalker macudában nincs szűrő, pedig nem egy autóguru. Ez látszik is abból amit vett mondjuk.. :-D Csak kontrasztként, a szűrőről tud, de pl fogalma sem volt, hogy a cx-3 az a kettes macuda gólyalábon. Azt hitte, hogy emelt 3-mas..Szóvá nehéz ezt igy látni, hogy a vevők mivel vannak tisztában. elég ha az egyik márka kampányol a szűrőmentesen is tiszta motorral, máris sokan 'felvilágosulnak'. Ettől fogalmuk sem. lesz mi az, csak azt tudják, hogy nem kell. És jelenleg én magamat sem sorolom sokkal jobb kategóriába. Utána olvastam, de akkor sem kéne..
Csabi2019-01-02 21:03:06 // 1096
Sajna az Alfát ostorozta az Audin, Porschén túl, a legjobban...
Csabi2019-01-02 20:58:35 // 1095
Persze hogy más, ahogy az elöbb írtam. Nem az emberek miatt, hanem a WLTP és az EURO 6C miatt
Csabi2019-01-02 20:56:35 // 1094
Nem gondolom , h ennek sok köze lenne hozzá, mivel a többség azt sem tudja mik ezek. Csupán - ahogy magyarázzák- az autógyártóknak komoly nehézséget okoz a WLTP-re való átállás.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-02 20:55:38 // 1093
Mégis szeptembertől esnek az eladások. Az emberek olvasnak, tájékozódnak és nincs már bizalom. Plusz szerintem nőtt az alapár.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-02 20:47:05 // 1092
Szerintem is visszaveti az érdeklődést. Elvileg a benzines szűrőt nem kell regenerálni, nincs vele baj városban, de a bizalom már megrendült, nekem se kéne... szívjon vele más előbb, aztán majd meglátjuk.. :-)
Stef2019-01-02 20:42:42 // 1091
Más lehet az oka. 10 emberből 9,5 nem tudja mi az a WLTP és E6D.
RomeoOne2019-01-02 20:40:40 // 1090
Lehet, hogy mások sem szeretik a részecskeszűrőt benzinesben, meg az adblue-t a dízelben
Csabi2019-01-02 20:38:44 // 1089
Nézegettem az eladásokat, hát mit mondjak megdöbbentett az eladások visszaesése. /WLTP bevezetése miatt/
Stelvio esetében ~50%, Giulia-nál közel 60%-kal estek az eladások...
Kócosw2018-12-30 07:20:13 // 1088
Hat nem egy stelvio az mar biztos.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-30 00:02:50 // 1087
Ahhh nem tud megfogni sehogy sem... más világ
Liquid2018-12-29 23:21:26 // 1086
A képen látható eredeti brosúrát szívesen elajándékoznám valakinek.
Kazes☻2018-12-29 20:55:08 // 1085
Érdekesss...
:)
Kócosw2018-12-28 20:09:03 // 1084
Mar azt hittem az jött a belesés után
:)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-28 13:04:07 // 1083
Nem ültem bele, nem süllyedek le odáig :)))
Kócosw2018-12-28 11:19:35 // 1082
Hogy tetted be hab tested egy xc40 be gyúrós barátom? :D
Jorjie2018-12-27 21:14:26 // 1081
Volt szerencsém kipróbálni egy Stelviot, ha valakit érdekel blogomban írtam róla pár mondatot.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-12 20:10:33 // 1080
hát a bzik sem vesznek ilyet azoknak van valami szépérzékük :DDD talán az öngyilkos hajlamú fogorvosok...
Tommi2018-12-12 19:55:49 // 1079
Akinél mondjuk úgy, hogy khm... nagyon máshol vannak a hangsúlyok autóvásárláskor :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-12 18:53:53 // 1078
bolt előtt állt ma egy Volvo xc40, belekukkantottam hát puritánabb, mint egy Fábia és annyi, mint egy felszerelt Stelvio... ki a tököm vesz egy ilyen pusztulatot...
Szabolcs 1592018-12-04 06:21:25 // 1077
Papir alapján a stelvio 200 lovas úgy gyorsul mint a giulia hátsó kerekes 180 lovas dízel,
Szabolcs 1592018-12-04 06:09:14 // 1076
papíron azért van különbség a 200 és a 280 lovas között,
'''''2018-12-03 20:12:36 // 1075
xc60 volt nekünk is de szerintemannál jobban megy a stelvio 200lóval.Nem néztél egyébként gyorsulási értékeket?Mármint papíron.
alfa155gyuri2018-12-03 20:12:28 // 1074
Mik a negatív hírek az új dízelről?
Gerion2018-12-03 20:09:21 // 1073
Még méretre is hasonló, 215 lovas XC60 Volvo, igaz az dízel.
Kocsit olyan fél év múlva cserélnénk, a Stelvio kifejezetten tetszik egyébként, tesztvezetni is kellemes volt, ára is rendben, családnak is tetszett, de azt még a nejem is levette utasként, hogy a 200 lovas gyorsulása nem túl acélos. Szóval talán a 280 lovas, mert újabb dízelt a sok negatív hír miatt inkább nem (azután meg kiderül, hogy betörnek-e tényleg az elektromos autók.)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-03 20:07:26 // 1072
biztos van, kb 50 lóerő különbség mivel a 200 lovas sem annyi, ha nem 230 mérőpadon, nekem csak a 200 lovas van de én nem érzem kevésnek, nem gyorsul rosszabbul, mint pl a 200 lovas 159 1.8TBi.. Dinamic állásban pörgeti 2700 felett tartja a fordulatot...
'''''2018-12-03 19:24:05 // 1071
Tuti van különbség gyorsulásban.Érdekes,hogy ezek szerint gyengének érezted a 200lovat.
Milyen autóból ültél át?
Egyébként mindent meg lehet szokni.Én már a qv-t is megpiszkálnám csak akkor ugrik a gari.
Gerion2018-12-03 19:05:21 // 1070
Sziasztok! A Stelvio 200 és 280 lóerős benzinese között van a gyakorlatban is érzékelhető különbség? Oké, papíron 80 ló nem kevés, de volt aki tesztelte már mindkettőt?
Tegnap tesztvezettem egy papíron szinten nem rossz, 200 lovas benzinest automata váltóval, de őszintén szólva kissé csalódás volt, pörgette a motort az automata (D-állásban a DNA), de eléggé nem volt meg az "ülésbe préselős" fíling. 280 lovas tesztautó sajnos nem volt.

(A lóherés változatot is néztem futólag, de annak az ára teljesen irreális ahhoz képest, hogy lényegében kívül-belül pont ugyanúgy néz ki, mint a 280lovas)
RomeoOne2018-11-25 22:46:21 // 1069
Talán abban a szegmensben még nem, de pár tíz millával feljebb már simán lehet, hogy ez is szempont ;)
Tommi2018-11-25 22:42:41 // 1068
Idő kérdése volt... :) Majd ezt is megdönti valaki... Egyébként ez a Nordschleife-őrület szerintem csak a gyártók közötti cerka méregetés, nem hinném, hogy rajtuk kívül bárki is komolyan veszi :) Nehezen tudok elképzelni olyan szitut, amikor emberünk álmatlanul forgolódik éjjelente és azon agyal, hogy a 100 ezer euróját mire költse, mert a Stelvio QV tetszik neki, de van már gyorsabb a Nordon és ha megveszi, akkor meg fogják szólni a golfklubban :)))
Szabolcs 1592018-11-25 08:32:18 // 1067
Szabolcs 1592018-11-25 08:30:43 // 1066
Már nem a stelvio a leggyorsabb a nürnburgringen hanem a Mercedes glc 6,3 v8 biturbo 4000 cm 700nm, plusz 2 hengerrel meg 4000 es motorral könnyen ment jó köridőt
Jimmi T.2018-11-03 15:24:12 // 1065
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.