Nem kell rehabilitálni! Ezt az autót úgy kell elfogadni, amire készült!
Vida: "az üljön bele mégegyszer, akinek két anyja van"!
Hat akkor én vállalom a két anyát!
A legnagyobb élmény már csak beülni! Ha a beszállason túl van az ember, már minden rendben....
Giuntini2020-06-07 11:20:50 // 1025
GTVili2020-06-07 10:53:39 // 1024
Stipi-stopi! Enyém a szélső! :-)
RomeoOne2020-06-07 10:44:53 // 1023
Szerintem ezt ki is lehetne tenni címlapra, a 4C rehabilitálása céljából :)
G-MANN🍀2020-06-07 10:01:34 // 1022
Köszönjük a részletes leírást!! 🍀👍 Eszembe jutott az FCA egyik élmény napja 🍀 28 fok, napsütés, 4C, ÁLOM 😉
Giuntini2020-06-07 09:58:32 // 1021
Én csakos ezt venném szupersportautónak! A többi "elpuhult" mégha 7-800 lóval büszkélkedhet, mivel tele van elektronikával. Ez alól kivétel a LaFerrari, de az meg.....
A 4C visszaadja a versenyautók hangulatát, neked kell uralni a gépet, egy hiba és végzetes lehet! A 4C a bizonyítéka hogy nem a lóerők végtelen emelésével lehet igazi élményt elérni. Azért megtehették volna, hogy belerakják a Veloce 280 lovas verzióját, azzal síman tovább élhetett volna. Tudom, azzal magyarázták a leállást, hogy drága volt a gyártás. De egy versenyautót kap az ember ezért a pénzért!
Viszont a 4C nagyon jó befektetés. Minimum tartja az árát de inkább emelkedik.
A 4C visszaadja a versenyautók hangulatát, neked kell uralni a gépet, egy hiba és végzetes lehet! A 4C a bizonyítéka hogy nem a lóerők végtelen emelésével lehet igazi élményt elérni. Azért megtehették volna, hogy belerakják a Veloce 280 lovas verzióját, azzal síman tovább élhetett volna. Tudom, azzal magyarázták a leállást, hogy drága volt a gyártás. De egy versenyautót kap az ember ezért a pénzért!
Viszont a 4C nagyon jó befektetés. Minimum tartja az árát de inkább emelkedik.
Giuntini2020-06-07 00:37:41 // 1020
Köszönöm az összefoglalót! Tudtuk mi ezt hogy a Laptiming teszt nem volt az igazi a hideg idő miatt! A sper difi miatt húzták le, de nem pályán hanem normál hegyi úton nem számít!
Davide Cironi mondta meg róla az igazi véleményt, ami egy az egyben a te véleményed is!
Gratulálok, hogy van Neked egy ilyen valódi purista autócsodád!
Davide Cironi mondta meg róla az igazi véleményt, ami egy az egyben a te véleményed is!
Gratulálok, hogy van Neked egy ilyen valódi purista autócsodád!
R33Z2020-06-07 00:05:39 // 1019
@Giuntini,
Bocs a kesoi valaszert, de cserebe hosszu lesz 🙂.
Szoval szamomra lenyugozo a gep. Gyakorlatilag egy csovezett versenyautohoz hasonlitanam leginkabb, rendszammal. Batorsag es orultseg volt ezt az autot ARnak megcsinalni, de ezuton is koszonom nekik 🙂.
A magyar cikkek, videok bizonyos resze finoman szolva, fura. Onnan kezdenem, hogy ez a kocsi eleve kompromisszumokrol szol, nem mindenkinek es foleg nem elso es egytlen autonak valo. Igy kellett volna a tesztekhez hozzaallni. Valyi Pistat nagyon birom, de nem ertem, az Avis berautoert odavolt teljesen. Azt mondja jobb, mint a Cayman, Elise, micsoda tapadas, kanyarsebesseg, stb.. Majd par evvel kesobb, az ujabb tesztautoval Kakucson mar nem jo a TCT, sem vezetni sperr nelkul, tolja az orrat is, aaa kar erte, inkabb egy Elise. Vidanak faj benne a dereka, nem bir ki-beszallni, hangos a motor, meg kedve sem volt tesztelni az esoben, az latszott. Majd masnap Kakucson kivittek hidegben, nyirkos aszfaltra, nem melegitettek be a gumit, kapart, mint az orult meg masodikban is. Ha aznap egy Caymant visznek, eppen olyat ment volna az is. Walter Csabit is tokre birom, tehetseget maximalisan elismerem, de nem ertem a hozzaallasat. Vagyis inkabb azt mondanam, abbol a nehany perces ismeretbol es tapasztalatrol, akkor es ott, ennyi allt neki ossze. Ha maskor kapjak meg ezt a kocsit, 30 fok, meleg aszfalt, talan egesz mas lett volna a konkluzio. Azt sajnalom, hogy egy viszonylag nepszeru csatornan huzta le nullara. Volt is ismerosom, aki igy kezdte. Vettel egy 4Ct?...dehat azt mondtak a laptimingban is, hogy egy szar...
Sajat tapasztalatok szuk 1 honap es egyetlen (sajnos forgalmasabb) Paradsasvar-Matrahaza utan:
Altalanos kozlekedes.
Minden korulmenyek kozt megallja a helyet, mint jarmu. Tehat el lehet "vergodni" barhova, ha elfogadja az ember a velejaro kompromisszumokat. Megegyszer kiemelnem, ezen nincs mit csodalkozni, mert ez az auto ilyen, errol is szol az egesz koncepcio. Tehat alaposan tervezd meg az utat, a legjobb minosegre torekedj, keruld a nagyobb fekvorendoroket, bukkanokat, felhajtokat. Minden ilyen mutargyon ovatosan hajts at. Az eleje a legkenyesebb pontja, mar ott is kepes leerni, ahol nem is tunik veszesnek. Van viszont a lokos aljan egy koptato, ami gyorsan megtanit a hataraira. Ja es a nagyobb aszfalt felgyurodeseket kerulni kell, beleerhet a hasa.
Gyorsan menes.
Csakis is kivalo uton, de tudja, adja, tomege ellenere is nagyon stabil boven 200 felett is. Okos nagyon, nem diszkos diffuzorokkal. Egy dolog amit kiemelnek, a kormanyzas. Nincs rasegites, nagyon naturalis es kozepallasnal van egy hatarozott "dead zone", ami okozhat meglepetest elozeseknel hosszbordan. Kapaszkodni kell rendesen ket kezzel es nincs gond, nem kell bepanikolni, ha megrantja a borda, le kell kormanyozni. Szerpentinen, nagyon jokat lehet vele fordulni, nem halalba kergetve is eszmeletlen elvezetes. Szerintem egy atlag feletti kepessegu, sportos, autobuzi felhasznalonak nagyjabol ennyi eleg is.
Nagyon gyors kozlekedes. (ertem ezalatt azt, hogy kb. palyatempoban szeretnenk elvezkedni, kanyarogni) Na itt van a kutya elasva. Azt tapasztalom, hogy van az autonak egy hatarozott, de viszonylag szukebb mukodesi tartomanya, ahol viszont minden arannya valik. Ekkor mutatja meg az az igazi arcat, azonban ha igy akarjuk vezetni, ehhez elengedhetetlen az optimalis tapadas. Enelkul bizony sokkal jobban hajlamos alulkormanyozottsagra, mint a QV. A kisordogot csak akkor lehet elohuzni, ha az elso kerekeken is megvan az optimalis tapadas. A mai homerseklet pl. mar egesz jo volt, kiveve amikor nem esett. Fek, csakis a legjobbakat tudom mondani, rendes pedalgep van benne, mint a versenyautokban, elkepeszto, a legjobb amit valaha probaltam. A valtoval semmi gond, azt gondolom pont ez a nyers duplakuplungos illik hozza. El nem tudnam kepzelni a QV precizios szerkezetevel. A 4C igy hu onmagahoz, ezzel a szerkezettel. D es Rben nagyon gyors, nyers, odavag kemenyen, alapvetoen az egesz auto mukodese ilyen. Hatalmasakat fuj le, 1.5 baron tolt, csattog, durrog, agressziv, kemeny, mint a beton.
Egy olyan auto amivel mar 100zal is kegyetlen elvezetes haladni, pusztan a hangok, mechanikai zorejek miatt. Szokni kell ha megallsz, kiszednek belole, csak egy fenykep?, beleulhetek?, mennyibe kerul?, mennyivel megy? mi ez? Uristen:O...
A Giulia Qhoz kepest is nagyon jo, mas es nem is osszehasonlithato. Q egy igazi monster, a mai mernoki tudas teteje. 4C pedig egy elmenyauto, ami visszahozza a klasszikus regi vezetesi elmenyt hanggal, durvasaggal, valamint muszaki zsenialitas es formai mualkotas.
Ilyen, szerintem.
Bocs a kesoi valaszert, de cserebe hosszu lesz 🙂.
Szoval szamomra lenyugozo a gep. Gyakorlatilag egy csovezett versenyautohoz hasonlitanam leginkabb, rendszammal. Batorsag es orultseg volt ezt az autot ARnak megcsinalni, de ezuton is koszonom nekik 🙂.
A magyar cikkek, videok bizonyos resze finoman szolva, fura. Onnan kezdenem, hogy ez a kocsi eleve kompromisszumokrol szol, nem mindenkinek es foleg nem elso es egytlen autonak valo. Igy kellett volna a tesztekhez hozzaallni. Valyi Pistat nagyon birom, de nem ertem, az Avis berautoert odavolt teljesen. Azt mondja jobb, mint a Cayman, Elise, micsoda tapadas, kanyarsebesseg, stb.. Majd par evvel kesobb, az ujabb tesztautoval Kakucson mar nem jo a TCT, sem vezetni sperr nelkul, tolja az orrat is, aaa kar erte, inkabb egy Elise. Vidanak faj benne a dereka, nem bir ki-beszallni, hangos a motor, meg kedve sem volt tesztelni az esoben, az latszott. Majd masnap Kakucson kivittek hidegben, nyirkos aszfaltra, nem melegitettek be a gumit, kapart, mint az orult meg masodikban is. Ha aznap egy Caymant visznek, eppen olyat ment volna az is. Walter Csabit is tokre birom, tehetseget maximalisan elismerem, de nem ertem a hozzaallasat. Vagyis inkabb azt mondanam, abbol a nehany perces ismeretbol es tapasztalatrol, akkor es ott, ennyi allt neki ossze. Ha maskor kapjak meg ezt a kocsit, 30 fok, meleg aszfalt, talan egesz mas lett volna a konkluzio. Azt sajnalom, hogy egy viszonylag nepszeru csatornan huzta le nullara. Volt is ismerosom, aki igy kezdte. Vettel egy 4Ct?...dehat azt mondtak a laptimingban is, hogy egy szar...
Sajat tapasztalatok szuk 1 honap es egyetlen (sajnos forgalmasabb) Paradsasvar-Matrahaza utan:
Altalanos kozlekedes.
Minden korulmenyek kozt megallja a helyet, mint jarmu. Tehat el lehet "vergodni" barhova, ha elfogadja az ember a velejaro kompromisszumokat. Megegyszer kiemelnem, ezen nincs mit csodalkozni, mert ez az auto ilyen, errol is szol az egesz koncepcio. Tehat alaposan tervezd meg az utat, a legjobb minosegre torekedj, keruld a nagyobb fekvorendoroket, bukkanokat, felhajtokat. Minden ilyen mutargyon ovatosan hajts at. Az eleje a legkenyesebb pontja, mar ott is kepes leerni, ahol nem is tunik veszesnek. Van viszont a lokos aljan egy koptato, ami gyorsan megtanit a hataraira. Ja es a nagyobb aszfalt felgyurodeseket kerulni kell, beleerhet a hasa.
Gyorsan menes.
Csakis is kivalo uton, de tudja, adja, tomege ellenere is nagyon stabil boven 200 felett is. Okos nagyon, nem diszkos diffuzorokkal. Egy dolog amit kiemelnek, a kormanyzas. Nincs rasegites, nagyon naturalis es kozepallasnal van egy hatarozott "dead zone", ami okozhat meglepetest elozeseknel hosszbordan. Kapaszkodni kell rendesen ket kezzel es nincs gond, nem kell bepanikolni, ha megrantja a borda, le kell kormanyozni. Szerpentinen, nagyon jokat lehet vele fordulni, nem halalba kergetve is eszmeletlen elvezetes. Szerintem egy atlag feletti kepessegu, sportos, autobuzi felhasznalonak nagyjabol ennyi eleg is.
Nagyon gyors kozlekedes. (ertem ezalatt azt, hogy kb. palyatempoban szeretnenk elvezkedni, kanyarogni) Na itt van a kutya elasva. Azt tapasztalom, hogy van az autonak egy hatarozott, de viszonylag szukebb mukodesi tartomanya, ahol viszont minden arannya valik. Ekkor mutatja meg az az igazi arcat, azonban ha igy akarjuk vezetni, ehhez elengedhetetlen az optimalis tapadas. Enelkul bizony sokkal jobban hajlamos alulkormanyozottsagra, mint a QV. A kisordogot csak akkor lehet elohuzni, ha az elso kerekeken is megvan az optimalis tapadas. A mai homerseklet pl. mar egesz jo volt, kiveve amikor nem esett. Fek, csakis a legjobbakat tudom mondani, rendes pedalgep van benne, mint a versenyautokban, elkepeszto, a legjobb amit valaha probaltam. A valtoval semmi gond, azt gondolom pont ez a nyers duplakuplungos illik hozza. El nem tudnam kepzelni a QV precizios szerkezetevel. A 4C igy hu onmagahoz, ezzel a szerkezettel. D es Rben nagyon gyors, nyers, odavag kemenyen, alapvetoen az egesz auto mukodese ilyen. Hatalmasakat fuj le, 1.5 baron tolt, csattog, durrog, agressziv, kemeny, mint a beton.
Egy olyan auto amivel mar 100zal is kegyetlen elvezetes haladni, pusztan a hangok, mechanikai zorejek miatt. Szokni kell ha megallsz, kiszednek belole, csak egy fenykep?, beleulhetek?, mennyibe kerul?, mennyivel megy? mi ez? Uristen:O...
A Giulia Qhoz kepest is nagyon jo, mas es nem is osszehasonlithato. Q egy igazi monster, a mai mernoki tudas teteje. 4C pedig egy elmenyauto, ami visszahozza a klasszikus regi vezetesi elmenyt hanggal, durvasaggal, valamint muszaki zsenialitas es formai mualkotas.
Ilyen, szerintem.
Kazes☻2020-04-25 22:09:54 // 1017
Kazes☻2020-04-08 11:29:52 // 1016
GT Ɨ|ѯ2020-03-24 07:00:58 // 1015
Kazes☻2020-03-14 23:08:20 // 1014
Giuntini2020-01-08 13:47:49 // 1013
Giuntini2019-12-07 10:00:40 // 1012
Kazes☻2019-12-06 23:24:54 // 1011
Giuntini2019-12-01 17:12:21 // 1010
A 4C nem a teljesítményről szól!! Teljesen más koncepció alapján építették.
GT Ɨ|ѯ2019-12-01 16:27:25 // 1009
Erős túlzás ezt leírni és 10db-ot csináltak amit aranyáron adnak, hagyjuk....
Kazes☻2019-11-27 19:03:12 // 1008
GT Ɨ|ѯ2019-10-15 08:12:21 // 1007
RomeoOne2019-09-13 20:05:24 // 1005
G-MANN🍀2019-08-29 16:04:57 // 1004
Zolibácsi2019-08-29 15:47:55 // 1003
Laciferi2019-07-23 12:35:39 // 1002
Alfa Romeonal is milyen jo lenne ha lenne berelheto tesztauto ilyen esetekre :)
Rohodi Mihály2019-07-23 12:14:33 // 1001
Már nincs az AVIS-nál szerintem, árulták a hahu-n, aztán gyanítom eladták, mert most a mobile.de-n hirdeti valaki.
Ez a verda volt az, amit bérelni lehetett napi 100.000-ért:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?dam=0&id=280686766&ms=900%3B29&scopeId=C&sfmr=false&vc=Car
Ez a verda volt az, amit bérelni lehetett napi 100.000-ért:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?dam=0&id=280686766&ms=900%3B29&scopeId=C&sfmr=false&vc=Car
Laciferi2019-07-23 10:51:44 // 1000
AVIS kolcsonzonel van, de eleg huzos az ara :)
Rohodi Mihály2019-07-20 08:12:54 // 999
Szerintem ez nagyjabol lehetetlen kuldetes, ritkabb mint egy Ferrari.. :-)
Vermacy2019-07-19 11:26:57 // 998
Sziasztok!
Szeretnék bérelni egy 4C-t egy hétre, de nem találok még Bécsben és Pozsonyban sem.
Tudnátok segíteni?
Köszönöm
Szeretnék bérelni egy 4C-t egy hétre, de nem találok még Bécsben és Pozsonyban sem.
Tudnátok segíteni?
Köszönöm
RomeoOne2019-07-01 21:35:51 // 997
RomeoOne2019-05-23 08:58:31 // 996
Orbán is Alfát vezet! :DDD
fb video
Meg ő sem lehet túl nagy híve az elektromos autóknak. Idézem:
"Valaki: Ez rendes autó azért, nem?
OV: Persze, hát hallani a hangját, az a kulcs..."
fb video
Meg ő sem lehet túl nagy híve az elektromos autóknak. Idézem:
"Valaki: Ez rendes autó azért, nem?
OV: Persze, hát hallani a hangját, az a kulcs..."
Kazes☻2019-05-17 21:29:25 // 995
Kazes☻2019-04-17 22:21:22 // 994
Szuper járgány... nem kevésért. :)
Abarai2019-04-12 09:59:25 // 992
Nem is lett volna rossz.
GT Ɨ|ѯ2019-04-11 07:16:02 // 991
Haddel2018-09-16 20:31:34 // 990
GT Ɨ|ѯ2018-09-05 07:16:58 // 989
Kátyúországba /mo/ tökéletes:-)
( lenne )
( lenne )
Kazes☻2018-09-04 22:16:36 // 988
RomeoOne2018-06-28 14:45:28 // 987
Rolee462018-06-16 22:19:03 // 984
Uhh,hát ez nagyon odavág!Szerelem első látásra😍
Haddel2018-06-16 21:21:12 // 983
Béci Ɨ|ѯ2018-06-11 20:19:40 // 982
Azok a lámpák... Behalok, annyira jók! :)
Liquid2018-06-11 14:55:52 // 981
az eredeti is jól néz ki, de ez nagyon karaj lett
Jorjie2018-06-11 14:41:21 // 980
BCS2018-05-02 18:22:31 // 979
bevitte Pestre a forgalomba...no comment.
A lötyögős kormányoszlop, meg a bolyhosodó alcantara kormány...ezek után kíváncsi vagyok, hogy a laptiming alkalmával majd mibe köt bele...valamibe biztos bele fog.
A lötyögős kormányoszlop, meg a bolyhosodó alcantara kormány...ezek után kíváncsi vagyok, hogy a laptiming alkalmával majd mibe köt bele...valamibe biztos bele fog.
Kazes☻2018-05-01 14:59:31 // 978
Izé... hát nem sok... néha, mintha egy Toyota Yarishoz hasonlítaná... De, legalább a bömöst is fikázta, nem kicsit! :)
Forsberg2018-05-01 12:01:36 // 977
Semmi értelme nem volt ennek a teszt(?)nek.
BCS2018-05-01 10:38:16 // 976
https://www.youtube.com/watch?v=NDoZn5so3BA
"Túl hangos" a 4C...OMG
"Túl hangos" a 4C...OMG
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.