Beárazni valamit aztán látva, hogy megy felárazni a legbalfaszabb dolog amit a gazdasági életben el lehet követni.
Ha ezt egy logannal csinálnák, megértem hogy ezt mondod. De a luxus kategóriában (4C már oda húz inkább) teljesen természetes dolog. A Fiatnak nem az az apró pénz kell, amit a 4C + Spideren húznak, hanem az a plusz, amit a 4C árazásával megalapoznak. Ennek mentén a Giulia simán várható 10M környékére indulónak és el tudom képzelni hogy a csúcsmodell a 20ba is belekap, ha tényleg Maseratival közösködik.
BeeGee2015-03-10 09:28:14 // 825
Grando2015-03-10 08:42:07 // 824
Az alapelv minden autógyártónál a haszon. Nem a te vagy az én életem jobbítása. Nincsenek magasztos célok vagy jó és gonosz gyártók. Stílus ide vagy oda. A valódi különbséget legfeljebb az jelenti, hogy mi emberek mit hozunk ki az egészből, már ha egyáltalán felvetül ilyen szempont (értsd: klubozás, közösségformálás vs. közlekedőedény). Ezt lehet erősíteni vagy akár leszarni gyári részről. Lehet spontán egymásra találás vagy felülről irányított erőlködés. Lehet ezt reszelgetni meg fűrészelgetni, a valós emberi szempont azonban nagyjából maximum ennyi a történetben.
Abban természetesen igazad van, hogy a profitszerzést lehet többféle módon is csinálni. Meg abban is, hogy ez a módja, azaz a 4C Spider brutális(?) felárazása nem éppen kifinomult, hanem sokkal inkább őszintén és úgy istenigazából pofán vág. Na de beszállni a ringbe egy profi bokszoló ellen, aztán meglepődni, sírdogálni, lázadni... Vajon melyik fél a nagyobb balfasz? Aki a pofont lezavarja vagy aki ettől meglepődik?
Amúgy egy jó kis 4C Spidernek magam is örülnék - csak nekem, csak itt és csak most. Ha viszont már mindenki ilyennel járkálna... a fene tudja. Lehet, hogy akkor meg inkább kurvára nem is kéne. ;)
A hozzáállásuk pedig, amiről a leírás beszámol, egyszerűen kritikán aluli. Mondjuk úgy, hogy őszintén szar. Ez pedig legalábbis elszomorító.
Abban természetesen igazad van, hogy a profitszerzést lehet többféle módon is csinálni. Meg abban is, hogy ez a módja, azaz a 4C Spider brutális(?) felárazása nem éppen kifinomult, hanem sokkal inkább őszintén és úgy istenigazából pofán vág. Na de beszállni a ringbe egy profi bokszoló ellen, aztán meglepődni, sírdogálni, lázadni... Vajon melyik fél a nagyobb balfasz? Aki a pofont lezavarja vagy aki ettől meglepődik?
Amúgy egy jó kis 4C Spidernek magam is örülnék - csak nekem, csak itt és csak most. Ha viszont már mindenki ilyennel járkálna... a fene tudja. Lehet, hogy akkor meg inkább kurvára nem is kéne. ;)
A hozzáállásuk pedig, amiről a leírás beszámol, egyszerűen kritikán aluli. Mondjuk úgy, hogy őszintén szar. Ez pedig legalábbis elszomorító.
quasimoto2015-03-10 00:03:19 // 823
Grando lehet stílusosan is pénzt keresni, nem csak szarfacsari módon. Beárazni valamit aztán látva, hogy megy felárazni a legbalfaszabb dolog amit a gazdasági életben el lehet követni. Vannak cégek akik ezt vállalják és vannak akiknek a név számít annyit, hogy nem. Erre gondoltam. Nyilván az alfának nagyon kell a pénz, nem gálánsoskodhat, alig van autója, ami van az is ócskán fogy, kell a pénz főleg új modell bevezetés előtt. Megértem őket, de akkor is rosszul néz ki a történet.
Halesz2015-03-09 23:19:22 // 822
Mennyiért kéne adniuk szerinted? Komolyan, vezesd már le, hogy szerinted mi érte a reális ár?
De a képletben legyen benne az is, hogy 10 millió+ forint egy TCT-váltós, 1750 Tbi-s Giulietta...
De a képletben legyen benne az is, hogy 10 millió+ forint egy TCT-váltós, 1750 Tbi-s Giulietta...
Rohodi Mihály2015-03-09 17:33:02 // 820
Halesz, jó cikk :-)
Kicsit pontosítva: a vászontető széria, az összetekerhető, és ebben a gyári zsákban lehet tárolni (minőségért sorry, katalógusból fotóztam ki):
A hard top (carbon) nem tehető be az autóba, az "csak" a téli üzemmód része, fent a tetőn :-)
(Ki jár télen egy 4C Spiderrel?!)
Accessoriból rendelhető.
Kicsit pontosítva: a vászontető széria, az összetekerhető, és ebben a gyári zsákban lehet tárolni (minőségért sorry, katalógusból fotóztam ki):
A hard top (carbon) nem tehető be az autóba, az "csak" a téli üzemmód része, fent a tetőn :-)
(Ki jár télen egy 4C Spiderrel?!)
Accessoriból rendelhető.
LacUS2015-03-09 16:59:35 // 819
Én nem teljesen értem a fanyalgókat... Ez elsősorban "sporteszköz", egy drágának tűnő, de tudásához képest szerintem jól árazott termék. Másodsorban közlekedési eszköz, szerintem. Aki nagy kijelzős navit akar meg hasonló menettulajdonságot az mehet a bajorokhoz ott megkapja,de ha ez az ár nem tetszett akkor az se fog :) Én úgy tekintek rá,hogy ez az a játék amit a hozzám hasonló felfogású (és nálam tehetősebb) arcoknak találtak ki. Akinek ez otthon 2. vagy 3. autó és csak arra kell,hogy kimenjen egy pályanapra saját lábán és vissza is jöjjön, és emellett még ütőképes is legyen. A 4C erről szól, szerintem. Ha lenne erre pénzem, a tököm se reszelgetne egy 25éves autót azért,hogy kivigyem pályázni, a fene se költene rá sok-sok pénzt, hogy biztonságos legyen és ütőképes legyen. Ezt itt megkapod a gyártól. Légkondi kell?Nagy navi?Kényelmes ülés? Erős motor? Akkor te gt kategóriát keresed, ez meg ahogy talán valamelyik amcsi szaklapban fogalmaztak budget Ferrari, egy sportautó vagy inkább versenyautó. :)
Halesz2015-03-09 16:33:38 // 818
Majd a jeeplove.hu-n ;)
White Lady2015-03-09 16:19:03 // 817
ha szeretnéd, hogy be legyen satírozva :D
White Lady2015-03-09 16:17:52 // 816
ez igaz Halesz, de ilyen hozzá állás mellett a következő nem hozzájuk fog.
Andy2015-03-09 15:59:43 // 815
Ha már ugyanahhoz a brandhez tartozik, lecserélhetem a főképem? :))))
Halesz2015-03-09 15:55:00 // 814
Igen, egyszerűen nem értem az okát, hogy legalább egy-két gyártási helyet miért nem kapott a régió...
(Mondjuk attól a profit ugyanahhoz az imporőrhöz vándorolt... Mármint abban az esetben, amire Te célzol)..
(Mondjuk attól a profit ugyanahhoz az imporőrhöz vándorolt... Mármint abban az esetben, amire Te célzol)..
White Lady2015-03-09 15:46:19 // 813
Halesz! Én egyetlen egy szóval sem mondtam, hogy drága. Nyilván az, de akinek ez kell a boldogságához, az áldozzon rá. Nem gondolom, hogy minden magyar ember megteheti de azt sem, hogy egy ilyen autó mindenkinek kell. Az elég "béna helyzet" meg nem csak erre érvényes. Ha már most így viselkednek azzal az ügyféllel aki potenciális vásárló, akkor mit fognak nyújtani később, mondjuk ha már a pénz nem nálam van hanem náluk. Ez a felháborító!!!!
Andy2015-03-09 15:28:45 // 812
Talán ezért is kellene komolyabban venni azokat akik ebben a régióban tudnak és hajlandóak ennyi pénzt áldozni egy autóra.
Nem csak FAM, de a komplett FIAT elmehet a sóhivatalba.
Még jó hogy van ebben az országban olyan cég ahol szívesen látnak 20-22 millert... :P :)))
Nem csak FAM, de a komplett FIAT elmehet a sóhivatalba.
Még jó hogy van ebben az országban olyan cég ahol szívesen látnak 20-22 millert... :P :)))
Halesz2015-03-09 15:27:13 // 811
Mióta kiderült, hogy nincs gyártási hely erre a két évre, hiába töltesz idehaza ki szándéknyilatkozatot... Mielőtt ezt meg tudták, lehetett.
Elég béna helyzet...
Elég béna helyzet...
Halesz2015-03-09 15:23:24 // 810
Az egyediség, a kis példányszám miatt úgy gondolom ez még mindig egy olyan ár, amennyiért el fogják tudni adni. Szerintem a coupé iránti hatalmas érdeklődés miatt rájöttek, hogy azt olcsón adták, lehet ezen nagyobbat is keresni.
Ne az itthoni fizetésekhez viszonyítsd az árát, teljesen felesleges. Svájc persze a másik véglet, Genfben olyan arányban láttam Porschéket az utcán, mint itthon Suzukit, de a nyugati fizetésekhez viszonyítva ez egy elérhető árú autó, azt gondolom. Nyilván a kategóriájához mérten. Ott az ilyet simán harmadik autónak veszik.
A Facebookon van egy Alfa Romeo Owners nevű csoport. Ott kábé hetente felkerül egy fotó 4C tulajokról, akik használják is az autót. Ránézésre teljesen átlagos emberek, mint Te vagy én. Ők megtehetik.... Ha mondjuk Franciaországban dolgoznánk ugyanabban a szakmában, mint most, ottani keresettel nem lenne kérdés, hogy össze tudnánk-e rakni rá a pénzt.
Én itthon nem tudom ezt megtenni, de remélem nem mindig lesz ez így.
Szóval szerintem nem az Alfát kéne szapulni, hogy ez drága.
Azt számolgattam, hogy a hazi fizetési viszonyokhoz kb 8-10 millió forintnak kéne lenni arányosan ennek az autónak az ára, kb akkor lenne olyan árban, mint amit tőlünk nyugatabbra a 25 millió...
De ugye nem az Alfától várjátok, hogy Kelet-európai viszonyokhoz árazza be az autóját?
Ne az itthoni fizetésekhez viszonyítsd az árát, teljesen felesleges. Svájc persze a másik véglet, Genfben olyan arányban láttam Porschéket az utcán, mint itthon Suzukit, de a nyugati fizetésekhez viszonyítva ez egy elérhető árú autó, azt gondolom. Nyilván a kategóriájához mérten. Ott az ilyet simán harmadik autónak veszik.
A Facebookon van egy Alfa Romeo Owners nevű csoport. Ott kábé hetente felkerül egy fotó 4C tulajokról, akik használják is az autót. Ránézésre teljesen átlagos emberek, mint Te vagy én. Ők megtehetik.... Ha mondjuk Franciaországban dolgoznánk ugyanabban a szakmában, mint most, ottani keresettel nem lenne kérdés, hogy össze tudnánk-e rakni rá a pénzt.
Én itthon nem tudom ezt megtenni, de remélem nem mindig lesz ez így.
Szóval szerintem nem az Alfát kéne szapulni, hogy ez drága.
Azt számolgattam, hogy a hazi fizetési viszonyokhoz kb 8-10 millió forintnak kéne lenni arányosan ennek az autónak az ára, kb akkor lenne olyan árban, mint amit tőlünk nyugatabbra a 25 millió...
De ugye nem az Alfától várjátok, hogy Kelet-európai viszonyokhoz árazza be az autóját?
White Lady2015-03-09 15:19:22 // 809
Szavakat nem találok... pedig én elég fanatikus Alfa rajongó vagyok. 1 éve ezzel kelek, ezzel fekszem, minden hírt követek, de egyszerűen most nem találok szavakat. A tető kérdése régóta egy rejtély, mindenki mindent mondott. De ilyet!!!! hát ezt álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen hülye megoldás lesz. Ez minden csak nem praktikus.
A szállítási határidő... na az meg vicc! Halesz azt írja, nem is lehet regisztrálni. Akinek van regisztrációja, ugye az tudja, hogy de igen... lehet! :)
A szállítási határidő... na az meg vicc! Halesz azt írja, nem is lehet regisztrálni. Akinek van regisztrációja, ugye az tudja, hogy de igen... lehet! :)
Grando2015-03-09 14:49:45 // 808
Ez döbbenet! Ezek tényleg csak a pénzért csinálják? Botrány! Végre felnyitottad a szemünket! :)
quasimoto2015-03-09 14:32:13 // 807
Szerintem a rádió, a tekerős klíma, a géptető kitámasztó, mind rendben van egy pályaautó utánérzésben, egyedül az ár bosszantó. 60% felár egyszerűen észbontó egy levehető tetőért. Az Alfa keresni akar, nem autót eladni, a szürke pulóveres egy szaros bankár nem több.
Andy2015-03-09 14:02:24 // 806
Nem kicsit, sokkal komolyabban kellene venni mindenkit!
Pláne ha valaki 80+ ezer euróval a zsebében kopogtat az ajtajukon.
Az Alfa perpill nincs abban a helyzetben hogy egyetlen egy vevőt is elveszíthessen.
De nem változott semmi az elmúlt 10 évben.
Arcpirítóan szánalmas ahogy csúsznak még mélyebbre a lejtőn. :((
Pláne ha valaki 80+ ezer euróval a zsebében kopogtat az ajtajukon.
Az Alfa perpill nincs abban a helyzetben hogy egyetlen egy vevőt is elveszíthessen.
De nem változott semmi az elmúlt 10 évben.
Arcpirítóan szánalmas ahogy csúsznak még mélyebbre a lejtőn. :((
White Lady2015-03-09 13:22:55 // 804
Engem az utolsó mondatod ragadt meg a legjobban: " elég komoly a konkurencia a 20+ milliós autókban, kicsit komolyabban kellene venni az érdeklődőket..." IGEN, ez volt ami felbosszantott engem is, pedig Magyarország ne kezelje ezt "olaszosan" Továbbra is fenntartom, egyszerűen vicces ami itt és ezek szerint ott van. Még mindig 1000 lesz a vérnyomásom ha rágondolok.
.......................2015-03-09 12:27:18 // 803
simán vennék egy 4C ,
ha nem ilyen acpirítóan sokért adnák
és ha nem kellene várni rá 1,5 évet
ha nem ilyen acpirítóan sokért adnák
és ha nem kellene várni rá 1,5 évet
.......................2015-03-09 12:26:15 // 802
a nemtetszésemnek hangot adok ,hátha olvassa a szürke pulóveres :)
Abarai2015-03-09 12:21:22 // 801
Nálad ez valami küldetés?
.......................2015-03-09 12:12:22 // 800
vagy egy Fullos TT RS Cabriót,
ami ráadásul 5hengeres ,összkerekes
kezd az Alfa Romeo a Ferrari árképzépzésre hasonlítani
ami ráadásul 5hengeres ,összkerekes
kezd az Alfa Romeo a Ferrari árképzépzésre hasonlítani
.......................2015-03-09 12:09:24 // 799
80ezer euro, ?
azért E500 at is adnak már,
egy vicc ez az árképzés
azért E500 at is adnak már,
egy vicc ez az árképzés
Kazes☻2015-03-04 21:33:59 // 797
Van ott más ami muzsikál...! :)
vm2015-03-04 21:28:39 // 796
Na megyek, erre kell valami tömény...
.......................2015-03-04 21:18:49 // 795
16+ milláért még én tegyek bele?
A 159 legalább dupla din es,ez márneharagudjonmegavilág kőkori
Vagy inkább ne is tettek volna bele ,hisz súly az is
A 159 legalább dupla din es,ez márneharagudjonmegavilág kőkori
Vagy inkább ne is tettek volna bele ,hisz súly az is
Kau2015-03-04 21:02:04 // 794
Szerintem így jó a média lejátszó, mert így olyat teszel bele, amilyet akarsz. Nem kell lebontani a fél műszerfalat egy cseréhez. A gyári beépítettek meg nem tudják követni a technika fejlődését. A 147- 159 - Giullietta, stb megjelenésekor nem erőltették a pendriveról zene hallgatást. Sokszor egybe van a műszerfal a cd-s rádióval.
.......................2015-03-04 18:51:49 // 793
mintha megemelték volna a 4C ,olyan nagy a hézag a kerék felett a sárvédöig
vagy a kép csal?
fasza ,szép ,de 2015 ben egy Homasitás CD játszót belerakni?
tekerös a Klima ,
az milyen már?
vagy a kép csal?
fasza ,szép ,de 2015 ben egy Homasitás CD játszót belerakni?
tekerös a Klima ,
az milyen már?
Balázs156SW2015-03-04 18:43:42 // 792
ne haragudjatok, de erről az autóról előnyösebb képet is felrakhattatok volna...
Béci Ɨ|ѯ2015-02-16 07:54:01 // 791
Erősebb 4C jöhet? Furcsa a három kipufogó középen.
GTPeti2015-02-15 17:15:41 // 790
Nekem? Talán neki!
De mi is volt a tipped? :)
De mi is volt a tipped? :)
GTPeti2015-02-14 16:00:11 // 788
Egy német (alfás) barátom ismerőse ma nem volt otthon. Nem fogjátok kitalálni, hol volt és mit csinált? :)
Jimmi T.2015-02-13 08:49:20 // 787
Dante2015-01-18 09:51:11 // 786
SzJanos2015-01-15 07:21:38 // 785
A képeken nagyon csalóka a 4C. Tavaly év végén előzött meg egy az M5 Bács-Kiskun és Pest megye határa környékén, végig jelzéseztük egymásnak az utat, élőben sokkal szebb volt. :)
Kazes☻2015-01-14 10:07:41 // 784
Természetesen jobban... jöhet! :)
.......................2015-01-14 08:32:30 // 783
Valahogy jobban áll a nyitott forma a 4C nek,
nektek jobban vagy kevésbé jön be mint a sima 4C?
nektek jobban vagy kevésbé jön be mint a sima 4C?
Zsunior2015-01-14 08:04:50 // 782
És bánnád? :)))
tributoItaliano2015-01-13 21:38:12 // 781
Gyönyörű, elfogadnám. Eddig is mindennapos fejmosást kapok az asszonytól, hogy miért vettünk Brera-t, mert túl kicsi hármunknak... mit kapnék ha beállítanék ezzel!? :D
Szerintem lakhatnék benne. :D
Szerintem lakhatnék benne. :D
Chianti2015-01-13 20:57:30 // 780
Ennél nagyszerűbb visszatérést álmodni sem lehet! Nemcsak szépek, de a szakma szerint is odavernek! Ilyen felvezetés után remélem az átlagemberek számára készült modellpaletta is hasonlóan nagyot szól majd! Én nagyon bízom benne... és tűkön ülve várom július 24-ét!
Public Enemy2015-01-13 13:41:45 // 779
Best Car of the World! :-))
Ollah2015-01-13 13:26:12 // 778
Rendeljük párban, hátha adnak rá kedvezményt! ;P
De nekem a pályaverziót adják, ne azt, ami a pór népnek van! :P (Hátha lezúzom a felvezető körben...) :D
De nekem a pályaverziót adják, ne azt, ami a pór népnek van! :P (Hátha lezúzom a felvezető körben...) :D
Public Enemy2015-01-13 13:06:54 // 777
Mikor rendeled meg? :-))
Ollah2015-01-13 11:56:49 // 776
Tényleg jó; és legyen úgy, ahogy mondja!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.