Fórum >> Típusok >> 4C

GTPeti2015-09-29 22:43:00 // 875
Két problémám van velük:
1. Olyanokat mondanak a 4C-re, amik nem állják meg a helyüket.
2. Nem fogják gyártani ezt a bodykit-et, csak demonstráltak...
Kazes☻2015-09-29 21:47:50 // 874
Állat...! :)
GT Ɨ|ѯ2015-09-29 21:24:40 // 873
GT Ɨ|ѯ2015-08-08 08:13:45 // 872
Mestermű.
Jimmi T.2015-08-07 20:23:36 // 871
shot in Prague
Kazes☻2015-08-05 19:25:58 // 870
msd2015-07-29 14:46:11 // 869
Az élet szenvedés, munka, fájdalom.
vm2015-07-29 12:08:25 // 868
Az élet küzdelem... ;-)
.......................2015-07-29 11:48:45 // 867
én máshogy szálok be
elöször a jobb jábam beteszem ,
és beülök,
majd a bal lábam is berakom

én nem mondom hogy az rossz ,hogy 4 ajtód van ,de nekem már nagyon szokatlan

egy másik gond ha 4 ajtósban utazom,
ha lehúzod az ablakot menet közben pont a füledbe csap a huzat mert a B oszlopon megtörik a levegö

no ez sincs ha 3 ajtósod van
VKG231!!! (156+75)2015-07-28 22:40:27 // 866
Már melyik térdedet? For real. A balt?! A jobbot??? De akkor tigrisbukfencben érkezel az autóba..? Normál esetben ugye egy igazi autóba úgy szállunk be, hogy fenék az ülésre aztán két láb beforgat. Ha meg be van csövezve akkor két láb be bukócsőbe kapaszkodás és behúzod magad.

Egyiknél se érzem reális problémának a térdet. Csak ha bele szoktál esni vagy ugrani (á'lá üvegtigris 1) az autóba...

A boxer után nekem is fura volt, hogy ki tudok szállni akkor is ha nincs mellettem egy üres parkoló... :D Meg hogy be lehet ülni hátra akkor is, ha bent ülök elöl. Meg hogy a kutyának nem kell elmagyarázni hogy hogy szálljon be... ja ha már kutya: Hogy le tudom teríteni az ülést normálisan anélkül, hogy tornászmutatványt kellene előadni. Hogy ki tudok porszívózni hátul is.
Tök szar! :D
.......................2015-07-28 21:51:16 // 865
10 éve csak kétajtós gépeim vannak
nehéz megszokni a kis vezetöajtót, mindig beveren a térdem ha 4 ajtósat vezetek
VKG231!!! (156+75)2015-07-28 07:03:55 // 864
Nekem is a deltás - musás vidi volt a kedvencem tegnapig, de akkor hallottam mit mondott a Giuliáról. Pont ugyanazt gondolom mint ő, úgyhogy legalább nem vagyok egyedül :D
Poló2015-07-28 00:48:31 // 863
Ha bevallaná, hogy jó neki a Giulia QV, akkor nem tudná hergelni a többieket :D
Halesz2015-07-28 00:01:18 // 862
Én ezt nem értem. Ha ilyet keresel, akkor Neked pont jó lesz a Giulia QV :)
Tedi2015-07-27 22:32:31 // 861
:DDD
Davide Cironi összes Alfás, meg olaszautós tesztjét ajánlom mindenkinek. A srác nagyon jól tolja, bár a videói lehetnének látványosabbak. De amit mond, abba nem lehet belekötni. Egyre többhöz van angol felirat is, aki nem beszél taljánul.
Nekem a Lancia Deltás a kedvencem, de ez ugye nem PC, szóval azt mondom, az, amikor a versenypályára kiengedték a 4C-t, meg egy Giulia GTA-t. :)
VKG231!!! (156+75)2015-07-27 21:59:48 // 860
Davide Cironi is kipróbálta.
"...who blames this car, not as an Alfa Romeo, must really have serious issues..."
LacUS2015-07-14 17:27:22 // 859
Mégegyszer leírom. Az M4 egy sportcoupe/sportszedán a 4C egy karbonvázas sportautó (vagy inkább versenyautó) olyan mintha egy jó kézműves hamburgert hasonlítanál egy kobe marha steakhez...finom a burger is,de igazi ínyenc a steaket eszi. A 4C nem összehasonlítható az M4gyel, akinek 4Cje van valószínűleg van még X másik autója a gyereket elvinni, bevásárolni stb. Arról nem beszélve hogy az általad említett dolgok kompromisszumokat igényelnek, amik bizony pont ott ahol egy ilyen autót megmérettetik kurva nagy hátránynak számít. A pályán leszarják,hogy te ezzel mész vásárolni, gyerekért és esténkén még a haverokat is viheted buliba, mert ott bizony ez csak felesleges súly...
mesa2015-07-14 10:45:11 // 858
Vegyél! Mi tart vissza?:D

21-ért is inkább egy 4C izgatna fel, a Giulia QV pedig pont, hogy nem tatás.
.......................2015-07-14 10:23:18 // 857
Az M4 simán használható munkába járni ,nyaralni ,és ki tudod vinni a Track day re is
Meg ráadásul 4személyes
Van benne rendes navi ,rendes hifi
.......................2015-07-14 09:57:35 // 856
A gulia nem coupe ,ezért tatás a forma
GabCsi2015-07-13 19:02:46 // 855
Nem me nincs belőle dízel :D
GT Ɨ|ѯ2015-07-13 17:00:15 // 853
aztaaaa....nem volt akkor rezsicsökkentés...:-)

akkor az 1 Misi köszi, a többit meg nemtom de az biztos.
LacUS2015-07-13 16:50:35 // 852
És akkor csak egy dolgot kérdeznék..ki a fütyit érdekel? Nem egy kategória. Ha sportautóként nézzük akkor pályán csúnyán ráver a kis alfa, ha kinézetet nézzük bár ez szubjektív, de szerintem 10ből 8 embernek az alfa tetszik jobban. Nem nagyon tudok okot miért M4...ja, btw az M4nek ott Giulia...nos árban kb ott lesz, teljesítményben már jobb..hagyjuk a bajorokat béken. És még egyszer a 4Cnek nem az M4 az összehasonlítási alap...
gpek2015-07-13 16:41:04 // 851
Csak az pont nem kéne ennyiért :D
.......................2015-07-13 16:19:18 // 850
Ennyiért egy M4 et is adnak
Rohodi Mihály2015-07-13 15:30:43 // 849
1 Misinek itt vagyok :-)
Sajnos a 4C-hez nem 16 misi kell, már 21.350.000 Ft az induló ára. Bár az alapfelszereltségbe bekerült pár fizetős extra is.
GT Ɨ|ѯ2015-07-12 17:41:45 // 848
Kéne 16 misi.....ez 1 űrhajó!:-)



Nagyon megy, nagyon tapad, nagyon meg tud állni...
.......................2015-06-30 23:09:47 // 847
Csak a lökös pirosa nem jöt össze ugyanolyanra mint a 4C piros
Kazes☻2015-06-30 21:21:34 // 846
Dulvaaa...! :)
droberto2015-06-27 19:24:34 // 844
Ez az AVIS-os gép.
.......................2015-06-27 16:23:48 // 841

Nocsak ,csak nem egy új Amore tag?
Competizione2015-05-26 11:06:07 // 839
Ezt k....ra eltaláltad,nagyon frappáns.Forza Alfa.
Béci Ɨ|ѯ2015-05-15 07:08:23 // 836
Na, ez végre egy jó volt. :)
.......................2015-05-14 23:02:36 // 835
https://youtu.be/dkK07lz6MKM
giorgiobrtone2015-03-30 19:38:54 // 834
audi meg wv meg német..........minek az?:)azért vannak a német dolgok hogy az olasz és francia márkák kitünjenek közüllük
Jimmi T.2015-03-17 20:05:23 // 833
BeeGee2015-03-10 15:00:14 // 832
Az még kimaradt, hogy abban egyet értünk, hogy önmagában a 4C nem lesz elég semmire, ha mellette nem lesz(nek) más komolyan vehető modell(ek).

Ha már Audit hoztad fel, emlékszel, hogy az alu kasztni bevezetése előtt mekkora szám volt az Avus az első full alu kasztnival. Na az marha sokat lendített a hírnevén, onnan tudtak felkapaszkodni oda ahol most vannak. Meg ehhez kellett egy VW a háttérbe.

Az olaszoknál ott a probléma, hogy ami az Audi, az maga a Fiat és elég fosul állnak :(
BeeGee2015-03-10 14:52:24 // 831
Nem kifejezetten az autóiparra gondoltam, hanem egyéb területekre. De az autóiparban is bevett szokás, hogy csinálnak egy über modellt amin akár buknak, de ezt a tömegmodelleken bőven behozzák. Szosza kedvenc példájában is ezt gyanítom, a 12 milliós i3 haszonkulcsa bőven negatív, de ezt a Toureren meg a többi hasonló trendi városi autón behozzák.
Más piacról konkrétan itt egy pár példa: Apple. Rohadásig van pénzzel, mégis tolja fel az árait, mert prémium gyártó és megteheti. Óraipar. Patek Philipe 1000%+ árréssel dolgozik 1-1 csúcs modelljén és egyre tolja fel az árakat. Nem baj, ha nem adja el ezt a 2 millió dolláros órát, ha miatta a tucat modelljei jobban fogynak (és azon keres 20 milliót)

A Fiat nem Apple, tehát azt nem teheti meg, de az óraipari hasonlatot igen, és szerintem ezt csinálják.

Azt, hogy egyébként milyen üzletemberek nem tudom minősíteni. De annyira rosszak nem lehetnek, ha egy Chryslert bekebeleztek a válság közepén. Maximum gecik, de ez pont nem érdekel :) Mondjuk, ha valaki ért a luxushoz, akkor az olaszok igen, az Alfa meg valami olyasmi gyártó volna, volt. (lesz?)
quasimoto2015-03-10 11:03:14 // 830
Bee Gee dehogy megszokott. Csak a balfaszoknál. Mondj ma is jól szaladó gyárat aki ezt csinálja. Szerintem nem fog sikerülni. Egy komoly gyárnak a gyár megítélése márkaimidzs része, minden léoést komoly csapat vitat meg. Szerinted van ilyen az olaszoknál? Az Audi 20 éven át ár alatt adta a kocsikat mire oda jutott ahol most van. Még 10 éve is a majdnem ott van a BMW Merccedes szinten gyártóként emlegették. Mára ki merné megkérdőjelezni a szintet? 5 kontinensen adják el a kocsikat milliószámra és a bevételből élnek nem állami támogatásból mint az Olaszországban közutálatnak örvendő ( ezt nemrég hallottam egy olasz ismerősömtől - nekem ez új infó volt ) Agnelli család. Értem, h mit mondasz, de egy 4c kevés lesz az új árszint beszoktatásához, ha ez a taktika akkor nem fog beválni.

Az a baj, hogy olasz kisember = rendesember, olasz üzletember = fostartály. Ezt mindenki tudja, nem lehet velük rendesen dolgozni. Semmit nem tartanak be? Én 15 éve dolgozom számos olasz céggel. Van kivétel, van aki nagyon korrekt, de ez ritka.

Ettől függetlenül szerintem szuper gép a 4c és a Giulia is az lesz majd, ebben biztos vagyok. Akinek nem tetszik az ára, majd nem veszi meg vagy megveszi használtan. Ah extrém áresés garantált. Lsd pl Maserati. Pedig jó kocsi az is.

Egyébként, hogy mondjak pozitív példát, a Ducati 30 éve a legjobb motorokat gyártja a földön ( nyilván ez szubjektív, de mostanra már itthon is kezd a legtöbb embernek kikristályosodni, hogy a hazai motorállomány nem véleményformálási alap ), magas minőség, egyedi dizájn - extrém technikai megoldások, visszahívások alig, ezrede mint a nagy gyártóknál, kis sorozatszámú igazán különleges motorok, és 10 - 20 % kal adják többért a cuccot mint egy Suzuki aki egy igazi budget gyártó. Továbbmegyek: 90-ben egy 851 Superbike közel 30eDM volt. Ma egy 899 Panigale 15.500€ ami ca. ugyanannyi pénz, de a 1199 Panigale is 20.000€, ez ugye 300 ccm plusz, plusz 80LE és tonnányi műszaki innováció. És a gyár szalad, megy nekik, Ducati őrület van, Azsiában és az USA - ban különösen. 30 éve csinálják ezt így, pedig látott a gyár hideget meleget, az 5. tulajdonos kezében vannak. Mit csinál ehhez képest az Alfa meg a Fiat csoport?
.......................2015-03-10 10:24:43 // 829
SLK 55 AMG Roadster 172 475 310 / 421 23 317 150,-
.......................2015-03-10 09:54:33 // 828
a Gulietta is túl van árazva,
ha egy Mito TCT 7 milla max.
akkor mi van a Guli ban +3 milla?
mikor tök ugyanazok az alkatrészek vannak benne
.......................2015-03-10 09:53:52 // 827
ha azt nézzük hogy az i3 kb 10 milla és az is carbon

igy összesen szerintem reálisan 10..12 milla lenne egy 4C ára
a spydert nem is minösítem ,
20ezer Ft os rádióval

25 milláért AMG Merciket adnak
mesa2015-03-10 09:44:22 // 826
Ahogy olvasom a cikket, semmi nem változott. Ez nem jelent semmi jót!
Komolyan, hogy mehettek el Európa legjelentősebb autós kiállítására úgy, hogy felkészületlenül éri őket egy előrendelés?
Az ilyenek, meg a beázó index búrák vagy a TS béna filléres vezmód. rugója az, ami sokat ront a márka imidzsén. Digók...
Szomorú vagyok!
Az árral nincs bajom,. én a 4C-t sem adnám 22 alatt. Abba a szegmensbe való, nem a Subaru BRZ-hez
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.