Mármint BMW talira? :P
Komolyra fordítva. Remélem, hogy a mostani Alfámat egy másik Alfára cserélhetem majd!
DrB2011-10-18 22:31:44 // 18801
GTPeti2011-10-18 22:05:55 // 18800
A köv. talira Lederhose-ban jössz? :)
DrB2011-10-18 21:57:44 // 18799
Remélem, München ezt egy izmos Rabatt-tal hálálja meg! :)
GTPeti2011-10-18 21:43:30 // 18798
A Google Analytics már továbbította is az IP címed Münchenbe. :))
DrB2011-10-18 21:41:27 // 18797
Ha így folytatják, mire csere érett lesz a 159-esem, a BMW karjaiba löknek...
Grando2011-10-18 21:40:36 // 18796
...vagy némi ingolstadti kerülővel esetleg Milánó? ;)))
GTPeti2011-10-18 21:39:41 // 18795
Te rejtőzködő fauvé-fan vagy. :PPP
Tedi2011-10-18 21:35:35 // 18794
Az elodásázt én sem értem. Pontosabban értem, hogy miért teszik, de nem értek vele egyet.
Most ugye az a policy, hogy azért várnak ki plusz egy évet, mert nincs elegendő kereslet az új modellekre. Ez az érv érthető és védhető is. Pontosabban védhető lenne, ha a konkurencia nem jönne ki újabb és újabb modellekkel, és lám, mégis megy a biznic. Jó, nyilván nem annyira, mint a válság előtt, de senki nem döglött bele abba, hogy kihozott új modelleket, facelifteket. A rétegmodelleket direkt nem írtam ide, mert ahhoz megfelelő eladási számok sem ártanak.
Most ugye az a policy, hogy azért várnak ki plusz egy évet, mert nincs elegendő kereslet az új modellekre. Ez az érv érthető és védhető is. Pontosabban védhető lenne, ha a konkurencia nem jönne ki újabb és újabb modellekkel, és lám, mégis megy a biznic. Jó, nyilván nem annyira, mint a válság előtt, de senki nem döglött bele abba, hogy kihozott új modelleket, facelifteket. A rétegmodelleket direkt nem írtam ide, mert ahhoz megfelelő eladási számok sem ártanak.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-18 21:34:49 // 18793
nem is tudom lehet jobb lenne fosburg :)
BeeGee2011-10-18 21:29:13 // 18792
Aztán a történelem könyvekből.
Vagy wolfsburgból :)
Vagy wolfsburgból :)
zolee1452011-10-18 21:28:51 // 18791
Ott vesztettem el a fonalat, hogy kijelentették, hogy semmiképpen sem adják el az Alfát. Azért nyilvánvalóan szarban lévő céget akkor szoktak így "megtámogatni" tervekkel, jövőképekkel, ha egy kicsit fel akarják verni az árát.
Szóval a nem adjuk el, de nem is teszünk érte semmit egy kicsit nekem megmagyarázhatatlan. Ha meg mégis pénzt akarnak bele tenni akkor azt nem elodázni kellene, hanem megsürgetni. Már így is jó ha minden második német/japán/francia modellváltásra jut egy olasz.
Szóval a nem adjuk el, de nem is teszünk érte semmit egy kicsit nekem megmagyarázhatatlan. Ha meg mégis pénzt akarnak bele tenni akkor azt nem elodázni kellene, hanem megsürgetni. Már így is jó ha minden második német/japán/francia modellváltásra jut egy olasz.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-10-18 21:26:40 // 18790
jó a párhuzam az F1-ben a Ferrari mindig azt mondja majd jövőre itt meg az Alfa ...most már amcsiból támadunk, jövőre Kínából utána meg a marsról....
Tedi2011-10-18 21:25:52 // 18788
1: Marchionne nem hülye, csak rossz végén fogja/fogta meg a dolgot.
Szerintem :)
Szerintem :)
Grando2011-10-18 21:25:32 // 18787
4. Akkor inkább pék. :DD
GTPeti2011-10-18 21:24:42 // 18786
Két lehetőség van:
1. Marchione egy hülye.
2. Marchione nem hülye, csak a könnyű és erős autókat akar.
+1.: De.
1. Marchione egy hülye.
2. Marchione nem hülye, csak a könnyű és erős autókat akar.
+1.: De.
Tedi2011-10-18 21:22:03 // 18785
Ott ér össze a két dolog, hogy Marchionne volt az, aki szimplán számok alapján azt mondta, a rétegmodelleket meg kell szüntetni.
Szintén szimplán számok alapján nem csináltak új motort, mert hát miből. Most kb. ugyanez van.
Én eddig "hittem" abban, hogy Marchionne rendet tud rakni, mert az egész Fiat-csoportot a csődtől mentette meg évekkel ezelőtt. Szóval bizonyított a forma. Teszem hozzá, a szemlélete már akkor sem tetszett. De most már nekem is kezd elfogyni a bizadalmam Marchionne irányába.
Szintén szimplán számok alapján nem csináltak új motort, mert hát miből. Most kb. ugyanez van.
Én eddig "hittem" abban, hogy Marchionne rendet tud rakni, mert az egész Fiat-csoportot a csődtől mentette meg évekkel ezelőtt. Szóval bizonyított a forma. Teszem hozzá, a szemlélete már akkor sem tetszett. De most már nekem is kezd elfogyni a bizadalmam Marchionne irányába.
BeeGee2011-10-18 21:08:33 // 18784
Igazad lehet, h a mostanit sem tartja sportosnak. No de minden típusból felülről kezdte a kaszát; 3.2 V6 GT - DEL, 3.2 V6, 2.4 JTDm 159, Brera - DEL. Ezek után könnyen mondhatja, hogy nem sportosak ezek, töröljük hát mindet.
A 7 év alatt meg egy nyamvadt új motort tudtak bemutatni (TBi, MultiAir), és a sportos messiás 4C-t pedig két autószalon között csak átfestették. Ez nem tűnik nekem fejlődésnek. És egyre jobban unszimpatikus a dumáival a fővezér..
Elódázással még senki nem nyert háborút, de még csatát sem. Majd két év múlva..
A 7 év alatt meg egy nyamvadt új motort tudtak bemutatni (TBi, MultiAir), és a sportos messiás 4C-t pedig két autószalon között csak átfestették. Ez nem tűnik nekem fejlődésnek. És egyre jobban unszimpatikus a dumáival a fővezér..
Elódázással még senki nem nyert háborút, de még csatát sem. Majd két év múlva..
Andy2011-10-18 21:01:33 // 18783
Az a baj, hogy ebből az eszmefuttatásból megint árad a bizonytalanság. Olyan ez mint Domenicali a Ferrari F1 team élén. Egyszerűen napról napra bizonyítja, hogy nem oda való.
Ez a mutatványos sem nagyon tudja mi lesz. Hitegeti a közvéleményt, pufogtatja a semmit. Lufax lesz itt nem sportos vonal... :((
Ez a mutatványos sem nagyon tudja mi lesz. Hitegeti a közvéleményt, pufogtatja a semmit. Lufax lesz itt nem sportos vonal... :((
Tedi2011-10-18 20:49:33 // 18782
A tervek megvalósíthatóságát tekintve csatlakozom, hiába jók a Giulietta eladásai, egy modellel, meg egy féllel nem lehet fenntartani a márkát. Veszteség továbbra is van, int állat. Amiből pénz lehet az az anyacég kasszája. Végül is azzal, hogy úgy döntöttek, megmentik az Alfát, elkötelezték magukat amellett, hogy újabb eurómillárdokat ölnek bele a részvényesek, meg a bankok pénzéből. Oszt majd meglássuk, mer a vak is aszonta :))
A 159-es valóban a legszebb modellje volt a kategóriájának. Qrvajó futóművel, és szerintem minőséggel is. De a megoldást leírtad Te is, gyenge motorok. Gyenge motorokkal nem lehet sportos brandet építeni.
A 159-es valóban a legszebb modellje volt a kategóriájának. Qrvajó futóművel, és szerintem minőséggel is. De a megoldást leírtad Te is, gyenge motorok. Gyenge motorokkal nem lehet sportos brandet építeni.
zolee1452011-10-18 20:45:23 // 18781
Az a jó, hogy mindig vannak tervek, kb 2 évre előre. Aztán kéthavonta jönnek új tervek, de továbbra is két évre, de már az új bejelentéshez képest. Úgy néz ki nyerésre állnak, mert nagyon húzzák az időt:D Vicc nélkül, valószínűleg fogalmuk sincs, hogy a tervekhez honnan lesz pénz.
Az meg külön vicc, hogy már házon belül is lehúzzák a 159-est, holott szerintem a kategória legszebb autója. Persze, nehéz... vagy inkább a motorok gyengék, de erősebbre sem volt pénz, gondolom én. Aztán lehet nincs igazam.
Az meg külön vicc, hogy már házon belül is lehúzzák a 159-est, holott szerintem a kategória legszebb autója. Persze, nehéz... vagy inkább a motorok gyengék, de erősebbre sem volt pénz, gondolom én. Aztán lehet nincs igazam.
Tedi2011-10-18 20:42:42 // 18780
Szerintem Te már következtetsz. Ő annyit mondott, hogy az a modellpaletta nem volt sportos, azt nem mondta, hogy a mostani az.
De ha már következtetünk, akkor azzal, hogy azt mondta, most kezdik kidolgozni a sportos vonalat a motoroknál, azt jelentheti, hogy a mostani sem az. Szerintem :)
De ha már következtetünk, akkor azzal, hogy azt mondta, most kezdik kidolgozni a sportos vonalat a motoroknál, azt jelentheti, hogy a mostani sem az. Szerintem :)
BeeGee2011-10-18 20:39:38 // 18778
Szép és jó, csak ezt nem értem:
"Elmondta azt is, hogy egy olyan modellpalettát örökölt, amely képtelen volt a márka sportos arculatát képviselni. Ide sorolta a Brerát, a GT Coupét, a Spidert és a 159-est is."
Tehát most jobban állunk, mint 7 éve a sportos modelleket tekintve? Vagy a semmi is jobban kifejezi a sportosságot, mint az említett modellek? :)
"Elmondta azt is, hogy egy olyan modellpalettát örökölt, amely képtelen volt a márka sportos arculatát képviselni. Ide sorolta a Brerát, a GT Coupét, a Spidert és a 159-est is."
Tehát most jobban állunk, mint 7 éve a sportos modelleket tekintve? Vagy a semmi is jobban kifejezi a sportosságot, mint az említett modellek? :)
Tedi2011-10-18 20:15:03 // 18777
Kazes☻2011-10-16 21:52:10 // 18776
Csodaszépek. Biiiztosaaaaan! :)
GTPeti2011-10-16 18:56:56 // 18775
Vinnie2011-10-12 20:26:55 // 18774
:) Akkor már megérte. :)
Cgo2011-10-12 08:02:14 // 18773
gratulalok, a kepen minden ott van, ami nekem kell egy Alfaba. Par helyen a dizajn a funkcionalitas rovasara megy (tukor, elso lampa), ezert sajnos igy biztos nem latjuk viszont, de a napom feldobta, az biztos.
Vinnie2011-10-12 00:55:20 // 18772
Köszi szépen!
Én is kiegyeznék vele. :)))
Én is kiegyeznék vele. :)))
Buksi2011-10-12 00:44:41 // 18771
Gratula a rajzhoz, nagyon jó lett! ;-)
Én kiegyeznék egy ilyen utóddal! ;-))
Én kiegyeznék egy ilyen utóddal! ;-))
GTPeti2011-10-09 20:35:23 // 18770
Tartom a véleményem. Szerintem az összes 1es szándékosan suta egy kicsit.
BeeGee2011-10-09 20:28:23 // 18769
Na de akkor sokkal egyszerűbb lenne, ha nem gyártanák az 1est , nem? :)
Szerintem a sok új réteg modell paletta kifejlesztése mellett nem mertek még a designban is avantgardok lenni.
Bocs az offért :)
Szerintem a sok új réteg modell paletta kifejlesztése mellett nem mertek még a designban is avantgardok lenni.
Bocs az offért :)
GTPeti2011-10-09 20:21:42 // 18768
Pedig egyszerű kitalálni, mire gondoltam evvel. SZVSZ inkább a 3as felé akarják terelni a vásárlókat. De lehet, hogy tévedek, csak egy tipp/vélemény volt.
(Olyat feltételeznil, hogy én azt gondolom a BMW nem akar autókat eladni... Háát.)
(Olyat feltételeznil, hogy én azt gondolom a BMW nem akar autókat eladni... Háát.)
BeeGee2011-10-09 20:16:45 // 18767
Nem tudom milyen logika alapján gyártana olyan terméket egy profitorientált cég, amiről meggyőződése, hogy az tuti nem tetszik senkinek :)
GTPeti2011-10-09 20:06:48 // 18765
Meggyőződésem, hogy az 1er mindig is (szándékosan) mostohagyerek volt a BMW-nél. Az okait nem tudom, de az új változat eleje valóban annyira béna, hogy ez csak szándékos lehet.
mesa2011-10-09 20:03:42 // 18764
Mostanság örülnék neki, ha az olaszok olyan "unalmas" bódékat terveznének, mint egy C klasse Merga. Igen csak elkapták a németek a fonalat, már az Audik sem csúnyák, mióta Walter da Silva rajzol a varázs ceruzájával. Őt gondolom nem kell bemutatni.
A BMW viszont számomra érthetetlen, mióta elzavarták Bangle-t, egyre ótvarabb a design, elég az új egyesre gondolni
A BMW viszont számomra érthetetlen, mióta elzavarták Bangle-t, egyre ótvarabb a design, elég az új egyesre gondolni
mesa2011-10-09 19:59:20 // 18763
Jó lett, ügyes vagy! ;-)
Vinnie2011-10-09 19:19:06 // 18762
Köszi. Nagyobb autókon szerintem annyira nem jó a "maciarc" .
mizooo2011-10-09 18:58:12 // 18761
Nagyon szép, különösen tetszik a front rész és a lámpa. Sajnos tuti nem ilyen eleje lesz :( a maciarc a menő szerintük.
üdv
üdv
Vinnie2011-10-09 18:29:58 // 18760
Több napig rajzoltam, de összességében kb. 4-5 óra alatt.
Atesz19872011-10-09 18:23:06 // 18759
Nem rossz, nem rossz. :)
Hány óra alatt "dobtad" össze?
Hány óra alatt "dobtad" össze?
Vinnie2011-10-09 17:25:38 // 18758
HátvédRomeo2011-10-09 00:22:26 // 18755
Hát nem ártana, újra több tipúst gyártani már végre!
HL_752011-10-06 10:20:39 // 18753
Jimmi T.2011-10-06 09:17:12 // 18752
A városomban gyűjtött tapasztalatok szerint az eddig közel 100.000 példányban gyártott Gium után azért titkon vágyakoznak. A mexikói jettában ülő faszik és más márkás társaik szemmel láthatóan jobban utálnak, a nőik pedig jobban kedvelnek. Ez a mosolyokból nagyon lemérhető.
Az általatok sokat emlegetett német presztízs márkákkal ellentétben, szerencsére alfában nem láttam eddig sem taluscigányt sem narkódílert ....
Ami viszont szent igaz, hogy kellenek az új modellek,kell a választék.
Az alfás körökből a kritikákon kívül valszeg a vevőket is szívesen látják,és várják.
Az általatok sokat emlegetett német presztízs márkákkal ellentétben, szerencsére alfában nem láttam eddig sem taluscigányt sem narkódílert ....
Ami viszont szent igaz, hogy kellenek az új modellek,kell a választék.
Az alfás körökből a kritikákon kívül valszeg a vevőket is szívesen látják,és várják.
Online tag
1
Vendég1
635
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV