WarbiRunner (Gyuri)2011-01-31 21:58:16 // 17292
Engem pl. a frász kerülget ezektől a harmadik űléssoros egyterűektől. Csak egy rövid kérdés: Te beültetnéd a gyerekedet a hátsó gyűrődőzónába?...Ugye? Azt ültetném oda aki ezt az állatságot kitalálta...:-(
ystuc2011-01-31 19:59:52 // 17291
Én mondjuk azt lépem, hogy ez nem az offos autók topic! :-D
Mellesleg azért a 5,0 diesel Touareg nyújt élményt vezetés tekintetében, de ezt ki is húzom, mert nem ebbe a topicba tartozik.
:-)
:-)
Halesz2011-01-31 19:56:40 // 17290
Számomra pedig a Touareg a világ legunalmasabb kinézetű egyterűje! :) brrr, nulla élet van abban az autóban... egy felfújt passat. :) na mit lépsz? :D
ALFI1562011-01-31 19:56:31 // 17289
Én a be-ki szállás végett akarok nagyobb kocsit.Meg szeretek magassabban ülni.De egyébként ha nagyságnál tartunk akkor az 59 nem,hogy 5,de még 4 személyesnek se mondanám.Magam mögé nem tudok kényelmessen beülni.Ellenbe egy s-maxba még hátul is ha kényelmessen ülsz akkor a térded meg az első ülés között van vagy 30centi.
vm2011-01-31 19:48:15 // 17288
Azért régebben bepattantam, ma már inkább behuppanok ;-)
Gerion2011-01-31 19:47:58 // 17287
Én 38 vagyok, lassan 40, de pontosan azt imádom én is, hogy alacsonyan ülök.... :) Öcsém viszont száznagyonsok kiló, alkati okokból csak magas ülésű egyterűben érzi jól magát. Kinek a pap, kinek a lánya. :)
zolee1452011-01-31 19:47:14 // 17286
Nem vagyok veszekedős kedvemben. Szombat hajnal 5 óra Margit-sziget...pisztoly vagy kard, és nevezd meg a segédeidet.:D
Azt már nem is mondom, hogy a Porsche Cayenne a legjobb példa arra, hogy egy alapvetően arányos, már-már szép formából (VW Touareg) hogyan lehet remek stílusjegyekkel (Porsche) egy elképesztően típusidegen otromba formatervezési tévedést alkotni. Bár az alkotás helyett inkább az elkövetés a megfelelő szó.:)
Azt már nem is mondom, hogy a Porsche Cayenne a legjobb példa arra, hogy egy alapvetően arányos, már-már szép formából (VW Touareg) hogyan lehet remek stílusjegyekkel (Porsche) egy elképesztően típusidegen otromba formatervezési tévedést alkotni. Bár az alkotás helyett inkább az elkövetés a megfelelő szó.:)
GT Ɨ|ѯ2011-01-31 19:46:33 // 17285
még 40 évesen ( is ) működik a ki és beszállás..:-)
Halesz2011-01-31 19:41:06 // 17284
szerintem meg férfias az X6 :) de menjünk át az offos autós topicba :P
vm2011-01-31 19:40:15 // 17283
Vagy csak megöregedtünk :DD
zolee1452011-01-31 19:39:18 // 17282
Sok egyterűt nem próbáltam, de nemrég szerencsém volt jópár hosszabb úthoz egy Opel Zafirában. Csodák bizony nincsenek. Vannak trükkök. Csúsztatható középső üléssor, előretolt szélvédő, kicsit függőlegesebb üléspozíció. Ez szép és jó, de a tengelytávolságot csak centikkel lehet növelni, trükkökkel nem.
4embernek kényelmes, de 4-nek egy 5 személyes autó is kényelmes. Vállban ugyanúgy szorít 3 embernek mint bármelyik autó a kompakt kategóriában. A hátsü ülés meg csak arra való, hogy a csomagnak is legyen saját ülése.
Persze egy 5 gyerekes családnak jó, míg a gyerekek el nem érik a 10 éves kort. Utána kell egy Ducato.:)
4embernek kényelmes, de 4-nek egy 5 személyes autó is kényelmes. Vállban ugyanúgy szorít 3 embernek mint bármelyik autó a kompakt kategóriában. A hátsü ülés meg csak arra való, hogy a csomagnak is legyen saját ülése.
Persze egy 5 gyerekes családnak jó, míg a gyerekek el nem érik a 10 éves kort. Utána kell egy Ducato.:)
Halesz2011-01-31 19:35:35 // 17281
szerinted! :D vesszünk össze rajta! :)))))
Totti (NagyVad)2011-01-31 19:34:07 // 17280
Igazi hombár járó :-))))
zolee1452011-01-31 19:32:22 // 17279
Szerintem, hangsúlyozom szerintem, nemcsak fölösleges, de idétlen is.
Halesz2011-01-31 19:23:26 // 17278
Én mondjuk imádom, hogy viszonylag alacsonyan ülök, és nagy az ajtó, de lehet, hogy majd 40 évesen már mások lesznek az igényeim :) de akkor is kell egy spider majd a suv mellé :D
ALFI1562011-01-31 19:21:50 // 17277
Szerintem akár ki.Nem a suv lázról van szó szerintem hanem kényelmi szempontról.Legalább is nállam.Mennyivel kényelmesebb egy egyterű autóból a ki-be szállás.Az alfából úgy kell ki-be mászni.
Halesz2011-01-31 19:19:56 // 17276
odafelé felőlem rátehetik a Chrysler logót, csak az alap legyen eredeti, ízig vérig olasz :) de amúgy abból, hogy az Alfa több ízben is azt hangoztatta, hogy vissza akar térni Amerikába, biztos vagyok benne, hogy azt nem úgy akarja tenni, hogy az Alfa modellekre Chrysler logót aggat!
Gerion2011-01-31 19:17:40 // 17274
Halesz2011-01-31 19:12:02 // 17273
Nem hinném, hogy beérnék átkozmetikázással. Alváz, futómű, motor, nyilván egyen lesz, de abban biztos vagyok, hogy nem csak ráraknak majd egy pajzsot a kinti modellre.
Gerion2011-01-31 19:07:49 // 17272
Ahogy mondod, ma a SUV az egyik fő irány, kérdés, be lehet-e még férni új gyártónak, hiba, hogy nem hamarabb léptek. Egy 166 utódnak, vagy egy jól eltalált Giuliának én is jobban örülnék.
Plusz kérdés, átlogózott vagy kissé átkozmetikázott amerikai autók mennyire lesznek Alfák.
Plusz kérdés, átlogózott vagy kissé átkozmetikázott amerikai autók mennyire lesznek Alfák.
Kareszka19842011-01-31 18:58:49 // 17271
ki nem? :P :D
Kazes☻2011-01-31 18:57:48 // 17270
Ha már annyi zsozsóm lenne, talán én is, de szigorúan csak addig, amíg ki nem jön az Alfa! :)))))
Halesz2011-01-31 18:56:32 // 17269
Sokan lenéznek majd érte, de egy Porsche terepjárót bármikor bevállalnék :) előbb, mint egy X5-öst vagy egy X6-ost. Amúgy szerintem az X6-os nálam a világ legfeleslegesebb autója, de ettől függetlenül zseniálisnak tartom :)
Kazes☻2011-01-31 18:55:00 // 17268
AZ is nagyon hiányzik, bár azzal nem sokra lehet menni a 17262.hsz. hasonló helyzetekben. :)
Halesz2011-01-31 18:52:56 // 17267
Szeritnem a SUV-láz még csak most kezd igazán virágozni... nézd meg a BMW-t, vagy az összes távol-keleti gyártót, gyakorlatilag mindenki próbálja meglovagolni kisebb-nagyobb méretű járművekkel.
Szóval nem érzem, hogy az Alfa el lenne késve, bár jó lenne, ha már lenne ilyen is.
De pl sokkal inkább hiányzik egy 166-os utód szerintem....
Szóval nem érzem, hogy az Alfa el lenne késve, bár jó lenne, ha már lenne ilyen is.
De pl sokkal inkább hiányzik egy 166-os utód szerintem....
Gerion2011-01-31 18:36:51 // 17266
Egy SUV nehezen tud takarékos lenni, fölöslegesen sok vasat kell mozgatni, hogy kovácsbéla vállalkozó hurcolja vele a fenekét a város két vége között.
Full egyetértek Veled, hogy a kategória népszerű már egy ideje, és ma is az, nekem inkább az a kérdés, hogy mire erre az új, túltelített területre az Alfa betör, és többedik nekifutásra már talán nevet is tud szerezni, addig kitart-e a SUV-láz.
Vagy úgy jár a mára rutinos konkurrenciához képest, mint a preszítzsautók területén, ahol szintén nem sikerült nagyot villantani a németekhez képest.
Full egyetértek Veled, hogy a kategória népszerű már egy ideje, és ma is az, nekem inkább az a kérdés, hogy mire erre az új, túltelített területre az Alfa betör, és többedik nekifutásra már talán nevet is tud szerezni, addig kitart-e a SUV-láz.
Vagy úgy jár a mára rutinos konkurrenciához képest, mint a preszítzsautók területén, ahol szintén nem sikerült nagyot villantani a németekhez képest.
ALFI1562011-01-31 18:35:22 // 17265
Nagyon!Mindegy,hogy suv,egyterű,terepjáró de nagyon kell egy nagyobb alfa!
Kazes☻2011-01-31 18:33:57 // 17264
Én sem értettem és engem sem érdekel, de valamiért a szagértőket igen. :)
Vinnie2011-01-31 18:31:14 // 17263
Ezt mondjuk sosem értettem, hogy jön ide a passat.....
Ha vak lennék, sem tudnám összetéveszteni, vagy hasonlítani egy passatra sem a 156 Sportwagont, sem a 159 SW-t.
És az sem érdekel, hogy nem hullaszállító nagysága van a csomagtartónak.
Ha vak lennék, sem tudnám összetéveszteni, vagy hasonlítani egy passatra sem a 156 Sportwagont, sem a 159 SW-t.
És az sem érdekel, hogy nem hullaszállító nagysága van a csomagtartónak.
Kazes☻2011-01-31 18:30:12 // 17262
Az lehet, de véleményem szerint ahogy romlanak a viszonyok, úgy nő a népszerűségük ezeknek a típusoknak. Gondolok itt a sokszor sokáig tartó áldatlan környezeti csapásokra és azok következményeire, a rosszul járható utakra.
Vinnie2011-01-31 18:27:59 // 17261
Azért a legfőbb konkurensnél nem ez látható. Lassan már gokartból is SUV-ot építenek. (BMW)
Az üzemanyagok megint más kérdés. De ne menjünk bele...
Lehet takarékos, gyors, és erős SUV-okat is építeni.
Az üzemanyagok megint más kérdés. De ne menjünk bele...
Lehet takarékos, gyors, és erős SUV-okat is építeni.
Kazes☻2011-01-31 18:23:29 // 17260
Szerintem is a mieink a legszebb SW-k, még ha a szagértők a passattal is hasonlítják és persze nincs akkora bele. :)
Gerion2011-01-31 18:23:09 // 17259
Lehet, ahogy mennek felfelé (és nem csak idehaza!) az üzemanyagárak, az Alfa jó érzékkel akkorra fog beszállni a böhöm terepjárók piacára, amikor más már kifele száll....
Kazes☻2011-01-31 18:20:57 // 17258
Persze, csak az 'idegen'-re koncentráltan írtam. :)))
Vinnie2011-01-31 18:19:52 // 17257
Ez megítélés kérdése, hogy mi idegen, és mi nem az. Régen igazából volt egy-két gyártó a világon, aki gyártott terepjárót. Most majdnem mindenki gyárt ilyen jellegű gépet. Mert az embereknek kell az ilyen. Most az mindegy, milyen indíttatásból, de kell. Sajnos az Alfa még mindig nem. Pedig már Csipkerózsika is rendesen megöregszik az álom alatt.
Változik a világ, és az igények is. Ehhez kellene időben alkalmazkodni. Különben elmegy az Alfa mellett a piac, meg az idő is.
Egyébként régen a kombi jelleg is idegen volt a gyártól, ha így nézzük. Mégis, most szerintem az övék a legszebb kombiforma a világon.
Változik a világ, és az igények is. Ehhez kellene időben alkalmazkodni. Különben elmegy az Alfa mellett a piac, meg az idő is.
Egyébként régen a kombi jelleg is idegen volt a gyártól, ha így nézzük. Mégis, most szerintem az övék a legszebb kombiforma a világon.
Kazes☻2011-01-31 18:19:33 // 17256
Sajnos így van. :(
ystuc2011-01-31 18:19:22 // 17255
Jó, azért a Matta kicsit más. Ez meg nem terepes, hanem SUV, vagyis trendi. Sajna ez kell mosta piacnak.
Kazes☻2011-01-31 18:18:00 // 17254
Annyira nem idegen, volt már Alfa terepes. :)
Tommi2011-01-31 18:11:32 // 17253
Látod mennyire elku*vult a világ, Porsche terepjárók meg dízel, elsőkerekes Jaguar kombik szaladgálnak :) Való igaz, hogy kissé idegen az Alfától, de kell a piac és a profit miatt.
Egyébként most írok egy cikket a Fiat-konszernről, az elmúlt hetekben óriási változások voltak, amik hosszú időre meghatározhatják a jövőbeli irányvonalat.
Egyébként most írok egy cikket a Fiat-konszernről, az elmúlt hetekben óriási változások voltak, amik hosszú időre meghatározhatják a jövőbeli irányvonalat.
Vinnie2011-01-31 18:10:18 // 17252
Kb. 10évvel vagyunk lemaradva a konkurencia mögött...Vagyis inkább nem lemaradva, hanem sehol sem vagyunk, mivel ilyen eddig nem volt a kínálatban. Sajnos.
Kazes☻2011-01-31 18:04:26 // 17251
Talán, mint egy falat kenyérre. :) Bár már így is pár évet késik. :(
Gerion2011-01-31 18:01:24 // 17250
Van erre szükség....?
Kazes☻2011-01-31 17:55:40 // 17249
Úgy bíz! Érdeklődéssel várjuk. De remélem nem az átemblémázott usa car verzió lesz. :)
Tommi2011-01-31 17:53:46 // 17248
LOL :)
"mennyivel jobban hangzik a Maserati motoros Alfa, mint a Volkswagen motoros Bentley, nem?"
"mennyivel jobban hangzik a Maserati motoros Alfa, mint a Volkswagen motoros Bentley, nem?"
Tommi2011-01-31 17:52:34 // 17247
Kazes☻2011-01-31 15:54:46 // 17246
Én türelmetlenkedtem. :)))
Tommi2011-01-31 15:52:17 // 17245
Türelem, fel fog kerülni nemsokára :)
Zsocy1552011-01-31 15:47:13 // 17244
Kazes☻2011-01-30 21:28:35 // 17243
Jól van, hát remélem Tommi majd linkeli, ha megjelent. :)