Fórum >> Típusok >> 145-146

Kau2018-03-07 11:03:16 // 139926
Lehet, hogy, ha jobban megnézem, akkor olyan :))
Kazes☻2018-03-07 11:00:01 // 139925
Ennél eccerűbb... Homasita! :-D
Kau2018-03-07 10:08:07 // 139924
Kb 2005 körül engem is érdekelt ez a könyöklő. Utánajártam és találtam egy boltot a Hungária krt-on, ahol tudtak volna nekem rendelni gyárit. Mondom azt, hogy? Sose létezett gyári. Akkor még képet is láttam róla és úgy nézett ki tényleg, mintha gyári lenne. Kárpitozott könyöklő volt :)
Valahova eltettem a katalógust, majd megkeresem. Most már engem is érdekel :))
Coyote2018-03-07 07:59:33 // 139923
Tegnap lecserétem a hátsó tárcsat meg a betétet. Bár a hátsó tárcsa még viszonylag jó, nem is kellett vilna cserélni, de ha már meg rendeltem.....😀
Ha valakinek kellene a tárcsa akkor oda adom ingyé 😉
misike762018-03-06 18:33:44 // 139922
Köszi, szerintem jól mutat. Kényelmes is?
misike762018-03-06 16:36:02 // 139920
Sziasztok! Próbálkozott már közületek valaki 146ba univerzális kartámasszal? Berakható, hogy mutat?
Kazes☻2018-03-06 08:33:43 // 139919
Nagyon érdekes jelenség... sose hallottam még csak hasonlót sem, de remélem kiderül majd mi a baj.
marci912018-03-06 08:19:40 // 139918
Nekem utolsó szériás, a vezető oldali 60cm-es, az anyós oldali 45cm. Érdekes, hogy változtattak a méretén.
Lalli2018-03-06 00:34:34 // 139917
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
146 1.6 TS 2000es évjárat.
A probléma a következő: a kilométerórán a napi számláló nulláz, a teljes számlálóba pedig 4 km-nél több nem megy! Amikor nulláz az óra, akkor a mutatók is kilengenek. Ha leállítom, szintén nulláz!
A sokadik km órát ölöm meg és egyszerűen mindenki csak szétteszi a kezét...
nem az órában van a hiba! Viszont tönkre teszi az órát!
Az órába feljövő jelek megvannak, minden ami kell!
De a hiba fenn áll
Kazes☻2018-03-05 12:05:29 // 139916
Én is... ollóval. :-)
Coyote2018-03-05 10:20:12 // 139915
Én most fogok cserélni pont lapátot a JTD-n. A balos az 55 cm a jobbos meg 48 cm
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-05 09:37:27 // 139914
A TD-n fogalmam sincs, arra tapétavágóval vágom szemre. A jtd-re cserélhető karból ilyen ment rá.
Kazes☻2018-03-05 09:34:20 // 139913
A Td-n ekkora a különbség? De a gyári karon?! : o
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-05 09:00:35 // 139912
A kisebbik 45cm, a hosszabbik 53cm :-)
Coyote2018-03-05 06:18:20 // 139911
A karok egyformák, de a lapátok mérete más. Legalábbis nálam így van.
Kazes☻2018-03-04 23:41:54 // 139910
A Td-t főként a zasszony használja... nem panaszkodott még. Teszik a dolgukat. :)
Gergely2018-03-04 23:32:22 // 139909
Neked jók a gyári karok? Nem koptak már szét az illesztések? Nekem az első dolgok között voltak, amiket lecseréltem még évekkel ezelőtt. Már nem emlékszem, hogy mi volt a fő bajom velük, de azt tudom elképzelni, hogy a szerkezet gatya volt már, nem a gumin múlott, hogy borzasztóan tették a dolgukat.
Kazes☻2018-03-04 22:39:22 // 139908
Az első szériában igen. Sőt, talán még a hátsó is... de ebben most nem vagyok biztos. :)
Gergely2018-03-04 22:25:18 // 139907
Tehát akkor egyforma méretű gyárilag a két lapát?
Lehet a fiatos karok mégsem adják annyira...
Kazes☻2018-03-04 22:08:59 // 139906
Kb. én is, de mivel befűzős, így a homasitában veszek bele gumit és egy kicsit tudom nagyobbra is hagyni akár...! :)
Kazes☻2018-03-04 22:08:14 // 139905
Beszámolók szerint nem, nálam meg majd kiderül! :)
Gergely2018-03-04 22:01:08 // 139904
Sziasztok!
Kinek milyen ablaktörlők vannak fent elöl?
én 2db 50-est használok, de jobb oldalon alapból nem fekszik fel rendesen. Bal oldalon viszont felső holtponton a szélvédő keretét súrolja.
Gergely2018-03-04 21:55:22 // 139903
Nem lesz az kissé "sűrű"? :)
BadAzz2018-03-04 11:59:05 // 139902
Hello. Sos-be kéne nekem egy fehér légzsák csatlakozó. Valaki bont pesten 145-öt?
Piritu - 1.000.0002018-03-03 19:03:15 // 139901
Sőt, fokozott igénybevétel esetén azt is írja elő a használatiban. (A 2.0TS-be az a kötelező.)
Kazes☻2018-03-03 18:53:58 // 139900
Persze. Annyit olvastam már, hogy jó és nem szereti kajcsizni sem a moci, hogy már ki is akarom próbálni. Pótlásként már használtam, de komplett olajcserénél is muszáj lesz! :)
Hakuna2018-03-03 18:11:47 // 139899
És az azt lehet?
Kazes☻2018-03-03 18:03:16 // 139898
Én majd a 10W 60 tervezem kipróbálni a Ts-be.
Hakuna2018-03-03 16:56:47 // 139897
Ilyen Valvoline nekem a boxerben volt, de csipegette. (Igaz az akkor már mást is a gyűrűzés előtt :) Azóta viszont csak Seléniát kap, de az legalább garázsban áll télen (is). Régebben volt sima opel olaj is benne és azzal sem tapasztaltam különbséget. A TS-be is raktam Seléniát, de cserekor azt mondta egy szerelő, hogy kár volt lecserélni, mert annyira jó volt még. Csak hát nincs olyan, amit nem sajnálok és visszaraknám bele ...
Kazes☻2018-03-03 16:38:06 // 139896
Én ezt is használtam már, de mostanában ezzel kenek. :)
Hakuna2018-03-03 16:30:45 // 139895
Ezt a csavart már aligha cseréli bárki. A legnagyobb túlméretre van kicserélve idióta hatlapos fejjel, ami bazinagy, megnemmondom fejből, de van kulcsom, ami fogja, külön kellett vennem. És már így is oda a menet, tömítenem kell, ezért kell rászoknom a sajátkezű olajcserére. (12 órás kötésű a tömítő és olyan autószerelőt nem ismerek, aki ezt egy olajcserénél kivárja. Én meg leeresztem, tömítem, reggel becsavarom, mehet bele a friss olaj.) Olajdeknit kell majd cserélni rajta inkább, de nem találtam sehol 1.4-est. 1.6 meg nem biztos, hogy ugyanilyen.
Faterom is mobilt használ (ugyanilyenbe 1.4 TS), de az sem egy csikkzsebes árú olaj ahogy nézem. A Liqui Molly is kiváló olaj úgy tudom. Igazából érzésem szerint 10k vagy alatta majdnem mindegy, ha megfelelően minősített. De ezeknek olyan is az ára, az Eneos azért tűnt fel, mert hasonlókkal bír és mégsem aranyárban. Meg hát ne kötelező vele 10e-t mennem. Aztán persze lehet, hogy máshol lesz kifizetve az árkülönbség... Bár szerintem az előző tulaj ennyit sem foglalkozott ilyesmivel (185e-ig), ki tudja mit kapott, mit nem. Körbetörte, az biztos, most már szépen mutatja magát. 236e km-nél meg lehet, hogy késő is már kímélni. Max következőre visszakapja majd a Seléniát egy alkatrészrendeléssel együtt Elaforgtól. A szebbek is 300-ért mennek már, akkor ezt meg sem tippelem ...
Kazes☻2018-03-03 16:12:38 // 139894
Időnként az olajcsavart is kell cserélni... majd látod, hogy ha csúful. :)

A Seléniát én is drágállom főleg, hogy sok méterrel kerültek hozzám az autók és ki tudja kitől mit kaptak. A Mobilt ajánlották a Dízelbe és a Ts-be is az megy tíz ezrenként. Nem vagyok olaj szakember, de szvsz jók, nincs panasz. De persze rengeteg olaj van a piacon. A Ts-t én is kb. úgy használom, mint te. :)
Kazes☻2018-03-03 16:07:31 // 139893
Nekem az FL-esben is ugyanott van, mint előtte... kint. A 156-osban került belülre.
Piritu - 1.000.0002018-03-03 15:53:49 // 139892
Tartóval, leszorító fedéllel együtt. Az alsó rész külön 5-6e között volt nekem anno (új). Amúgy csak arra az esetre javasoltam, ha máshol nem találsz felső rácsot. (Az csak 6 e teljes áron, és mint tudjuk itt azért lehetnek kedvezmények is.)
Hakuna2018-03-03 15:49:55 // 139891
Potom egy tízes?:) Egyszer beázik és máris nem ér semmit.
Még a maj' 7-et is sokallom, akkor már tényleg olajban a helye az összegnek.
FL után már okosan(?) a beltérbe tették, ott legalább nem ázik be.
Piritu - 1.000.0002018-03-03 15:31:15 // 139890
Még alsó rész is van hozzá:

A felette lévő meg csak felső résszel van.
Piritu - 1.000.0002018-03-03 15:25:40 // 139889
"Meg beszerezni is komplikáltabb" írsz Erhardnak és házhoz küldi,ennél minden más komplikáltabb :-DD
Hakuna2018-03-03 15:07:06 // 139888
Bárdinál, Unixnál nem láttam kereteset. Így a legolcsóbb magyart rendeltem.
Hakuna2018-03-03 15:03:34 // 139887
Következő szállítmányhoz felírom ezt is Alexandronál. :)
Az olajcsavart már próbáltam, azt elértem. :) De akkor szűrőt nem cseréltem, csak szivárgás-elhárítás volt.
Hakuna2018-03-03 15:01:04 // 139886
Sajnos az enyém olyan nagyon nem pörög. Nagyrészt városban használom, 5-6 km-es utakra, de még azon belül is gyakran van megállás. A futásteljesítmény így is alacsony, másfél-két év alatt van meg még a 10 e is, annál többet pedig Seléniával sem nagyon mennék, de ilyen körülmények között meglehetősen drágállom, pláne hogy még évente le is kéne cserélni futásteljesítménytől függetlenül. Meg beszerezni is komplikáltabb, és kiszállítási díj is növeli az árat. Az Eneosra csak azért gondoltam, mert azt azért a Suzukinál komolyabb márkákhoz is ajánlják, és a minősítései egyeznek. (Sőt van belőle jobb is, bár az jóval drágább.)
Piritu - 1.000.0002018-03-03 13:39:24 // 139885
Keret ügyben érdemes a nagy autós shoppok kínálatát átnézni. A Spiderhez volt olyan szűrő is, amihez volt keret.
Coyote2018-03-03 13:16:18 // 139884
Eneost szerintem ne rakj a TS-be. Azt hagyd meg a Suzukisoknak. Olajon nem célszerű spórolni főleg egy pörgős TS motoronál. De ez csak az én véleményem. 😉 😁
Kazes☻2018-03-03 12:07:18 // 139883
Keretet, vagy bármi ilyesmit érdeklődd meg Mifi, vagy Alexandro cartársaknál. Mindkettő bont 145/6-ot, csak lesz náluk. :)
A fedőt nem jó eltolni, sőt... a rácsos tető csavarrögzítésével együtt kell, hogy álljon.

Eneost nem ismerem, én Mobil olajat használok.

Olajszűrőt csak alulról tudod cserélni, de az olajleeresztő csavar is ott van, alul. :)
Hakuna2018-03-03 11:50:38 // 139882
A fotók alapján gyanús, hogy csak alulról érhető el a szűrő...
Hakuna2018-03-03 11:35:59 // 139881
Na ez a 7. képen lévő "lyukas" fedőkeret az ami nálam hiányzik, nem is volt ott. Remélem nem funkcionális, mert szerezni sem lehet egyszerű. A takarólemez viszont el volt tolva jobbra 1-2 centit, úgyhogy így akár be is ázhatott, de ez kerettel együtt is ugyanúgy megtörténhet. Gondolom innen (is) jött a pára az utastérbe. Letakarva viszont kevésbé jól járt a ventillátorom, szóval maradtam az eredeti (kerethiányos) megoldásnál, csak a takarólemezt toltam vissza nagyjából a helyére. Szűröm hamarosan új, hozzá való is lesz.

Köszi a segítséget és a képeket! Majd vadászok keretet is ha sikerül.

Az Eneos olaj jó a TS-be? Minősítései egyeznek a Seléniáéval.
Az olajszűrő egyébként le/feltekerhető felülről a motortérből, tehát akna nélkül?
Sajnos az utcán kell majd megoldanom a cserét.
Kazes☻2018-03-03 11:10:31 // 139880
Igen a kettes képen van a takaró és a hetesen láthatsz egy sima fedőkeretet, ami a helyén tartja a szűrőt. Úgy jön vissza a takaró műanyag, majd a rácsos. A takarólemez az egész szűrőt fedi, ahogy látod a képeimen. :)
Hakuna2018-03-03 07:56:44 // 139879
Elso kep a racsos fedolap. 2. a takarolemez. Az alatt mar csak a szuro lenne? (google is dobta a kepeid:) A takarolemez furcsa alaku es nem fedi teljesen a szurot, meg be is azhat akar.
Kazes☻2018-03-02 21:21:00 // 139878
ITT nézelődhetsz... nem tudom,m hogy most melyikre gondolsz. :)
Hakuna2018-03-02 20:52:53 // 139877
Üdv!
A pollenszűrő házának van fedele? Valaki tud mutatni arról fotót?
Levettem a rácsot (ami kívülről is látszik) Alatta volt valami íves fedőelem, ami formára is teljesen más. A fülek pedig gondolom nem véletlenül vannak a két oldalon, valami oda mintha kívánkozna, hogy a fülek rögzítsék.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak