Fórum >> Típusok >> 145-146

Attika012018-11-29 21:00:48 // 141827
Nem titkos, csak közben melózok is......
Kau2018-11-29 17:46:34 // 141826
Az meg természetes, hogy az ajtószigetelő gumikat be kell kenni szilikonnal vagy zsírral, hogy ne ragadjanak össze az ajtóval.
Kau2018-11-29 17:44:23 // 141825
Facebookon volt téma az ajtó befagyása.
Nekem is előfordult, hogy rövid távra vittem az utasomat és miután kiszállt, az ajtót még mindig nem lehetett bezárni. Ilyenkor a biztonsági övet át lehet fűzni az ajtó kapaszkodóján és be lehet kötni. Pont tart :)
Ha hiányzik egy pici, előrébb kell húzni az ülést :)
Ha a zár fagy be, érdemes a slusszkulcsot megmelegíteni öngyújtóval és úgy berakni.
Kazes☻2018-11-28 22:43:04 // 141824
És elárulod, hogy melyik az a pesti cég, vagy titkos?! :)
Attika012018-11-28 11:48:13 // 141823
Egy pesti cégnél találtam, de csak külsőt. Postával 28000 volt.
Kazes☻2018-11-28 09:16:24 // 141822
Honnan lesz új küszöb? :)
Attika012018-11-28 03:14:02 // 141821
Megyünk lakatos bácsihoz. Ha elkészült, ismét fotó sorozat. + Új küszöbök. 😊
127_sud2018-11-27 10:33:09 // 141820
Nekem maradt még gyári burkolat ajtókárpit alá, igaz már csak jobb oldaliak vannak. 145 és 146-hoz (első ajtó) is van, a képen látszik miről van szó. A 146-os is ilyen csak értelemszerűen más a mérete, ha valaki bajlódik vele és leszedi a ragasztót akkor a másik oldalra is fel lehet tenni.
marci912018-11-27 07:59:24 // 141819
Basszus, küszködök már én is jó ideje a beázással. Ez a belső fólia nekem sem volt benne, egy külső habszivacs réteg volt, ami szétszakadt és leszedtem. Ezekszerint a belsőt már valaki lerángatta korábban.
Kazes☻2018-11-26 22:23:56 // 141818
Nincs mit. Szerdától esőmentes időt ígérnek, így még bepótolhatod simán! :)
DennisBeru2018-11-26 22:19:13 // 141817
Köszönöm szépen mindkettőtöknek a segítséget, nyáron szétszedtem, ha tudom, hogy kell már lenne benne.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 22:10:43 // 141815
Tudsz utólag is gyártani bele ilyet, sima kertészeti fólia minőségnek tűnik :-) A belső ablak lehúzó gumi fogja oda gyárilag, így az ablak mellett bejutó vizet levezeti a fólia kifelé eső oldalán, egész le az ajtó aljába, a kifolyókig. Mindenképp ezzel kezdenem a hifi építést.
Illetve ha már szét van szedve én tennék az ajtókba csillapító lapokat (nem kell dynamat, elég az ukrán változat is) és a gyári szürke lezáró szivacsréteget is rezgés csillapítóra cserélném. Aztán jöhet a hangszóró szett és a fejegység. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 22:02:43 // 141814
Szia! Nyilván nem normális az úgy. Valószínűleg hiányzik az ajtóból a fólia, ami elvezeti a párát, becsorgó vizet. Nincs jó képem róla, de talán ezen látszik

DennisBeru2018-11-26 21:43:32 // 141813
Sziasztok! Hifi rendszert szeretnék cserélni a kocsimban, kivettem az egyik hangszórót és láttam, hogy vizes a hátulja (egész nap esik itt is) kérdésem, hogy ez normális? Mármint gondolom befolyik ott az eső és alul a kifolyón kimegy,de azt hittem a hangszóró nem kap belőle. Amúgy láttam mást is érdekel a hifi rendszer, ajánlom ismeretség nélkül a paradox hifit, segítőkész szakértők, ingyen tanácsokkal.
Shadin2018-11-26 18:15:07 // 141812
Na természetesen!
Piritu2018-11-26 17:46:04 // 141811
+ gázfröccs közbe :-)
Shadin2018-11-26 11:02:37 // 141810
Akkor hát adok neki adalékot :-D :-D
Shadin2018-11-26 11:01:36 // 141809
Bakker duplakuplungolok :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 10:23:45 // 141808
Nyilván belsőleg mosás, olajba öntött adalékkal :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 10:23:06 // 141807
Csattogott az akor is, ha rendesen karban volt tartva. Az első Waresz 280e-nél kezdte, a másik meg nálam, ki tudja mennyinél. Csináltam egy komplett motormosást, aztán óccó olajjal 50km, és mégegy olajcsere. Ettől elmúlt, de egy modernebb motoron nem biztos, hogy bevállalnám a motormosózást.
marci912018-11-26 10:14:44 // 141806
Érdemes előtte a vez.módosító solenoidját is kipucolni, ellenőrizni. Ha melegedésre elmúlik, az általában hidrotőke szokott lenni. Nem vészes hadjárat a csere, vezérműtengelyek leszerel, hidrotőke kihúz, új berak olajjal, tengelyek vissza. Olyan aprók rajta a furatok, hogy minimális olajlerakódástól is már nem működnek megfelelően. Ha már Wartburg, emlékezzetek a melós, olajcserét alig látott 1.3 Wartburgok hidrotőke csattogására :D
Piritu2018-11-25 20:53:39 // 141805
"kb mindenki IS" - a német kollégák ilyenek. Amikor meglátják hogy Alfával vagyok nem állják meg és rákérdeznek. Aztán mindig kiderül hogy nekik sokkal több gondjuk van a sajátjukkal...
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-25 20:37:19 // 141804
Sosem volt igazi vw-m. A wartburgnak volt 'góf' motorja, azzal eljátszottam, ismertem az összes motor és váltó kódot. De az Waresz volt akkor is :-) Aztan jött a Fabia, ami viszont olyan mély nyomot hagyott, hogy 26e km-rel eladtam és vettem helyette egy kitudja mennyit futott, Alfát. Páran néztek csak hülyének... kb mindenki IS :-)
Piritu2018-11-25 19:21:05 // 141803
Már azt hittem hogy annyira nem hagyott mély nyomot benned az autó hogy még arra sem volt méltó hogy megjegyezd a nevét :-DD
Piritu2018-11-25 19:19:20 // 141802
A TS nekem is erre van :-)
Gyógyszer a kerepelésre. Nyitott tetővel nem nagyon tudok átmenni egy alagúton visszakapcsolás nélkül :-))
Shadin2018-11-25 12:41:36 // 141801
Hát előferdül hogy tolom neki. Nagyobb élvezet eskü mint a 159, olyan egészségesen pörgi meg a 6k-t, ahogy azt a Tibi sohase nem :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-24 22:55:29 // 141800
Wartburg Versenyautó :-D
Piritu2018-11-24 21:53:41 // 141798
Igen hidrotőkés, nekem is az jutott először eszembe.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-24 20:57:03 // 141797
Hidrotőkés motor a TS? Nagyon olyan hangja van, mint mikor annak a kis járatába kosz kerül. Ez tipikusan hidegen csattog, melegen halkul. Bár nekem csak WV motoron volt ilyen problémám.
Piritu2018-11-24 17:34:16 // 141796
A kocsi használatijában benne van: sportos használat esetén.
Jelentősen csökkenhet pl az olajfogyasztás.
Shadin2018-11-24 16:16:28 // 141795
Van egy gondom amit nem tudok megmagyarázni. NÉHA hidegen beindulás után a motorból csettegő hangot hallani, lokalizálni nem tudom, mintha a szelepekhez lenne köze, de nem tudom. Azóta csinálja, hogy kicseréltem a vezérlésmódosítót, előtte nem csinálta. Vez. mód. gyári, a cserét nagyon nem lehetett elrontani. Gondolnám hogy szeleprugó törés, DE amikor felmelegszik a motor akkor már semmi hangja nincs. Lehetne szerkezeti probléma, DE nem mindig csinálja, csak kb. az indítások 10%-ánál. Mi a tök lehet?

Album...

Első videó majdnem hidegen, második 50° a harmadik pedig egy pár km-es próbakör után.
Shadin2018-11-24 16:06:33 // 141794
Skacok! Néhányan mondtátok, hogy ha nem "elég" a 10w-40 akkor tegyek bele 10w-60-at. Mi az az eset ami miatt a vastagat kell beletenni?
Shadin2018-11-24 16:04:32 // 141793
Itt van egy jó leírás, reg. után még fényképek is vannak. Én is megcsináltam, tök jól műxik :-)
Kau2018-11-24 14:19:47 // 141792
Jelentem kész vagyok az ablaktörlő motorral. Az első próbák szerint működik :))
Én beleugrottam egy 1.5 órába. Leginkább azt a kérdést feszegettem magamban, hogy ahhoz, hogy férek hozzá, meg az hogy jön ki? :)
Csapágylehúzó nem kellett. Viszont volt egy két dolog,amit leírok, hátha másnak is segítség.
A csapágylehúzó tévesztett meg, hogy, hogy jön le az ablaktörlő kar. Feszegettem, mint a hülye, aztán néztem, hogy az alján van egy kis védőburkolat. Kipattintottam és volt mögötte egy 14-es csavar. Még jó, hogy nem törtem le :)))
A kart függőlegesbe állítva, szépen lejön a helyéről KÉZZEL :)
Viszont érdemes megjegyezni, melyik pozícióban állt meg, mert ugyanoda kell visszarakni. (Tőlem ez vett el 10 percet, míg a végén beállítottam).
Érdemes figyelni a lötyögős bolhákra is, mert az biztos, hogy összerakásnál a legszarabb helyre fog beesni :)
Most már úgy érzem képes vagyok megcsinálni 3/4 óra alatt is :)
Érdemes krovával rendelkezni, mert ilyen is kell, meg olyan is... (10-13).
Kazes☻2018-11-23 22:37:16 // 141791
Igen-igen! :D


És most, hogy gépnél vagyok, javítom a telefonom... "égtájból", ez fontos! :)
Kau2018-11-23 22:15:19 // 141790
Zöldet, fehéret, pirosat? :)))
Kazes☻2018-11-23 20:22:07 // 141789
Feltétlenül fújjál, mind a négy égtályból... de leginkább délről, a származása miatt! :-)
Kau2018-11-23 18:01:53 // 141788
Van zsír spray-m. Fújjak rá vagy inkább csak töröljem le a régit? :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-23 15:35:17 // 141787
Nyilván.. a zsír nyáron hígabb rajta, ezért működik. Ahogy hűl az idő, megdermed és nem működik. Ahogy bemelegszik az autó, megint jobban működik. Ez ilyen :-)
Kazes☻2018-11-23 14:24:41 // 141786
Ilyenkor a legjobb...ő is tudja! :D WD40-el fújd be, hamarabb megadja magát. :)
Jorjie2018-11-23 12:38:24 // 141785
Nyugi, egy óra alatt megvan, én is csináltam :-)
Shadin2018-11-23 11:32:39 // 141784
Nekem is ez a 7végi proj. :-)
Kau2018-11-23 10:38:20 // 141783
Na majd jól neki esek hétvégén, ha az idő is engedi :) Örülök, hogy most akad a legjobban, nem nyáron. Mennyivel jobb 3 fokban szerelni... :)
Kazes☻2018-11-23 09:43:21 // 141782
Nekem eddig még egyszer sem kellett hozzá! :)
Kau2018-11-23 09:41:04 // 141781
Köszi. Megnézem mit tehetek, csapágylehúzóm nincs.
Kazes☻2018-11-21 21:42:09 // 141780
Tudom, azért is írtam... 141773.hsz. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 19:28:55 // 141779
Az ablaktörlő szerkezetet kiveszed, letörlöd az érintkező pályáról a zsírt és újra évekig jó :-) Az elektronikát ne forraszd le, annak semmi baja :-) Én a relét is megpucoltam, de a rele burkolat porlik nagyon, jobb úgy hagyni.
Kau2018-11-21 17:50:04 // 141778
De amúgy tényleg jól összerakták ezeket az olaszok. Egy csomó minden eredeti még a gépen. Szűrők, gyertyák, olaj :))))
Na, de komolyan. Pl. Még mindig az eredeti lengéscsillapítókkal és rugókkal járok. Az elektronikában minden működik, kivéve a klímát. Úgy, hogy 18 évig nem kellett hozzányúlni. Most nem a lambdaszondára és LMM-re gondolok :)
Belül minden más működik.
Persze korábban megvettem a márkás ill. gyári alkatrészeket.
Ennek ellenére minket is elért a 18 év. 1-es fokozatban már akadozik az ablaktörlő. Kattog a bal első ajtó nekem is. És januárra van időpontom az alját és a küszöböket megcsináltatni.
Néha viszont elgondolkozok, hogy mennyit érdemes még rákölteni? Szeretem, de most már egyre többet kéne ráfordítani.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak