 
Szóval ilyen. Bocsi, lemaradt a kép.
 
	
	Sziasztok!
Nagyon a végéhez közelít a 145 projektem, szóval az esélytelenek nyugalmával kérdezném, hogy esetleg (akár űrpénzért) lapul -e valakinél ilyen, ami eladó. Akár hibásan is. 
Köszönöm! :)
	
 
	Kazes☻2023-08-21 22:29:58 // 
145564 
	De ez nem újabb... csak a nosztalgia kedvéért... ilyesmire vágytál! XD
	
 
	
	Nem igazán van az első 10 fontos dolog közt sem egy újabb autó XD
Tegnap cseréltünk komplett féket, olajat, szűrőket Chilin, szerintem kiéltem a szerelős és autóra költős vágyaimat. :-)
	
 
	Kazes☻2023-08-19 00:30:44 // 
145562 
	Törd föl a malacperselyed...! ;)
	
 
	
	Ez elég szép és ritka darab, akár érhet is ennyit. Elfogadnám :-)
	
 
	Kazes☻2023-08-18 19:05:42 // 
145560 
	
	
 
	Kazes☻2023-08-16 13:06:41 // 
145559 
	Ok. :)
	
 
	
	Jövőhéten valamelyik nap megyek Bp-re. Amint pontosabban látom jelzem, és egyeztessünk.
	
 
	Kazes☻2023-08-09 19:48:40 // 
145557 
	
	
 
	Kazes☻2023-08-09 19:48:19 // 
145556 
	Ok... bár lehet ezt inkább privát kellett volna... :)
	
 
	
	Szia Kazes! Érdekelne az a régi db. 06704116311. Itt tudunk egyeztetni. Írj, vagy csörgess és felhívlak. Köszi.
	
 
	
	Köszi, az jó lenne. :) Talán ad egy kis segítséget, hogy merre lenne érdemes elindulni.
	
 
	Kazes☻2023-07-29 15:02:28 // 
145553 
	Ha kicsit enyhül az idő, akkor megpróbálhatunk valamikor beleolvasni... :)
	
 
	
	Egyelőre még nem kezdtem neki, mostanában kevésbé megyek vele és időm sincs nagyon. Egyelőre próbálom figyelni, hogy milyen használatra hogy reagál, de még nincs konzekvencia. Elsőnek a pillangószeleppel fogok kezdeni biztosan, aztán megyek tovább a többire. Légtömegmérő a korábbi gazdi blogja alapján kb. 14 éve volt benne cserélve és néhány hibajelenség hasonló most is, szóval lehet az is a ludas. De majd meglátjuk...
Ha van valami eredmény, akkor biztosan leírom a blogba és ide is. :)
	
 
	Kazes☻2023-07-27 16:47:19 // 
145551 
	Sikerült valami... hogy' áll a dolog? :)
	
 
	
	Köszönöm a javaslatot! Otthon ezt most nem tudom kivitelezni eszközhiány miatt. De ha az említett/talált módszerek nem vezetnek eredményre, akkor biztosan sort kerítek erre is.
	
 
	
	Rá kellene nézni a comp-ban az FRA és TRA paraméterekre. Ha netán valamelyik “ki van akadva” egy szélsőséges értékre okozhat nehezen magyarázható zavarokat. (Esetleg egy reset.)
A comp által látott hőmérséklet is érdekes lehet.
	
 
	Kazes☻2023-07-18 14:03:04 // 
145548 
	Kérlek szépen... jó turkálást! :)
	
 
	
	Köszi a tippeket! Még nem ástam bele magam a témába, de akkor elkezdek kutakodni. :)
A benzint félig ki lehet pipálni, mert mindig 100-ast kap. Majd váltogatom a kutakat, hátha lesz eredménye.
A többit meg majd kipróbálgatom, hátha megoldódik valamelyiktől. De valóban, ez legyen a legnagyobb baja egy 23 éves autónak, ezzel még együtt lehet élni. :)
	
 
	Kazes☻2023-07-18 11:26:32 // 
145546 
	Régi ügy ez. Páran azt mondják típushiba, másoknak a 100-as benzin javított a helyzeten, van aki a benzin levegőztetőt okolja, van aki a párát, van aki egy visszacsapó szelepet a szívósornál. Nálam is volt ez a jelenség és mivel nem volt egyértelmű válasz rá, együtt tudtam élni vele... persze bosszantott néha, de hát öreg járgány szívatóval indul... és aztán szaladt! :)
Talán a blogokban kutakodva találsz pár bejegyzést ez ügyben, ki mivel matatott.
	
 
	
	Sziasztok!
Az elmúlt pár hétben elkezdett egy hibát produkálni a jószág: hidegindításkor miután beindult, szinte rögtön le is áll a motor, vagy eléggé dadog és utána áll le néha. Második indításra mindig beindul és rendesen jár. Meleg motornál egyszer sem volt ilyen és ezen kívül semmi más hibát nem produkál, hibajelzés sincsen
Még nem kezdtem el kivizsgálni a dolgot, egyelőre ötletet szeretnék kérni, ha esetleg volna valakinek, hogy mi miatt lehet ez. 1.6 T.S. az alany.
Előre is köszönöm!
	
 
	Kazes☻2023-07-17 17:54:49 // 
145544 
	Van nálam egy régi darab, ha érdekel és errefelé jársz, odaadom... gyakorolni. :)
	
 
	
	Köszönöm a segítségeiteket.
	
 
	
	A módositó a szivó vezérműtengelyen van, azt ki kell szedni, utána meg a vezérlést összerakni. Vezérlés rögzitő nélkül ne állj neki.
	
 
	
	Amit tudok, természetesen magam oldok meg. De ezt az alkatrészt még nem ismerem. A katt 1 és a katt 2 alapján viszont lehet, hogy magam fogok neki a javításnak. Igen meggyőzőek az árak. Ha esetleg van tipped hogyan ne csináljam rosszul, azt örömmel veszem. Köszönöm a segítséget.
	
 
	Kazes☻2023-07-14 18:06:24 // 
145540 
	
	
 
	Kazes☻2023-07-14 18:04:09 // 
145539 
	Ja, hogy szerelőről van szó... az nem is fog bajlódni vele, csak a csere. Azt hittem, hogy magadnak bütykölöd, úgy lehet(ne) próbálkozni. :)
	
 
	
	Itt a válasz. Vezérlés módosító (nem a szelep).
	
 
	
	Most megfogtál. A szerelő azt mondta, hogy leegyszerűsítve egy fémcsőről van szó, ami megközelítőleg 100e. Ft.
	
 
	Kazes☻2023-07-14 17:01:09 // 
145536 
	Most tulajdonképpen akkor a vezérlés módosítóról értekezel, azaz érdeklődsz, igaz? Azt ugyan lehet szerelni, létezik hozzá felújító készlet, ami a belsejében található rugóból és egyéb apró alkatrészekből áll, de arra valóban azt szokták mondani, hogy nem érdemes vele bajlódni, mert nem lesz jó, vagy csak röviden. Tehát lehet újat venni 70-80-100 ezerért, ahol éppen tartanak az árak. Ha a vezérlés módosító szelepre gondolsz, ami gyakorlat5ilag egy szolenoid, akkor azt tudomásom szerint egyáltalán nem lehet bütykölni, csak cserélni. Egyelőre ennyi. :)
	
 
	
	Sziasztok!
Infót szeretnék kérni a következővel kapcsolatban. A 145, 1,4 benzines 103 LE autómban meghalt a szelepvezérlő (Variator). Most kissé deisel-es a hangja és gyengébben megy.
Elméletileg ezt az alkatrészt nem lehet javítani. Jó infót adtak? Ha nem, akkor hogyan javíthatom meg?
Ha nem javítható, esetleg van valaki akinek lenne egy db ilyen eszköze (természetesen működőképes) eladó?
Köszi mindenkinek.
	
 
	IZT2023-07-12 22:17:18 // 
145534 
	Köszi Kazes :)
	
 
	Kazes☻2023-07-12 16:42:34 // 
145533 
	Ha jól rémlik NGK 100e, egyéb, mint pl. Champion 50e km.
	
 
	IZT2023-07-12 16:13:16 // 
145532 
	A gyertyákat mennyi km után szoktátok cserélni? 1.4 TS
	
 
	Kazes☻2023-06-18 09:31:55 // 
145531 
	Akkor jó munkát és kitartást hozzá! 😀
	
 
	Dimmu2023-06-18 07:34:40 // 
145530 
	https://fiatalkatreszek.hu/termek/L%C3%A9gsz%C5%B1r%C5%91+h%C3%A1z+fed%C3%A9l+++++++++++++/39208
	
 
	Dimmu2023-06-18 07:31:44 // 
145529 
	Ha valakinek szintén letörtek a levegőszűrő fedelének fülei,akkor a Fiatalkatrész oldalán van vadi új nagyon olcsón.6900Ft!
	
 
	Dimmu2023-06-18 07:29:21 // 
145528 
	A hiba és relé megvan!Az akku előtti 4 relé között van.Az összes saru elkorrodált,így csere lesz!Köszi a segítséget!
	
 
	Coyote2023-06-05 18:37:57 // 
145527 
	Köszönöm a tippet, meg nézem majd amint lesz egy picike időm 👍😁
	
 
	
	A relét nézted? Bal oldalt, nagy sárga relé fölött.
	
 
	
	

 Sziasztok. 146. 1.9 jtd. F csatlakozóba, 1 szál vezeték megy. Mitől tud melegedni? Félek baj lesz. Cseréltem biztitáblát, semmi nem változott. Tud valaki segíteni?
 
	Coyote2023-06-04 08:28:58 // 
145524 
	Sziasztok. Egy kis segítség kellene. Egyik pillanatról a másikra elment a duda egyik fele és ezzel egyidőben az ablakmosó motor se megy. Megnéztem a kormány alatti biztosítékokat, azok rendben voltak. Valakinek lenne ötlete mit lehetne még megnézni? 
Ugyan itt lenne 2 alsó motorvédő burkolatom. Egy használt meg egy új. Akinek esetleg szüksége volna rá akkor szóljon. 😉
	
 
	Kazes☻2023-05-26 12:55:47 // 
145523 
	Siker?
	
 
	Dimmu2023-05-23 12:45:43 // 
145522 
	Köszi szépen megvizsgálom!!🙂
	
 
	Kazes☻2023-05-22 17:30:17 // 
145521 
	Ciao!
Emlékeim szerint az aksi előtt lévő relék közt... legalábbis 1,6- on ott van, gondolom az egynégy sem más. 🙂
	
 
	Dimmu2023-05-22 13:28:10 // 
145520 
	Szervusztok!!
  Segítséget szeretnék kérni, abban hogy merre találom a klíma relét, vagy biztosítékot a 146- osban?2000-es kiadású 1.4 TS 16v.
  Köszönöm a segítséget!!
	
 
	Kazes☻2023-05-01 10:33:45 // 
145519 
	Jó munkát hozzá, grat! :)
	
 
	Fangio2023-04-30 21:47:20 // 
145518 
	Megmentünk egy 145-öt. Részletek a blogomban.