Fórum >> Típusok >> 155

Abarth2009-11-04 08:56:44 // 87260
Olyan vagyok mint a villám :)
RoliQ42009-11-04 08:54:31 // 87259
máskülönben nekem pl jóval 60 alól indul a mutató...! 10 perc múlva 60fok és a víz hamarabb melegszik fel mint az olaj! máskülönben meg ha 60 fok alatt is jó lenne akkor lenne 40 es osztás is :D de nincs!
Fairlane2009-11-04 08:53:48 // 87258
Hagyd, úgyse vinném el kiolvastatni csak azért, hogy hőfokot nézzek :)

Viszont a kartont kénytelen vagyok megvédeni :(
Tavaly télen is bent volt, ugyanígy az olajhőfok miatt (Ismétlem a vizem normál 90fok környékére beáll átlagos haladásnál a legnagyobb hidegben is)

Szemből nézve bal alulra raktam, a lökös alsó kivágásán keresztül fűztem be. Igazából nem is a hűtő alsó sarkának takarása használ, hanem a hűtő mellett beáramló levegőt fogja meg szerintem...
RoliQ42009-11-04 08:52:32 // 87257
ha gyors vagy akkor nem kell:D
Longman2009-11-04 08:48:21 // 87256
Akkor igen.. :)
Abarth2009-11-04 08:46:18 // 87255
Rossz termosztáttal áldás volt pedig a karton :) De már nem kell.

Az olajhőgomba egy ilyen kiálló csücsökben van nem? Nekem le van dugózva....... Ha berakok egyet ahhoz illdemes leengedni az olajat, hogy ne folyjon patakokban nem?
Longman2009-11-04 08:44:04 // 87254
igen mindkettő..
Longman2009-11-04 08:43:03 // 87253
Nem tudom a tiédben hol lehet, ha érdekel megnézem majd a manualban, de a zk-s megoldás egyszerűbb. Igen, a nívóba szokták dugni a hőmérséklet mérőt.

A karton azért nem túl jó szerintem, mert a vízhűtőd elé teszed, és ez nem igazán fogja nagyban befolyásolni a olaj hőmérsékletét, viszont a hűtővized annál könnyebben túlmelegedhet. Ezeknek az autóknak gyári állapotában is mindent ugyanúgy kell csinálni -30 fokban, mint +40 fokban. Ezért nem szeretem a kartont.. :)
Abarth2009-11-04 08:42:59 // 87252
Én csak annyit tudok mondani, hogy ez az autó hátulról le volt csukva. :( Az ilyen britymák gázosításoktól is mentsen az ég. 500 alatt kuka 155ösöket adnak nézz drágábbat! És nem az évjárat számít!
Fairlane2009-11-04 08:39:31 // 87251
V6nál nem az olajnyomásmérő van ott? Vagy a hőmérő is ott van? :))
Fairlane2009-11-04 08:38:38 // 87250
hmmmm :))
Longman2009-11-04 08:38:15 // 87249
érdekes... :) Nekem nyáron attópályán (igaz, olajhűtő nélkül) már 130km/h -val is megvan a 100C-s olaj max 5-10perc alatt.

szerintem az olajhűtő hiánya miatt igen, mert nekem a V6nak igen szépen melegszik az olaja, de autópályán is ezalatt a 10 perc alatt emlékeim szerint 80-85 fokra melegszik csak fel. Persze utána ez is beáll 100 ra
Fairlane2009-11-04 08:38:01 // 87248
Szósincs drámáról, csak érdekel, hogy egyedi eset-e, vagy factory default.
Megkapja a kartonját azt kész.

Annak a csatlakozónak hol kell lennie? Kis ovális, az anyósülés lábtérben az ecunál?
ZK-n nekem eddig a nívópálca helyére szoktak hőérzékelőt dugni, de olyan is volt már, hogy nem dugták be, hanem öngyújtóval melegítették :)
Longman2009-11-04 08:36:08 // 87247
Nem válaszolt rá senki, de emlékeim szerint a hőfok jeladó a alul van a teknőben.

Igen a TS-nél ott van. A v6 nál meg hátul az olajszűrő melletti konzolon.
Longman2009-11-04 08:34:23 // 87246
Nekem ezt a TS-nél produkálta anno! :)

Egyébként az első megreklamált mondatot a bemelegedési időszakra értettem, legalábbis nekem előbb a víz melegszik üzemmelegre, és aztán az olaj..
süsnye2009-11-04 08:34:01 // 87245
köss rá egy potit, amivel tudod szabályozni, h mit mutasson az óra. ;))
Longman2009-11-04 08:30:37 // 87244
Szerintem ne dramatizáld túl! Nyáron OK minden igaz? Olajhűtőd nincs, namost én nem tudok olyan hibáról ami az olaj lehűlését okozza.. :)
Egyszerűen bejöttek a hideg idők és kész.. Neked van Alfa Tester csatlakozód? Mert bemehetsz egy szervízbe, és azon keresztül asszem ki tudják olvasni a pontos olajhőmérsékletet, sőt asszem zöldkártyán is mérnek ilyesmit.. Innen megtudhatnád pontosan mi a helyzet.
süsnye2009-11-04 08:27:45 // 87243
"Az hogy 80 fokos a vized, attól még simán lehet 60 fok alatt az olaj.. Főleg pályán."

már megbocsássék, de szerintem pont pályán nem kellene 60fok alatt lennie az olajnak normál működs szerint, max. ha motorfékkel jössz le az Alpokból :) Pályán egy TS-t valsz nem 2000 körül pörgetsz, innentől kezdve pályán annak az olajnak be kellene melegdnie még télen is, nyáron meg főleg.
Nem válaszolt rá senki, de emlékeim szerint a hőfok jeladó a alul van a teknőben. Ha pedig így van, akkor az a 60C csak a teknőben 60C, a motorban nyilván több, innentől kezdve, ha már megmozdul a mutató, olyan nagy baj talán nincs.

"Nyáron 40 fokban, mikor 300 km-t 160-200km/h közötti tempóval tettem meg, akkor melegedett 100 fokra, egyébként sosem.."

érdekes... :) Nekem nyáron attópályán (igaz, olajhűtő nélkül) már 130km/h -val is megvan a 100C-s olaj max 5-10perc alatt.

Dobjátok ki mindannyian! ;PP :)
Fairlane2009-11-04 08:17:17 // 87242
Adhatnál egy pár fokot.... :P
Longman2009-11-04 08:13:06 // 87241
Ha többi része nem gatya (fék,futómű, kaszni, beltér) akkor max. 200-ból talpra áll. Szinte biztos hogy hajtókarcsapágyas lett! De a fenti összegből szépen rendbe lehet tenni, és 400ért vagy egy 96'-os 16V-d, ráadásul LPG-s!
Longman2009-11-04 08:09:45 // 87240
Nekem is alatta indul.. A TS-nél szintén úgy volt. A hiba nem az Ön készülékében van.. :)
Egyébként tegnap megnéztem már direkt, -1 fokban városi tötymörgésben, az olajom ~13 perc után már 65 fokos, és ekkor a víz még alig 80.
Buksi2009-11-04 03:47:08 // 87239
Nálam nem 60-ról indul a mutató, hanem jóval alóla! (Délután csinálok képet!) :-)
A kartonlapot meg fogod és odateszed! :-DDDDDDDDDD
istvan2009-11-04 00:54:10 // 87238
hello mindenki

beleszólnék a nagyok dolgába innen az alvégről a kisautóból :)

nemtudjuk véletlenül ő kicsoda micsoda? http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/155/alfa_romeo_155_ts_2.0_super-3357761
afri2009-11-03 23:44:51 // 87237
képpel tudnád illusztrálni a dolgot? ;-)) ... köszi!

nem tudom, hogy mehetne az olajhőfokmérő 60 fok alá, amikor onnan kezd kimozdulni a mérőóra ?! :-DDD

de ma én is megfigyeltem (mert nem nagyon szoktam) , hogy ki se mozdult a mutató, mintha odaragadt volna a 60-as ütközőhöz! Az olajnyomás olyan 6 bar körül van, a vízhőmérséklet pedig 90 fok körül!

... ja, és az enyém is rángatni szokott!! :-) :-(

SZÓVAL hogy is kell odatenni azt a kartonlapot?? :-)
Buksi2009-11-03 18:10:04 // 87236
Hosszabb úton sem melegszik be! :-/
SD2009-11-03 18:04:41 // 87235
Jó hát mondjuk -10 -ről idő kell míg az egész vas eléri a 90-100 fokot, addig meg persze hogy rángat, hülyeségeket mérnek a műszerek, és a tömítések is ridegek.

De hidegben mittom 10perc alatt sem melegszik be? kímélő üzemmódban?

Egyhelyben nem mert úgy minimális a hőtermelés, ha nincs valamennyi terhelés legalább.
Buksi2009-11-03 17:57:23 // 87234
Érdekes, de a vízzel semmi gond! Az rendesen 90 fok környékén tanyázik! Az olaj nem akar felmelegedni 60 fölé, ha nincs előtte karton! Az összefüggést én sem értem az olaj hőmérséklete és a rángatás között, de ez nálam így van! Ha ott a karton szépen felmelegszik, mint nyáron és nincs semmi gond vele! :-)
SD2009-11-03 17:51:07 // 87233
De ez hogy a tökbe? Hát az olajtól vékkép nem rángathatna...

Ha meg a víz nem melegszik az nagyon genya:( vagy mennyi idő alatt?
Buksi2009-11-03 17:00:20 // 87232
Most akkor írjam ide, hogy váltottam biztosítót és jövőre 24K lesz a biztim!? :-DDD
Buksi2009-11-03 16:58:43 // 87231
Hát ez hatalmas! :-DDDDDDD
Buksi2009-11-03 16:57:07 // 87230
Az odáig rendben van, de az sem tesz jót a mocinak, ha nem melegszik fel 60-ra vagy afölé! Márpedig az enyém nem melegszik fel ilyen hidegben és akkor sajnos rettentően rángat! :-(
Ezért kell neki a karton lap! ;-))
Buksi2009-11-03 16:55:24 // 87229
Akkor ennyi! :-))
SD2009-11-03 16:39:29 // 87228
A fene se tudja:D
Longman2009-11-03 16:31:57 // 87227
Fene tudja.. Próbáltam kutakodni, de nem sok mindent találtam ebben a témában..
Az hogy 80 fokos a vized, attól még simán lehet 60 fok alatt az olaj.. Főleg pályán.
Nekem városban a V6 már régen 80 'fokos' (mármint a víz) mire felmegy 60 fok fölé az olaj.
Nyáron simán 80-90 fokos nekem is, forszírozva pedig 100 fölött. Persze pályán simán bemelegszik, viszont azt hozzá kell tennem hogy nincs beszerelve az olajhűtő és a lökhárító közé a szélterelő, így nem sok menetszelet kap..!Bár úgy emlékszem egy pontnál, tálán 105 foknál már nem ment fentebb. De állítólag a 100 fok a legideálisabb az olajnak, legalábbis a w30, w40 viszkozitásúaknak.

Viszont a TS az más tészta volt, annak nagyon nehezen melegedett az olaja, főleg télen.. Nyáron 40 fokban, mikor 300 km-t 160-200km/h közötti tempóval tettem meg, akkor melegedett 100 fokra, egyébként sosem..
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-03 16:14:40 // 87226
A fene sem tudja már mi a jó,ha megnyekken veszek bele másikat két kóláé.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-03 16:13:31 // 87225
Igen neked naponta fizetem,sd-nek hetente:-)))))
RoliQ42009-11-03 16:10:07 // 87224
nos ez tényleg érdekes autópályán nekem 30 fokban! 150-160 95fok körül volt!
de 60 alatt sosem:)
KolbiQQ2009-11-03 16:06:21 // 87223
Nekem is 100k helyett 41. Allianz. Örülünk. Túlzottan nem bánom. :)

Bájdevéj most akkor olaljilag mi a tuti? Mert nekem nyáron dugeszban felmegy 100 C'-ra az ojlhő, ha tudok haladni, akkor 90-95 C'. Pályán ki sem mozdul a mutató. Az pedig ugye lehetetlen, hogy valóban 60 fok alatt legyen, mert a vizem 80 fok, és nem a víz melegíti a motrot, hanem fordítva :)
RoliQ42009-11-03 15:59:25 // 87222
kíméljük:)
SD2009-11-03 15:46:14 // 87221
és forog már annyit?:)
SD2009-11-03 15:19:27 // 87218
mondjam a számlaszámot?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-03 14:47:37 // 87217
Én 12.000 fizetek:-))))
Longman2009-11-03 14:45:47 // 87216
igen akkor ezek szerint minden ügyfelének ezzel kedveskedik
süsnye2009-11-03 14:37:00 // 87215
nekem is ezt ajánlotta az union... úgyhogy szem maradok ott... :))
SD2009-11-03 14:31:35 // 87214
attól tartok inkább kapálóznak...:(
SD2009-11-03 14:31:05 // 87213
ja nekem is az allianz jött ki, csak így mávos tapasztalatokkal nem nagyon van kedven még egy megszűnő biztosítót végigélni... de az alfa most is ott van a puttony meg átmegy, nagy faxt fogog egy fillérrel is többet fizetni...

amúgy az alapja az lehet, hogy befektetés, mert mostantól nem lesz év végi hajrá, tehát az emberek nagy része otfelejti magát annál a biztosítónál ahol van azt kész... így ami ügyfelet az allianz most megszerez az marad is nagyrészt...

aztán amit most elbuknak az alacsonyabb díjakon.. majd jövő után a Kw alapő biztosításon megszedik... csak ebbe a remek manőverbe majd nem bukik e bele eme remek szervezet...

illetve rám meg ne számítsanak mert az alapján fogok dönteni hogy milyen díj lesz 2011-ben 5 éve lesz nálam a piroska, ha minden jó rajta, akkor agyalok ha nem akkor lehet elkezdem átépíteni, vagy kivonatom mittom rólam nem húznak le bőrt...
gabor6962009-11-03 14:29:49 // 87212
nekem is a 2 alfára annyi lesz mint most az 1ikre, isten tacsa meg jó szokásuk :)
Longman2009-11-03 14:25:00 // 87211
Nekem is majdnem kevesebb mint a fele lett.. 23 helyett 12. És Allianz, és nincs olcsóbb.. :)
A motornál is áttettek B1-be, tavaly ilyenkor kötöttem, és írták a levélben hogy mennyire hűséges (1 éves a biztosítás) ügyfelük vagyok, és ezért ha 2010-ben kárt okozok, akkor is B1-ben maradok.. :) Tényleg készül vmi.. :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak