Fórum >> Típusok >> 155

Thomika2009-06-10 10:09:49 // 80658
Amúgy szép napot Urak! :)

Marklar, ma megcsinálom az ígért képet a tükrökről!! Mert aztán este viszem kórházba a vasat! Remélhetőleg holnap estére már kész lesz!
Thomika2009-06-10 10:08:38 // 80657
Mondtam már, hogy gyere erre felém vmikor, és akkor kérdezhetsz bátran! :)) A fékedet is elvileg meg lehet csinálni itthon, nem olyan vészes munka! Hátul legalábbis pár perces meló... elöl kicsit több idő!
afri2009-06-10 10:06:38 // 80656
Marklar155!!
Nincs véletlenül kallódóban egy balos lámpafoncsorod (vagy mi) ?? :-))
mert sehogy nem bírom kiszedni azt a g.e.c.i helyzetjelzőt! :-((
és hogy ez mit kóstál? :-)
süsnye2009-06-10 10:06:24 // 80655
miért baj az, ha büdös? zárt térben használod? ;P :)))
süsnye2009-06-10 10:04:42 // 80654
emlékeim szerint viszont nem... :)
Először is tiszázzuk az AUTO és a nem AUTO (alias manuális módot). AUTO módban, mint ahogy tapasztalt cartársunk, Otto is írta, a rendszer automatikusan szabályozza a beáramló levegő hőmérsékletét (belső terelőlapátok, klímakomp, ventillátor sebesség), annak érdekében, h elérje az általad beállított hőmérsékletet az utastárben. Ennek megállapítására használja azt a hőm érzékelőt pl. ami a kormány alatt van (lehet van máshol is, erre nem emléxem pontosan). A szabályozáshoz felhasználja paraméterként a kinti hőmérsékletet (balos tükörben lévő érzékelő) valamint befolyásolja az autó sebessége is.
Namost, AUTO módban akkor van, amikor a két kis led világít az AUTO gomb mellett valamint a ventisebesség fokozat kijelzőn AUTO feliratot látsz, nem pedig MANUAL-t.
Amennyiben az ECON gombot megnyomod, attól még marad AUTO üzemmódban, de nem használja a klíma kompresszort (ezért economy, mert nem engedi használni->nem növeli a fogyasztást). Tehát ez esetben pl. ha pl. bent 27fok van, kint meg 25 és 22re akarsz szabályozni ECON-AUTO módban, nyilván sosem fogja tudni megoldani, mivel 25C-s levegőt tud csak kintről beszívni. Ilyenkor van az, h a hőmérséklet kijelző először villogva a kinti hőmérsékletet kezdi el muatatni (EXT felirattal), majd továbbra is ezt mutatja, csak villogás nélkük, jelezve, h kéne egy kis matek-fizika korrepetálás ;)
Amennyiben AUTO módban, de ECON nélkül használod, akkor is leállíthatja a rendszer a kompresszort, emlékeim szerint ha 7-10 másodpercig nem nincs rá szükség, akkor kilövi.
De megjegyzem a klíma működése ill. az egész szellőztető/klíma rendszer paneles ellenőrzési módszere le van írva a manualban ;)
cac2009-06-10 10:03:30 // 80653
Nekem 3 bar rémlik. Csak azért kérdeztem, mert állítólag van ennél gyengébb is.
Marklar1552009-06-10 09:48:28 // 80652
Mittom hány bár...
Ha valamelyik autóban új volt, akkor új...:)
Marklar1552009-06-10 09:47:24 // 80651
Neked tutti nem volt:)))
Gyerek fényező kabinod volt:)
cac2009-06-10 09:35:35 // 80650
Köszi, van a donorkocsiban. Egyre inkább kezdem azt hinni, hogy bestbuy volt az az autó. :)
Egyébként jó ár a 10k. A bárdiban asszem 18-ért vettem anno. Ez hány bar-ral nyom? Bontott?
krisz332009-06-10 09:30:06 // 80649
hogy volt e gyerekszobám meg ilyenek :))
Marklar1552009-06-10 09:25:20 // 80648
Helyesbítek. Univerzális hegesztőhöz:)
Aki a tükör cuccosokat is hegeszti:)
Marklar1552009-06-10 09:24:38 // 80647
Mit kérdezzek? :)
Marklar1552009-06-10 09:23:53 // 80646
AC 10k :)
SD2009-06-10 09:15:59 // 80645
főleg mert nem aluból van:)
krisz332009-06-10 09:10:39 // 80644
Hi miért nem kérdezel? mielött cselekszel :)
cac2009-06-10 09:04:07 // 80643
százötvenötösösös-ös, Marklar155:

Köszi a gyors válaszokat! ::sör::
Gyanús is volt, mert gondoltam, ha már szivattyú, akkor kéne valami csőnek is lennie ott, amibe pumpálja a naftát. A lelkem romantikusabb része ódzkodott attól a nagy fedéltől. :)
Akkor úgy néz ki, hogy szétdőlt valami bent, mert olyan érzés, mintha a belső falon akadna meg valami.
Marklar1552009-06-10 08:57:15 // 80642
Volt egy repedésnek indúlt balos kilincsem.
Elvittem az aluhegesztőhöz. Hátha...
De nem...:(
Szóval kilincs felújítás nemlétezik:(
Marklar1552009-06-10 08:55:37 // 80641
Ezért van nekem led a helyzetjelzőben. Annak nincs annyi hője, hogy elégesse a foglalatot...
Marklar1552009-06-10 08:54:08 // 80640
1 motor van benne. A többi a mechanika. Vagy nincs meghúzva a kar, vagy szétesett a mechanika. Ha szétesett, akkor vagy összepattibtható még, vagy kuka az egész. (elég ratyi műanyag van ott is)
Szóval komplett mechanikám még van. De csak 25. e után...
6k
Marklar1552009-06-10 08:47:55 // 80639
Meg 10k-ért is volt:)
SD2009-06-10 08:46:57 // 80638
de ahoz hogy ki tudd venni a szívattyút, előbb ki kell venni a szintjelzőt, és az tényleg bajonettzáras amúgy :)
Marklar1552009-06-10 08:46:26 // 80637
Nem mentettem el:)
De, ha jobban megnézed, akkor látszania kell. Ha nem látod, akkor tudnod illik, hogy ott van...:)))
Marklar1552009-06-10 08:45:15 // 80636
Előszőr a színtjelzőt tekerd ki. Utána a nagy karikát. Az lehet, hogy csak kalapálva fog megindúlni...
SD2009-06-10 08:42:32 // 80635
amit rángatsz az a benyaszintjelző:) Az egész ami a rátekerős gyűrűvel van, az a punypa:)
cac2009-06-10 08:39:25 // 80634
Jóreggelt Uraim!

No kikaptam a gáztartályt a csomagtartóból, és megtaláltam a benzinpumpát, de ismét elakadtam. Tudniillik nem akar kijönni. :)
Ugye arról a kör alakú valamiről van szó, aminek a zöld aljzatú csatlakozójáról már lehúztam a kábelt? Olyan mintha bajonettzáras lenne, de hiába forgatom el, a végpontban csak a belső része enged el. A szélénél lévő mintha akadna alul.
Vagy ezt az egészet (amin vannak a benzincsövek) együtt kell kikapni?
Krisz1552009-06-10 06:54:29 // 80633
jó reggelt! neked is:)
ma bkv-val megyek szóval nem rajtam múlik
Krisz1552009-06-10 06:53:38 // 80632
a jobb oldali nekem is bele van olvadva. gyengébben is világított. csak aztán ki akartam szedni nem volt azzal gond kijött, csak az új izzó már nem ment vissza hanem beleesett a búrába. jólvan látom nem vagyok egyedül ezzel a problémával egyáltalán nem is tudod kiszedni onnan? nekem kijött ha egy picit bátran húztam
Atis1552009-06-10 06:51:47 // 80631
Jóóóó reggeeeeelt, Car társak!

Baleset mentes, szép napot mindenkinek.
Buksi2009-06-10 04:10:45 // 80630
Meg is akarom hagyni! ;-))
afri2009-06-10 00:28:45 // 80629
ma kialudt az első bal-oldali helyzetjelzőm!!! :-( :-S
az a szopás az egészben, hogy qrvára bele van olvadva a műanyagba! AZt még akkor vettem észre, hogy "hú bazzeg ezt én hogy fogom kiműteni, ha esetleg kiég!?!?!" , amikor a xenont építettem be!
hát fogalmam sincs mi lesz, amúgy nem igazán érdekel, mert látok így is, :-DDD
csak hát csak jó lenne vmi megoldást találni rá!! :-(
afri2009-06-10 00:24:05 // 80628
Buksi-koma!
szerintem a katalizátort mindenképpen hagyasd meg, az enyémen már nincs egy ideje, kurva büdös is volt, és a lambdaszondám is szar volt, de mos a napokban beletettem a vadiúj BOSCH - szondit, amit Thomika elvtárs szerzett nekem, szerintem műxik, de csak csütörtökön vagy pénteken viszem rádugni számítógépre, hogy biztosak legyünk a működésébe! Viszonz még vmellyest mindig bűzlik vmi, tehát valszinű a katalizátor hiánya lesz az, így vennem kell egyet, de csak univerzálisat fogok!! :-)
Krisz1552009-06-09 22:50:54 // 80627
sztem nem sima az még. meglátjuk. remélem h nem sima. majd szétszedem vmelyik nap sztem hnap aztán meglátjuk. ferdén lett felrakva és így akárhogy húztad az ott forgott... jól el lett az ott cseszve
Otto2009-06-09 22:49:42 // 80626
Ahogy gondolod.:)
Otto2009-06-09 22:48:50 // 80625
Nem nagy hiba,csak mechanikát kell cserélni...
Ricnis kéne legyen, de gondolom már csak sima.
Marklarnak tuti van.
Krisz1552009-06-09 22:47:45 // 80624
a 10 éves húgomra gondolsz? habár a gombot ő is meg tudja nyomni. de gondoltam akkor olyan csajt rakok bele aki először megnyomja a gombot utána én meg.. na találjátok ki:)
Krisz1552009-06-09 22:45:01 // 80623
a jobb oldali motorja forog, de nem viszi a lapátot mert aki cserélte az szarul rakta fel és ha rá van csavarva rendesen ha nincs, az ott magába forog anélkül h vinné a lapátot. csak a bal oldali működik. nem nagy hiba, csak olyan szarul van rárakva h nem tudtam még leszedni
Otto2009-06-09 22:44:48 // 80622
Bazze!!!
Ott ül csaj a verdába, ne mond már, hogy keresni kell!!!:))
Otto2009-06-09 22:43:34 // 80621
Akadozik?
Már leírtam , hogy itt kint ablaktörlőt javíthatnátok, de inkább kijavítottam.:D
Ismerem egy kicsit én is a vasat...
Otto2009-06-09 22:41:48 // 80620
Csajozós kocsi és nem találsz nőt!? :DD

Csattanás...
Kattanni fog, nem olyan hangosan, de azért észre lehet venni.
Krisz1552009-06-09 22:40:47 // 80619
de nekem az se működik:D
Otto2009-06-09 22:39:36 // 80618
De mit szarakodtok a klímával? Gyertek ki Németországba, itt ablaktörlőt kell mindig használni nem klímát.:D
Krisz1552009-06-09 22:39:28 // 80617
na akkor kereshetek egy csajt akit beültethetek. a többit hnap kipróbálom. de ha LO-ra van állítva, akkor is ugyanazt a kinti levegőt fújja be. csattanást így nagy hirtelen nem emlékszem h valaha is hallottam volna de nem is nagyon figyeltem.
atesssz2009-06-09 22:39:18 // 80616
köszönöm szépen, rengeteget segítettél! Ennek örömére megyek is alvadni, mert holnap 4.30kor kelés.
jó8
Otto2009-06-09 22:35:45 // 80615
Igen.
Otto2009-06-09 22:34:57 // 80614
Állítsd LO- ra, ez a legalacsonyabb hőmérséklet.Ha itt elkezdi nyomni, akkor hőfokmérő megadta magát.
De! Egyszerűen meg lehet nézni, hogy kapcsol e a klíma.
Motorház kinyit, csajt beültet ülésbe és megmondod neki, hogy kapcsolja be.Ekkor a klímakompresszor külső része nekihúzódik az ékszíjtárcsának és meghajtja a kompresszort.Ha ez nem történik meg, akkor vagy kevés a gáz a rendszerben, ilyenkor nem engedi bekapcsolni, vagy elektromos hiba van.

Direktbe is lehet kapcsolni a kompresszort egy próba erejéig.Ami vezeték rámegy a kompresszorra, szét kell húzni csatit és adni neki 12V-ot.
Először álló motornál próbáld.Ha kattanik, akkor jó a mágnes.
El kell indítani és újra adni neki feszkót. Elkezdi tekerni a kompresszort.Ha van benne elég gáz, akkor a nyomóoldalon lévő cső, ami a un klímahűtőbe megy, más néven kondenzátorba, elkezd melegedni.Kis idő után megfoghatattlanul meleg lesz. Ilyenkor kell, hogy nyomja a hideget és a másik cső, ami a kompresszorból jön dermednie kell,ragadni fog hozzá az ujjad.
Ha nem, akkor klímást tessék felkeresni.
atesssz2009-06-09 22:30:45 // 80613
vazz.... akkor lehet, hogy nem is a kuplungom van beragadva???? szoval ha az ECON be van kapcsolva, akkor LO állásban is kinti levegőt kell befújnia?
Krisz1552009-06-09 22:18:42 // 80612
és lehet h ezért nem hűt egyáltalán és csak azért nyomja be a kinti levegőt egy az egybe akkoris ha 18 fokra állítom?
Otto2009-06-09 22:17:06 // 80611
Viszont, ha a külső hőmérő nem jó, az a bal tükör alján van, akkor nem fog működni autómatába!
Otto2009-06-09 22:15:37 // 80610
Így van!
Otto2009-06-09 22:15:12 // 80609
Hát...
Megoldottam a dolgot.Világított a lámpa is, mivel elöl led volt benne.Nyersgumit tömtem a ledecske elé.:)Így tök olyan mintha tökéletes lenne a vas.Az is volt...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak