Kazes☻2015-08-25 16:59:19 // 144077
Nekem ennyit az eredeti felújítására mondtak, de vettem Marklartól jó kis passzoló bontottat és azóta is jó még. :)
afri2015-08-25 15:31:28 // 144076
de miért akarod kicserélni a féltengelyt? Tán görbe?
Nem csak a csuklók szarok?
Fasza kedvezménnyel vmi normálisabb márkát már kapsz 10e körüli áron zsírral, új gumiharanggal, stb. :)
Nem csak a csuklók szarok?
Fasza kedvezménnyel vmi normálisabb márkát már kapsz 10e körüli áron zsírral, új gumiharanggal, stb. :)
NormaN2015-08-25 13:48:09 // 144075
(alsó van benne, a felső lett volna az új)
No, 4óra szenvedés után az eredmény: az új féltengely hosszabb, nem fér be a mostani nincs egész jó állapotban... és 2 darab csavar fogta.
Kérdés: a kettőből lehet valahogyan csinálni egy működőt ? voltam egy féltengelyes műhelyben Csepelen, 15-20ezer forintért összekovácsolják, ennyiért újat kapok ?
Valakinek valami tipp ?
VKG231!!! (156+75)2015-08-24 21:57:30 // 144074
(Oké, az "Alfa döntött úgy". Ja én meg azért állok meg a piros lámpánál mert az a kedvenc színem nem?)
VKG231!!! (156+75)2015-08-24 21:56:34 // 144073
A lényeg úgyis az, hogy már akkor kész volt a 3.2 24V, de a fiat nem engedte gyártásba, mert simán verte volna a 348 TB-t...
Spoiler OFF.
Vagy mit kell ilyenkor mondani :DDD
Spoiler OFF.
Vagy mit kell ilyenkor mondani :DDD
Fairlane2015-08-24 21:54:40 // 144072
Na ezt meghagyom holnap munkaidőre... ;)
Fairlane2015-08-24 21:52:55 // 144071
Jó vételnek tűnik, mozduljon rá aki teheti! :)
VKG231!!! (156+75)2015-08-24 21:47:30 // 144070
NormaN2015-08-24 21:34:27 // 144069
Megoldodott ketto csati kimozdult :)
NormaN2015-08-24 21:31:09 // 144068
Kicsereltem 8darab rizs szem izzot a muszerfalban a volt es a watt szamuk egyezzik. Voltak holtterek ahol nagyon nem lattam pl. Uzemanyag. Most a 8darab kicserelesevel ott vagyok h a visszajelzo lampak felvillanak indexem van minden oke egyedul hattervilagitasom nincs ??? Mi tortent itt ? :)
GT Ɨ|ѯ2015-08-24 20:15:39 // 144067
hátsó szárny újonan gombokért?:-)
Zsoltikj ૐ2015-08-24 20:14:16 // 144066
ha van 36-os dugókulcsod, olyan ami ne tekeredik meg a féltengelyanya lazításakor akkor nyugodtan nekifoghatsz, 1/2 coll-ossal meg sem tudtam mozdítani meg is csavartam kicsit a rövid toldószárat, de a 3/4 coll-os gond nélkül megindította :)
gergo_1552015-08-24 19:35:02 // 144065
Na sziasztok,
Gyertyákat egyenként megnéztem, szépek mindenhol van szikra. ismét leszedtem és kitakarítottam: lmm, alapjárati motor, kettő közti csövet, az ide bemenő csöveket.
Az fordulatszám ugrálása alapjáraton fent áll, és a menet közbeni néhai rántás is.
Mivel próbálkozzak még?
Köszike :)
Gyertyákat egyenként megnéztem, szépek mindenhol van szikra. ismét leszedtem és kitakarítottam: lmm, alapjárati motor, kettő közti csövet, az ide bemenő csöveket.
Az fordulatszám ugrálása alapjáraton fent áll, és a menet közbeni néhai rántás is.
Mivel próbálkozzak még?
Köszike :)
Forró2015-08-24 18:45:55 // 144064
Erre én is kíváncsi vagyok, de hagyd ki belőle az 55 tervezőgárdájának, vagy ez előző ekecs tulajok felmenőinek szerelés közbeni emlegetésének helyét és idejét, mert akkor sok oldal lesz. :D
Buksi2015-08-24 17:53:03 // 144062
Mondjuk jah. :-DDD
Buksi2015-08-24 17:52:36 // 144061
Simán, nincs benne semmi ördöngősség. :-)
Ha gondolod leírom a menetét. ;-))
Ha gondolod leírom a menetét. ;-))
Forró2015-08-24 14:25:08 // 144060
Persze tapasztaltaknak ez felesleges, így mi lenne benne az izgalom :D
NormaN2015-08-24 13:08:41 // 144059
ó meg is válaszoltad a kérdést :) köszönöm. Nem veszem el az autószerelők munkáját ;)
Alfás Theo2015-08-24 12:38:29 // 144058
Én anno bevállaltam. 6 óra kényelmes meló, nyakig koszos és zsíros lettem.
A Jobbost már szerelőm csinálta + néhány apróságot, 5ezerért. Ennyit bőven megért nekem.
Azóta sem tettem semmi ilyen perverz dolgoz! 8)
A Jobbost már szerelőm csinálta + néhány apróságot, 5ezerért. Ennyit bőven megért nekem.
Azóta sem tettem semmi ilyen perverz dolgoz! 8)
NormaN2015-08-24 12:30:48 // 144057
vezetőoldali féltengely cserét "amatőrként" bemerjek vállalni vagy inkább bízzam szakemberre ?
Buksi2015-08-24 07:20:12 // 144056
Igen, lehet ez is egy megoldás. :D
gergo_1552015-08-23 22:37:29 // 144055
Holnap ránézek köszönöm :)
Forró2015-08-23 22:20:40 // 144054
De lehet előbb nem ártana lekapni az akkusarut és akkor nem szikrázik. ;)
Forró2015-08-23 22:16:48 // 144053
Pontosan. Bármi, bárhol, bármikor. ;)
Buksi2015-08-23 21:36:43 // 144051
Persze, mert nem érhetsz az izzó csatlakozási pontjaihoz. Eszembe jutott, hogy nálam is ez volt a gond. Nem szabad hozzáérni semmihez. ;-)
NormaN2015-08-23 21:24:20 // 144050
amikor a csavarokat akartam kicsavarni összevissza szikrázott a kapcsolók körül... de csinálok majd képet róla.
Buksi2015-08-23 21:23:18 // 144049
Ennek a formának bármi jól áll. ;-))
Rolee462015-08-23 21:21:14 // 144048
Sot a lemeno napfeny is jol allna nekik😉
Buksi2015-08-23 21:01:49 // 144047
Szikrázik??? Ott akkor valami nagy gubanc lehet. :-O
Marklar1552015-08-23 20:37:12 // 144046
Megbeszeltük.... ;-)
Marklar1552015-08-23 20:25:35 // 144045
Jahhh. Buksi jol beszel. Tegnap mèg relèt kellett nekem is cserelni ott.
Marklar1552015-08-23 20:01:45 // 144044
Ez valami kis bèna V6. :-D
NormaN2015-08-23 19:03:44 // 144043
király megvan köszönöm :). de vissza is raktam mert olyan igényesen van összerakva elektronikailag, hogy ehhez majd kell egy szakember... de legalább már értem, hogy miért szikrázgat, meg a lámpák miért szeretnek önkényük szerint világítgatni.
gergo_1552015-08-23 19:01:37 // 144042
Egy kis előrelepés az alapjárat ingadozással:
Légtömegmérő kicserélve, alapjárati motor kicserélve és a jelenség még mindig fent áll. A vastag gumicsőn a harmonika résznél a szakadások elfáradások okozhatják-e. vagy másfele kell mennem?
Légtömegmérő kicserélve, alapjárati motor kicserélve és a jelenség még mindig fent áll. A vastag gumicsőn a harmonika résznél a szakadások elfáradások okozhatják-e. vagy másfele kell mennem?
Buksi2015-08-23 18:30:43 // 144041
Buksi2015-08-23 18:23:20 // 144040
Buksi2015-08-23 18:17:07 // 144039
Ha jól emlékszem 3 db csavar tartja az egészet. Egy-egy ahonnét kivetted az izzókat, a harmadik meg a motor környékén van. Ha ezt a három csavart kiszeded, akkor le fog esni az egész tükröstől. Úgyhogy csak óvatosan tekerd ki a csavarokat. :-)
NormaN2015-08-23 17:48:01 // 144038
Zsoltikj ૐ2015-08-23 17:05:57 // 144037
gergo_1552015-08-23 16:49:28 // 144036
Köszönöm a segítségeket. A légtömegmérő kilőve, bele tettünk egy működött a jelenség ugyan ez volt. Ma leszedtem az alapjárati motort és csövet, kitisztítottam a csövet ami mellesleg a harmonika résznél nagyon elöregedett és repedezett. Az alapjárati motort nagyon kifújkáltam kiráztam. Ha csak nem placebo sokkal jobbnak látom, alapjáraton ugyan úgy ingadozik az alapjárat, de menet közben már sokkal de sokkal ritkább ez a befulladás, leesés alacsonyabb fordulat. Merre tovább?
Buksi2015-08-23 15:55:18 // 144035
Forró2015-08-23 14:28:16 // 144034
Buksi2015-08-23 09:56:18 // 144031
Nagyon egyszerű, csak a világítást kell leszedned a belső visszapillantó tükörnél. És már ott is van a motor. :-)
NormaN2015-08-23 09:46:46 // 144030
Hogy lehet megközelíteni a legkevesebb rombolással a tetőablak mozgatómotorját ?