![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00064/00064573t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00064/00064572t.jpg)
Srácok! Ezek a trehány szerelők nem illesztették össze az ablakmoso csövemet...tegnap akartam használni de nem müködött. Ma megnéztem hátha a biztosíték..de nem!!!.... a tartályból jövő
keskeny barnás cső áll az égnek. Láccólag mindennek megvan a csatlakozása de ennek nem találom. Hol mehet bele a következő csatlakozásba! Vki segítsen! olyan sötét van nem látni semmit....
De az a baj hogy ebbe a melegbe vagy a kocsit kell a hütő közelébe vinni vagy a hütőt a kocsi kozelébe vagy rafináltan a csövet kiveszem a kocsiból a és a hütőben szerelem meg
otos_2006-07-21 18:13:46 //
8631
Igen. Egy kis csőbe kell beletenni egy másikat, ami éppen jó bele. Ha a belsőt berakod a hűtőbe, akkor lehűl (az a titok!) és egy gondolatnyival összemegy. Így szinte beleesik a helyére:)
Amikor belerakod, arra kell figyelni, hogy abban a pillanatban, amikor a helyére ér, lehelj rá egy nagyot, mert akkor felveszi a környezet hőmérsékletét és megáll helyén az esésben:)
áá mind1 ugy sincs most pénz rá nem is vagyok kiváncsi rá csak a fejemet verném
otos_2006-07-21 18:01:03 //
8628
Hát azt meg nem mondom... Úgy rémlik, mintha 10ezer alatt lett volna (talán 7200?)
De lehet, hogy ez másnak az ára, tudod olyan szenilis vagyok, hogy nem emlékszem... Miről is volt szó?
és mennyi volt az a jeladó?
Csak az a baj hogy nincs közelbe :(
otos_2006-07-21 17:37:56 //
8625
Biztosan a jeladó rossz?
Én kicseréltem a jeladót újra, de valamit rosszul csináltam és most pontosan feleannyit mér, mint kellene:)
Azzal szenvedtem, hogy nem vettem észre a kis csavart, ami oldalról fogja az érzékelőt. Amint azt meglazítottam, egy perc alatt kiszedtem a régit. Az újat ki a hűtőből és egyből bement.
Paco2006-07-21 17:00:10 //
8624
Nem kell mérni,próbára bele kell tenni egy másik műszeregységet. 10 perces munka, ha van egy másik 155 a közelben.
Nem tudtuk megmérni és nem tom hogy melyik a rossz
Paco2006-07-21 16:25:05 //
8622
Az óra nem működik vagy a jeladó a váltóban? Nem mindegy. Másik műszeregységgel mit mutat?
Köszi majd ha lesz hozzá kedvem $ megérdeklődöm :) kösz
a baj az h javítani nem nagyon érdemes, + nem is értenek hozzá sokan...
bontóból szerválj, ha jól tudom egyik srác 5 v 6Kért vette.
de még érdeklődj :)
Hali mindenki!
Ismét segítséget szeretnék kérni nem müködik a kilométer órám és ugye ez már nem spirálos hanam fasza elektronika és hogy mi tegyek csere az egész vagy ha voltmár valakinek hasonló megköszöném a segítséget
Buksi2006-07-21 15:47:25 //
8618
Hát igen, sajnos nem adnak semmit ingyen! :-((
Jól össze kell szedned magad! ;-))))))))))
igen, ismerős a dolog...
de valamit valamiért! :))
Mega thx :)
Mosmár igen :))
még 300K és akkor nagyon fog dagadni a mellem :)))))
de arra összekell szednem kicsit magam :S
Otto2006-07-21 15:41:39 //
8615
Hali!
Én jó utat, ha jól emlékszem magyarországon még nem láttam, max 3km-t amit előtte aszfaltoztak!:)
Szerintem se próbálkozz ültetéssel!Nekem már égnek áll a hajam,ha nyomvályut látok,meg szar hepehupás utat.Egy kicsit nem figyelek és már ér is le a kocsi.
Tényleg,múltkor Teddyvel talira menet,keskeny úton egy kanyar után volt nagyon szar az út és volt rajta egy hupli.Na mondanom sem kell,nagy kopp és Teddyben meg bennem is megfagyott még a szar is!Hallottam hogy csörög valami mögöttünk,akkor gondoltam,hogy a kifuff védője és mákomra az volt!Gyors szemlrevételezés és go tovább!
Minap ahogy Roli írta, Tatára menet meg a maradék hullott még le!És nem is mentünk gyorsan,mert tudom mi a helyzet!
Azt meg nem is mondom,hogy aki ismeri Környe-Tata szakaszt azt kikerültem,inkább mentünk Tatabánya fele.
De Te tudod!
Buksi2006-07-21 15:40:39 //
8614
Ja, egyébként gratula a vasadhoz! :-) Nagyon rendben van! :-))
Buksi2006-07-21 15:39:34 //
8613
De azért gondolom "olyankor" máshova is odaér a kezed!? ;-)))))))))))))
akartam mondani, hogy olyankor odaér a kezem a fejegységhez és jól megnyomja a vol+ gombot :)
Buksi2006-07-21 15:36:36 //
8611
Hát azért van a zene a gépedben, nem? :-DDDD
nekem is :DDDD
csak az a sok sikoltozás nem hiányzik... :)
Buksi2006-07-21 15:23:52 //
8609
Gratulálok! :-DDDD
De most már legalább műkszik! ;-)))))))))))))
Buksi2006-07-21 15:21:59 //
8608
Tudom, ismerős! :-DDDDD
Van bontott nyergünk.
Vedd meg azt is újitsd fel. Ha ez is folyna akkor lehet folytattni az eredetivel a kisérletezést... ;-)
De legalább addig is üzemképes a verda... ;-)
thx
Egy alfafantol vettem, 20k volt tavaly...
Neki pedig Enzok kerűltek a 155 be.
Sziasztok! Felujjítottuk a féknyergeket elöl hátul a 155ösön, és a hátsó nem lett igazán 100as. Allandóan elengedi a folyadékot a kézifék felöli végén a tengely, ha valaki járt már igy vagy tudna benne vmi tanáccsal segíteni , örülnék neki. előre köszi...:)
Itt az Alföldön jó utak vannak. :-))
Roli2006-07-20 21:23:04 //
8603
Hello Kartárs
Én nem javaslom az ülteteő rugókat mert akkor sürün lehet majd kartert cserélni meg leőmlőt meg egyébb más okosságot.
Mondjuk ha csak autópályán használod akkor megéri de amit lemész onnan életveszélybe van a kocsid.
Én is meg akartam ültetni mert disznón jól néz úgy ki, de tanulva mások kellemetlenségeiből letettem róla. Pont minap mentünk Otto155 kartársal Tatára a Trencsikhez Pusztavámot elhagyva le is ütötte az alját letörött annak a szarnak a második darabja is ami összefogja a motort meg a váltót. Múltkor a Székesfehérvári minitalira menet elment Teddyért és Bodajkrol kifele jövet letörte az egyik felét, most a minap a másikat!
Igazad van marklar 155! Valóban elfelejtettem, hogy a 307-en 20Ekm-nél már a következő dolgok garanciálisan cserélve lettek:
- váltó 2x!
- az első szilentek,
- bal első ablakemelő,
- motortartó bak! (elrepedt),
- jobb első bizt öv.,
aztán jött a cégnek az autó nem garanciás kora. Ma 171 Ekm van benne és gyakorlatilag a kasztni a kényelmetlen ülésekkel az eredeti. Talán a motor is bontatlan még, de egyébként minden cserélve lett.
A poén az, hogy ezt a járgányt egy vezető hagyta hátra akit kirúgott a cég. Ő egy 156-ost akart, amit nem kapott meg, mert túl nagy presztizsértékűnek találta a AUDI-s főnök. Lehet jobban járt volna vele a cég, mert az nem hullott volna havonta darabjaira.
Üdv.
Pintér
Ui.: Egyébként nagyon dögös a géped. Hol és mennyiért vetted az ültető rugókat?
Roli2006-07-20 15:54:34 //
8601
Lehet hogy kezd haldokolni a kábel, de mint tapasztaltam is ez valahogy úgy alakul mint a számitástechnika 0 hamis 1 igaz. 0 nem működik 1 megy.
Ha eltörik egy kábel vagy megszakad akkor vagy átfolik rajta az áram vagy nem. Olyan nincs hogy x voltból csaka fele jut át a félig elszakadt kábelen. Átmegy rajta az áram csak ha sok áramot vesz fel ott valami akkor hamar elég az a kábel.
Roli2006-07-20 15:50:57 //
8600
Kimostam brigécioval, bekenytem az egész spirált uj zsirral, meg a vezetőt is meg a kocsit is meg a motornál is megzsíroztam amit kell de sajna ennyi telik tőle se több se kevesebb. Minda2ö vel megtettem mindezt de egyik sem lett jobb mint a másik. Mind1 most pihentetem ezt a projectet, itt igazából a gyári új lenne a megoldás mert a bontottak nagy része ilyen lehet, főleg amit hasonló évjáratokból szed ki az ember. A jobb oldal azért is lehet jobb mert azt kevesebbet ráncigálja az ember. Anyósülésben nem mindig ül valaki, de a vezető ülésbe többniyre ülne ha használják az autót :)
SD2006-07-20 15:25:06 //
8599
és mivan ha az átvezetésnél kezdi megadni magát a kábel?
norbee2006-07-20 15:24:08 //
8598
Akkor húzogasd azt :)))
Vagy emez oldali megfog, szétszed, benzinnel a régi zsírt kimos, szúnyogírtóval beken, előtte Magadat bezsíroz, vagy fordítva, majd összeszerel. És reményked. :)
Roli2006-07-20 15:19:24 //
8597
Köszönom szépen így tanították az YBL-ben :) ha nem megy ésszel csináld erővel :)
A felsorolásodból 1 valami lehet helytálló az hogy minda2 motor elhasználódott. Minda2 morot + mechanika kipucolva kimosva ujra bezsírozva, érintkezési probléma nem nagyon lehet mert akkor az vagy megy vagy nem. Szóval akkor megállapodhatunk abban hogy mind a 2 motor gyenge, és akkor ezt most jól bebuktam :)
Norbee: A másik oldal is megközelítőleg annyival dolgozik vagyis 11,6V és az olyan gyors hogy szinte eszméletvesztést szenvedek a gyönyörtől.
Had gratuláljak, ez az csak szakszerűen! :DDDDD
A lassúságnak is lehet számtalan oka, csak hogy néhány dolgot említsek meg... Ablakemelő mechanika zsírtalansága, "vezetékszakadás" vagy "elgyengülés" tehát nem érintkezik valahol rendesen, talán mind a 2 motor öreg, de ezt nem tartom annyira valószínűnek ha az, akkor belefogtál rendesen :)))
norbee2006-07-20 15:02:54 //
8595
Azért lassú, mert 11,6V-al közlekedik.
Roli2006-07-20 14:52:07 //
8594
Na akkor most újra megírom a mondokám mert a T-lonyál jovoltábol elveszet az elöző hozzászolásom!
Megnyertem a harcot az ablakemelővel szemben. Azt ne lérdezzétek hogy mi volt a baj mert minden bizti minden relé fasza volt.
Már tehetetlenségemben nem tudtam hova nyuljak, marokra fogtam a vezetékköteget ami az ajtóbol jön megy az utastérbe és megcibáltam.
Ezzel a szakszerű mozdulattal el is hárítottam a hibát, összeblindereztem a tyukbeleket és megy minden.
Az egésznek az a pikantériája hogy ugyan olyan bűn lassu az új ablakemelő cucc mint a régi.
Most vagy ez is már egy elgyengűlt elhasználodot ambakemelő cucc vagy valami más baj lehet.
Ha esetleg valakinek van ötlete hogy miért megy olyan lassan le-fel az ablakom az megköszönném.
Végül is mindent összevetve jól elszorakoztam, tegnap este megismerkedtem 1000 és végtelen számú szunyoggal, millió meg millió agysejtemet pusztítottam el az idegeskedésel (elhanyagolható veszteség) meg jót napoztam ma 10-14-ig ahogy kell!
Köszi, a pénzről no comment inkább, mert majdnem rossszul lettem... :S
De mindent az én szerelmemért, mert nagyon szeretem! :)))))))
Nincs mit!
Good Luck ;)))
a mérésekről, ellenőrzésekről, diagnosztikáról pár kép :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00064/00064297t.jpg)
...
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00064/00064298t.jpg)
...
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00064/00064299t.jpg)
Nekem is elektromos problémám volt, de tegnap 3órán keresztül való keresés után orvosoltuk a szakival...
Képzeljétek el, hogy szálszakadásom volt, a gyújtásvezérlő elektronika és a gyújtáselosztó között!
Alig tudtuk megtalálni, a tünetek: nem ment, dadogott, B-oldali gyújtáselosztó 1es hengernél egyszer gyújtott, egyszer nem, nagyon gagyi volt :S
Érdekes, mert gy.vezérlő-től a kompjuterhez megy a vezeték és jön vissza a gy.elosztó csatihoz, ami csak átvan hidalva, szal fölöslegesen megy kb 3m kábel :))) Megoldottam (már itthon), 30cm-essel :)
De most nagyon fasza, ele is felejtettem hogy ennyire megy, és még a gyertyacsere hátra van :DDDD
Roli2006-07-20 12:48:08 //
8589
Köszönöm szépen srácok Fairlane, mszabika, Bandi
Docky_SD -t felhívom majd ha nem boldogulok vele!
Thx még1szer, most megyek neki esek!
oké, említettem neki, vár majd :)
ja igen és ott találod a reléket ahogy Bandi mondta :)
nézd meg a biztit is :PPPP nehogy úgy járj mint én :)
Relé van természetesen, mert ugye a bal oldali automata!
Én is a relére gyanakszom! Azt viszont nem tudom, hogy melyik a reléje, de megpróbálok utána keresni, addig a legjobb amit tanácsolhatok, hogy cserélgesd ki a reléket, azzal amelyik biztosan működik, pl a ködlámpá-é, kapcsolgatod a ködlámpát és megkeresed melyik "kattog", kiszeded és azt rakod be mindegyik helyett.
az elektronika nagy útvesztő, főleg az olasz :))))
amúgy sztem
Docky-ra gondoltál :)