Fórum >> Típusok >> 155

perdix1552006-07-02 11:35:23 // 8279
lBuksi! Látom neked is volt generál...2005 10.01 mennyit tettél bele azóta? Mik a tapasztalatok? THX
perdix1552006-07-02 11:24:04 // 8278
köszi! Én is remélem a mihamarabbi gyógyulását.....már 6 napja nem Alfáztam.....illen még nem volt 27 hónapja......
Buksi2006-07-02 11:08:06 // 8277
Na, itt van egy kis ízelítő a tegnapi szlovákiai taliból! :-))

Buksi2006-07-02 10:44:42 // 8276
Ez jó, akkor én is beleköszörültetem! ;-))))))))))))))))))
Buksi2006-07-02 10:42:19 // 8275
Jah, nekem is ilyen érzésem van, bár nem csúnya! :-) Nekem mondjuk nem kellene ilyen "szem"! ;-))
Buksi2006-07-02 10:40:41 // 8274
Részvétem mester, remélem hamar meggyógyul a kicsike! :-)
Buksi2006-07-02 10:38:50 // 8273
Nagyon kemény, mi? :-DDDD
Marklar1552006-07-01 21:56:40 // 8272
jajjj, háth belevan köszörűlve a hengerfejbe a neve... +15Le ;-PPP
Marklar1552006-07-01 21:55:56 // 8271
Pedig jó lenne, mert az uccsó méréseim elég magassak lettek....
perdix1552006-07-01 20:01:00 // 8270
Üdv Paco! 1000 éve nem csevegtünk! Azt értékelem benned hogy mindig a lényegre tapintassz!!! És igazad van! Én se tudom mit értettem "speciális hengerfej köszörülés alatt" csak jó volt leírni! Még1szer is: minden elismerésem...rájöttél a kakukktojásra!
Paco2006-07-01 19:45:37 // 8269
Mit jelent az hogy "speciális" hengerfej köszörülés? Mert tudtommal ha görbe a hengerfej akkor síkba kell marni, de azt is csak akkor ha görbe! Leginkább a lusta szerelők szokták elküldeni síkolásra, hogy ne nekik kelljen letisztítani a régi hfpakolás maradványait, meg ne kelljen megnézniük mérővonalzóval. Amúgy ha sokat szedegetnek le neked belőle akkor úgy fogsz járni,hogy csak 98-at tankolgathatsz majd....
perdix1552006-07-01 15:53:05 // 8268
Arról ne is álmodj:-)))))))HEHEHEHEHE
Attie2006-06-30 23:39:07 // 8267
Nincs mit. Sajnos nem tudtam hasznosat is mondani :(
Lokfer2006-06-30 23:35:08 // 8266
Köszönöm a segítséget, sajnos nem tudom mi lesz.
Attie2006-06-30 23:30:30 // 8265
Hát akkor még az is egy érdekes dolog, hogy a befecskendező miért nem világít :( De az is lehet hogy amikor ilyen gondom volt, akkor nekem sem világított... Viszont az már nagyobb gond, hogy nincs meg a kis kártya. Nem tudom... lehet, hogy szervízben be tudnak tanítattni vele egy új kódot. De most anélkül szerintem nem fog beindulni. Bár ne legyen igazam...
Lokfer2006-06-30 23:25:16 // 8264
A befecskendező lámpa egy pillanatig sem gyullad ki, természetesen nincs meg a kártya, magyar nyelvű kézikönyvem van.
Attie2006-06-30 23:18:32 // 8263
Elvileg kellett, hogy kapjál egy kis kártyát is az autóhoz (kb akkora mint egy bankkártya, szürke, piros betűkkel) amin rajta van az immo kódja (5 jegyű szám), meg még egy mechanical code. Azt kell berugdosni a gázpedállal? Van használati útmutatód? Abban le van írva a pontos menete. Ha nincs, akkor majd beírom neked holnap. Mondjuk ha nincs meg ez az 5 jegyű kódod, akkor elég érdekes lesz beröffenteni világító code lámpával :(
Attie2006-06-30 23:14:23 // 8262
A befecskendező lámpának nem is kell világítania. Csak addig a pár másodpercig amíg lefut a motorteszt a kulcs elfordításakor.
Lokfer2006-06-30 23:07:30 // 8261
Van három kucsom, az egyik a mester kulcs, de milyen kódót adjak meg.
Lokfer2006-06-30 22:55:30 // 8260
igen de hogy üssem be a kódót, ha nem világít a befecskendező lámpa
Attie2006-06-30 22:37:42 // 8259
Nem, mi most itthon maradunk :(
Thomika2006-06-30 22:36:37 // 8258
Attie: Reggel jöttök Ti is Budaörsre??
Thomika2006-06-30 22:36:15 // 8257
Ohh, vazz!! remélem azért reggelre meggyógyultok?! :((
Attie2006-06-30 22:34:53 // 8256
Ja és vidd a szervízbe a pótkulcsot, meg a mesterkulcsot is!
Attie2006-06-30 22:33:42 // 8255
Hátha a sárga code lámpa nem alszik ki akkor nem ismeri fel a kulcson levő kódot a számítógép. Ezért van az, hogy csak tekeri a motort, de nem ad szikrát. A gázpedállal kell beütnöd a kódot, hogy elinduljon. Ha beindult, akkor indulás a szervízbe hogy helyre rázzák. Nekem egy bikázás után volt ilyenem
Lokfer2006-06-30 22:22:32 // 8254
Szevasztok A befecskendező lápma nem világít, ellenőrizve az égő jó, az immobilájzer lámpája nem alszik ki, az autó meg csak köszörül, vezérlőmű szíjat most cseréltem ki a vezérlés a spec szerszámnak megfelelően beállítva. Ennyi, most itt vacakolok!
sztane2006-06-30 20:44:32 // 8253
biztos, hogy az immobilizer nem engedi elindulni? mik a tünetek?
Brezó2006-06-30 19:14:44 // 8252
Akkor a vezérlés is cserés, ne halogassa a srác mert pórul fog járni.
orizatriznyak2006-06-30 19:13:55 // 8251
Hello skacok!Sajna Lokfer barátom 55 -őse rendetlenkedik .Tudna valaki gyorsan valami ötletet mondani hogy mit tehetne a géppel.Az imobilaiser nem engedi elinditani a motort.Már a aksi sarukat le-fel szerelgeti de semmi.Van valami ötletetek?Ott toporog csepelen csori.SEGITSETEK valmi ötlettel.Előre is köszi.
Brezó2006-06-30 19:13:31 // 8250
Nekem hasonló jelenségem volt mikor a gyertyák beadták az unalmast.Érdemes lenne kiszedni őket egy nézés erejéig kb 30 perc munka.
sztane2006-06-30 19:12:33 // 8249
mikor kipróbáltam a gépét,s mindjárt utána az enyémet, olyan érzés volt, mintha egy zsiguliba ültem voltam, gyorsításkor 2000-2200 fordulatnál megnőtt a hangja s nem akart gyorsulni, s míg az enyém mint a villanymotor úgy forgott ki.
sztane2006-06-30 19:09:51 // 8248
majd megkérdezem a srácot, s csak annyit tudok, hogy kb 60 e km-t futott a vezérműszíj csere óta, többen próbálkoztak itt Kaposvár környékén a gyógyítással, eddig csak egyszer jelzett a diagnosztika lambdaszonda hibát, de semmi mást én is felajánlottam neki, hogy van nekem egy tartalék gyújtássorom, de egyenlőre nem élt vele, előre is köszönöm a nevében a lehetséges hibaokokat
otos_2006-06-30 18:59:03 // 8247
Nagyon hüje kérdés: a gyertyákban hány kilométer van? (persze szinte biztos, hogy nem ez az oka a gyengélkedésnek, de cak ez jutott eszembe)
sztane2006-06-30 18:03:56 // 8246
egy mini ALFA talit tartottunk
sztane2006-06-30 16:55:49 // 8245
sziasztok egy kartársnak kellene egy kis sgítség 155-ös 2,0 ts 16v autója gyengélkedik, sokat fogyasz, nincs benne kellő erő, a szerelők elvreztek vele amit csináltak lmm csere, lambdaszonda csere, s nem változott semmi most hasonlítottuk össze az én vasammal, s azt tapasztaltam, hogy kb 2000-2200 fordulatnál megtorpan egy pillanatra, hörgő torokhangja van s nem akar kellően gyorsulni
Dominó2006-06-30 16:37:30 // 8244
Egy kis vicc... Fogtam a kis drágámat és elindultam vele a doktorbácsihoz. Megérezte hogy valami van mert magátol megjavult amint útrakeltem! Így hát persze hiába dugtuk rá a computert mert akkor nem produkálta a hibát! Egy légtömegmérőre utaló hibakód volt benne, (valószínüleg ez a baj) amit töröltünk és beindítottuk a vasat, hogy friss hibaüzenettel legyünk gazdagabbak! HÁT NINCS FRISS HIBAKÓD!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Most nincs konkrét infóm arról hogy mi ba___a az anyukáját....
Dominó2006-06-30 16:12:39 // 8243
Az csúnya vicc, hogy egy erősen OFF-os dologhoz hasonlítod ezt a szépszemü vasat! :))
Dominó2006-06-30 16:03:47 // 8242
YEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! Ilyet akarok!!! :))))
Thomika2006-06-30 15:22:01 // 8241
jah 3 as bömbire emlékeztet!!!!!
Thomika2006-06-30 15:16:04 // 8240
gőzöm sincs,hülyeséget meg nem akarok mondani!! keress rá neten!!
perdix1552006-06-30 15:06:39 // 8239
HEHEHEHE látom tudsz jókat kérdezni.....
ez egy illen vas...láthattad 254000km nél csináltam rekord fogyit---egy tank ból 958 kmt mentem..ez ugye 6,06 L.es fogyi....Hát most SZVSZ 6 alá viszem......
perdix1552006-06-30 15:03:04 // 8238
egyébként én 60000 raktam bele /210e-270e ig/ zömében padlóval..szal teljesített nem vitás...hehehehehe
norbee2006-06-30 15:03:02 // 8237
Hát erről egyebet elmondani nem tudok. :) És akkor most mi lesz a kalkulált fogyasztás? :)
perdix1552006-06-30 15:01:56 // 8236
feladta a harcot a vas...tudod a sok padló..meg alázás....de azért megnéztem volna 2002 ben mikor BG 170000km-nél új gyűrűket rakott be: hogyan is szerelték össze a vasat! Mert hogy nem szakszerűen az is biztos!!!!
norbee2006-06-30 14:59:04 // 8235
Hát dízel lett az aggregát kartács? :)
perdix1552006-06-30 14:57:59 // 8234
bezony ám!!!!
norbee2006-06-30 14:49:16 // 8233
"150 km en bőven 1 Litert!!!!" ??????
perdix1552006-06-30 14:29:48 // 8232
Ez lett a vége......
Már Peti v6 TB is mondogatta mér' füstöl a vas...kicist folyatott ki lett cserélve a főtengely szimering aztán 1 hétre rá a szelepfedél szimmering...de csak ette ette a drága Seleniát! 150 km en bőven 1 Litert!!!!
Ezután jött a végső megoldás: MOTOTFELÚJÍTÁS!!!!
ahogy szétszedtük a motort izekre több érdekesség is adódott:
1: rosszul lett a vezérlés beszerelve mert volt már javítva a vas...aztán: a hengerfejtömítésnél sziluplasztot nyomtak bele.....
Új idők uj lóerők jönnek gyerekek!!! HEHEHE
Teljes tömítésgarnitura, szelepszár szimering, hengerfej köszörülés (speciálisan), új gyűrű garnitura, új lánc és feszítők...új főtengely és hajtókar csapágy, és tisztességessen összeszerelt vezérlés!!!! szelepfedél polírozás....szivócső fedél polírozás...leömlők lefújása...
Szép óvatos bejáratás...majd később új chip..és GOOOOOOO
4 napja hogy nem ültem Alfában..és már elvonási tüneteim vannak......
és mivel hajtókar csapágy 10 napon belül lesz egy ideig még nem is fogok!!!!
perdix1552006-06-30 14:08:00 // 8231
Visszatértem!!! Szélessávon!!!!!
mszabika2006-06-30 12:48:16 // 8230
na ez a sokkkkkkk ültetés :DDDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak