Fórum >> Típusok >> 155

dezoxiribo2005-08-04 09:25:40 // 351
Sziasztok! Úgy döntöttem A héten veszek egy 155 2.0 1992-es évjáratút. Ez tény. Mire figyeljek, amikor elmegyek megnézni (szerelőt sajna nem ismerek a környéken, nem tudok vinni magammal/elvinni hozzá). Köszi a segítséget.
Marklar1552005-08-03 23:14:38 // 349
155 ös ALFA volt, meg piros is ez tutti. Melyik "bandáé" azt már nemtom;)
Marklar1552005-08-03 23:13:36 // 348
Péntek este v. szombaton. USA tali lesz arra felé... Remélem ez nem nagyon off? ;)
András bácsi2005-08-03 07:41:57 // 347
Mikor jössz? Ha vasárnapig ideérsz, akkor meg tudom mutatni, hétfőn már darabolják. Egyébként ami van otthon karosszériaelem, azok között is van, amin a felületi rozsda megjelent, pedig sérülésmentes. Belülről eszi át magát az alattomos.
farki2005-08-03 00:02:07 // 346
egy olyat, vagy azt(?) én is láttam egyik szombat hajnalban. Csak nem tudtam villogni, meg dudálni, meg integetni neki, mert egy bütyköstaxi állt mellette, én meg hajnali 2h 30-kor nem akartam feltűnősködni. :-))
Marklar1552005-08-02 23:54:01 // 345
Hmmm. Direkt azért vettem 155 öt, mert nekem is aztmondták, hogy nemrohadnak! Kénytelen leszek utána nézni... Láttam ma egy TAXI 155 öst!!!!!! Pirosat!
András bácsi2005-08-02 21:10:59 // 344
Ez nem volt törve, illetve nem itt... :-) Telemegy sárral, hólével a hátsó dob, a benzintöltőcső mögé felragad, illetve a két lemez között szépen megeszi az anyagot. Elhanyagolás esetén. Már amikor elhoztam, kezdett punnyadni egy kicsit, akkor kellett volna kivágni a szar részt, csak nem akartam belejavítani a piros színbe. Most úgyis telifényt fog kapni, így mindegy.
Thomika2005-08-02 20:49:30 // 343
:((((( Hogyhogy ennyire szétrohadt? Meg volt ütve?? Én úgy tudom,hogyha nem volt szétcsapva az autó,akkor a 155ök nem igazán rohadnak?! Tévednék?!
Fészi2005-08-02 01:19:48 // 342
azóta megvettem ott az oil-t :)
András bácsi2005-08-01 19:33:05 // 341
Bontom szét az 55-öst, jövő héten megy a kasznishoz. Sajnos egyes részei kurvára elrohadtak. A hátsó doblemez szinte csak festékes rozsdapor. Csomagtartó vízszintes lemeze sok helyütt átrohadva. Úgyhogy kicsit többe lesz, mint gondoltam. :-( Viszont legalább rendesen meg lesz csinálgatva. Összegezve: sem Ausztriából, sem Németországból nem érdemes használt gépet behozni, a svábok nem törődnek az autókkal!
perdix1552005-08-01 19:30:35 // 340
Így igaz!!!!! Mérni kell nincs mese!!! Ja majd elfelejtettem: Köszi a feladást! Üdv.perdix155
András bácsi2005-08-01 19:29:00 // 339
Inkább mérni, mint szemmel megnézni. :-)
perdix1552005-08-01 18:26:38 // 338
Lehet, hogy így megpróbáljuk: az a helyzet, hogy ez a kompresszor igen beTSapós jószág, mert vannak rajta "kinövések" és sokszor az ami miatt nem fér ki itt meg ott meg amott......a lennti kiszedésnél meg csak a kompresszor kivételle meg visszarakása 30 K pénz, és akkor még a klímás szaki is kér, meg klímát vagy egy részét is vennem kell.....így már naon sok...... úgyhogy szemmel meg kell nézni ki e fér felül ahol a generátor......vagy marad a lennti de az meg drága......
kertecs2005-08-01 16:26:32 // 337
Pécsen a Bolgár közben lévő ricambi-boltosnál kapsz Selenia-t hasonló áron.
András bácsi2005-08-01 14:27:32 // 336
A szívosor levételt biztosra mondom, kb. egy hónapja szívtam vele. Viszont a generátor kifér felfelé úgy, hogy a szívósor oldalán lévő kartergáz-tartályt leveszed (az a kis fekete henger), kikötöd a felső motorkitámasztót, és a kábeleket. Itt talán a klímakompresszort is ki lehet játszani. Talán. Alul meg a kormánymű lesz túl közel szerintem. Az ellenállásod postán van.
perdix1552005-08-01 14:11:48 // 335
Akkor zsákutca? mÉGIS ALUL KELL BONTANI MINDENT???? aJJAJ!!! (beragadt a keps log hogy az a !!!!) Szal ez biztos? Nincs más lehetőség??
András bácsi2005-08-01 09:07:14 // 334
Írja Szamosi a honlapján, hogy a szívósor leszerelésével felülrül lehet kivenni a klímakompresszort. A baj az, hogy a szívósort nem bírod levenni, csak ha előrehúzod a motort (mivel a vezérlésmódosítónál lévő tőcsavar igen hosszú, és egyébként is max 20 mm-re van alaphelyzetben a tűzfaltól). Akkor viszont fel kell kötni, és a kötési pontok egyikétől nem lehet levenni a szívósort. Hogy is van ez? :-))
perdix1552005-07-31 17:10:08 // 333
Én is küldtem mélt! Üdv:Perdix155
perdix1552005-07-31 17:04:28 // 332
Ok, már olvasom is!
András bácsi2005-07-31 16:46:53 // 331
Írtam mailt!
Thomika2005-07-31 16:08:35 // 330
körbe kell kérdezni,hátha van vkinek talonban egy....végülis használt is jó ,ha még nem látszik ki teljesen a tekercs,akkor egy darabig még elmegy vele...
Thomika2005-07-31 16:07:10 // 329
Klímánál elvben azért jobb, mert ott korábban bekapcsol a venti, igaz csa kis fokozaton,de így nehezebben melegszik fel, kisebb az esélye,hogy felforrjon... De ha mind2 fokozat rendesen műxik,akkor nem lehet gond..:)
Marklar1552005-07-31 15:43:58 // 328
Az egy ellenállás. A klimánál kapcsolja erősebb fokozatra a ventit. 7-8ezer az új. Én 3500 ért vettem újonan, mert nem volt leltárban a sz.gépen. ;)
perdix1552005-07-31 15:02:20 // 327
Na végre...itt vagy: szal azt mondod, hogy ha szakadt belül, akkor cserés? Nekem is egyből feltünt.....még jó hogy megnéztem...ennyit számít a kisfokozat....felmegy a fok....
Thomika2005-07-31 14:49:15 // 326
Igen,akkor az sajna cserés...
perdix1552005-07-31 13:16:16 // 325
Igen, arra, most hoztam föl: A 802, 0,30 ohm. Szét van szakadva a tekercs, égnek állnak azok a fémszálak=emiatt nincs gondolom kisfokozatom!!! Ez kellene!
András bácsi2005-07-31 12:52:50 // 323
Üdvözlöm az urat!
András bácsi2005-07-31 12:52:16 // 322
Nem tudom, hogy egyre gondolunk-e. Ventilátor házán, két keresztfejű csavar fogja az ellenállást, két kivezetéssel. 0.23ohm, A802 szám.
perdix1552005-07-31 12:45:09 // 321
Bandi:Köszönöm is a felajánlást! Az a helyzet hogy müxik a rendszer, de a kiskapcsoló bizti nem jó. Nekem egyenlőre csak erre a kis henger alakú csodára volna szükségem, ez egy pár centis vacak 2 csavar fogja. Ez mennyibe lenne nekem? El tudnád postán küldeni, kis levélben elfér?
Don Gombóc2005-07-31 12:41:04 // 320
Szeva te 155 üzér. :)
András bácsi2005-07-31 12:36:21 // 319
Már valahol lentebb is írtam, hogy van komplett ventim, amit elvihetsz, kipróbálhatsz. Vagy akár a darabjait is, ha a többi része szerinted biztos jó.
perdix1552005-07-31 11:26:51 // 318
Thomika: Megnéztem...és hát szerintem baj van vele. A 2 csavart leszedtem, majd megnéztem: egy kerámia féle anyagból van, és henger alakú, rajta fekete anyag, az alatt ilyen fém szálon fut az egyik csatlakozótól a másikig, de nekem ez a fémszál több helyen elvan szakadva, és így az egyik érintkezővel nincs kapcsolata.... Van vkinek ilyen kis hengeralaku bizbasza? aki esetleg cserélt komplett ventit!!! Kérem az jelentkezzen!!!
Thomika2005-07-31 01:39:23 // 317
Amióta megcsináltam a kifokozat kapcsolót,azóta szépen visszahűt 90re,még dugóban is jól műxik,igaz ott már a nagyfokozaton is kell mennie....
Thomika2005-07-31 01:38:02 // 316
Nekem még nincs klímám! Fel kéne töltetni! :PPP De persze ez a baromi meleg meg most jött, nem tudott várni jövő hétig, mire megkapom a fizumat?! :PPP
Thomika2005-07-31 01:36:31 // 315
Na jah, meg ott is! :))) Lehet,hogy venti relé a motortérben van (én úgy emléxem a lámpák reléi vannak ott), a biztije viszont tuti a belső térben :)
Thomika2005-07-31 01:34:05 // 314
Lacus: A 90 fok teljesen jó, a legtöbb autónál ez (85-90fok között) a normál hőmérséket, ha fölé megy, bekapcsol a kisfokozat, ha visszahűl, akkor úgyis kikapcsol a venti....
Thomika2005-07-31 01:31:58 // 313
A relék bal oldalt alul vannak a kuplung pedál fölött, meg a kormány mellett a fényszóró magasság állító alatt , azt az egész panelt le kell szedni, 3 csavar fogja, egy a kormány alatt, egy a belső hőmérséklet érzékelő mellett kicsit alatta (kormány mellett jobbra kis rácsos műanyag borítás)) egy pedig oldalt,csak nyitott ajtónál férsz hozzá....
GEORGE2005-07-31 01:28:24 // 312
mszabikaaaa! Nálam van a hűtőrácsod!!! :-))))
Thomika2005-07-31 01:28:11 // 311
Hát a manual szerint sem kell szétbontani....vmi ügyes szaki,aki csinált már ilyet, biztosan meg tudja oldani....
Thomika2005-07-31 01:26:33 // 310
Azért azzal óvatosan! Öreg a hűtő,nehogy úgy járj,hogy utána meg orrán-száján dől a víz.... De alapból a régi hűtőknél még jó is a vízkő, mert a tömítőanyag szerepét tölti be:)
Thomika2005-07-31 01:23:33 // 309
A nagyfokozat 100 fok fölött kapcsol, a kicsi meg 90-nél, de van ,hogy a mutató többet mutat még, de már lekapcsol,ez nem probléma!!
Thomika2005-07-31 01:22:06 // 308
Perdix: szerintem nem mind1!! Bár elvileg a tekercsen mnid1 lenne merre halad az áram( saját elgondolás,ami lehet,hogy rossz:) ) Vagy meghalt a kifokozat kapcsolód, vagy eccerűen nem érintkezik! Próbálkozz azzal,amit Fészinek írtam korábban...
Thomika2005-07-31 01:19:10 // 307
Fészi: Ha szemben állsz a motorral, behajolsz a motortérbe ,a venti mellett bal kéz felé egészen fönnt a hűtő tetejénél 2 kábel van rádugva, 2 kis csavar fogja,a függőlegestől kissé elforgatva van felrakva. Ha kicsavarod és kiveszed akkor a végén egy szép kis henger alakú tekercs van...
Fészi2005-07-30 23:33:27 // 306
és az a kapcsaló ami szabályozza a fordulatot?
perdix1552005-07-30 23:01:18 // 305
A relék a hűtőtöl balra egy fekete dobozkában vannak!
Fészi2005-07-30 22:24:08 // 304
nekem a 2. csikhoz is el tud érni sőt a piros led is fel villan, szal tuti nem természetes hol van a kapcsoló a két menet közöt? ill. hol vannak reléi a ventinek?
perdix1552005-07-30 21:36:16 // 303
Halihó! Na: 110-ig elmegy???? Ejha nekem azé odáig nem hanem a 90 és a 110 közé pont félig, tehát 100-ig, de már akkor stresszebn vagyok...Persze mikor van menetszél, tehát országúton visszakuszik 90 fölé kicsivel, de 90 re tehát vízszinte már nem áll be....de most rekkenő a hőség....lehet azért...nekem a hűtó 1 éves....remélem nem tömödött el.....jól néznék ki..... Ha neked régebbi a hűtő, akkor tisztitasd ki....megéri....Üdv:Perdix155 De ne higgyéterk hogy jó kedvem van: nincs: bedöglött a klímám!!!!
wwwSentinelwww2005-07-30 21:23:19 // 302
amugy, ilyen 35-38 fok körüli melegben, nekem simán túlmegy 90 fokon, és fölötte kapcsol be a venti, de mintha nem is érdekelné a motort, vígan elmászik a következő rovátkáig, ami 90 és 130 között van majd ha megyek akkor visszamegy 90 fölé kicsivel a rovátka alá, persze klímával, de ha anélkül vagyok, dugóban simán felmegy. :) Ki kéne tisztítani a hűtőmet állítólag, nem szuperál jól vagy mi ... :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak