Fórum >> Típusok >> 155

GT Ɨ|ѯ2012-11-20 22:26:18 // 128650
akkor meg örökzöld:-)
Marklar1552012-11-20 22:23:33 // 128649
Van még másik 3db hengerfej is rajta... :-P
Csaba2012-11-20 22:04:31 // 128648
Ha villás lefogatású a porlasztó, akkor csak 30Nm az a 80. Azt se sokan tudják, hogy ha lehúzták nyomatékra és fokra a hengerfejet ,(persze átlósan és nem körkörösen kifele) akkor az első járatás után vissza kell lazítani a csavarokat, és újra húzni és nem akkora nyomatékra mint először de nem mindet. És persze mindent nyomatékra. Persze ha mindent így csináltatok akkor lehet hogy a blokk lett szétfőzve. Én pl a régi csavarokkal raktam össze és hibátlan. Bocs hogy így belepo###tam, de meg akartam védeni a VM becsületét . Nekem nem az első, és csak az előző tulaj kókányolása miatt kellett hozzányúlni.
GT Ɨ|ѯ2012-11-20 17:46:16 // 128647
gratu:-)

ez most már örök darab
Marklar1552012-11-20 16:58:22 // 128646
ááá. Inkább vittél volna 5eért rudazatot ;-P
Marklar1552012-11-20 16:53:58 // 128645
bajusz léc is pörsen. :-P
süsnye2012-11-20 15:35:20 // 128644
"Drót, duct tape, epoxy?" - LOL :)

nem trabant ez :P :) Fater megoldotta, volt otthon megfelelő átmérőjű műa hasáb és esztergált belőle ;)
Fairlane2012-11-20 13:39:52 // 128643
"babafej" - LOL :)

Drót, duct tape, epoxy?
Fairlane2012-11-20 13:39:10 // 128642
Szép story...

De most legalább ráköltöttél annyit, hogy ne gondolkozz az eladásán egy ideig. :))
süsnye2012-11-20 13:13:16 // 128641
van ez így, csak megérte a kitartást.. :)

én a hétvégén b@sztam ki magammal. Az ablaktörlő motort szedtem ki, h megtisztítsam, majd mikor tettem vissza a rudazattal együtt, sehogy nem akart a helyére menni a motor, persze szokás szerint kb. 2mm-en múlik a dolog.. hát mondom ilyen nincsen vazze Giovanni.. egy 10 perces szenvedés és qrva anyázás után leszedtem a motorról a rudazatot, majd a kelleténél határozottabban helyeztem a földre.. ennek köszönhetően az egyik babafejet rögzítő műanyag lefogató eltört, így innentől kezdve, amikor az ablaktörlő lapátok is rögzítve voltak mindig leugrott a rúd a babafejről és a vezető oldali lapát függőlegesbe maradt.. :)
persze ilyenem nincs tartalék, nem is tűnik egyszerűnek a javítása, meg is dícsértem magam, h milyen f@sza gyerek vagyok :)
atesssz2012-11-20 12:17:28 // 128640
Eleve az volt a baja, hogy a 4. henger égéstere és a víztér közötti rész összeért, mert (szerelők véleménye szerint)agresszív volt a fagyálló, és ez megcsipegette a tömítést. Ez persze nem 2 hét alatt történt, hanem 2, 2 és fél. Ez volt az egyik rásegítés a tömítésnek, hogy meghaljon.
A másik kegyelem döfést meg én adtam neki, mikor szenzor hibára gyanakodtam akkor, amikor hirtelen felment néha a vízhőfok 100-110-re meg vissza. Kiderült h a termosztát volt a rossz, az zárt néha be. Plusz a kiegyenlítő tartály kupakja is szar volt.

"Ki volt puhulva a hőtől a 4. hengerfej, felforralás után ez van általában". Ezt magyarázta egy hozzáértő. De csak a 4. Így hát vettem helyette egy másik hengerfejet, amivel jó lett.
Összegezve harmadjára lett jó a művelet:
1., síkba lettek húzva a HF-ek, összerakták őket, de kifújt a 3. 4. között. Itt a régi csavarokkal rakták össze. Itt még nem lehetett tudni, hogy a régi csavarok miatt, vagy a 4. HF puhasága miatt fújt-e ki a motor.
2., saját szerelőhöz levontatni Nagykőrösről Gyöngyösre, nagy nehezen jó HF csavarokat is hoztak. Minden OK volt, hengerfejek szépen lehúzva ahogy kell. Porlasztócsúcsok bele, utolsónál nem bírta a menet a 80 Nm-t. Beleszakadt a hengerfejbe a menet.
3., Hengerfejek megint le, új HF tömítés garnitúra megint, mer ugye ezek már egyszer össze voltak nyomva, felújított HF megvétele, síkba maratni a többihez, majd fel a motorra. Ez után már minden jó volt.

Úgyhogy nem semmi kálváriája volt a hülyeségemnek, nem utolsósorban jó kis tanulópénz volt. Össze se mertem számolni
Fairlane2012-11-20 11:58:50 // 128639
Ez van, ilyen vagyok.,... :D

Végülis akkor mi lett a motorral? Meghengerfejezték újra, vagy más is volt?
atesssz2012-11-20 11:49:23 // 128638
cajjjjjj.... olyaan vaaagy.... Végre újra jó a motorom, nagyon szépen jár, erre meg leszólod a lökhárítómat :P
MAjd tavasszal kasztnizás, festés, utána bőven ráér majd beállítani :)
Fairlane2012-11-20 10:56:21 // 128637
Király :)

De kicsit, mintha lógna a lökös... :P
atesssz2012-11-20 10:39:16 // 128636
ÚJRA EGYÜTT
Marklar1552012-11-20 09:41:23 // 128635
Ott áll...
Zsolt1552012-11-20 05:55:19 // 128634
A 155SW projekt hol tart? 4×4TB???
süsnye2012-11-19 18:25:35 // 128633
naja, az SW-nek ráadásul kisebb is a csomagtartója, mint a sedannak, csak a sedané nem variálható.. :)
Svéd2012-11-19 17:49:50 // 128632
Igen,a csomagtartó nagyon szükös,az enyém is hiába sw.
GEORGE2012-11-19 17:36:50 // 128631
Hali 155-ös diesel tulajok.
Van egy ELADÓ Sportcsomagos műszeregységem, ha valakit érdekel.



Vagy ha valakinek van ilyen V6-hoz az érdekelne.
Marklar1552012-11-19 14:55:47 // 128630
Egyenlőre pihentetem, hogy abban is másik motor legyen...
Marklar1552012-11-19 14:54:33 // 128629
XXL es embernek nagy bőrönd kell...? :-P
Marklar1552012-11-19 14:53:37 // 128628
El is adom mindjárt... :))))))
Marklar1552012-11-19 14:53:03 // 128627
Szlovákiába, Ukrajnába, Szerbiába már eddig is "szállítottam" :)
Marklar1552012-11-19 14:52:09 // 128626
Bordó deltából már csak az eleje van egyben... :)
Zsolt1552012-11-19 09:20:10 // 128625
Viszont 2.0 és akkor már nem kell motorcserén gondolkodnod.
süsnye2012-11-19 09:11:00 // 128624
én is ezt gondoltam, míg nem nézelődtem 156 fronton.. nem igazán van különbség..
a vezetőülés pl. sztem jobban pozicíóba állítható, mint a 155-ben (az én 189cm-hez)..
a csomigtartón lehet leginkább észrevenni a különbséget. ;)
Zsolt1552012-11-19 05:49:36 // 128623
A bordó 155 Marklar43-n sincs. :-)
Svéd2012-11-19 05:16:21 // 128622
Igen meg.Most már hivatalosan is nemzetközi anyag beszerzövé léptél elö.:)
GEORGE2012-11-18 23:42:26 // 128621
Mi neked egy tetőlemez csere, ott a bordó Deltád, azon van lik a tetőn csak át kell pöttyözni :-) meg lefröcskölni a tetőt és kész :-)
GTPeti2012-11-18 23:02:47 // 128620
Hálát adhat a kamionvezetőnek is, hogy időben észrevette. B)
Marklar1552012-11-18 22:51:08 // 128619
1M az egyhez, hogy ilyen mákja volt...
Marklar1552012-11-18 22:50:43 // 128618
Nincs rajta tetőablak. Nem kő:)
Zsolt1552012-11-18 22:11:16 // 128616
Elég sok autó jár vissza hozzátok. Ülltem ebben a sárga Deltában és egészen egyben volt. :-)))
Zsolt1552012-11-18 22:08:46 // 128615
Talán még a Regata/Ritmo duoban is ez a motor volt.
Marklar1552012-11-18 22:07:21 // 128614
Nyúlhoz...
Zsolt1552012-11-18 22:05:31 // 128613
Visszakerült a Lancia hozzátok?
Marklar1552012-11-18 20:35:52 // 128612
Gratula. Akkor megérkezett :)
Marklar1552012-11-18 20:34:16 // 128611
Tipo/Tempra/Delta/Dedra/ 145/6/55 Ducattokban is van ilyen. A 80-90s' évek Olasz nép dieselje volt...
Marklar1552012-11-18 20:31:34 // 128610
A "LADA jó autó"
Hmmm ;)
Marklar1552012-11-18 20:29:13 // 128609
Amit megspórolsz az üanyagon, majd elköltöd az autóra...
Rakj bele JTD motort. Havernek már van a Dedrában, igaz az 1,9 TD helyett.
Vagy van 500e ért egy 2,0 16V Delta.? Gáz is van benne ;)
Svéd2012-11-18 18:54:03 // 128608
Üdv.Fél év után újra jár a gép.:)Végre ma kicseréltem a benyapumpát.Meg az összeégett vezetékeket.Mennyire más élmény volt ez ugy hogy fél éve már csak az 1.9 jtd-vel jártam.Összehasonlithatatlan.:)
GT Ɨ|ѯ2012-11-18 15:18:29 // 128607
Ideális munkába járó(nak):-)

zene bekapcs tratto'hang kialszik:D
Zsolt1552012-11-18 14:55:50 // 128606
Nem egy lóerőgyár az 1.9TD, de nagyon megbízható. A FIAT Tipo motorja van benne és napi városi használathoz, szerintem tökéletes. :-)))
GTPeti2012-11-18 12:54:27 // 128605
Áá.. értem. Akkor a 159 a te autód €€€ :)
atesssz2012-11-18 12:46:55 // 128604
ebben még a régi motor van, és tárolni sincs helyem... :(
GT Ɨ|ѯ2012-11-18 11:24:04 // 128603
itt a donorod:-)
T.a.m.a.s.2012-11-18 10:34:22 // 128602
??nekem 1.8 van..ez 7-10-ig eszik, de viszont megy is!
Hibák? Gyertyák, olajfogyi, vezmód..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak