GT Ɨ|ѯ2012-11-22 16:33:11 //
128657
az este szépe:-)
afri2012-11-22 14:41:24 //
128656
najahh, az a biztos! :D
Akkor írj, ha meg van a papír... ;)
afri2012-11-22 01:14:47 //
128654
nahh, már ott tartunk, hogy ma vagy holnap megy műszakira a V6 ...
:-)
Észre sem vetted, amikor forgatták a klipet? LOL
GT Ɨ|ѯ2012-11-20 22:26:18 //
128650
akkor meg örökzöld:-)
Van még másik 3db hengerfej is rajta... :-P
Csaba2012-11-20 22:04:31 //
128648
Ha villás lefogatású a porlasztó, akkor csak 30Nm az a 80. Azt se sokan tudják, hogy ha lehúzták nyomatékra és fokra a hengerfejet ,(persze átlósan és nem körkörösen kifele) akkor az első járatás után vissza kell lazítani a csavarokat, és újra húzni és nem akkora nyomatékra mint először de nem mindet. És persze mindent nyomatékra. Persze ha mindent így csináltatok akkor lehet hogy a blokk lett szétfőzve. Én pl a régi csavarokkal raktam össze és hibátlan. Bocs hogy így belepo###tam, de meg akartam védeni a VM becsületét . Nekem nem az első, és csak az előző tulaj kókányolása miatt kellett hozzányúlni.
GT Ɨ|ѯ2012-11-20 17:46:16 //
128647
gratu:-)
ez most már örök darab
ááá. Inkább vittél volna 5eért rudazatot ;-P
bajusz léc is pörsen. :-P
süsnye2012-11-20 15:35:20 //
128644
"Drót, duct tape, epoxy?" - LOL :)
nem trabant ez :P :) Fater megoldotta, volt otthon megfelelő átmérőjű műa hasáb és esztergált belőle ;)
"babafej" - LOL :)
Drót, duct tape, epoxy?
Szép story...
De most legalább ráköltöttél annyit, hogy ne gondolkozz az eladásán egy ideig. :))
süsnye2012-11-20 13:13:16 //
128641
van ez így, csak megérte a kitartást.. :)
én a hétvégén b@sztam ki magammal. Az ablaktörlő motort szedtem ki, h megtisztítsam, majd mikor tettem vissza a rudazattal együtt, sehogy nem akart a helyére menni a motor, persze szokás szerint kb. 2mm-en múlik a dolog.. hát mondom ilyen nincsen vazze Giovanni.. egy 10 perces szenvedés és qrva anyázás után leszedtem a motorról a rudazatot, majd a kelleténél határozottabban helyeztem a földre.. ennek köszönhetően az egyik babafejet rögzítő műanyag lefogató eltört, így innentől kezdve, amikor az ablaktörlő lapátok is rögzítve voltak mindig leugrott a rúd a babafejről és a vezető oldali lapát függőlegesbe maradt.. :)
persze ilyenem nincs tartalék, nem is tűnik egyszerűnek a javítása, meg is dícsértem magam, h milyen f@sza gyerek vagyok :)
atesssz2012-11-20 12:17:28 //
128640
Eleve az volt a baja, hogy a 4. henger égéstere és a víztér közötti rész összeért, mert (szerelők véleménye szerint)agresszív volt a fagyálló, és ez megcsipegette a tömítést. Ez persze nem 2 hét alatt történt, hanem 2, 2 és fél. Ez volt az egyik rásegítés a tömítésnek, hogy meghaljon.
A másik kegyelem döfést meg én adtam neki, mikor szenzor hibára gyanakodtam akkor, amikor hirtelen felment néha a vízhőfok 100-110-re meg vissza. Kiderült h a termosztát volt a rossz, az zárt néha be. Plusz a kiegyenlítő tartály kupakja is szar volt.
"Ki volt puhulva a hőtől a 4. hengerfej, felforralás után ez van általában". Ezt magyarázta egy hozzáértő. De csak a 4. Így hát vettem helyette egy másik hengerfejet, amivel jó lett.
Összegezve harmadjára lett jó a művelet:
1., síkba lettek húzva a HF-ek, összerakták őket, de kifújt a 3. 4. között. Itt a régi csavarokkal rakták össze. Itt még nem lehetett tudni, hogy a régi csavarok miatt, vagy a 4. HF puhasága miatt fújt-e ki a motor.
2., saját szerelőhöz levontatni Nagykőrösről Gyöngyösre, nagy nehezen jó HF csavarokat is hoztak. Minden OK volt, hengerfejek szépen lehúzva ahogy kell. Porlasztócsúcsok bele, utolsónál nem bírta a menet a 80 Nm-t. Beleszakadt a hengerfejbe a menet.
3., Hengerfejek megint le, új HF tömítés garnitúra megint, mer ugye ezek már egyszer össze voltak nyomva, felújított HF megvétele, síkba maratni a többihez, majd fel a motorra. Ez után már minden jó volt.
Úgyhogy nem semmi kálváriája volt a hülyeségemnek, nem utolsósorban jó kis tanulópénz volt. Össze se mertem számolni
Ez van, ilyen vagyok.,... :D
Végülis akkor mi lett a motorral? Meghengerfejezték újra, vagy más is volt?
atesssz2012-11-20 11:49:23 //
128638
cajjjjjj.... olyaan vaaagy.... Végre újra jó a motorom, nagyon szépen jár, erre meg leszólod a lökhárítómat :P
MAjd tavasszal kasztnizás, festés, utána bőven ráér majd beállítani :)
Király :)
De kicsit, mintha lógna a lökös... :P
atesssz2012-11-20 10:39:16 //
128636
ÚJRA EGYÜTT

A 155SW projekt hol tart? 4×4TB???
süsnye2012-11-19 18:25:35 //
128633
naja, az SW-nek ráadásul kisebb is a csomagtartója, mint a sedannak, csak a sedané nem variálható.. :)
Svéd2012-11-19 17:49:50 //
128632
Igen,a csomagtartó nagyon szükös,az enyém is hiába sw.
GEORGE2012-11-19 17:36:50 //
128631
Hali 155-ös diesel tulajok.
Van egy
ELADÓ Sportcsomagos műszeregységem, ha valakit érdekel.
Vagy ha valakinek van ilyen V6-hoz az érdekelne.
Egyenlőre pihentetem, hogy abban is másik motor legyen...
XXL es embernek nagy bőrönd kell...? :-P
El is adom mindjárt... :))))))
Szlovákiába, Ukrajnába, Szerbiába már eddig is "szállítottam" :)
Bordó deltából már csak az eleje van egyben... :)
Viszont 2.0 és akkor már nem kell motorcserén gondolkodnod.
süsnye2012-11-19 09:11:00 //
128624
én is ezt gondoltam, míg nem nézelődtem 156 fronton.. nem igazán van különbség..
a vezetőülés pl. sztem jobban pozicíóba állítható, mint a 155-ben (az én 189cm-hez)..
a csomigtartón lehet leginkább észrevenni a különbséget. ;)
A bordó 155 Marklar43-n sincs. :-)
Svéd2012-11-19 05:16:21 //
128622
Igen meg.Most már hivatalosan is nemzetközi anyag beszerzövé léptél elö.:)
GEORGE2012-11-18 23:42:26 //
128621
Mi neked egy tetőlemez csere, ott a bordó Deltád, azon van lik a tetőn csak át kell pöttyözni :-) meg lefröcskölni a tetőt és kész :-)
GTPeti2012-11-18 23:02:47 //
128620
Hálát adhat a kamionvezetőnek is, hogy időben észrevette. B)
1M az egyhez, hogy ilyen mákja volt...
Nincs rajta tetőablak. Nem kő:)
afri2012-11-18 22:18:33 //
128617
Elég sok autó jár vissza hozzátok. Ülltem ebben a sárga Deltában és egészen egyben volt. :-)))
Talán még a Regata/Ritmo duoban is ez a motor volt.
Visszakerült a Lancia hozzátok?
Gratula. Akkor megérkezett :)
Tipo/Tempra/Delta/Dedra/ 145/6/55 Ducattokban is van ilyen. A 80-90s' évek Olasz nép dieselje volt...
A "LADA jó autó"
Hmmm ;)

Amit megspórolsz az üanyagon, majd elköltöd az autóra...
Rakj bele JTD motort. Havernek már van a Dedrában, igaz az 1,9 TD helyett.
Vagy van 500e ért egy 2,0 16V Delta.? Gáz is van benne ;)


Svéd2012-11-18 18:54:03 //
128608
Üdv.Fél év után újra jár a gép.:)Végre ma kicseréltem a benyapumpát.Meg az összeégett vezetékeket.Mennyire más élmény volt ez ugy hogy fél éve már csak az 1.9 jtd-vel jártam.Összehasonlithatatlan.:)