Fórum >> Típusok >> 155

atesssz2012-10-25 15:57:00 // 128303
atesssz2012-10-25 15:55:49 // 128302
a háromszor 12 villogás után kell figyelned, addig edzhetsz :D
atesssz2012-10-25 15:55:01 // 128301
beszótá? :))))))))))
Thomika2012-10-25 08:51:13 // 128300
Nem a letesteléssel volt a gondom :P Ez a számolgatás....ha csak egynél is pislogok, már el van b...va a dolog és lehet elölről kezdeni :P
Thomika2012-10-25 08:50:03 // 128299
Zsíír :) Ez most jól esett, köszönöm! :)
Marklar1552012-10-24 21:43:10 // 128298
Nem hagytál ki egy-egy szünetet? :-P
atesssz2012-10-24 21:11:43 // 128297
csak bonyolultan írtam le :DD

lekötöd a világoskék-fehér kábelt a testre, aztán csak számolgatod a villogásokat, ilyen egyszerű :D
Ati772012-10-24 20:34:15 // 128296
Persze rólad sem feledkeztem meg! Neked is jár egy kis finom frissítő: :D


(Ebbe majdnem elfüstölt a mikroprocesszorom) :)
Thomika2012-10-24 20:23:16 // 128295
Hűha, ez nem olyan könnyű módszer, legalábbis így első blikkre :P De azért majd segítséggel megpróbálom :) Nekem is elalszik ha leveszem a gyújtást, és random, hogy mikor jön elő. Ált. pár méter után már elkezd világítani!
Thomika2012-10-24 20:19:49 // 128294
Most volt csonkállvány és nagy fék csere. az egyik jeladó a régiből jött, egy meg bontott volt Marklartól. Megpróbáltam kimérni, a műszeren 20K Ohm mérésre volt állítva, ekkor 1600-1700 közötti értékeket mutatott. Sajna annyira nem értek ahhoz a műszerhez, csak veszkót mértem eddig akksin, meg egyéb helyeken, másra nem is volt állítva még a műszer :P
Ati772012-10-24 20:16:48 // 128293
Köszönöm, holnap kipróbálom,ha lesz időm.De mindenképpen bekönyvjelzőzöm.Itt pedig a beígért jutalom! :D És van ott még ahonnan ez jött! :)
Ati772012-10-24 19:54:48 // 128292
Akkor azért ilyen jó! Egy egyszerű földi halandó ilyenre nem képes.:))
atesssz2012-10-24 19:45:31 // 128291
remélem tudtam segíteni, itt a táblázat :)

atesssz2012-10-24 19:43:14 // 128290
szóval így van a 25, csak lemaradt:

*villog* *villog* szünet *villog* *villog* *villog* *villog* *villog*
*villog* *villog* szünet *villog* *villog* *villog* *villog* *villog*
*villog* *villog* szünet *villog* *villog* *villog* *villog**villog*
atesssz2012-10-24 19:41:55 // 128289
Nekem sokszor volt olyan, hogy fel-fel villant az ABS visszajelző.
Volt mikor már 200 méter után, volt mikor 700 km alatt sem. Általában ha ilyenkor megálltam, levettem a gyújtást, újra ráadtam, akkor elaludt. Ha nem világított a visszajelző, akkor működött is az abs.
Az ABS vezérlő egységednél (motortérben) találsz egy stekkert, ami le van dugózva vakdugóval. 3 kábel megy bele.
A következő módon tudod megszólaltatni:
A 3 ér közül megkeresed a világoskék-fehéret, amit letestelsz. Ezután ráadod a gyújtást. A teszt kezdetét az jelzi, hogy háromszor kivillogja a 12-t az abs visszajelző csekklámpa.
Ez a gyakorlatban így megy: pár másodperces szünet . Ezt egymás után 3* csinálja. Ha pl a 25-ös hiba kódod van, akkor így fogja kivillogni:

szünet
szünet
szünet

Én így találtam meg a hibás részt az ABS rendszeremben, ami a jobb hátsó jeladó volt, vagyis a 46ot villogta ki. Linkelem a dagnózis listát.
sprint832012-10-24 19:27:23 // 128288
Mind a 4 jeladó csatlakozóját húzd szét, nézd meg a kontaktokat. Nekem ez segített, utána nem volt gond vele soha.
Ati772012-10-24 19:17:25 // 128287
Azért köszi az utánajárást.
Nálam is úgy kezdődött,hogy néha bevillogott aztán egyre sűrűbben.Az első időkben még olyat is csinált,hogy mentem vagy inkább csak gurguláztam a városban tök száraz időben mondjuk a piros lámpa felé és gyenge fékezésnél egy pillanatra beledumált az ABS. rémisztő volt de olyan ritkán csinálta hogy nem foglalkoztam vele mert nem tudtam mihez kötni.
Most már nem csinálja!:)
Thomika2012-10-24 18:42:02 // 128286
Ati!

Megnéztem a manualt, de nem találtam semmi ellenőrzésre használható részt! Még utána kell járnom. Ma reggel egy pár km-ig hibátlanul üzemelt az ABS. Aztán persze megint kigyulladt a lámpa és megint nem működött. Tehát elvileg jónak kell lennie a jeladóknak, de valami mégis bekavar. :(( Szóval ez nálam keményebb dió lesz :(
Tentacle2012-10-23 21:41:00 // 128285
Ezt Hofi mondta :)
Marklar1552012-10-23 21:35:49 // 128284
Akkor hajjrááá:)))
Ati772012-10-23 21:19:37 // 128283
Kösz,majd megpróbálom ügy alakítani az eseményeket,hogy neked is jó legyen! :D

"Egészség legyen meg sok beteg"

(egy magánpraxisú orvos) :DD
Marklar1552012-10-23 20:50:39 // 128282
De azért: fényszórókra, maszkra indexre vigyázz, meg a hátsó sárvédőkre. E/H lökös, keskeny E sárvédő, ajtók, H lámpák vannak... ;-PPP
Ati772012-10-23 20:44:25 // 128281
Kösz mindig jólesik a biztatás! :P
Marklar1552012-10-23 20:39:40 // 128279
Az évek, meg a rutin. :))) Csak ügyesen. :-P
Ati772012-10-23 20:37:04 // 128278
Ez tapasztalat?Kidolgozott technika! Csak nehogy összekuszálódjanak a féknyomok! Aztán hipp-hopp jön a járdaszegély! :D
Marklar1552012-10-23 20:26:58 // 128277
Nem értem ezt a parát. Leesik az első hó, fékezz egy nagyot és megtudod, hogy melyik nem jó... :-PPP
Marklar1552012-10-23 20:25:04 // 128276
Hmmm.
Végül is nekem mind1. Cak megjegyezném, hogy még mindig fent van a hirdetésed...
"Keres: KERESEK: 155 túlfolytartályÁr nélkül
155 2.5 TD-hez keresek szintjelzős túlfolyótartályt, és a hozzá való kupakot."
:)
Ati772012-10-23 20:09:03 // 128275
Ciao.
Köszi.Az jó lenne ha vmikor sikerülne megtalálnod.Gondolom neked is jól jönne télre az ABS. :))
Ma is +próbálkoztam a manuallal de esélytelen.Az a bibi,egyrészt hogy angol nyelvű másrészt ha +próbálom bemásolni vmi fordítóprogramba nem tudom mert a kijelölt szövegrészt képként értelmezi azt + ugye nem lehet lefordítani.Arról nem is beszélve,hogy ez a hsz is kb 15' mire láthatóvá válik a topicban. :(
atesssz2012-10-23 16:53:14 // 128274
A tartálynak nem volt semmi baja, a kupak volt szar, mint kiderült. Ergo egy rossz kiegyenlítő kupak miatt lett hengerfejes az autó.
Annyira "reagáltam le", hogy megkérdeztem, hogy mennyibe kerül. Csak érdeklődtem, az meg még nem minősül hivatalos ajánlattételnek :PPP
Marklar1552012-10-23 16:45:51 // 128273
TD? 2,5? ;) nem szeretik, ha megforralják. (más sem...) :) Nemrég valami tartállyal szenvedtél... Még jó, hogy azt is lereagáltad... ;)
Marklar1552012-10-23 16:44:06 // 128272
Nincs gyári motortér kapcsoló. Zármotor 3e (ha kell) :)
Marklar1552012-10-23 16:42:49 // 128271
Asszem a Bilobil a megoldás.? :-P
Tom5552012-10-23 14:04:00 // 128270
csak vigyázz mert már ezt is hamisítják.. az új csomagoláson fényvisszaverős zárjegy van.
Aztán nyomáspróba és síkolás is kötelező, sőt imerősöm, járt már úgy hogy a motorblokk volt vetemedve tehát ezt is érdemes megvizslatni ha már szét van borítva
atesssz2012-10-23 14:00:07 // 128269
ott csöpögött ki a víz... Nembaj. Kap Selénia váltó olajat, szervó olajat, +motor olajat.
Reinz HF csavarok + tömítések mennek majd bele.

atesssz2012-10-23 13:56:32 // 128268
azaz, én is csak Viktor Reinz-et veszek
Tom5552012-10-23 12:17:29 // 128267
részvét :( nekem a Reinz bevált
atesssz2012-10-23 11:28:00 // 128266
Soha nem veszek többet ajusa hengerfej tömítést. HF-es lett a legmegbízhatóbbnak hitt autóm... Jászberényben várva a vontatást.
Tom5552012-10-23 11:05:28 // 128265
Igen- igen hallom is mikor kézzel bizergálom a zárat.. Még nem vettem ki a zármotort csak a vezetékeket nézegettem:
Várom az ötleteket :)
Amúgy érdekes mert a régi riasztóm beüzemelése után jelentkezett a hiba (ezek miatt most nem lehet a riasztót használni mert úgy érzi nyitva van az ajtó..)
Azt nem tudjátok esetleg hogy gyárilag van-e motorháztető nyitva jelző? mert nekem volt benn egy a bal oldalon elöl a zárhidba..de az utolsó nagyjavításkor nem került beépítésre mivel nem volt valami gyárias jellegű, szóval mostmár nincs benn.. (erre gyanakszom ez miatt van a hiba)
belus1552012-10-23 10:51:15 // 128264
Nézd el nekem!Marha rossz a memóriám!Biztos sokat kaptam fejre!Vagy,csak TE nem tudod,hogy mi kell a HENTESNEK!?(Két erős kéz,meg egy nagy buta fej)
Marklar1552012-10-23 10:34:10 // 128263
A zármotorban van valami kis kapcsoló. De svédgombom sincs, hogy melyik csati. :)
Tom5552012-10-23 10:00:54 // 128262
Sziasztok! Ajtó-nyitva figyelmeztetővel kapcsolatban szeretnék kérni némi információt. Olyan problémám van hogy a bal első ajtó visszajelző folyamatosan ég, akár zárva, akár nyitva van. Leszedtem az ajtóburkolatot és két csatlakozó megy a zárszerkezetre. Nem tudja valaki melyik vezeték felelős a fent említettekért?
Marklar1552012-10-23 09:18:21 // 128261
Tisztára olyan, mintha nem olvasnád a fórumot. Csak, ha belépsz akkor épp... ;)
Marklar1552012-10-23 09:16:29 // 128260
Ez már több, mint 2 éves story. :) S nem csak IC volt ott. :)
GT Ɨ|ѯ2012-10-22 21:23:26 // 128259
színrefújva,pofás:-)

lesz
belus1552012-10-22 21:20:24 // 128258
Sziasztok!Mi a vélenyetek erről?Jól fog kinézni vajon?Vagy keressek tovább?
Thomika2012-10-22 20:49:54 // 128257
Hali!

Én is épp ezzel küzdök, hogy még ma este megpróbálom megkeresni! :) Ha megtaláltam, megosztom Veled! :)
atesssz2012-10-22 20:14:42 // 128256
Hallod, Peti! Manapság az embereknek nincs pénzük; nekem sem :)))
Nem engedhetem meg, hogy álljon valamiben a pénzzem :). Ha meg esetleg meghal az IC-m, akkor úgy is egy ilyen megy a helyére :P
Ati772012-10-22 19:44:18 // 128255
Hello urak!
Segítségre lenne szükségem.Úgy emlékszem régebben volt róla szó,hogy vmi teszttel ki lehet deríteni melyik ABS jeladó nem működik.Na,hát erre lenne szükségem,de nem tudok ráakadni.
Ja meg kellene egy rajz arról,hogy a kilométerórába milyen úton jutnak el az adatok. :))
Van egy vmilyen manualom csak az a baj hogy a gépem qu..a tetű,állandóan lefagy,egy nagy szívás az egész.
Ha valaki tud segíteni azt megköszönném!
Virtuálisan bármilyen piát és bármennyit tudok küldeni! :))
Az is segítség ha azt tudjátok,hogy a manualban hol keressem és nem kell "átnyálaznom" az egészet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak