Fórum >> Típusok >> 155

süsnye2012-04-26 21:55:57 // 124901
úgy lesz bizony.. a szent írásnál is írja, h ha tesztüzemmódban nem húzza be a kuplungot, akkor miket kell ellenőrizni és benne a van a nyomáskapcsoló is..
Szal Buksi elvileg feltöltetlenül teszt üzemmódban sem kapcsol..
Buksi2012-04-26 21:55:53 // 124900
Tudnod kellett volna! :-D
Fairlane2012-04-26 21:53:02 // 124899
Egy csavarhúzóval simán le tudod engedni... :D
dfg (Tanárúr)2012-04-26 21:39:50 // 124898
nem tudom hogy gondolkodnak az olaszok, de szerintem a nyomáskapcsoló mindenekfelett áll...
süsnye2012-04-26 21:36:44 // 124897
basszus kb. két hete még ki tudtam volna próbálni neked, mert még nem volt feltöltve a rendszer.. :)
Buksi2012-04-26 21:30:27 // 124896
Értem, de ahogy süsnye is kérdezi, teszt üzemben is letilt?
süsnye2012-04-26 21:23:38 // 124895
de teszt üzemmódban (csak gyújtás van, nem járó motor) ott be kéne kapcsolnia, vagy ott is figyelembe veszi a nyomáskapcsoló jelét?
süsnye2012-04-26 21:22:25 // 124894
az mondjuk segítene, ha odaírnád, h melyik hova van kötve most neked.. (amelyiket tudod) mert a képre nagyítva elég nehéz felismerni némely csatit..
dfg (Tanárúr)2012-04-26 21:22:14 // 124893
Nem szabad üresen elindulnia. ha nincs benne közeg, nincs ami körbevigye az olajat, ergo beállna a kompresszor. ezért van a rendszerben egy nyomáskapcsoló, ami ha túl alacsony a nyomás, letiltja a rendszert.
süsnye2012-04-26 21:06:55 // 124892
hát gratula..
nem 1x megnéztem a hirdetésed, meg a blogodat mostanában.. már elő is adtam asszonynak, h mi lenne, ha vennék egy dízelt, a 155öt eladni, a tiedet meg helyette.. :)) furán nézett.. de most már mind1 is..
Fairlane2012-04-26 20:54:51 // 124891
Miért, az egy világ? :)
Buksi2012-04-26 20:53:50 // 124890
Van 6 sebességes kézi váltóval is a 3.0! :)
afri2012-04-26 20:51:03 // 124889
egy fullos 2.0 V6 TB verziót szívesen elfogadnék a 166-ban gondolkozva! :-D
és nem is drágák ...
3.0 már nem kéne, mert az csak 4-es automata váltós .. :-/
:-)
sprint832012-04-26 20:40:13 // 124888
Ezért írtam mint lehetséges alternatívát. De igazából még nincs eldöntve semmi. Tudom az árakat. Ha azt nézzük soha nem volt még ésszerű autóm...

A gázos autó nálam nem játszik egyáltalán, nem az én világom.
Buksi2012-04-26 20:38:14 // 124887
Úgy is, meg úgy, ahogy süsnye lentebb leírta! 4 lépéses teszt!
enzo2012-04-26 20:33:49 // 124886
Hogyan tesztelted? Direktben, aksiról?
GT Ɨ|ѯ2012-04-26 20:29:34 // 124885
gratu hozzá!:-)

jól járt az új tulaj(is)
Fairlane2012-04-26 20:27:34 // 124884
Nem riaszt a lendkerék, turbó, magasnyomású xarok ára, plusz a hátsó futómű?
Én lemondtam a D-ről, mert félek hogy hamar visszakérné az üzemanyagon megspórolt pénzt.

Kaptam kölcsön egy kétliteres PDTDI DSG Alteát. Megy, mint a meszes, de ez most pár napo után meggyőzött, hogy inkább (gázos) benzines lesz, mint dízel...
sprint832012-04-26 20:23:44 // 124883
Eddig nagyon dízel ellenes voltam, de kezdek megbarátkozni a JTD-vel. Öröm autónak marad a Sprint.
Fairlane2012-04-26 20:18:09 // 124882
Ez egy ilyen hét úgylátszik.... tőlem két alfát is elvittek :D

Milyen motorral vágnál bele a 166ba?
Buksi2012-04-26 20:13:57 // 124881
Egy 166-ot én is elfogadnék! :)
sprint832012-04-26 20:01:32 // 124880
Az még egyenlőre kétséges. Nem létszükséglet az autó most, van céges. Inkább picit gyűjtögetek még. De valószínűleg 166...
Svéd2012-04-26 20:01:19 // 124879
Az komoly!Gratula.Fogadni mertem volna,hogy ennyiért hónapokig fogod árulni.De hát ugy látszik hogy amiröl tudják hogy jó,az eladható.:)
afri2012-04-26 20:01:04 // 124878
gratula hozzá!!!
annyiért nagyon megérte sztem!!! hamar elment! sajnálom azért! :-(((
remélem legalább olyan jó gazdához került, mint te voltál!! ;-)
Buksi2012-04-26 19:58:38 // 124877
Nagyon jó áron adtad el! Én biztos nem tettem volna! :)
És mi lesz helyette?
sprint832012-04-26 19:55:30 // 124876
750, + a téli kerekek maradtak nálam. Nem volt jó nézni amikor elviszik, de lesz más ami pótolja. Sajnálni nem szabad, ha úgy lenne akkor nem adom el...
T.a.m.a.s.2012-04-26 19:53:00 // 124875
Hamar elkelnek mostanság az 55-ök! Én is dobom fel a használtautóra xD
Buksi2012-04-26 19:48:58 // 124874
Aztamindenit! Annyiért amennyit mondtál? Nem fáj érte a szíved?
sprint832012-04-26 19:46:47 // 124873
Üdv Urak!

Újfent 1 db Alfa Romeo áll a garázsban magányosan. Elment a 155. Jó kezekbe kerül GEORGE barátja vette meg.
Buksi2012-04-26 17:38:35 // 124872
Viszont akkor a teszt alkalmával miért nem kattogott a a kompresszoron a kuplung?
Buksi2012-04-26 17:31:06 // 124871
Hogy könnyebb legyen megkeresni, itt egy kép arról a csatiról, amit nem tudom, hogy hova kell csatlakoztatni, mert van két lehetőség is! Azoknak a kábeleknek érdekelne a színe, ahová ezt a csatit csatlakoztatni kell!
A csati az alsó kötegen van rajta és szürke színű! A kör alakú csati mellett van! :-)

Buksi2012-04-26 17:27:39 // 124870
Értem, köszi! :)
Remélem, hogy csak ez lesz a probléma! :-)
Fairlane2012-04-26 17:06:41 // 124869
Ja, ennek története van...

Ezek ugye a Fiat Coupe bőrülések...
Mikor ideköltöztünk a mostani lakhelyre, egy öreg bácsi a sokadik szomszédból elkezdett haverkodni, hogy a fiának is alfája van - 146os.
Azt egyszer átjött, hogy szeretné meglepni a gyereket egy üléshuzattal, csak ahhoz le kell szedni a fejtámlát, segítsek már neki. Akkor kutattam ki, hogy is kell, meg kinyomtattam neki a képeket. Persze a végén személyesen mentem át szerelni... :)
enzo2012-04-26 17:05:33 // 124868
Figyi Buksi. Az olasz rendszeren alacsony nyomáskapcsoló is van,tehát nem kapcsol be a rendszer, ha nincs benne gáz,vagy ha alacsony a nyomás!!
Buksi2012-04-26 16:10:27 // 124867
Azt is ugyanígy kell kiszedni! :)
Bazsa1452012-04-26 15:53:29 // 124866
Remek.Csak nekem ilyen a fejtámlám hogy csak egy sima egyenes rúd van benne.
Nekem csuklós a rúdja előre hajtható egy ponton.
süsnye2012-04-26 15:50:39 // 124865
besz@rok, milyen kincsek kerülnek itt elő.. :))
Fairlane2012-04-26 15:39:19 // 124864
Mindent lehet :)

Fogóval kell 90 fokot fordítani a rúdján, akkor kiakadnak a pöckei, és le tudod húzni.

Bazsa1452012-04-26 15:33:16 // 124863
Hali. Hogy lehet kivenni az első ülés fejtámláját ? Egyáltalán ki lehet ?:)
süsnye2012-04-26 14:56:51 // 124862
az nem a VE-be megy, hanem a relétáblába.. reléken (amiket a VE kapcsolgat) keresztül kapja a kraftot..
Buksi2012-04-26 14:52:32 // 124861
A kompresszor csatija egy egy csúszkás csati és a motortérben lévő, a klímához tartozó kábelkötegre csatlakozik a hozzá illő csatiba! Márhova nem is lehet csatlakoztatni!
Buksi2012-04-26 14:46:45 // 124860
Na kössz! :-D
Longman2012-04-26 14:44:05 // 124859
A kompresszoron van egy vezeték, az hová van kötve? Mert az megy a VE-be. Annak a csatlakozója is szabvány!
Buksi2012-04-26 14:41:47 // 124858
Akkor szerinted mi lehet a gond?
süsnye2012-04-26 14:40:57 // 124857
a motronic egység kódja az elektronyos szent írásban.. :)
Longman2012-04-26 14:39:12 // 124856
Elvileg ha AUTO módban van és nincs nyomás akkor nem kattan talán (láttam már az ellenkezőjét is), de teszt üzemmódban, akkor biztos hogy kattan. Úgy még az én hibrid rendszerem is kattant!
Longman2012-04-26 14:36:56 // 124855
Szerintem mindegyik tudja. Mikor bele voltam merülve ebbe, úgy rémlik hogy erre a következtetésre jutottam! De az már régen volt! :)
Buksi2012-04-26 14:30:21 // 124854
Nem baj, csak nézd meg légyszi! :)
Buksi2012-04-26 14:28:18 // 124853
Hopsz, erre nem gondoltam! Egyébként lehet igazad van, mert ha bekapcsolom a klímát, akkor megkell, hogy emelje az alapjáratot! Az enyémben meg nem volt klíma gyárilag, így minek tettek volna bele olyan VE-et!?
Az az S11 az mi az?
Buksi2012-04-26 14:21:01 // 124852
Nem, hanem a kuplungot, hogy behúz-e, de sztem azzal nem lesz gond!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak