farki2005-08-03 00:02:07 // 346
egy olyat, vagy azt(?) én is láttam egyik szombat hajnalban.
Csak nem tudtam villogni, meg dudálni, meg integetni neki, mert egy bütyköstaxi állt mellette, én meg hajnali 2h 30-kor nem akartam feltűnősködni. :-))
Marklar1552005-08-02 23:54:01 // 345
Hmmm.
Direkt azért vettem 155 öt, mert nekem is aztmondták, hogy nemrohadnak!
Kénytelen leszek utána nézni...
Láttam ma egy TAXI 155 öst!!!!!!
Pirosat!
András bácsi2005-08-02 21:10:59 // 344
Ez nem volt törve, illetve nem itt... :-) Telemegy sárral, hólével a hátsó dob, a benzintöltőcső mögé felragad, illetve a két lemez között szépen megeszi az anyagot. Elhanyagolás esetén. Már amikor elhoztam, kezdett punnyadni egy kicsit, akkor kellett volna kivágni a szar részt, csak nem akartam belejavítani a piros színbe. Most úgyis telifényt fog kapni, így mindegy.
Thomika2005-08-02 20:49:30 // 343
:((((( Hogyhogy ennyire szétrohadt? Meg volt ütve?? Én úgy tudom,hogyha nem volt szétcsapva az autó,akkor a 155ök nem igazán rohadnak?! Tévednék?!
Fészi2005-08-02 01:19:48 // 342
azóta megvettem ott az oil-t :)
András bácsi2005-08-01 19:33:05 // 341
Bontom szét az 55-öst, jövő héten megy a kasznishoz. Sajnos egyes részei kurvára elrohadtak. A hátsó doblemez szinte csak festékes rozsdapor. Csomagtartó vízszintes lemeze sok helyütt átrohadva. Úgyhogy kicsit többe lesz, mint gondoltam. :-( Viszont legalább rendesen meg lesz csinálgatva.
Összegezve: sem Ausztriából, sem Németországból nem érdemes használt gépet behozni, a svábok nem törődnek az autókkal!
perdix1552005-08-01 19:30:35 // 340
Így igaz!!!!! Mérni kell nincs mese!!!
Ja majd elfelejtettem: Köszi a feladást!
Üdv.perdix155
András bácsi2005-08-01 19:29:00 // 339
Inkább mérni, mint szemmel megnézni. :-)
perdix1552005-08-01 18:26:38 // 338
Lehet, hogy így megpróbáljuk: az a helyzet, hogy ez a kompresszor igen beTSapós jószág, mert vannak rajta "kinövések" és sokszor az ami miatt nem fér ki itt meg ott meg amott......a lennti kiszedésnél meg csak a kompresszor kivételle meg visszarakása 30 K pénz, és akkor még a klímás szaki is kér, meg klímát vagy egy részét is vennem kell.....így már naon sok...... úgyhogy szemmel meg kell nézni ki e fér felül ahol a generátor......vagy marad a lennti de az meg drága......
kertecs2005-08-01 16:26:32 // 337
Pécsen a Bolgár közben lévő ricambi-boltosnál kapsz Selenia-t hasonló áron.
András bácsi2005-08-01 14:27:32 // 336
A szívosor levételt biztosra mondom, kb. egy hónapja szívtam vele. Viszont a generátor kifér felfelé úgy, hogy a szívósor oldalán lévő kartergáz-tartályt leveszed (az a kis fekete henger), kikötöd a felső motorkitámasztót, és a kábeleket. Itt talán a klímakompresszort is ki lehet játszani. Talán. Alul meg a kormánymű lesz túl közel szerintem.
Az ellenállásod postán van.
perdix1552005-08-01 14:11:48 // 335
Akkor zsákutca? mÉGIS ALUL KELL BONTANI MINDENT???? aJJAJ!!! (beragadt a keps log hogy az a !!!!) Szal ez biztos? Nincs más lehetőség??
András bácsi2005-08-01 09:07:14 // 334
Írja Szamosi a honlapján, hogy a szívósor leszerelésével felülrül lehet kivenni a klímakompresszort. A baj az, hogy a szívósort nem bírod levenni, csak ha előrehúzod a motort (mivel a vezérlésmódosítónál lévő tőcsavar igen hosszú, és egyébként is max 20 mm-re van alaphelyzetben a tűzfaltól). Akkor viszont fel kell kötni, és a kötési pontok egyikétől nem lehet levenni a szívósort. Hogy is van ez? :-))
perdix1552005-07-31 17:10:08 // 333
Én is küldtem mélt! Üdv:Perdix155
perdix1552005-07-31 17:04:28 // 332
Ok, már olvasom is!
András bácsi2005-07-31 16:46:53 // 331
Írtam mailt!
Thomika2005-07-31 16:08:35 // 330
körbe kell kérdezni,hátha van vkinek talonban egy....végülis használt is jó ,ha még nem látszik ki teljesen a tekercs,akkor egy darabig még elmegy vele...
Thomika2005-07-31 16:07:10 // 329
Klímánál elvben azért jobb, mert ott korábban bekapcsol a venti, igaz csa kis fokozaton,de így nehezebben melegszik fel, kisebb az esélye,hogy felforrjon... De ha mind2 fokozat rendesen műxik,akkor nem lehet gond..:)
Marklar1552005-07-31 15:43:58 // 328
Az egy ellenállás.
A klimánál kapcsolja erősebb fokozatra a ventit.
7-8ezer az új.
Én 3500 ért vettem újonan, mert nem volt leltárban a sz.gépen.
;)
perdix1552005-07-31 15:02:20 // 327
Na végre...itt vagy: szal azt mondod, hogy ha szakadt belül, akkor cserés? Nekem is egyből feltünt.....még jó hogy megnéztem...ennyit számít a kisfokozat....felmegy a fok....
Thomika2005-07-31 14:49:15 // 326
Igen,akkor az sajna cserés...
perdix1552005-07-31 13:16:16 // 325
Igen, arra, most hoztam föl: A 802, 0,30 ohm. Szét van szakadva a tekercs, égnek állnak azok a fémszálak=emiatt nincs gondolom kisfokozatom!!! Ez kellene!
András bácsi2005-07-31 12:52:50 // 323
Üdvözlöm az urat!
András bácsi2005-07-31 12:52:16 // 322
Nem tudom, hogy egyre gondolunk-e. Ventilátor házán, két keresztfejű csavar fogja az ellenállást, két kivezetéssel. 0.23ohm, A802 szám.
perdix1552005-07-31 12:45:09 // 321
Bandi:Köszönöm is a felajánlást! Az a helyzet hogy müxik a rendszer, de a kiskapcsoló bizti nem jó. Nekem egyenlőre csak erre a kis henger alakú csodára volna szükségem, ez egy pár centis vacak 2 csavar fogja. Ez mennyibe lenne nekem? El tudnád postán küldeni, kis levélben elfér?
Don Gombóc2005-07-31 12:41:04 // 320
Szeva te 155 üzér. :)
András bácsi2005-07-31 12:36:21 // 319
Már valahol lentebb is írtam, hogy van komplett ventim, amit elvihetsz, kipróbálhatsz. Vagy akár a darabjait is, ha a többi része szerinted biztos jó.
perdix1552005-07-31 11:26:51 // 318
Thomika: Megnéztem...és hát szerintem baj van vele. A 2 csavart leszedtem, majd megnéztem: egy kerámia féle anyagból van, és henger alakú, rajta fekete anyag, az alatt ilyen fém szálon fut az egyik csatlakozótól a másikig, de nekem ez a fémszál több helyen elvan szakadva, és így az egyik érintkezővel nincs kapcsolata....
Van vkinek ilyen kis hengeralaku bizbasza? aki esetleg cserélt komplett ventit!!! Kérem az jelentkezzen!!!
Thomika2005-07-31 01:39:23 // 317
Amióta megcsináltam a kifokozat kapcsolót,azóta szépen visszahűt 90re,még dugóban is jól műxik,igaz ott már a nagyfokozaton is kell mennie....
Thomika2005-07-31 01:38:02 // 316
Nekem még nincs klímám! Fel kéne töltetni! :PPP De persze ez a baromi meleg meg most jött, nem tudott várni jövő hétig, mire megkapom a fizumat?! :PPP
Thomika2005-07-31 01:36:31 // 315
Na jah, meg ott is! :))) Lehet,hogy venti relé a motortérben van (én úgy emléxem a lámpák reléi vannak ott), a biztije viszont tuti a belső térben :)
Thomika2005-07-31 01:34:05 // 314
Lacus:
A 90 fok teljesen jó, a legtöbb autónál ez (85-90fok között) a normál hőmérséket, ha fölé megy, bekapcsol a kisfokozat, ha visszahűl, akkor úgyis kikapcsol a venti....
Thomika2005-07-31 01:31:58 // 313
A relék bal oldalt alul vannak a kuplung pedál fölött, meg a kormány mellett a fényszóró magasság állító alatt , azt az egész panelt le kell szedni, 3 csavar fogja, egy a kormány alatt, egy a belső hőmérséklet érzékelő mellett kicsit alatta (kormány mellett jobbra kis rácsos műanyag borítás)) egy pedig oldalt,csak nyitott ajtónál férsz hozzá....
GEORGE2005-07-31 01:28:24 // 312
mszabikaaaa!
Nálam van a hűtőrácsod!!! :-))))
Thomika2005-07-31 01:28:11 // 311
Hát a manual szerint sem kell szétbontani....vmi ügyes szaki,aki csinált már ilyet, biztosan meg tudja oldani....
Thomika2005-07-31 01:26:33 // 310
Azért azzal óvatosan! Öreg a hűtő,nehogy úgy járj,hogy utána meg orrán-száján dől a víz.... De alapból a régi hűtőknél még jó is a vízkő, mert a tömítőanyag szerepét tölti be:)
Thomika2005-07-31 01:23:33 // 309
A nagyfokozat 100 fok fölött kapcsol, a kicsi meg 90-nél, de van ,hogy a mutató többet mutat még, de már lekapcsol,ez nem probléma!!
Thomika2005-07-31 01:22:06 // 308
Perdix:
szerintem nem mind1!! Bár elvileg a tekercsen mnid1 lenne merre halad az áram( saját elgondolás,ami lehet,hogy rossz:) ) Vagy meghalt a kifokozat kapcsolód, vagy eccerűen nem érintkezik! Próbálkozz azzal,amit Fészinek írtam korábban...
Thomika2005-07-31 01:19:10 // 307
Fészi:
Ha szemben állsz a motorral, behajolsz a motortérbe ,a venti mellett bal kéz felé egészen fönnt a hűtő tetejénél 2 kábel van rádugva, 2 kis csavar fogja,a függőlegestől kissé elforgatva van felrakva. Ha kicsavarod és kiveszed akkor a végén egy szép kis henger alakú tekercs van...
Fészi2005-07-30 23:33:27 // 306
és az a kapcsaló ami szabályozza a fordulatot?
perdix1552005-07-30 23:01:18 // 305
A relék a hűtőtöl balra egy fekete dobozkában vannak!
Fészi2005-07-30 22:24:08 // 304
nekem a 2. csikhoz is el tud érni sőt a piros led is fel villan, szal tuti nem természetes hol van a kapcsoló a két menet közöt? ill. hol vannak reléi a ventinek?
perdix1552005-07-30 21:36:16 // 303
Halihó! Na: 110-ig elmegy???? Ejha nekem azé odáig nem hanem a 90 és a 110 közé pont félig, tehát 100-ig, de már akkor stresszebn vagyok...Persze mikor van menetszél, tehát országúton visszakuszik 90 fölé kicsivel, de 90 re tehát vízszinte már nem áll be....de most rekkenő a hőség....lehet azért...nekem a hűtó 1 éves....remélem nem tömödött el.....jól néznék ki.....
Ha neked régebbi a hűtő, akkor tisztitasd ki....megéri....Üdv:Perdix155
De ne higgyéterk hogy jó kedvem van: nincs: bedöglött a klímám!!!!
wwwSentinelwww2005-07-30 21:23:19 // 302
amugy, ilyen 35-38 fok körüli melegben, nekem simán túlmegy 90 fokon, és fölötte kapcsol be a venti, de mintha nem is érdekelné a motort, vígan elmászik a következő rovátkáig, ami 90 és 130 között van majd ha megyek akkor visszamegy 90 fölé kicsivel a rovátka alá, persze klímával, de ha anélkül vagyok, dugóban simán felmegy. :) Ki kéne tisztítani a hűtőmet állítólag, nem szuperál jól vagy mi ... :-))
perdix1552005-07-30 20:50:17 // 301
Hát ma úgy látom megkaptam a választ: maxon ment a klíma, erre furcsa égett szag, olyan viillamos égett szag, majd fekete füst a mociháztetőből=stresszbe is jöttem egyből....leálltam, kifüstölte magát, majd klíma nélkül már minden ok, annyi, hogy kicsit 90 fölé megy kis terhelésnél így is.... de vmi ciripel az ékszíj körül lehet vmelyik csapágy is oda lett a melegben.....
Tehát a klíma úgy néz ki oda...vmi leégett benne.....most még nem tudom, majd jövő hézen csak kiderül.....1 éve lett felújítva a kompresszor, de egy hibát elkövettünk: a villamos lapot vagy nem tudom hogy hívják: a behuzókuplung és a kompresszor között van...az elég fekete volt, át volt már akkor is égve, de a klímásnak nem volt erre berakta....eddig bírta.........Szal pont a rekkenő hőség közepette adta be a kulcsot.....ez ám az öröm!!!!!!
Olyan kérdésem lenne, hogy a klíma a155-be elég rejtett helyen van: tavaly szét kellett burítani az elejét a vasnak, hogx a kompresszort kivegyük: féltengely, váltó stb. Az egyik Alfa bontós pedig váltig azt állította hogy az kifér, nem kell bontani!!! Most melyik az igaz??? Vki aki ebben biztos segítsen!!
..2005-07-30 19:54:17 // 300
90 fok nem egészséges.Felejtsd el a ventillátor cserét.Nem az a gond, a megoldást máshol keresd.
Fészi2005-07-30 16:18:12 // 299
Remélem valaki már orvosolta a mi problémánkat!
perdix1552005-07-30 15:54:51 // 298
Nekem is pont ez a gondom: kis terhelésnél is túlhalad a 90-en...és csak a nagyfokozat müködik...a kicsi nem, pedig korábban müködött, de ventit cseréltem és azóta az nem. De érdekes a nagyfokozat müködése is: már jóval 90 fölött van bekapcsol, de alig megy 10 mp-et és kikapcsol holott a vízhőmérséklet még az egekben van.....ki érti ezt??? Mintha spórolna a hűtéssel.....
Ne tudom melyik a kisfokozat kapcsoló, a ventihez megy be két vezeték, meg a ventillátor házán baloldalon(ha szembe állunk a vassal) van két dugasz, fekete színű fel lehet azokat cserélni??? A szerelő azt mondta mindegy melyiket hova dugjuk??? Lehet nem is mindegy??? Mindenesetre kisfokozatom nincsen, lehet ezért melegszik túl?
Fészi2005-07-30 15:31:22 // 297
Neked van akkora luk, hiányzik a rádió tartód, nem? Nekem akkora kijelző kellene amekkora nálad a középkonzolon a luk dupla magnó vastagság (gondolom) Szines kijelző érdekelne.