Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2009-01-01 21:45:14 // 71310
Mer ennyi okos intelligens emberrel vagy körbevéve itt a topikba.... :DDD
Buksi2009-01-01 21:40:30 // 71309
Miért vagyok mázlista? :-DD
Fairlane2009-01-01 21:40:09 // 71308
Az enyémen is kattanik mindkettő, de köszi az infót, majd megnézem a v6on ezt a relét...
Zsolt1552009-01-01 21:37:55 // 71307
A mázlista! :-)))
Buksi2009-01-01 21:35:19 // 71306
Mindkettő! :-))
Zsolt1552009-01-01 21:32:57 // 71305
A hátsóablak-fütés kapcsolójáé, vagy a hátsó ködlámpáé??? Az utóbbi az enyémen is kattanik. :-)))
Buksi2009-01-01 21:27:22 // 71304
Az enyémen kattanik! :-)
Zsolt1552009-01-01 21:23:19 // 71303
A bajuszkapcsolókon a hátsóablak-fűtés időkapcsolója nem "kattanik". :-)))

Szerintem az "E" jelű kapcsoló adhatta meg magát, azért nem működik.

Fairlane2009-01-01 21:14:05 // 71302
BTW a csomagtérvilágítás nemégésének milyen okai lehetnek?
Az izzó jó, illetve a kábel sem néz ki eltörtnek.

Van ennek valami biztosítéka vagy reléje?
Buksi2009-01-01 19:47:08 // 71301
Pfff... :-(
Buksi2009-01-01 19:45:45 // 71300
Köszi, ez nagyon érdekes volt! :-)
Papamaci2009-01-01 19:42:58 // 71299
Bammeg ti gyorsan Gépeltek!!DDD
Papamaci2009-01-01 19:41:06 // 71298
Pld SKF csapágy kék dobozban KB8000 SNR sárga dobozban 6000ft Kibontva egymásmellé téve tök egyforma még a számok is ja a sarga is belül SKF.Tehát dobozdijat FIZETÜNK!!!
Buksi2009-01-01 19:39:22 // 71297
Aha értem! Köszi! :-)
Fairlane2009-01-01 19:38:39 // 71296
ezenkívül még ez is:

az SKF:
A világszerte piacvezetőként tisztelt svéd golyóscsapágy története századunk elején kezdődött. Sven Wingquist 1907-ben a beálló golyóscsapágy megtervezésével írta be nevét a híres feltalálók könyvébe, szabadalmaival útra indítva hazája csapágyiparát.

A Svenska Kullager Fabriken (SKF), azaz Svéd Golyóscsapágy Gyár 1907-ben alakult Göteborgban. Az alapítás évében veszteséges gyár ebben az évben mindössze 2200 csapágyat állított elő. A svéd gyár termelése hamarosan meghaladta a hazai igényeket, s számos országban létesített lerakatot. Így a Monarchia fővárosában, Bécsben is működött egy leányvállalat, Harald Hamberg vezetésével, aki termékei magyarországi forgalmazására barátját, Pirkner Konrádot kérte fel: az első SKF lerakat 1917-ben kezdte meg működését Pirkner Erkel utcai lakásában, ahol egy lakószoba töltötte be a raktár szerepét. 1922-ben alakult meg a Greinitz-Pirkner Vaskereskedelmi és Ipari Rt., ahol egy 5 főből álló csapágyosztály is volt, amelyet Pirkner Ferenc, Konrád fia vezetett.

A 20-as évek közepén évente már mintegy 13 millió svéd golyóscsapágy készült, s a termék Magyarországon is mind ismertebbé válik, nem utolsósorban Pécsváry-Herman Miksa mérnök jóvoltából, aki igen sokat tett azért, hogy a csapágyosztály eladásai oly mértékben megnőjenek, hogy szóba kerülhetett az önálló vállalkozássá válás gondolata.

Az 1928. október 26-án tartott alakuló közgyűlést követően az itt elfogadott alapszabályt december 27-én módosította az igazgatótanács, s 1929. január 14-én a cégbíróság bejegyezte az SKF Svéd Golyóscsapágy Részvénytársaságot. Az alaptőkét 1500 darab 100 pengő névértékű, bemutatóra szóló értékpapír képezte. E részvénytársaság elnöke Pirkner Konrád, igazgatója Pirkner Ferenc lett. A svéd partnert kezdetben Anander Halge, majd halála után, 1930-tól Gösta Forsberg képviselte, cégvezetőként.

A világválság idején, amikor a forgalom a munkabéreket sem volt képes fedezni, a göteborgi anyavállalat sietett az SKF magyarországi szervezet megsegítésére. A válság elmúlásával kezdődött meg a vidéki bizományosi hálózat kiépítése. A harmincas években - a magas vám miatt - először öntvények készültek Magyarországon, majd az egyedi megrendelések - svéd technológia segítségével történő - megvalósítása igényelte hazai termelőkapacitások létrehozását. A világháború éveiben a svéd csapágyakért a magyar fél élelmiszerekkel fizetett.

A forint bevezetésekor az alaptőkét 600 000 forintban állapították meg. 1948-ban a cég megvásárolta azt az Üllői úti székházat, ahol kezdettől fogva működött. 1949-ben kötötte meg a magyar állam a svéd céggel azt a megállapodást, amely a fennmaradást lehetővé tette, s mindmáig érvényben van.

Az egyedi igények kielégítését a hazai kisiparosok bevonásával oldották meg. A hazai gyártást a korlátozott import és valutahiány indokolta. Miután 1950-től nem adtak importengedélyt öntvényekre és csapágyalkatrészekre, ezek hazai gyártását is meg kellett szervezni; az itthon gyártott elemek forgalma 1950 és 1980 között százszorosára nőtt. A fő feladat természetesen mindvégig a göteborgi cég áruinak terjesztése volt.

Pirkner Ferenc halálát követően 1958-ban Stverteczky János lett az SKF Rt. elnökigazgatója. A következő évtizedekben a hazai gyártás dominált: volt időszak, amikor 350 kisiparos és igen sok szövetkezet és állami vállalat dolgozott az SKF-el együttműködve.

1968 és 1981 között Stverteczky Jánost dr. Serbelisz Károly követi az igazgatói székben, majd utódja, Hollerung Gábor (1981-1984). 1984-ben a részvénytársaság élére Kállay István nevezték ki, aki mérnök-üzletkötőként kezdte a cégnél pályafutását 1978-ban.

A 67 éven át központként is szolgáló Üllői út 55-ből az Ő igazgatása idején költözött ki a cég központja az új, budaörsi épületbe , amelyben - a cég sokévtizedes hagyományainak megfelelően - napjainkban is folyik az SKF termékekkel foglalkozó szakemberek képzése, oktatása.

Kállay István utódja Peter Breznik volt, aki 1998. október 1-től vette át a vállalat irányítását 2000. október 1-ig.

2000. október 1-i hatállyal az SKF Központi Vezetése dr. Konkoly Miklóst, a cég kereskedelmi és marketing vezetőjét nevezte ki ügyvezető igazgatónak.

Cégünk 2003-ban ünnepelte alapításának 75. évfordulóját.

Az SKF Rt. vezérigazgatója 2005 január elsejétől régiószintű megbízást kapott a minőségügy területén, így a cég korábbi kereskedelmi igazgatója, Szabó Tamás vette át a cég vezetését.

Az SKF 2007. február 16-án ünnepelte alapításának 100. évfordulóját. A centenárium alkalmából került megrendezésre júniusban az SKF Road Show-ja. 3 kamion járja körbe Európát bemutatva az SKF múltját, jelenét és jövőjét egy kiállítás keretében.



a Ruville:


RUVILLE

A Ruville céget 1922-ben Egon Ruville – a tehergépjármű és alkatrész piac úttörője - alapította.

Azóta a cég számos szakember munkájának köszönhetően meghódította a világpiacot is.

Cégük sikertörténetét éppúgy köszönhetik a velük dolgozó kiváló szakembergárdának, mint partnereiknek, a világ összes tájáról érkező vásárlóiknak és autóipari beszállítóiknak.

Sikerük kulcsa a minőségben és a hozzáértésben rejlik, ezért nem meglepő, hogy jelszavuk a precizitás.

Jelentős hangsúlyt fektetnek arra, hogy minden termékük maximálisan megfeleljen vásárlóik mindenirányú igényeinek.

Legyen szó teher- vagy személygépjárműről, minden vásárlójukat kiváló minőségű alkatrészekkel látják el. Rendelkeznek minden európai és ázsiai márkával, melyeket a világ szinte minden országában forgalmaznak.

Feszítőgörgőkből és kerékcsapágyakból több gyárnak is eredeti alkatrész beszállítója.

Termékválasztékunk: féltengelycsukló, feszítőgörgő, futóműalkatrész, gumiharang, porvédő, hardytárcsa, hengerfejcsavar, kardáncsapágy, kerékcsapágy, motor- és sebváltótartó bak, motoralkatrész, szilent, toronycsapágy, vezérlés, vízpumpa
www.ruville.de
Papamaci2009-01-01 19:35:14 // 71295
Akkor teljesen mindegy!!Amelyik szimpatikus!Ugyis a mai világban szinte mindegyik egy nagy szar!!Csak a nevet fizeted meg!!
Buksi2009-01-01 19:30:51 // 71294
Kb. egy árban van a kettő! ;-))
Papamaci2009-01-01 19:29:36 // 71293
Az ára!!DDD
Buksi2009-01-01 19:29:30 // 71292
Ezen kívül?? :-D
Fairlane2009-01-01 19:25:24 // 71291
az egyik hárombetüs, a másik hét... .:)))
Buksi2009-01-01 19:18:52 // 71290
Mi a különbség az SKF és a Ruville csapágyak között? :-)
Buksi2009-01-01 19:07:33 // 71289
Inkább ne! :-DDDDD
Marklar1552009-01-01 19:05:09 // 71288
Bekábelezzük Norbeeval az autód? :-DDDD
Marklar1552009-01-01 19:03:02 // 71287
Jahh. Az csak a relét működteti. Érdekes ez a Tempra. Ha ott bekapcsolom és mondjuk leállítom a mnotort. Akkor újraindításnál nem kell újból bekapcsolni.De annak a kapcsolójának sincs határozott kapcsolási pontja:)
Buksi2009-01-01 19:01:33 // 71286
Nálam is kattan, de úgy látszik ezekben az új kapcsolókban már nem! :-))
Buksi2009-01-01 19:01:23 // 71285
Nálam is kattan, de úgy látszik ezekben az új kapcsolókban már nem! :-)
Fairlane2009-01-01 18:59:31 // 71284
Ha esetleg rájössz, írd már meg légyszi mi volt a megoldás... Haver V6-ja is ugyanilyen...
Esetleg vmelyik relé lehet megfáradva?

Nálam kattan ha benyomom....
Buksi2009-01-01 18:52:58 // 71283
Hát éppen ez az, hogy sztem ez nincs bekábelezve nekem! :-(
Longman2009-01-01 18:51:20 // 71282
Na akkor jó, tehát mérhetem végig!



De nem kell led, mert ha a kábelezésed is megvan, akkor biztos az is időzítős!
Buksi2009-01-01 18:47:54 // 71281
Az meg is van, ahova az izzót kell rakni! De azt mondtad, hogy valami időzítős dologgal van megoldva, hogy ne világítson mindig! Vagy csak egy kis ledet kellene odatenni, hogy ha mindig világít, akkor ne legyen akkora fénye! Csak, mint a kezelőszerveknek! :-)

Nem tudom, hogy mi lehet a baj! De várj csak... van nekem is egy kapcsolóm a Marklartól és az sem kattanik! Szóval akkor nem hiszem, hogy a kar lenne a rossz! :-)

Longman2009-01-01 18:39:52 // 71280
Szerintem a vége felől (a kormányburkolat alatt) van beletéve egy izzó.

Ugye hogy kattania kellene? De az enyém nem kattan, ez a második kapcsoló sem. Van ilyen hogy amit Maklártól hoztam az is szar? Na majd rövidre zárom valahogy hogy rájöjjek a fűtőszálak ill. a relé működik-e..
Buksi2009-01-01 17:07:00 // 71279
Igen, jól emlékszel! Van egy pici kattanás a gomb benyomásakor! :-)

Egyébként megnéztem a gyújtáskapcsolónál ezt a világítós dolgot, de csak az előkészítés van meg! Az az átlátszó műanyag izé a kapcsoló körül! Hogy lehet az ott megoldva? :-)
Buksi2009-01-01 17:03:32 // 71278
És attól még világít a műszerfalon a visszajelzője ha kikapcsol? Vagy az csak akkor alszik el, ha én a gommbal kikapcsolom? :-)
Buksi2009-01-01 17:00:53 // 71277
Nem kizárt, hogy így fog kinézni! :-))))
Longman2009-01-01 16:56:37 // 71276
OK, tudom h nem kétállású, de ha emlékezetem nem csal, egy pici kattanásnak(csattanásnak) kellene lennie mikor kapcsolom, és most nem a relé kattanására gondolok..
SD2009-01-01 15:56:31 // 71275
Hát nemtom én úgy tapasztaltam ki hogy az csak egy érintő kapcsoló tehát egy nyomógomb. Ami aktiválja, de nem kétállású. Egy relé kapcsolja, de ha elért egy hőfokot akkor magától kikapcsol, vagy nem is kapcsol be. Mondjuk ilyen időben gondolom be kéne hogy kapcsoljon ha kint áll.

De ettől függetlenül lehet rossz is bármelyik eleme. Meg is fogom nézni nekem jó-e, régen használtam mert úgy is ő dönti el akar-e fűteni:D
Longman2009-01-01 15:02:33 // 71274
És az mitől van hogy egyáltalán nem kapcsol be? A bajkuszkapcsoló végén a gombja nem kattan ha benyomom. Először aztem a kapcsoló rossz, vettem is Maklártól egy másikat, de ez is ugyanezt csinálja..
SD2009-01-01 08:48:49 // 71273
BUÉK BUÉK BUÉK:)

őőő elfelejtettem sört inni:( a franc de akkó mitő voltam olyan állapotban hogy nem találtam meg?:D

Tsiga: hátsó ablak fűtés nem rossz hanem hőérzékelős, ha túl meleg van vagy úgy érzékeli hogy már elég kikapcsol vagy egyáltalán nem is kapcsol be:) én is azt hittem először hogy rossz de fel lettem világosítva mint most te:)
Fairlane2009-01-01 00:07:41 // 71272
Happy 2009, nggerek :P :DD
VSZ1552008-12-31 22:42:27 // 71271
Minden 155-ös kartársnak Boldog Új Évet kívánok!!!
BMW forever!!!!!!!!2008-12-31 21:49:01 // 71270
BÚJJÉK a női autó tulajoknak!:-)

Na jó ............kéne nekem is egy ilyen női autó,főleg Longmané:-))))
Fairlane2008-12-31 19:32:35 // 71269
BUÉK mindenkinek :)
andrás582008-12-31 19:09:52 // 71268
B.U.É.K!!!!! Minden Cartársnak!!!!
TSiga ( I am the TSIG)2008-12-31 18:32:55 // 71267
AKKOR BOLDOG ÚJ ÉVET MINDEN IGEN TISZTELT CARTÁRSNAK ÉS CARTÁRSNŐNEK!!!!!!
nagyferi812008-12-31 18:15:57 // 71265
BUÉK!

Mi megyünk tombolni. :-)
TSiga ( I am the TSIG)2008-12-31 17:43:38 // 71264
Ha van, akkor írj az oldalamra, oszt boltolunk. Miután mindenki kijózanodott... :-)))
süsnye2008-12-31 17:41:48 // 71263
Mindenkinek boldog, békés, sikerekben és alfázásban gazdag új évet kívánunk!
Gábor&Zsuzsi
Zsolt1552008-12-31 17:32:09 // 71262
Ma van az évnek az utolsó napja,
hagyományból lesz ma mindenki beb@szva.
Szép ez a szokás mit jövőre is hagyok,
Boldog Új Évet Kívánok, míg magamnál vagyok!
Speed2008-12-31 16:27:01 // 71261
Boldog Új Évet Kívánok!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak