Fórum >> Típusok >> 155

RoliQ42009-04-23 22:25:10 // 78010
40-50E! :(
Stevke2009-04-23 21:55:54 // 78009
Jó estét car tárasak!Van infója valakinek hogy milyen árban van most egy vezérlés módositó?
Buksi2009-04-23 21:47:37 // 78008
Mielőtt elvittem hozzá kifogyott a benzin! Most meg én szedtem le a tankot! Úgyhogy valami nem kerek! :-(
Longman2009-04-23 21:37:13 // 78007
OK, te tudod, de a elhangzottakból kétlem hogy "megcsinálta". Főleg ha megint nem működik.
SPeti2009-04-23 21:19:08 // 78006
Sajnálom, valóban nem szedtem szét sosem.
SPeti2009-04-23 21:18:12 // 78005
Nekem nem mondták, hanem én cseréltettem...még papírok is vannak róla.
Buksi2009-04-23 21:03:00 // 78004
De a múltkor is megcsinálta és a közelben hírtelen nem tudok mást!
Buksi2009-04-23 21:01:24 // 78003
Volt olyan is! ;-)))
Buksi2009-04-23 21:01:02 // 78002
Nagyon jól látod a helyzetet! :-DD
Megmondom őszintén, fogalmam sincs má, hogy mi volt a bibi a múltkor! :-((
Longman2009-04-23 21:00:42 // 78001
Jah rémlik már vmi.. Hát okoskodni nem akarnék de én ahhoz a "mesterhez" már mégegyszer nem vinném vissza..
A vizes benzintől nem indul be az AC..
Vagy azt nem mondta, hogy lehet hogy a féltengelyszimmering becirkumveniálja a torziós rugót? :)
Kazes☻2009-04-23 20:59:11 // 78000
Grat! :)
Vazze észre sem vettem, jól lemaradtam róla. :)))








Akkor még amikor hajtottad, jól megküldted, mi?! :)
Zsolt1552009-04-23 20:58:29 // 77999
Ahogy a munka közeledik a vége felé, úgy az idegeid is az utolsókat rugják már. :-)))

A múltkor nem az volt a gond, hogy a víz különvált a benzintől???
Buksi2009-04-23 20:56:03 // 77998
Happy 78K!!! :-))))




Egyébként sajna egy jó ideje már nem hajtottam a gépet! :-(((((
Kazes☻2009-04-23 20:52:34 // 77997
Vizes?! Akkor jól széthajtottad Teee?! :)))
Buksi2009-04-23 20:51:05 // 77996
Az agyad! :-DDDDDDDDD
Buksi2009-04-23 20:50:45 // 77995
Nem téptem túl, mert most tettem bele egy másik légtelenítőt és most úgy néz ki, hogy azzal jó lesz! Holnap majd kiderül! :-)
Igazából már nem tom, de a "villanyász" fickó a gyertyákat pucolgatta, mert valahogy vizet kaptak, meg mintha a benya is vizes lett volna! Nem tom már! :-(
Megint el kell hozzá "látogatnom"!
Kazes☻2009-04-23 20:50:11 // 77994
Biztos túl tépte, mert már Ő is Rambóóó lett! :)))
Longman2009-04-23 20:47:30 // 77993
Nem lehet hogy pont túltépted azt a csavart? :)
A múltkor mért is nem ment az AC-d?
Buksi2009-04-23 18:32:27 // 77992
Baxa meg!

Szívok a géppel rendesen! Már minden a helyén van, áll a saját "lábán", le lett légtelenítve a fék, a belseje is össze van rakva és erre nem indul ez a büdös qrva! :-((((
Megint azt játsza, mint a múltkor, hogy nem megyaz AC! :-((
És ennek tetejére még a jobb első féknyereg légtelenítő csavarjánál szivárog az olaj! Megtéptem amennyire csak tudtam, de ez sem segített! :-(( Kész vagyok, egy darabig most nem nyúlok hozzá, előbb lenyugszom! :-)
norbee2009-04-23 17:41:08 // 77991
kellett neked rágottalmás gépet venni, látod? :))))))))))
Longman2009-04-23 16:27:13 // 77990
Pont a Te általad írtakból következtetek arra, hogy azért van benne 2 olyan szál vezeték (ezek szerint ez jel-szál) is amelyen változó feszültség van, mert ezekkel generálja a ventillátor sebességét Auto módban. Ugyanis mint írtam ekkor a hőmérsékeltnek megfelelően automatikusan a ventillátor sebességét is állítja.

Viszont a másik dolog lehet az, hogy minden jó, csak az a 8.2V állandó feszültség kevés. És ezt az állítómotoron és a sebességmérő szenzoron is mértem. Ellenben minden más működik. Úgyhogy az is lehet hogy ez a 2-3 alaktrész egy helyről veszi a testet, és ott nem stimm valami. Úgyhogy ennek kiderítése végett, megnézem az ellenállást az akksi test és a kaszni között, illetve mérek a szabályzó motoron úgy egyet, hogy a testet az akksiról kapja. Kíváncsi vagyok így meglesz-e a 12V..
SD2009-04-23 16:12:37 // 77989
ahha szóval akkor eerturmixoló lapát, de ott meg nem értem miért kéne változni a Veszültségnek? az léptetőmotor nem? ha csak nem mikor épp teker az le szív némi voltázsot? :)

ki kéne próbálni a központi egységedet egy másik autóban és fordílva:)
SD2009-04-23 16:10:11 // 77988
most tehetek róla hogy a billentyűmön fordítva van a j és a ly? :D majd figyelek rá:)

különben meg ha nem leszel tisztelettudó, rádküldök egy talicska-apróxenut:)
norbee2009-04-23 15:49:26 // 77987
Én szeretnék finanszírozni Neked saját erőből valami tanfolyamot, ahol megtanítanak a betűsorrendre, és legalább általános iskolai szintre hozzák vissza a fogalmazókészséged, mert egyre romló színvonalat mutatsz, viszont egyre több mindenhez szólsz hozzá.
Kérlek jelezd, mikor van ráérő időd.

:)))))))))))))))))))))
Longman2009-04-23 15:44:54 // 77986
Nagyon jó, de mindez nem a ventillátorral függ össze, hanem a hideg/meleg állító motorral. Tehát amiket leírtam azok erre a részre vonatkoznak.

Namost viszont digitklímánál az van ahogy lentebb vagy fentebb veszem a hőmérsékletet, ahhoz igazítja a venti sebességét, ha Aut. módban van.
Tehát az a két szál vezeték amelyiknél variálódik a voltázs csak ezt szabályozza.(?)
Ez negyon jó, mert az a része működik, csak azt nem értem, ha van +, ha van -, akkor mi az tetves annyáért nem mozdul a motor?? :)
SD2009-04-23 15:36:48 // 77985
bazzeg a ventinél hő formájában... agyamra ment a gép:D
SD2009-04-23 15:35:26 // 77984
a voltázs múvos vaker szerintem azt jelencse (a szöveg környezet miatt lehet más de így)

"the voltage varies when the air mixing vents move"

tehát:

a voltázs variálódik amikor a levegő turmixgép ventillátora múvol:)

tehát nincs itt szó hideg-melegrő, hanem a ventillátor sebességét úgy sazbályozza a rendszer hogy mekkora delejt rak a kábelbe, kis delej kis fordulat, nagy delej nagy fordult, és gonodlom ezért kellenek azok a bazi ellenállások a veninél mert ott távozik hő formályában a voltázs, amikor nem tekerő delej lesz belőle:)

nomost a 8.2V igen furi mert trabantnak sok alfának kevés:)

de ha a ventillátorod max fordulaton van akkor is?

illtve ha min akko mennyi és így tovább a tekerő motor, meg a vezeték is lehet rosz, meg a zagy is, de a voltázs az a sebességgel függhet össze gondolatim szerint:)
SD2009-04-23 15:29:12 // 77983
okosság kell vagy én is mondhatom? :D
Longman2009-04-23 15:11:36 // 77982
Hi!
Vkinek vmi okosság nem jutott eszébe a lenti gondomra?
SD2009-04-23 10:10:40 // 77981
Vagy megint a kezelőpulton intzézi meg Gizit, aztán megint kigyullad két metró:D Ott is rendet vág:)
Fairlane2009-04-23 09:11:16 // 77980
Biztos ingyen BKVzik.... :P
SD2009-04-23 08:46:14 // 77979
ezt az embert?:D

az egyiket elrontja, a másikat meg szétszedi:D...

és mivel fogsz járni?

lehet már tudni mi a stájsz a bicolore-val? :) :(
BMW forever!!!!!!!!2009-04-23 06:20:54 // 77978
neeem......csak egyszerüen nem volt időm.Én sem igy kalkuláltam,már rég kész kéne lennie.........
Marklar1552009-04-23 00:12:41 // 77977
Keskeny? Széles?
A széles elkélt...
Beszámolom, ha olyan...
Olajhűtő már csak a sajátomé van:)
Marklar1552009-04-23 00:09:07 // 77976
áhh. 7 végén akarod:)
Ezért kűldtem el elsőbbségível? :)
Marklar1552009-04-23 00:07:42 // 77975
Szerda van! Ezen gondolkoztál idáig és csak most kérdezed meg? :)
Hűtő tetején van légtelenítő csavar:)
Marklar1552009-04-23 00:06:02 // 77974
2 hete is elöbb jöttél el. Azt megnyerte más a kulcstartódat:)))
Marklar1552009-04-23 00:04:33 // 77973
A nyomtatót elboltoltam a lakatossal:))) SW eleje leszed, SW re 155 kasztni elemek fel:))) A fényezőnek már adtam egy beszámított mobiltelefont a festésért:))) 2 hét múlva Dedra motor be. Holnap ződből a kárpit lesz átrakva...A Dedra műszerfal is lassan beépűl:)
Longman2009-04-22 20:13:30 // 77972
Még 1 dolog: most méregettem ezt a motort, ill. mértem a sebességmérő szenzort is, viszont az tűnt fel, hogy ahol 12V-nak meg kellene lennie, nekem csak 8.2V van. Ekkora lenne a veszteség ha nem jár a motor, vagy vmi sz*r van a palacsintában?
Az akksim 12,8-at tud most, és nemrég vettem..
Longman2009-04-22 20:10:34 // 77971
Hello, elkezdtem csinálni a klímámat, most a 2 fő gondom, hogy nem működik a hőmérséklet- és iránytállító motor. Vettem mindkettőből másikat, de a gondom hogy ma lehúztam a hőmérséklet állító csatiját és átraktam az 'újra'. Viszont így sem működik..
Úgyhogy elkezdtem kiméricskélni a manual hibakeresése alapján. Összesen 5 vezeték van, 2-n ezek közül folyamatos 12V van, kimértem, megvan.
Van egy test, kimértem, rendben van.
Az utolsó 2-n viszont ún. "the voltage varies when the air mixing vents move" Gondolom ez azt jelenti hogy változó V értéknek kell lennie amikor "állítódik" a hőmérséklet. Na itt nekem nem változik semmi, akár melegebbet akár hidegebbet állítok, állandó értéket mértem..
A panel lesz a hibás, vagy a vezetékelés?? Vagy más?
TSiga ( I am the TSIG)2009-04-22 19:26:53 // 77970
Elvileg gyári, mert így vettem a csomifedelet szárnyastúl Marklak cartástól.
Gery832009-04-22 19:21:04 // 77969
Szia!

Mocitető + két sárvédő Mibe fáj, ha beszámítod a régieket?

Olajhűtőd esetleg van?
Köszi!
zsiguchan1552009-04-22 19:18:51 // 77968
Videóval ! Ha már gumi , Szárnyad alatt a gumi gyári vagy milyen ?
TSiga ( I am the TSIG)2009-04-22 19:13:13 // 77967
60000??? Gumival, vagy gumi nélkül???
zsiguchan1552009-04-22 19:01:23 // 77966
Ma kaptam 1 levélkét , klubtag lettem .........60000 Ft : -((((((
norbee2009-04-22 17:05:50 // 77965
Mé' baszogatod András bácsit? :))))))
BMW forever!!!!!!!!2009-04-22 15:17:54 // 77964
Rendicsek.Köszi,szombaton neki is állok....
süsnye2009-04-22 14:15:33 // 77963
van benne vmi.. :)
szeretek tömören fogalmazni, ellentétben bizonyos személyekkel.. ;)
norbee2009-04-22 14:12:11 // 77962
Nem csinálja meg, mert ez duplaplussz nem jó! :S Diadalképet majd megcsinálja, ha megint száguldófékevesztettparipa a Marklar mobil. :)
norbee2009-04-22 14:10:08 // 77961
Ez most olyan volt, mintha online szótárral fordítottad volna... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak