Fórum >> Típusok >> 155

Stevke2009-04-28 21:09:04 // 78202
Szép jó estét cartársak! Ma belevágtam az 1 dines navi átépitésébe, mert a gyári pozició nemigazán volt jó a kijövő lcd-nek,meghát látni sem lhetet igyhát nekiláttam! Már szinte kész vagyok vele, holnap viszem a müanyagoshoz egy burkolatot csináltatok,remélem jól megcsinálja!Na de azt majd hnap+ latjuk! :))))
Addig is néhány kép a szerelésről!



gab552009-04-28 20:21:50 // 78201
Ööööö...jaaaa. Ezek után nehéz elhinni, hogy a fényezés, motor, váltó viszont faxa.
süsnye2009-04-28 20:11:58 // 78200
hát nemtom... nálam a precíz alvázfestés fogalmába nem passzol bele, hogy ráfestek a lepattogzott festékrétegre... a régi réteg alatt bármi lehet... ezek alapján már nem lennék meglepve, ha még cr-t sem kapott volna festés előtt. ;)
Buksi2009-04-28 19:56:12 // 78199
Hali! :-)

Már csak az van vissza, nemsokára bekerül! ;-))
Buksi2009-04-28 19:55:39 // 78198
Hát nem tudom, én ezt azért nem nevezném precíznek! :-((



Ha V6-ot akarsz, akkor el kell döntened, hogy spórolni akarsz az üzemanyagon vagy élvezni a V6-ot!? A kettő együtt sajna nem megy! ;-))
Azt meg nem tudom, hogy lenne a mocinak hülye dolgai, én nem hallottam ilyesmiről! :-)
enzo2009-04-28 19:44:40 // 78197
Hahó Skac. Hol a klíma hűtőd?
gab552009-04-28 19:39:29 // 78196
A srác esküszik rá, hogy precízen lett az alja megcsinálva.
Kb 200 és 400e közötti összeget kéne hozzátennem a 155 árához, hogy meglegyen az összeg. Sztem az azért irreális. Vagy tényleg ilyen szinten mozognának már a Sprintek árai? (Arról nem is beszélve, hogy akkor mekkorát buknék az 55-ön)
Rengeteg pénz+ munka fekszik már az én kicsikémben ahhoz, hogy megváljak tőle.
Más.
A 155 V6ról azt hallottam, hogy vannak hülye dolgai a motornak, meg hogy baromi sokat eszik (városban 15+). Igaz ebből valami? Szeretnék eccer egy V6-ot a garázsomban tudni.
Buksi2009-04-28 19:35:38 // 78195
Nah, jelenleg így fest a verda! :-))
Kicsit nagyon poros már! :-(

Buksi2009-04-28 19:29:57 // 78194
Hát lehet, hogy a belső az gyönyörű, de az alját látva nem egy mester munka! :-(
BL2009-04-28 19:29:08 // 78193
A szelepfedélen kívül nincs sok különbség :P
gab552009-04-28 19:19:34 // 78192
Sziasztok!
Ez anno egy soproni autó volt. Mennyit vadásztam rá mielőtt a 33-asomat vettem, de akkor nem találtam meg! Nem bírtam ki, hogy ne hívjam fel. Állítólag garis, felújított motor, AutoDelta bőr belső. A lefestett gátló szárra igazából nem kaptam választ. 1M körül az ára.
De azért megdobbant a szívem az autó látványától. :)
Már nosztalgiázom? Baxa+, +öregedtem :)
Buksi2009-04-28 19:01:55 // 78191
Bakker, ezt egyszerűen csak lefújták! :-((
Buksi2009-04-28 18:58:46 // 78190
Köszi! :-)
A LMM cserét nem örökítettem meg! :-( :-)) De itt van pár kép a TD LMM-éről! ;-))

Buksi2009-04-28 18:54:40 // 78189
De komoly! :-OO
Ilyen nekem is kell! :-))))
Buksi2009-04-28 18:53:02 // 78188
Az, hogy rohadjon meg, kell egy másik nyerget szereznem, mert még mindig pöttyen egy-két csepp olaj a légtelenítő csvar mellet! Ráhúzni jobban meg már nem tudom! :-(
Gyozi1552009-04-28 18:51:51 // 78187
az nem Q4 moci hanem Fiat Coupe :D
Buksi2009-04-28 18:51:36 // 78186
Köszi! :-)

Ma délután már ki is derült, hogy miért nem ment úgy a gép, ill. miért ingadozott az alapjárat! Marklartól szereztem egy 2.5 TD LMM-et és gondoltam jó lesz egy kis tuningnak! Hát nem lett jó! Ez volt a hiba forrása! Melegen még úgy ahogy elment vele fulladozva, de hidegen már alig akart beindúlni, meg egyből le is állt a gép! Visszaraktam a régi LMM-et és most már nagyon szépen "ketyeg" a moci! :-))
Egy hiba kipipálva! ;-))

Aztán meg egy aprócska ki olajtócsára lettem figyelmes az autó alatt! Na mondom faxa! Kiderült, hogy a kormányműhöz csatlakozó szervócsövek egyikénél szivárgott az olaj! Meghúztam a csavart, járattam egy kicsit a mocit, aztán holnap majd meglátjuk! :-)
Ill. remélem, hogy nem látom meg a tócsát megint! ;-)))
SD2009-04-28 16:15:04 // 78185
áááá

jól látom hogy le van fújva a teleszkóp szára is???

púder....

nem biztos hogy megy egy évet:)
süsnye2009-04-28 15:29:41 // 78184
lambda? húzd le és próbáld meg úgy mit reagál a gép
süsnye2009-04-28 15:23:32 // 78183
ez igen! ha a lakatolást is olyan precízen végezték el, mint az alvázvédelmet (utolsó kép), akkor talán 1 évet még megy ez a verda szétesés nélkül... :))
Tony1552009-04-28 12:52:53 // 78182
A Bosch oldalán rájöttem, hogy ez a Ricambi számot, jelzi ...167-ig, és ...168-tól, már csak azt nem tudom, hogy az mi:-)
SD2009-04-28 12:10:09 // 78181
Azt mindenképp várd meg, aztán írj hogy mi a helyzet:)

A V6-osítás azért alsóhangon 300k minimum, de pl ha megnézed Rolibaba gépét, ott egy Q4 motor lett a megoldás:))) De ez is minimum annyi.
ImO2009-04-28 11:48:31 // 78180
Longman után én is gondolkodom egy "V6-osításon", amelyhez az első lépés meg lenne téve, ha ki kellene venni a T.S.-t, de most sajna minden lóvét elment a gép rendbetételére. :-( Akkó várom, hogy mit mond a szerelő bá'. :-) Köszi a tanácsokat! :-)
SD2009-04-28 11:42:54 // 78179
Szerintem most már várd ki mit mond a szerelő.

Ideiglenesen normálisan elvezetve megoldás lehet egy plusz kábel.

De jó lenne megtudni miért romlott el a régi, törés utáni béna javítás, toldás, vagy hő hatás. Mindenképp macerás dolog de motor ki-be pakolás előtt érdemes kideríteni mi is a gebasz.

Mert ha egy kábel kidöglött akkor lehet ott több is ami nem jó... csak épp még nem mutatja. Meg kellene keresni hol van toldva, vagy ilyesmi.

Ha tényleg a kábel rossz akkor a köteg csere a megoldás valóban de csak ha 100% hogy az a hiba forrása.
ImO2009-04-28 11:21:48 // 78178
Az a baj, hogy nem tudom, csak sejtem... :-( Abban bízom, hogy vki mond egy egyszerűbb megoldást, mint a kábelköteg csere. :-)
SD2009-04-28 11:10:15 // 78177
olvastam:) de ha tudod a hibát akkor mi a kérdés? :) vagy ha nem tudod akkor miért kéne még1x elolvasnom? :)
Fairlane2009-04-28 11:04:50 // 78176
Bazz, ezek Zergek, vagy Protossok? :D
ImO2009-04-28 10:48:59 // 78175
Lehet, hogy baromság, de a VET0159167 végén a 167 nem az alvázszám 167-esére utal? :-)
ImO2009-04-28 10:45:31 // 78174
78149.sz. hsz. :-) Bocs, de kicsit hosszú, ezért nem írom le még1x. :-)
Tony1552009-04-28 10:44:25 // 78173
Hali!

Nem tudja valaki, hogy ABS jeladóból melyik a jó? 2 félét írnak a Bárdinál, és nem tom mi a különbség... Van a 0265006162-es számú és van a 0265006212-es számú. A leírásban annyi különbség van, hogy az egyiknél ch. VET0159168 - a másiknál - ch. VET0159167 van a leírásban, de hogy mi ez, passz....
SD2009-04-28 10:44:20 // 78172
a 16V-nél minden hengernél külön kis trafó van ugye a gyertyákon, talán az lehet? vagy LMM, mert az is más mint a 8V-ken, nem lapátos.
SD2009-04-28 10:43:03 // 78171
várjál neked 16V az más
SD2009-04-28 10:42:26 // 78170
és milyen fordulaton vagy teljesen mindegy?

gyertyakábel?

gyorsításra, vagy folyamatos fordulaton is, dadog?

nekem hidegen nagyobb gázra első pár percben csinálná ha adnék neki nagyobb gázt:) de nem szoktam, utánna semmi:)
ImO2009-04-28 10:40:36 // 78169
Hol lehet ilyen Lego-készletet kapni??? :-)))
ImO2009-04-28 10:39:36 // 78168
Köszi, megpróbálom kipucolni, de nekem gyanús, hogy nem ez lehet a hiba, mert kinyomott kuplungnál, illetve üresben szépen veszi a fordulatot a gép.
SD2009-04-28 10:35:03 // 78167
azbesztmeg:D







na ez meg a külvilág:)
Fairlane2009-04-28 09:03:09 // 78166
szent szar :D
SD2009-04-28 08:54:13 // 78165
Buksi nagyon gratulálok:)!!!

Képekkel is illusztráld!!!!!! :)
SD2009-04-28 08:52:41 // 78164
Jóreggelt:)





rájöttem hogy nem az alfák a betegesek hanem a tulajok meg az alfaimádók:D:D:D
Thomika2009-04-28 08:04:45 // 78163
Én azért előbb megnézném a helyedben ,hogy a pillangószelep nyit -e rendesen. Anno volt ilyen problémám, mikor a sok kosz meg miegymás miatt megszorult a tengelye. Féktisztítóval tökéletesen tisztítható. Ez csak egy ötlet, hátha bejön ;)
Thomika2009-04-28 08:01:21 // 78162
Ha puha a pedál akkor bizony levegős! Vagy ami még lehet (nálam előfordult), hogy xar betét van benne, túl kemény és így nem is lesz jó a fék soha. De új alkatrészeknél kell ksi idő míg összekopnak (bár ilyenkor kemény szokott lenni+nincs fékhatás)
Thomika2009-04-28 07:58:02 // 78161
Gratula a gépsárkányhoz! Sztem, ha mész vele néhány km-t jól megtankolva, akkor szép lassan helyre fog állni! A komputernek is össze kell hangolnia az új alkatrészeket.. Apám gépében ehhez gyárilag írnak 25-30km-t! Vagy pedig 20 percre leszeded a negatív sarut, akkor az ecu elfelejt mindent, és öntanuló módban pár km alatt beáll, már az új cuccokhoz igazodva.
Buksi2009-04-28 03:55:40 // 78160
Köszi! :-)
Nagyon remélem, hogy minél előbb láthatod! ;-))
Buksi2009-04-28 03:55:15 // 78159
Bizony nem! ;-)))
Marklar1552009-04-28 00:41:39 // 78158
Volna egy 2,0 16V fűzött blokkom is.

60eft+ kartel 25eft
Egyben 80e
Hengerfej nincs rajta.
Meg ügye még sok más is:)
Edyboy2009-04-27 23:19:11 // 78157
Gratuláció a géphez :)
Egy kis idő és biztos rendben lesz :)
Szeretném majd látni minél előbb :)
Inter156 (il mascalzone)2009-04-27 22:27:08 // 78156
Jó éjt! Örülök hogy oké a géped:)))))
ImO2009-04-27 22:16:16 // 78155
Hali! Én is húzok, mert hasonló cipőben járok! :-)))
ImO2009-04-27 22:15:21 // 78154
:-)))
Akkor jó! Igazad van, nem teherautó! :-)))
Buksi2009-04-27 22:07:30 // 78153
Lépek, mert holnap meló van! :-(

Jóccaka mindenkinek! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak