Fórum >> Típusok >> 155

SD2009-05-12 08:56:59 // 78752
De ezek amúgy használhatót autók? Vagy kizárólag olyan mint a gőzkatapult, és kész?
Longman2009-05-12 08:49:41 // 78751
Csak mert Hadada is azért választja a kaszni könnyítését, mert 400-450 Le fölé kizárólag azért nem tud menni, mert a gyári váltója van.. Ami meg bírná az 500-550 pacikát, az 1-2M Forintos kiadás. Ezért is kezdte hirdetni a kocsit.
No meg neki már szinte az egész kaszni üvegszál, tehát a súlya meglehetősen könnyű, de még mindig lehet hol faragni belőle.. Amit meg is tesz. :)
SD2009-05-12 08:42:28 // 78750
Szerintem hegesztett difis csörgős lada:D
Longman2009-05-12 08:30:28 // 78749
És váltó milyen van alatta, nem tudod véletlenül? Gyári, vagy megvette hozzá a jó váltót? (Ami asszem 1-2 Millió)
Thomika2009-05-12 07:52:19 // 78748
Az is szép! És sztem egy ésszerű kompromisszumos megoldás! Djuri kollégáűt nem ismered véletlenül? Még anno Indexes Alfa fórumról...... No Ő épít már vagy 6 éve egy 155 Q4-et! szép lassan,ahogy a pénz engedi, de minden egyes darabot külön legyártat hozzá. Pénzben isten tudja hol jár.... már sztem 2M fölött jóval. De az tuti ,hogy ha kész lesz, akkor a legdurvább DCS Alfát is letolja. Már most 500Le környékén van, de vhol fölötte fog megállni.
Thomika2009-05-12 07:48:49 // 78747
A mocitetőnél vigyázz, mert sajnos az utángyártott alkatrézeknél nagyobb a gömb a végén, és simán kiesik a rögzítésből! Én sufni tuninggal megoldottam: szig.szalagot raktam alá, így vastagabb lett, és most már műx.
Thomika2009-05-12 07:43:58 // 78746
Hali!

Július 10-12 lesz verseny..... Pannoniaringre érdemesebb volna kimenni!
SD2009-05-12 07:00:14 // 78745
Ja jól van akkor már azt hittem tuningolni akarod:D Nóóórmális????
Hát azé rakod össze hogy szétessen?:D
gab552009-05-12 00:25:44 // 78744
Igazából érezhetően jobb lett a hátulja, csak az átvizsgáláson egy kicsit szíven ütött a dolog. Tudom, hogy 0,2bar - a hátuljában, és a mérés is teljesen jót fog kihozni. Csak akkor beugrott a haver esete, neki kopogott a zsír új Monroe. Majd meglátjuk, egy levelet megér.
Buksi2009-05-11 20:07:09 // 78743
Ammá nem kevés! ;-))
Gery832009-05-11 20:06:44 // 78742
Köszi!
Hát végül majd kb 250-270LE-t akarok, többet nem. :)
Buksi2009-05-11 19:20:08 // 78741
Hát nem! De szívesen "gyalulnék" rajta! ;-)))))))))))))
Buksi2009-05-11 19:19:37 // 78740
Jelentem műkszik a ventillátorom! Elkerüli a mutató egy hangyányit a 90 celsius fokos osztást és már be is kapcsol! Saját magamat paráztattam egy kicsinyt! :-))))

+ Ma kicserélődtek a csomitető és a mocitető teleszkópok! Már nem tartották egyiket sem! :-)

SD2009-05-11 19:14:13 // 78739
Hirtelen nem is tudtad hirtelen hol vagy mi? :D jó kis gyalupad?:D
Buksi2009-05-11 19:10:47 // 78738
Hűűűűűű, az anyja! :-OO
Buksi2009-05-11 19:05:02 // 78737
Jó neked, hogy ilyen helyekre is eljutsz! ;-))
Buksi2009-05-11 19:04:00 // 78736
Hát ez gáz! :-((
Buksi2009-05-11 19:01:59 // 78735
Köszi! :_)
Egyébként ezt honnét ollóztad ki? :-)
SD2009-05-11 18:50:19 // 78734
azt a qva egy életbe, ezt ezt ide nekem!!!! :)))
SD2009-05-11 18:49:49 // 78733
uff:P....
SD2009-05-11 18:47:39 // 78732
itt e! válaszoltam egy szerelmeslevéllel az alfa 155-höz:) keresés a lapon, (ctrl+f) beír "esde" akkor odaugrik vagy megtalálod lent valahol, jó hosszút írtam:D
afri2009-05-11 17:44:06 // 78731
eee, Parádon mien verseny lesz,mikor?
én az utóbbi 10 évben mindig voltam a parádsasvári-hegyiversenyen, de most valahogy nem látom hirdetve sehol!!! :-((((
esetleg te tudsz valamit? :-)
süsnye2009-05-11 16:42:46 // 78730
százötvenöcsi: ecco, ha akarsz időt spórolni a V6 projekten, és van egy "kis" felesleges pénzed. ;)
MŰMEN2009-05-11 16:02:20 // 78729
Hát ha ilyen adatokat mutat a computernek a hő szenzor, akkor nem csodálom, ha akadozik a rendszer...:D
SD2009-05-11 13:02:11 // 78728
Hát ha elalszik a led akkor az elektronika nem tilt szerintem.

De még lehet dugulás, falslevegő, bármi. Még talán légtömegmérő is.

Ezt szerelővel kéne nézni, csak ugye kijön-e neki is?
Kint kell hagyni a napon:)

Vgy tényleg egy hő szenzor ami leszegényíti a keveréket, mert hülyeséget mutat a computernek?

NTC? :D
Nyunyi2009-05-11 12:41:42 // 78727
Igen akkor pörgeti a motort de olyan mint ha nem lenne üzemanyag. A benzinpumpa nyomja és a motorig is eljut a nafta ezért gondolom hogy valami letiltós baromság a nyomora. Azt sem igazán értem hogy miért csak félévente 2x jön rá ez a baromság és megfigyeléseim szerint miért csak melegben (+30C). Lehet hogy szét kellene szedni az egész zárat és újra összerakni. Na meg ott van a kulcsos led a műszerfalon (CODE) ami elalszik tehát ez is egy újabb csavar a történetben. Szerintem ha valami kulcs gond lenne akkor az nem aludna ki. A lényeg hogy fogalmam sincs hogy hol kellene nekiállni :) de cefetül félek hogy egyszer olyan helyen jön rá ahonnan csak nehezen tudok majd hazajutni mert eddig szerencsém volt. (Le is kopogom)
SD2009-05-11 12:33:23 // 78726
hát legrosszab esetben kompjúter kulcs zárcsere, de azért járd körbe előtte

amikor nem akar indulni forgatja?
Nyunyi2009-05-11 12:29:16 // 78725
Ha a kulcs/imobilájzer (szerintem az lesz a gond) akkor ezt hogy lehet orvosolni ? Ki kell cserélni az egész szerkezetet ? Mellesleg csak 1 kulcsom van sajnos.
SD2009-05-11 11:52:57 // 78724
mert ugye ha letilt az elektronika akkor behúzni sem lehet, de ha csak az indítómotorod szórakozik akkor pik-pakk rákap kettesben
SD2009-05-11 11:51:45 // 78723
de az indító motorod neked is lehet szar,

proper válasz:

rakd rá a gyújtást és told be, ha nem indul akkor kulcs/imobilájzer, ha be tudod húzni vagy tolni akkor indító motor:)
SD2009-05-11 11:46:47 // 78722
a 16vében van mindenféle demobilájzer ott letilt a cucc ha nincs kúcsró jel nem:)
Fairlane2009-05-11 11:09:19 // 78721
Én ugyan nemnagyon értek a lovakhoz, de szerintem nem sok köze van a riasztórendszernek az injektorpilácshoz, az ugyanis valami motorban levő rendellenességre utal, és/vagy hibakód tárolását jelzi.
Ha a külső hőmérséklettől függ a dolog, lehet, hogy valami motorban levő hőérzékelő a ludas.
Első körön próbáld meg kiolvastatni a hibakódokat, illetve konzultálj alfákra szakosodott szerelővel, hátha a leirás alapján ad egy jó tippet



Illetve százötvenöcsi kollega már fogalmazza a proper választ... :P
Nyunyi2009-05-11 11:03:44 // 78720
Üdv cartársak.
Érdekes problémával zaklat mostanában az autóm és kicsit elakadtam.
Jelenség a következő. Gyújtás után az injektor visszajelző kialszik (pont ahogy kell) majd 1 másodperc múlva újra égni kezd és nem indul be az autó.
Ez a hiba először valamikor tavaj nyár végén jött elő. Akkor kb a 10. indítási kísérletem után beröffent a motor. Majd eltelt a tél és eközben egyszer sem jelentkezett a hiba.
Tavasszal ismételten égve maradt az injektor lámpa. Tudtam hogy mi fog következni és a sejtésem beigazolódott. Az Istenért sem akarta az igazságot. Egy autószerelő ismerősöm tanácsára a következő folyamat segített rajtam. Kulcs ki , autóból ki , riasztó aktivál , központi zár be , várakozás , riasztó ki , zár ki , beüll , gyútás rá és láss csodát elindult a vas. Elmélete szerint a kulcsban található gombelemem merülő félben van és ezért nem indul a kocsi. Kezdtem örülni hogy nem kell súlyos tízezreket kiadnom. Pár hónap elteltével megint jelentkezett a hiba. Sajnos fél óra vergődés után sem indult ezért elmentem és vettem elemeket. Kulcsot szétszedtem beraktam az új elemeket és egyböl életre kelt a redszer. Már lezártam magamban az egész történetet de sajnos ismételten elkezdte a hülyeségét. Tapasztalataim szerint csak és kizárólag meleg időben jött elő a probléma. Szerintetek mi lehet ez ? Valami indításgátlós riasztós immobiliser nyomorúság ? Valahol rövidre zár egy kábel a melegben ? Haldoklik a kulcsom ?
Ötleteiteket előre is közönöm.
Thomika2009-05-11 10:47:20 // 78719
Igen Kayaba sport gátlók vannak bent! bár ültetve nincs a vas, eléggé kemény a gátló! (sajna nem állítható)
Thomika2009-05-11 10:45:40 // 78718
Nem rosszak azok! Vigyázz, mert a mérés xart sem ér!!! Ha beraksz egy 0 km-es gátlót és leméred, akkor is előforulhat, hogy 60%-ot fog mérni!! (tapasztalat) , úgyhogy ezekkel a mérésekkel nem kell foglalkozni! Nekem hátul Monore-k vannak bent már kb. 90Ezerkm-t futottak, de még mindig jók!
Thomika2009-05-11 10:40:51 // 78717
Szép lesz nagyon! :)) Kb. hány paci fog benne lakni?
Thomika2009-05-11 10:37:53 // 78716
Megyek is, csak legközeleb külföldre. Itthon Parádon, meg Pannonia ringen lesz 2 verseny.... Elég rövid most az OB a válság miatt.... Sok pilóta nem is tudott indulni,mert a szponzorok visszavettek a támogatásból... azé irigylem ezt sok gazdag embert, havi 5-6M ilyen játszadozásra...Merthogy ez az!

Csak egy-két kép arról milyen vasakkal jöttek a tulajok:
süsnye2009-05-11 10:35:22 // 78715
ezen logika szerint a levegő sem jutna be sosem az égéstérbe. :)
Thomika2009-05-11 10:30:31 // 78714
A Koni nagyon jó választás volna, a Monroe meg nagy fasza árban van, de az sztem sima gátló, nem ültetett vasakhoz....
Thomika2009-05-11 10:28:13 // 78713
Az első szett jónak tűnik, bár én 4,5 cm ültetést nem szívesen tennék az autóba! Ha lenne 2cm-es ültető szett, lehet, hogy elgondolkoznék rajta!
Thomika2009-05-11 10:26:53 // 78712
Mivel öcsém ott dolgozik, nem volt annyira nehéz :))
SD2009-05-11 09:29:06 // 78711
Valami olyan lehet ha kopott a cucc melegen már nem az igazi a kontakt.
Fairlane2009-05-11 08:53:06 // 78710
Most álljunk le vitatkozni, vagy tanulmányozod még egy kicsit a képet ?
:)
Longman2009-05-11 08:47:03 // 78709
Nah, úgy látom, ez a melegen lassan teker az önindító probléma általános? Nekem is ilyen. Igaz, mindig beindul, de nagyon-nagyon lassan "tekeri meg".
Nekem nincs fent a hőterelő ami a leömlőtől védi, eddig arra fogtam. Lehet akkor echte szar?? Csak és kizárólag jól bemelegedett motornál csinálja. Na mindegy felteszem előbb a hőterelőt, aztán meglátjuk.
Longman2009-05-11 08:44:27 // 78708
Nekem nem kellett.. Alulról bekészültem, kicsavartam szép lassan amíg nem kezdett szivárogni kicsit a víz, aztán - mivel jobb kezes vagyok - átvettem a balba, jobbal fogtam az újat, hirtelen mozdulattal a régit ki, az újat gyorsan oda, aztán szép lassan beteker, mert elég kényes a menete. Kb. 3-4 dl víz folyt el. :)
SD2009-05-11 08:18:32 // 78707
Az nem lehet hát akkor az kifele menne a direktszűrőn nem be a motorba:D
Fairlane2009-05-11 08:00:38 // 78706
Az, LPG bevezető cső vazze...

Még nem volt érkezésem felpróbálni :(
talán majd ma...
Gyozi1552009-05-11 07:03:49 // 78705
jobb oldalt levegőszűrőmél?

felment a felni??
Fairlane2009-05-11 06:48:02 // 78704
Ezen a képen kinek tünik fel egy felesleges cső? :P


Fairlane2009-05-11 06:46:19 // 78703
Egyébként jóreggelt humanoids :)

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak