Fórum >> Típusok >> 155

Buksi2009-05-10 18:51:54 // 78651
Arra én is! :-)
Buksi2009-05-10 18:51:33 // 78650
Azt be, de az a belső hőmérő teeee! :-DDD
Mi van a nagy venti előtt?? Nem adtál semmilyen ellenállást!!!!
SD2009-05-10 18:38:27 // 78649
Na ha restertoltad a rencert, és visszaraktad az enyimét akkó kiváncsi leszek:)
SD2009-05-10 18:37:46 // 78648
Ha automatán hagyod gondolom azért mert úgy érzékeli hogy elérte a megfelelő hőmérsékletet.
Vagy ha a vized nem elég meleg akkor azért.
Vagy valami más:)

De ha berakod 32fokra és kézzel szabályozod a ventit, akkor ott melegnek kell jönni.
afri2009-05-10 18:32:58 // 78647
nekem még az szokott lenni évszaktól függetlenül, hogy ha bekapcsolom a fűtést (mindegy hogy klímával-e vagy sem), kb negyed óra múlva már nem fújja a meleg levegőt! ez miért lehet? van ezekben vmi hőkioldó-szarság? az lehet a hunyó?
SD2009-05-10 18:29:33 // 78646
Hát nem tudom mit művelel:P

A kis ventilátort beszerelted?

A nagy ventilátor előtti ellenállásból olyan fésű szerűt raktál ugye amit adtam? Nem a spirálos manuális bigyósat?

Az E-valami nekem egyszer volt miután megvettem kb 2 héttel, de azóta sosem. Akkor rohadt hideg volt.

Ejnye össze vissza kavarod, tessék berakni az eredetijét és azzal asználni aztán úgy jó kell hogy legyen. :)

És ha valamit cserélsz aksi le:) hogy 0-ról induljon:)
Buksi2009-05-10 18:14:18 // 78645
Na megnéztem a tiéddel is, de ugyan az a helyzet! :-(((
Kikapcsolom, de bekapcsolva jön vissza! :-(

Ma meg még azt is csinálta, hogy kint állt a napon az autó és elég meleg lett az utastérben és azóta valami E1-et írkál ki a kijelző! Ez mi a túró???
SD2009-05-10 18:10:43 // 78644
Ezek a képek nagyon jók:)))

Máskor is mehetsz:)))
SD2009-05-10 18:10:09 // 78643
Lehet a 16V-s talán?

Annak lehet máshogy veszi el az áramot az elektronika?

valami ilyen lehet.
Buksi2009-05-10 18:05:41 // 78642
Ha állítgatom a hőmérsékletet, meg a ventit, meg mindent úgy műkszik a hideg-meleg levegő befújás, csak ez a bekapcsolás része idegesít!
SD2009-05-10 18:03:59 // 78641
Hajrá:)
SD2009-05-10 18:03:40 // 78640
Ha visszarakod fog megfelelően működni a fűtésed legalább:)

Aztán mire a klíma is megy ráérsz kitalálni mi legyen:)
Buksi2009-05-10 18:03:39 // 78639
Nah, mindjárt kipróbálom! :-)
SD2009-05-10 18:02:32 // 78638
Akkor a Markláriéval lesz valami összeférhetetlenség.

De az enyémben is ott a gomb a takaró alatt, azt a takarót ki lehet pattintani, és ott a nyomkodó, mondjuk nem tudom csinál-e valamit, de ha az econgomb műanyagját átrakod talán egy próbát megér:)
Buksi2009-05-10 18:01:29 // 78637
Na de ha visszarakom, akkor az jó lesz a klímához? :-)
SD2009-05-10 18:00:45 // 78636
vissza
Buksi2009-05-10 18:00:26 // 78635
Asszem mindig ugyanarra a beállításra kapcsol be!

Riasztóm kiszerelve, másmilyen kapcsoló meg nincs beépítve! :-)
SD2009-05-10 18:00:22 // 78634
Egyre jár az agyunk:) Akkor cseréld visza próbára:)
SD2009-05-10 17:59:43 // 78633
No várjál az enyémen nem volt econ, másik központival használod?

Rakjad csak vissza az enyimét, és próbáld azzal:)
Buksi2009-05-10 17:59:02 // 78632
Na várjál, most jut eszembe, hogy már nem a te paneled van bent, hanem egy digitklímás panel Marklartól, amiben már ott az econ gomb is! :-)
Buksi2009-05-10 17:57:34 // 78631
Mert, ha nem akarom használni, akkor ne menjen feleslegesen! Egyébként meg mindig fél automata üzemmódban van, mert ha a két led világít az automata mellett, akkor az econ-nál elalszik a led, tehát bekapcsol a klíma (nálam még nem)! :-)
SD2009-05-10 17:56:56 // 78630
De mindig máshogy vagy mindig ugyan arra az értékre állítva?

Nem veszi el a riasztód az áramot? Vagy valami ilyen kapcsolód nincs???

Akkor reset-el ha teljesen áramtalanítasz.
SD2009-05-10 17:55:28 // 78629
Na ilyet nekem viszont soha nem csinált...
SD2009-05-10 17:54:51 // 78628
De miért kapcsolod ki? Azért automata hogy automatizáljon nem? :)

De mondom én amolyan félautomata módban használtam de általában be volt kapcsolva. Amíg meg indítózok úgy is lekapcsolt. Télen a pára miatt nyáron a levegő miatt.

Most is általában bekapcsolom a tekerentyűst.
Buksi2009-05-10 17:54:43 // 78627
Én is oda csavaroztam, de sztem az így nem jó! Teljesen mindegy, hogy milyen értékre állítom és hogy hova fújjon, mindig máshogy kapcsol be! :-(
SD2009-05-10 17:52:39 // 78626
Az nekem a műanyagra volt csavarozva, a venti mellett balra, a boxra.

Nekem soha nem csinált ilyet hogy magától mekapcsolt volna igaz általában bekapcsolvahagytam, mindíg ment.

Az a kövi kérdésem hogy teljesen alapállapotba kerül vagy azokkal a beállításokkal megy tovább mikor visszaindítod amivel legutóbb lekapcsoltad?

Alapállapot ha teljesen elveszed az áramot aksi le vagy ilyenkor. Ebben az esetben automatán teker mikor legközelebb indítod.
Buksi2009-05-10 17:51:56 // 78625
Én a másodikra szavaznék! ;-))
Buksi2009-05-10 17:51:27 // 78624
Én meg nem akarom megszokni! Működjön úgy, ahogy kell neki! :-)))
SD2009-05-10 17:48:41 // 78623
FK highsport

és itt gyárcsák:)

Kérdezd Longman-t neki ilyen van a 3.0V6 155 alatt:)

Ez progresszív, tehát nem rázza le a heréidet:) De tetszés szerint állíthatod a magasságát:)
afri2009-05-10 17:48:34 // 78622
néha nekem is olyan, hogy gyújtás után magától bekapcsol a klíma, de már megszoktam! :-))
Buksi2009-05-10 17:47:03 // 78621
Nem semmi csóka vagy te! Mindenhova odapofátlankodsz! :-DDDDDDDDDDDDDDD
Azért irigyellek ám! ;-)))))))))))
Buksi2009-05-10 17:43:08 // 78620
Valszeg az lesz! :-)
Buksi2009-05-10 17:42:50 // 78619
Ilyen még nem fordult elő, csak az, amit írtam, hogy kikapcsolom és bekapcsolva jön vissza gyújtás után! :-(
afri2009-05-10 16:51:45 // 78618
sziasztok !!!
olyan nem túl életbevágó problematikám lenne, hogy ki akarom cserélni a gyári gátlókat keményebbre, rövidebbre! ugyanis ültetőrugók vannak a kocsi alatt, de sajnos mifelénk elég szar az út, és gyakran beleér a hátulja (főleg ha televan a kocsi), és a gátlók miatt! mivel behintázik a hátulja a bukkanós részeken! van egy két tippem, szerintetek meik lenne jobb? :
ez az egyik
másik
harmadik :-)
afri2009-05-10 16:30:46 // 78617
áááááááá, öreg parti róka koma, ez qrva gecisééég, hogy a felnik odalettek!
nagyon sajnálom én is! részvét!
ha látom, kiherélem az illetékest! ;-)
Thomika2009-05-10 15:14:51 // 78616
És bár offos verda, de nem sokan mondhatják el, hogy versenyautóban ültek. Jah és a csapat fullos motorhome-jában is jártam :)

Előre is elnézést, de ezt szerettem volna Veletek is megosztani...Nagyon komoly volt 300Le, túrós moci, 360mm-es verseny fékek, konkrétan rálépsz a pedálra és kiesel a szélvédőn. kormányváltós, G-force komputer, verseny alatt méri az erőhatásokat és mindent látsz magad előtt. Mondtam is a szerelőknek, hogy egy-két dolgot át kéne építeni a 155ösömbe ;)



ilyen belülről:

Thomika2009-05-10 15:07:34 // 78615
No végül még a párszázas olasz ménes: :))



Valamint bejutottam a box utcába is verseny közben:

Thomika2009-05-10 15:02:14 // 78614
Egész jó időket mentek az Alfák! De mellette volt egy szlovák csapat csupa olasz verdával :)

pl ilyenek is mentek az Alfák ellen :))))



És egy igazi különlegesség!!!! 1 db van belőle Európában!! Szlovákok birtokában...


Ez a járgány 2 kört volt kint időmérőn, 2 mp-et rávert a Ferrarikra és mindenkire, aztán kiment pihenni :P
Thomika2009-05-10 14:57:27 // 78613
Egy kicsit vidámabb téma:

Tegnap voltam az Öcsémék versenyén a H.ringen..

no és mit találtam ott:



Egy jó kis kép....



Verseny közben:

Thomika2009-05-10 14:43:07 // 78612
még 2 embernek is min. 10 perces meló. Ilyen helyen legjobb 2 őrkutya!! Ha mi elköltözünk végre a házunkba, lesz őrző-védő szolgálat :) Igaz, sokat fogyasztanak 100-on, de inkább ez, mint egy ilyen élmény.. :(
Stevke2009-05-10 12:16:10 // 78611
Biztossan,én azt mondom el gondolkodnék azon hogy a környéketeken ki van olyan aki esetleg ilyen beállitottságu,és persze talán az is lehet hogy ismered vagy valaki által ismer téged!
Mindenképpen tudnia kelett hogy melózni mész mert az aki nem biztos a dolgában nem áll neki ilyen melónak!
lungfefe2009-05-10 12:10:43 // 78610
Tuti, hogy ismerős volt a környéken, mert ahol lakom oda az jön akinek itt dolga van, zsákutca. Lehet azt is látta, hogy este elmentem melóba.
ystuc2009-05-10 11:59:13 // 78609
De ez mindennel így van. Mert ugye hogy közhelyes legyek, olcsó húsnak híg a leve...
Mondjuk ettől még elég köcsög dolog ami történt...
Stevke2009-05-10 11:57:23 // 78608
Rtem! Mondjuk ez igy van nem jó megvenni az ocsó árut inkáb plusz 1 v 2 ezer forintocska és akkor megvan a jobb minőség!
Ahogy mondod inkább legyen rajta minthogy egyik reggelen igy járjon az ember mint lunglife cartársunk! :(
(Saját udvarában ez teljessen kiborit)
Sztem valaki olyan lehetett aki ismeri ott a mozgást lunglife-nél,és persze tudta hogy melózik!Szóval erre sztem rávoltak készülve!
ystuc2009-05-10 11:41:10 // 78607
A gyenge minőségűvel van gond, mert az beletörhet a kerékbe. Amúgy rossz tapasztalatom nekem sincs. Sőt, még ha esetleges szívás is van vele, bőven megéri a melót, mint hogy a felniket sirassam...
Stevke2009-05-10 11:34:10 // 78606
Amit én vettem kerékört annak az ára 5500 Ft volt és van benne két matrica kód amivel ha esetlegesen elveszited akkor letudják gyártani az új kulcsot!
Nem tudom milyen szivás lehetett még igy azon kivül hogy elhagyják a kulcsot!
Meghúzni jól meglehet,szóval nekem nincs vele semmi gondom!
Stevke2009-05-10 11:28:43 // 78605
Részvétem lunglife!
Ez már tőbb a sokknál hogy már az ember udvarából lenyuják a járgány cipőjét!
Bennem még igy is ott a para hogy felszereltem az új felniket + új gumikat kerékőrrel!
Bizom benne hogy a balek aki elvitte lesz olyan lúzer hogy egy cartársnak akarja majd eladni és igy megkerül a géped cipője!
Thomika2009-05-10 09:48:01 // 78604
Ehh....... Részvétem Cartárs! :((((((((( nem olyan rossz az a kerékőr! érdemes költeni rá, mert néhány ezer Ft, és talán megvédi a cipellőket.... majd igyexem az ismertebb oldalakat bújni, hátha vhova felkerül a következő napokban egy garnitúra.
Thomika2009-05-10 09:29:53 // 78603
Atesz!

Marklar tavaly bontott egy zöld 2.5TD-t. kérdezz rá, megvan-e még belőle a cuccos..
Thomika2009-05-10 09:26:33 // 78602
Ahogy nézem egy komoly testelés lehet....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak