Fórum >> Típusok >> 155

TSiga ( I am the TSIG)2009-05-14 18:37:14 // 78959
Gyorsabb is vagyok és szebb is vagyok! :-))))
Buksi2009-05-14 18:35:29 // 78958
Akkor én már be sem írom! Megelőztél! :-)))
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-14 18:34:31 // 78957
Nem létezik 93-as 16V motoros 155-ös.
Amúgy a 8v-s motorok láncos vezérésűek és alumínium a szelepfedél.
A 16-s mociknak van egy műanyag fedél és a vezérlés szíjas.
cac2009-05-14 18:31:44 // 78956
Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne. A motortérből nézve meg lehet valahogy különböztetni a 8 és 16 szelepes motort a 93-as 1.8TS-nél? Van e egyáltalán 93-as évjáratú 16V-s?
Buksi2009-05-14 18:22:18 // 78955
Én meg ha vennék egy OFF-os gépet tuti, hogy nem tuningolnám! Csak hajtanám! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-14 18:17:23 // 78954
Én a kényelem miatt gondoltam egy off Nissan Serenára. 2.0 benzinre.
( SR20DeE motorral, amit könnyen átlehet alakítani SR20DEt motorra, ami a 200 SX mocija. Kisbusz 200 LE-vel....)
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-14 18:12:16 // 78953
Te nagyon okos kisgyerek vagy.... :-)))
Telente letenném a kocsit egy garázsban.
Buksi2009-05-14 18:11:44 // 78952
És az ugyan úgy befog rohadni egy idő után! :-((
Persze csak ha nem a 16V-ét veszed! :-)
süsnye2009-05-14 18:10:56 // 78951
tképpen nyugatra lax, csak arra hosszabb ;))
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-14 18:10:37 // 78950
Most bújom a Ricambit és a manualt, hogy hogy lehet szétszedni a régi féknyerget. ha nincs más, akkor ideiglenesn felújítom.
A Lángban találtam új féknyerget hátra kb. 50e től 71e ig. Röhej...
süsnye2009-05-14 18:10:33 // 78949
telente leszerelnéd a nyergeket? ;))
Buksi2009-05-14 18:09:38 // 78948
Én is ezen gondolkodom, hogy télen le kellene szépen takargatni az 55-öst és venni valami OFF-ost, amit lehet ütni-vágni! :-))
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-14 18:06:40 // 78947
Én is úgy gondoltam :-)))
de télire talán felmegy rá a 16"-os is.
Bár télen nem használnám...
Buksi2009-05-14 18:05:09 // 78946
Akkor már inkább 17-es! ;-)))
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-14 18:02:59 // 78945
Igen. Ha Hegyeshalomtól nyugatra laknék, akkor talán. Kéne hozzá 16-17"-os kerék. Télen is...
Buksi2009-05-14 18:00:51 // 78944
Lehet, hoyg igazad van, de én tuti nem venném meg! Még ha lenne is rá lóvém!
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-14 17:45:45 // 78943
Ütött-kopott, de ezért a pénzért mit vár az ember. Végül is bontott.
Buksi2009-05-14 17:41:24 // 78942
Tényleg ott van! :-)))
De azért elég ütött-kopott! :-(
Buksi2009-05-14 17:40:43 // 78941
Oké, egy szépet én is! :-)
norbee2009-05-14 17:38:48 // 78940
Megfogod a légszűrőház alját, csövet leveszed, és fúrsz rá még pár lyukat a műanyagba. Legóccóbb sound-tune. :)
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-14 17:37:09 // 78939
Ott van, hogy 50000 a pár.
SD2009-05-14 17:36:08 // 78938
árban valahol jó lenne kb szerintem mert a sima nagy 155 fék is valami 30k a pár vagy hogy? erőss kedvezményekkel

de egy szép 166 féket én is elbírnék a Piroskán:)
SD2009-05-14 17:34:22 // 78937
jaja maga a direktszűrő azt kb. árban vágom, csak valami védőke neki még jól jönne, az a karbon cucc nagyon komoly!!! az tecc:) csak derágga:)
Buksi2009-05-14 17:33:46 // 78936
Ha jól látom, akkor 50.000 ft/db! Az meg ugye nem kevés két ilyen ütött kopott "sz@rért"! Oké, hogy Brembo, dehát...
BL2009-05-14 17:09:31 // 78935
A konzervdoboz helyett ha már direktmegoldás kell akkor van ám a BMC-nek jóval olcsóbb variációja is, igaz az nem Carbon de cserébe 11-16 körül megvan mérettől függően.
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-14 17:07:13 // 78934
Nem tudom. Brembo 4 dugattyús piros AR felirattal. Valahol 60-80-ért láttam párját.
SD2009-05-14 17:04:47 // 78933
mert hogy ez ér annyit? :)
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-14 17:01:29 // 78932
Na üdvöz! Ma felhívtam Tatán Rolandot és nincs neki 155 16V hátsó féknyerge.
Viszont találtam ezt!
Bazz! ha most lenne 50 pénzem, meg is venném!
Kazes☻2009-05-14 16:57:22 // 78931
Hogy kiszáradjon. Ahogy Whiti is írta "bedunsztolódik", de különben mindegy, ha így jobban alszol akkor Ok. :)))
SD2009-05-14 16:53:58 // 78930
azt a q... ez tényleg nem occó, akkor inkább faragnék mán egy konzervdobozból rá valamit...:P
Na jó nem konzervből de tényleg nem kispályás, cucc:)
BL2009-05-14 16:51:23 // 78929
Nagyon nem, legalábbis egy átlagos direktszűrőhőz képest. Valahol 50-60 körül mozog az ára, de a tesztek szerint nemcsak a hangon javít.
SD2009-05-14 16:42:22 // 78928
Nyamm nyamm:) mennyire nem? Csak érdeklődök.
BL2009-05-14 16:40:32 // 78927
Direktszűrő dobozban, Olasz de nem olcsó :)

SD2009-05-14 14:57:07 // 78926
Nem bírok betelni a toronymerevítő hangjával:D (a motor hangot alacsonyfordulaton kicsit bevezeti a kasztniba, és állat!!! mert hozzá ér pár gumma-cső, na jó nyikorog is de azt majd megoldom valahogy)

Lehet kéne valami direktszűrő hogy már 2000rpm-en is terror legyen a hangja a gépnek, de valami picit folytottabb formában, egy dobozban ahova nem meg a dzsuva vagy ilyesmi:)))
SD2009-05-14 11:43:37 // 78925
mond meg nekik vissza akarod kapcsolni csak a sportfokozatot alapállapotra:)

a kedven középső baxát egyszer csinált ilyet de az padlógázra állt be konstansan... pályára felhajtásnál leborult róla a karbi... azt elindult mint a barom... érdekes volt megállni...
SD2009-05-14 11:41:07 // 78924
:D:D:D

fúj rá egy kiló WD40-et azt jó hozzá sem kell nyúlni:) de azért majd otthon nézd meg:)
norbee2009-05-14 11:39:02 // 78923
Röhögjenek. Mutasd meg nekik a fehér bálnát. :)))
Fairlane2009-05-14 11:37:03 // 78922
Most nem állok neki autóban kotorni itt a mélygarázsban... majd otthon.
Még kiröhögnének a fócvágenesek.... :))
norbee2009-05-14 11:36:39 // 78921
Ha bé van szorulva, akkó nem.
Fairlane2009-05-14 11:35:44 // 78920
Lehet hülye kérdés, de ha megtiporgatom a gázpedálot, akkor az nem aztat mozgassa? :P
SD2009-05-14 11:16:01 // 78919
Na így lehet rövidebben mondani:D:D:D
SD2009-05-14 11:15:37 // 78918
Mondom takríccs ott a bovden környékén:)

Mert pl ha a bovden nem a helyén van akkor is nyitva marad a szelep ozt forog a lemez, serceg a tű:) Jú de szar:D

Tehát be tud ott akadni a cucc, ha nem frankó de azt is nézd meg hogy a fojtószelep simán jár-e hátha valami menyét belefészkelt:)
norbee2009-05-14 11:14:35 // 78917
Pillangószelepderótot megmozgattad?
Fairlane2009-05-14 11:09:35 // 78916
Esik az eső, ennek most örülök :)
Fairlane2009-05-14 11:08:12 // 78915
Vmi hasonló, csak nekem 2700 környékén tartja :)
pedál nélkül jöttem a nulláson a 80as részen :P


Egyszer megálltam, rábasztam a lmmre meg a alapjárati szopóra, meg párszor megtiportam a gázt - azt nem történt semmi, ugyanugy 2700 fele konvergált.

Aztán megálltam mégegyszer, leállitottam a verdát, majd boltbamenés után elinditva kvázi normálisan ment... :S
norbee2009-05-14 10:46:37 // 78914
Te semminek nem tudsz örülni b+. :))
norbee2009-05-14 10:44:43 // 78913
Csodállak. Nehéz lehet saját géniuszod árnyékában élned... :P
SD2009-05-14 10:25:29 // 78912
valahol ott a kulcs ha a három oprendszer nézzük:

Win: mindenen menjen, és minden működjön együtt, ha a csumcsáng retek videókártyát bele rakod azzal is. És mindenki írhat rá progit, ha hülye ha nem...
És mi a végeredmény? Egy olyan rendszer ami tényleg mindennek kompatibilis, de semmivel igazán. Mert ha felraksz egy programot nem biztos hogy a jövő hónapban is elindul. És ez nagyon durva, mert sosem tudhatod melyik hal le éppen, és hol akaszt meg a munkában, vagy a szabadidő eltöltésében. Tegye a szívére a kezét az aki nem adta még fel úgy a videózást hogy bazzeg nem találok hozzá codec-et, vagy valami hasonló, nem indul el beszart, tegnap még ment... Vagy aki nem szopott még szarakodó géppel munka leadás előtt... Na ezt nem is részletezném tovább.

Linux: Az alap ötlet kiváló, a mag zseniális, de sajnos nem költenek milliárdokat arra hogy hogy mozogjon az egér mennyi lehet az ami még nem hátráltatja a munkát de elég hatékony, szóval látszódik rajta hogy nagyrész nonprofit. Ügyes, nagyon jó, de aki dolgozni akar annak kicsit, olyan mintha homokot morzsolna a foga alatt. Legalább is nekem, mert nem indul el rajta minden, és uygan az a gép az alapja ami miatt a win is befosik.

Mac: Túl drága, és nem használható mindenre, de mivel a piacnak most már nagyobb részét birtokolja, egész elérhető áron lehet használható darabhoz jutni, relatíve. Mióta intel alapra építenek, Win egy az egyben megy rajta, de nem itt a lényeg mert jó gépet PC-ből is kapsz sok pénzért. Hanem hogy építettek egy oprendszert, meghatározták hogy ezeken és ezeken a hardver elemeken fog működni, és láss csodát működik.

Ugye egy autóttól sem várjuk el hogy, alfa motorral béjembé váltóval, honda felfüggesztéssel, és ferka kasztnival hibátlanul működjön. Hát ezért nem fog egy PC soha.
SD2009-05-14 10:09:37 // 78911
juteszembe:) a kedvenvcem hogy ezen a gépen van egy ilyen progi az alaplaphoz hogy lehessen hekkelni oprendszer alól, gyárilag hozzá. (tuning hülyegyerekeknek)

Na ezt arra használom hogy a venti szabályozást érzékenyebbre állítottam mert néha újraindult, mindkét ugyan ilyen gép... csak annyi hogy már 50 foknál kezdje kicsit emelni a sebességet, mert mellette az alaplapi chip, nincs saját ventije azt is a proci hűti, valszeg ezért indult újra, kapott nagyobb bordát is...

De ez a progi néha rencer indítás után illegál operation shutdown kikapcsol, aztán akkor marad a semmi... na ennyit errő... nem egy szar gép... kifejezetten ajánlották az alaplapot a boltban, Core2Duo 2G ram stb... de ennyit tud...
nem használhatatlan sőtt kifejezetten gyors és megbízható de valahogy nem az igazi:)
SD2009-05-14 10:04:15 // 78910
Megfogta a gázbovdent? Fújd meg WD40-el:) Egyszer nekem is vót, régen, 1500-on tartotta a fordulatot, eleresztett gázzal, mert valami szutyok alá ment a bovdennek a fojtószelepnél ahol felfekszik.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak