Thomika2009-06-11 09:35:52 // 80702
Sajnos a Deák téren 40 fokban, dugóban való ácsorgást klíma nélkül egy Ferrariban sem tudnám hosszú távon élvezni! Egyébként dugóban állva sztem egy idő után a Ferkának is elvész a varázsa..... nem hallani az üvöltő V8-at, nincs G-force, stb......
SD2009-06-11 07:46:20 // 80701
Hajrá! :) És amúgy mióta vezetsz?:)
SD2009-06-11 07:45:37 // 80700
király!!! Gery minden tiszteletem ez az autó gyönyörű lesz!!! :)
(Az öntöző-kannát hova fogod beépíteni???) :)))
Jóreggel! :)
(Az öntöző-kannát hova fogod beépíteni???) :)))
Jóreggel! :)
Marklar1552009-06-11 00:44:40 // 80699
Mit nem lehet ezen érteni?
+/- azt nem összekeverni:)))
+/- azt nem összekeverni:)))
Krisz1552009-06-10 22:35:08 // 80698
soha nem is volt. de már csinálom:)
Gery832009-06-10 22:09:27 // 80697
Hát eléggé... :)
Kösz!
Kösz!
Inter156 (il mascalzone)2009-06-10 21:58:24 // 80695
Húú! Úgy látni nagyon fejest ugrottál ......sok sikert a melóhoz:)))))
Buksi2009-06-10 21:09:27 // 80694
Há' ottyogy niccse jogsid?? :-O
Buksi2009-06-10 21:07:11 // 80693
Nagyon szépen alakul a gép! Gratula! :-))
Krisz1552009-06-10 20:16:44 // 80692
köszi mindenkinek a segítséget meg a tippeket. megnéztem gyorsan a klímát hát amikor bekapcsol, akkor kattan szal elvileg ez nem gond.
ablaktörlőig nem jutottam el nem sok időm van ezen a héten, majd szombaton talán. az sztem nem vészes csak korábban az önjelölt mester olyan mutatványokat csinált a kocsin h sírok. a tükör biztos nem volt rendesen rögzítve, szépen odacsavarozta most gyönyörű. bal küszöb ugyanez. és még ilyenek. hosszú felújítás lesz:)
Thomika majd sort kerítünk rá, egyelőre nem fogok tudni menni bpre:( pölö mert nincs jogsim. és odáig én nem merek elvezetni anélkül, itt endrén még okés de odáig azért nem. nemsokára meglesz, akkor majd megyek:) amúgyse merek egyedül neki állni a féknek 0 tapasztalattal
ablaktörlőig nem jutottam el nem sok időm van ezen a héten, majd szombaton talán. az sztem nem vészes csak korábban az önjelölt mester olyan mutatványokat csinált a kocsin h sírok. a tükör biztos nem volt rendesen rögzítve, szépen odacsavarozta most gyönyörű. bal küszöb ugyanez. és még ilyenek. hosszú felújítás lesz:)
Thomika majd sort kerítünk rá, egyelőre nem fogok tudni menni bpre:( pölö mert nincs jogsim. és odáig én nem merek elvezetni anélkül, itt endrén még okés de odáig azért nem. nemsokára meglesz, akkor majd megyek:) amúgyse merek egyedül neki állni a féknek 0 tapasztalattal
Gery832009-06-10 19:47:59 // 80691
Buksi2009-06-10 15:43:02 // 80690
Akkor nem tévedtem sokat! ;-))
SD2009-06-10 15:36:38 // 80689
Majd figyelem a füstjeleket, országszerte:) Kicsiindiánok direktbekötnek:) Én meg direktbelekötök:)
Fairlane2009-06-10 14:20:08 // 80688
Na, a direktbe kötést én is kipróbálom, mert nekem sem akar műxeni a szerkezet...
Köszi a tippet :)
Köszi a tippet :)
SD2009-06-10 14:19:38 // 80687
és mással nem kárpótolt? :)
Thomika2009-06-10 13:57:09 // 80686
Ehh...... Azért vettem a 33as után klímás vasat, hogy élvezni tudjam a jótékony hatásait! Eddig a hűtés ezen részét még nem sikerült.....
SD2009-06-10 13:47:52 // 80685
Kérj meg valakit hogy jól vákumoljon le aztán hátha nem fog érdekelni hogy meg-e a klíma egy 16 éves autóban:D
SD2009-06-10 13:46:48 // 80684
ablakot le kettesbe be nagykirály a hangerő...
úgy van! :)
úgy van! :)
Thomika2009-06-10 13:43:29 // 80683
Szépen bekapcsol, de hideg egyáltalán nem jön..... :(
Thomika2009-06-10 13:42:52 // 80682
De ha egyszer fogalmam sincs, hogy álljak neki!! Nem értek a villanyász dolgokhoz kocsiban....legalábbis ilyen szinten nem! kimérni még kitudom, de aztán?
Thomika2009-06-10 13:41:25 // 80681
Értem, no majd a klíma szervizben kiderül.... ha lesz zseton rá, kerítek egy hozzáértő céget, mert akiket eddig ismertem, azok bezárták a bazárt!
Thomika2009-06-10 13:40:07 // 80680
fogalmam sincs meddig vákuumolta, szervizben volt a vas, és odahívták! mikor mentem a szekérért, akkor mondták hogy mi volt. Sajna még kezdő voltam akkoriban :P
norbee2009-06-10 13:20:07 // 80679
Jó napot!
Klímázni nem menő. Bal kezet kilógatni ablakon menő. :)))))))))))))
Jó estét. :)
Klímázni nem menő. Bal kezet kilógatni ablakon menő. :)))))))))))))
Jó estét. :)
András bácsi2009-06-10 11:20:56 // 80678
Nem lehet, hogy ki-be kapcsol? Különben kéne jönni valami hidegnek. Ha kevés (vagy éppen sok) a gáz, akkor vagy be sem kapcsol, vagy a kompresszor védelme miatt leold.
Marklar1552009-06-10 10:42:02 // 80677
A villanyász nem pöcsöl ilyennel (legalább is 98% uk) Vagy pöcsöl, de 4k/h bérért:/
Ez is a csináld magad kategoria:)
Ez is a csináld magad kategoria:)
Marklar1552009-06-10 10:39:25 // 80676
Bele lehet passzentosítani, de pöcsölés...
Az egyik autóban zsír új volt. De nem állítható, Nahh inkább ezt raktam be magamnak leddel...
Az egyik autóban zsír új volt. De nem állítható, Nahh inkább ezt raktam be magamnak leddel...
Otto2009-06-10 10:30:53 // 80675
Mert az egy pöcs volt!
Ha nem tudok kezdeni valamivel valamit és nem tudom 100%-an megcsinálni, akkor nem kérek pénzt.
A másik, csak 80% ment bele...
Nem volt rendesen vákumolva, vagy átkúrt. Meddig vákumolta a rendszert?
Nekem egy órát hagyja mindig ismerősöm és soha semmi gond nem volt a feltöltéssel.(155;145)
Ha tömszelencét kell cserélni, akkor inkább egy MŰKÖDŐ bontandó klímából kell kiszedni a kompresszort!
Ha nem tudok kezdeni valamivel valamit és nem tudom 100%-an megcsinálni, akkor nem kérek pénzt.
A másik, csak 80% ment bele...
Nem volt rendesen vákumolva, vagy átkúrt. Meddig vákumolta a rendszert?
Nekem egy órát hagyja mindig ismerősöm és soha semmi gond nem volt a feltöltéssel.(155;145)
Ha tömszelencét kell cserélni, akkor inkább egy MŰKÖDŐ bontandó klímából kell kiszedni a kompresszort!
süsnye2009-06-10 10:26:48 // 80674
ez sajna típushiba... ha nagyon túlmelegedett, akkor lehetséges, h a foglalatra ráolvadt a hüvely, ez esetben nem valsz,m h ki tudod szerdni anélkül, h sérüljön a hüvely... nem már eltörött az egyik, azóta a foglalat elég nagy mozgástérrel rendelkezik és elég sűrűn kimegy az izzó, pl. most sem ég... :)
Thomika2009-06-10 10:23:06 // 80673
Dehogy kell!!! Legrosszabb esetben villanyász megcsinálja foglalatot, ha netán beleégett!!
Marklar1552009-06-10 10:22:39 // 80672
Jahh. Holnap épp egy jobbost kell még postázni valakinek...
Thomika2009-06-10 10:22:22 // 80671
De nekem csak egy van :(( Lemegyek lefotózom!! pár perc.....
afri2009-06-10 10:22:14 // 80670
ok! valahogy megpróbálom! hát nehogy má egy kis szaros égő miatt kelljen kicserélni mindent!!!! :-DD
Marklar1552009-06-10 10:22:04 // 80669
Lámpám van komplett. Az meg 10k
Thomika2009-06-10 10:21:43 // 80668
Aham, so akkor még lehet reménykedni,hogy nem kell kompresszort cserélnem?! Max elvinni rendes klímáshoz és feltöltetni? Amúgy mikor szervizben volt a vas még anno, akkor elhívtak egy mobil klímást, aki 10.000Ft-ot legombolt rólam amiért állítólag csak 80%-ra tudta feltölten ia rendszert, merthogy vmiért nem engedett többet... Na erre nem tudtam mit mondani. De most már asszem időszerű lesz megcsináltatnom, ha már 4 éve van klímás vasam ,akkor használjam is..... :)
süsnye2009-06-10 10:21:35 // 80667
tudomásom szerint a két cső közül az egyik a feltöltő cső, a másik pedig a nyomásellenőrzésre szolgál...
Marklar1552009-06-10 10:21:14 // 80666
Sokat játékgépezel:)))
Thomika2009-06-10 10:18:56 // 80665
fogóval óvatosan húz ki a lámpatestből, aztán ha a kezedben van, akkor a foglalatból könnyebb kiműteni! Nekem is bal oldalon van vmi gebasz, el is kell vinnem elektromos szervizbe!
Otto2009-06-10 10:17:57 // 80664
Olaj a rendszerben van, a gázzal együtt szokták beletölteni/engedni.
Tesómnak, amit hoztunk Maserati kb 6-7 éve nem ment.Csodák csodájára a klíma hűt.:D
Szóval állásban tönkre nem mehet, de megvan az esélye, hogy a tömszelence kiszárad és elvész a gáz nagy része.
Tesómnak, amit hoztunk Maserati kb 6-7 éve nem ment.Csodák csodájára a klíma hűt.:D
Szóval állásban tönkre nem mehet, de megvan az esélye, hogy a tömszelence kiszárad és elvész a gáz nagy része.
Thomika2009-06-10 10:16:50 // 80663
Nem jó helyre viszed a vasat! :PP Amúgy meg járasd meg előtte pályán vagy országúton, hogy rendesen kiégjen a trutyi belőle!
Thomika2009-06-10 10:14:19 // 80662
Ez is házilag orvosolható pár perc alatt! :)
Thomika2009-06-10 10:13:14 // 80661
Nekem kattan, be is indul a kompresszor, oszt mégsem hút4 Azt tuom,,hogy kb. 80%-osra van csak feltöltve a rendszer! vmiért az én autómon csak 1 db betöltő cső jön fel a hűtő tetejéig. Azt mondták már szervizben ,hogy a másik részen csak egy csonk van, ott nincs cső! Ezt asszem orvosolni kell. viszont akkro lenne egy kérdésem: A klíma kompresszorban van olaj v vmi más cucc? Ha kb. 4 éve nem volt használva klíma, tönkre mehet a klíma kompresszor?
süsnye2009-06-10 10:10:31 // 80660
én is úgy emlékezem, h 3baron tartja a benyanyomást...
afri2009-06-10 10:10:08 // 80659
kezd összeállni a kép a klímáról nekem is, így bő 1 év után, amióta hozzám került a drágaszááág!! :-))
Thomika2009-06-10 10:09:49 // 80658
Amúgy szép napot Urak! :)
Marklar, ma megcsinálom az ígért képet a tükrökről!! Mert aztán este viszem kórházba a vasat! Remélhetőleg holnap estére már kész lesz!
Marklar, ma megcsinálom az ígért képet a tükrökről!! Mert aztán este viszem kórházba a vasat! Remélhetőleg holnap estére már kész lesz!
Thomika2009-06-10 10:08:38 // 80657
Mondtam már, hogy gyere erre felém vmikor, és akkor kérdezhetsz bátran! :)) A fékedet is elvileg meg lehet csinálni itthon, nem olyan vészes munka! Hátul legalábbis pár perces meló... elöl kicsit több idő!
afri2009-06-10 10:06:38 // 80656
Marklar155!!
Nincs véletlenül kallódóban egy balos lámpafoncsorod (vagy mi) ?? :-))
mert sehogy nem bírom kiszedni azt a g.e.c.i helyzetjelzőt! :-((
és hogy ez mit kóstál? :-)
Nincs véletlenül kallódóban egy balos lámpafoncsorod (vagy mi) ?? :-))
mert sehogy nem bírom kiszedni azt a g.e.c.i helyzetjelzőt! :-((
és hogy ez mit kóstál? :-)
süsnye2009-06-10 10:06:24 // 80655
miért baj az, ha büdös? zárt térben használod? ;P :)))
süsnye2009-06-10 10:04:42 // 80654
emlékeim szerint viszont nem... :)
Először is tiszázzuk az AUTO és a nem AUTO (alias manuális módot). AUTO módban, mint ahogy tapasztalt cartársunk, Otto is írta, a rendszer automatikusan szabályozza a beáramló levegő hőmérsékletét (belső terelőlapátok, klímakomp, ventillátor sebesség), annak érdekében, h elérje az általad beállított hőmérsékletet az utastárben. Ennek megállapítására használja azt a hőm érzékelőt pl. ami a kormány alatt van (lehet van máshol is, erre nem emléxem pontosan). A szabályozáshoz felhasználja paraméterként a kinti hőmérsékletet (balos tükörben lévő érzékelő) valamint befolyásolja az autó sebessége is.
Namost, AUTO módban akkor van, amikor a két kis led világít az AUTO gomb mellett valamint a ventisebesség fokozat kijelzőn AUTO feliratot látsz, nem pedig MANUAL-t.
Amennyiben az ECON gombot megnyomod, attól még marad AUTO üzemmódban, de nem használja a klíma kompresszort (ezért economy, mert nem engedi használni->nem növeli a fogyasztást). Tehát ez esetben pl. ha pl. bent 27fok van, kint meg 25 és 22re akarsz szabályozni ECON-AUTO módban, nyilván sosem fogja tudni megoldani, mivel 25C-s levegőt tud csak kintről beszívni. Ilyenkor van az, h a hőmérséklet kijelző először villogva a kinti hőmérsékletet kezdi el muatatni (EXT felirattal), majd továbbra is ezt mutatja, csak villogás nélkük, jelezve, h kéne egy kis matek-fizika korrepetálás ;)
Amennyiben AUTO módban, de ECON nélkül használod, akkor is leállíthatja a rendszer a kompresszort, emlékeim szerint ha 7-10 másodpercig nem nincs rá szükség, akkor kilövi.
De megjegyzem a klíma működése ill. az egész szellőztető/klíma rendszer paneles ellenőrzési módszere le van írva a manualban ;)
Először is tiszázzuk az AUTO és a nem AUTO (alias manuális módot). AUTO módban, mint ahogy tapasztalt cartársunk, Otto is írta, a rendszer automatikusan szabályozza a beáramló levegő hőmérsékletét (belső terelőlapátok, klímakomp, ventillátor sebesség), annak érdekében, h elérje az általad beállított hőmérsékletet az utastárben. Ennek megállapítására használja azt a hőm érzékelőt pl. ami a kormány alatt van (lehet van máshol is, erre nem emléxem pontosan). A szabályozáshoz felhasználja paraméterként a kinti hőmérsékletet (balos tükörben lévő érzékelő) valamint befolyásolja az autó sebessége is.
Namost, AUTO módban akkor van, amikor a két kis led világít az AUTO gomb mellett valamint a ventisebesség fokozat kijelzőn AUTO feliratot látsz, nem pedig MANUAL-t.
Amennyiben az ECON gombot megnyomod, attól még marad AUTO üzemmódban, de nem használja a klíma kompresszort (ezért economy, mert nem engedi használni->nem növeli a fogyasztást). Tehát ez esetben pl. ha pl. bent 27fok van, kint meg 25 és 22re akarsz szabályozni ECON-AUTO módban, nyilván sosem fogja tudni megoldani, mivel 25C-s levegőt tud csak kintről beszívni. Ilyenkor van az, h a hőmérséklet kijelző először villogva a kinti hőmérsékletet kezdi el muatatni (EXT felirattal), majd továbbra is ezt mutatja, csak villogás nélkük, jelezve, h kéne egy kis matek-fizika korrepetálás ;)
Amennyiben AUTO módban, de ECON nélkül használod, akkor is leállíthatja a rendszer a kompresszort, emlékeim szerint ha 7-10 másodpercig nem nincs rá szükség, akkor kilövi.
De megjegyzem a klíma működése ill. az egész szellőztető/klíma rendszer paneles ellenőrzési módszere le van írva a manualban ;)
cac2009-06-10 10:03:30 // 80653
Nekem 3 bar rémlik. Csak azért kérdeztem, mert állítólag van ennél gyengébb is.