SD2009-07-16 11:52:18 // 82152
BMW forever!!!!!!!!2009-07-16 10:31:54 // 82151
Nekem volt TD-m.Amig jó addig kurva jó.utánna egy kalap pénz......
Norc2009-07-16 10:26:06 // 82150
Köszi. Este jönnek megnézni az enyémet, és utánna ha elviszik, folyt.köv. Már most sjanálom szegényt eladni, de futózni nem akarok benzinnel :( viszont az alfához ragaszkodok makacsul, így td a kiszemelt kategória. :)
Marklar1552009-07-16 10:21:39 // 82149
Igen olyasmi... Modósító nincs benne...
Ha nem füstől, azért nem olyan rosz az:)
Ha nem füstől, azért nem olyan rosz az:)
Norc2009-07-16 10:04:15 // 82148
És ezeknek a mi kell a vezérlés cseréhez,szíj görkők, vízpumpa? Ezekben van vezmódosító? A csipeltekkel foglalkozzak, vagy hanyagoljam az afféle gépeket?
Marklar1552009-07-16 09:58:22 // 82147
Mínt mínden 155 nél.
Azért a 2,5TD hez sem lehet nagyon odaférni.
Szíjjak, olajakat... egyből cseréld.
Vezettem ilyet jólmegy.
De ehhez csak egy LMM em van 10k ért:)
Azért a 2,5TD hez sem lehet nagyon odaférni.
Szíjjak, olajakat... egyből cseréld.
Vezettem ilyet jólmegy.
De ehhez csak egy LMM em van 10k ért:)
Marklar1552009-07-16 09:52:30 // 82146
Nem villanyo:(
De azt már elkunyizta a haver a Dedrába. van helyette alcantra dönthető szett.
De az 20k
De azt már elkunyizta a haver a Dedrába. van helyette alcantra dönthető szett.
De az 20k
Norc2009-07-16 09:45:24 // 82145
Sziasztok.
Egy kis infó kéne, valószínű lecserélem szeretett alfimat, egy 155 2.5 td-re mire figyeljek ezeknél? És van egy jelentkező ami csipelt (szoft átírással) azzal szabad foglalkozni? És mibe fáj egy 155 elejének az átfújása?
Egy kis infó kéne, valószínű lecserélem szeretett alfimat, egy 155 2.5 td-re mire figyeljek ezeknél? És van egy jelentkező ami csipelt (szoft átírással) azzal szabad foglalkozni? És mibe fáj egy 155 elejének az átfújása?
SD2009-07-16 08:51:58 // 82144
Fairlane2009-07-16 08:32:48 // 82142
Villamosszéket Buksinak!!! :))))
Gyozi1552009-07-16 05:13:43 // 82141
nem, ezt a mail-ból másoltam ki a képet...
Buksi2009-07-16 03:59:08 // 82140
Csinálj légyszi az első és hátsó ülésekről is egy képet! Köszi! :-))
Buksi2009-07-16 03:54:25 // 82139
Na megnézted, hogy elektronyos-e az ülés?
Buksi2009-07-16 03:52:35 // 82138
Nagyon komoly lesz! :-))
Marklar1552009-07-15 23:42:29 // 82137
Jahh. Aztán a fénykép után kb 3' múlva eldurrant a hűtő. Víz 130+ fok...
Marklar1552009-07-15 23:06:19 // 82136
Megjött:)
jól néz ki ebben a színben... Szoszó.
A V6 motor meg tényleg egy műremek...
Ha pénteken hozom a másik V6 ot, akkor lesz egy V6 szettem eladó.
Az egyiket nem szeretném darabonként eladni.
Az A oszlopnál/padlónál elvágva, sárvédők, lökösök, lámpák nélkűl.Szóval egy 155 eleje, benne V6 motor váltó, bőlcső, kábelköteg,fék, futómű műszerfal...
Ezt egyben kb 120e ftért.
Ha van rá érdeklődő:) ?
jól néz ki ebben a színben... Szoszó.
A V6 motor meg tényleg egy műremek...
Ha pénteken hozom a másik V6 ot, akkor lesz egy V6 szettem eladó.
Az egyiket nem szeretném darabonként eladni.
Az A oszlopnál/padlónál elvágva, sárvédők, lökösök, lámpák nélkűl.Szóval egy 155 eleje, benne V6 motor váltó, bőlcső, kábelköteg,fék, futómű műszerfal...
Ezt egyben kb 120e ftért.
Ha van rá érdeklődő:) ?
Marklar1552009-07-15 22:59:06 // 82135
Nahh.
A fax kivan a lakatosokkal.
Megvolt mára beszélve az sw/155 projekt.
10h kor sehol senki a műhelyben + vagy 5-6 autó tolong...
Elakarta halasztani, de én meg nem.
Így neki álltam magam:)
Holnap csak a szakmunkára (sárvédő tartók felhegesztése/ sárvédők felragasztása illesztésére megyek vissza:)
Szeríntem jól fog kinézni. Főleg fényezés után.
Amúgy érdekes, hogy az SW forgalija szerínt az szűrke. Én ződnek látom, s a ződ elemekkel sem üt nagyon el...?
A fax kivan a lakatosokkal.
Megvolt mára beszélve az sw/155 projekt.
10h kor sehol senki a műhelyben + vagy 5-6 autó tolong...
Elakarta halasztani, de én meg nem.
Így neki álltam magam:)
Holnap csak a szakmunkára (sárvédő tartók felhegesztése/ sárvédők felragasztása illesztésére megyek vissza:)
Szeríntem jól fog kinézni. Főleg fényezés után.
Amúgy érdekes, hogy az SW forgalija szerínt az szűrke. Én ződnek látom, s a ződ elemekkel sem üt nagyon el...?
cac2009-07-15 22:39:30 // 82134
Jaja, tudom merre van a katalizátornál a szonda. Nagyjából az első kerék szélének a vonalában emlékeim szerint.
Kiszedtem a könyökcsövet, és teljesen épnek látszik. Annyira merev, hogy nem hajlítható.
Az első képen jól látható a fékolajtartály melletti nagy semmi. :(
Azért tartom mondjuk furának a fals szívást, mert amikor gázon fullad, akkor levágja LMM és a levegőszűrő közötti fémgyűrűről a takaró gumigyűrűt. Ilyenkor kb centis rés tátong ott. Gázzal ezután nem lehet menni, de benzinnel vígan...meg sem érzi. Ezek után egy szemmel nem látható likat nem tartanék gyanúsnak.
Egyébként pont Te írtad, hogy ha nagy gázra nem rángat, akkor tuti fals levegő lesz. Mint kiderült, sajna arra is rángat. Megtorpan a kocsi, nem emelkedik a fordulat. Ha kicsit várok, akkor meg egy rángatás után kilő a kocsi.
Köszi, hogy próbálsz segíteni! :)
Kiszedtem a könyökcsövet, és teljesen épnek látszik. Annyira merev, hogy nem hajlítható.
Az első képen jól látható a fékolajtartály melletti nagy semmi. :(
Azért tartom mondjuk furának a fals szívást, mert amikor gázon fullad, akkor levágja LMM és a levegőszűrő közötti fémgyűrűről a takaró gumigyűrűt. Ilyenkor kb centis rés tátong ott. Gázzal ezután nem lehet menni, de benzinnel vígan...meg sem érzi. Ezek után egy szemmel nem látható likat nem tartanék gyanúsnak.
Egyébként pont Te írtad, hogy ha nagy gázra nem rángat, akkor tuti fals levegő lesz. Mint kiderült, sajna arra is rángat. Megtorpan a kocsi, nem emelkedik a fordulat. Ha kicsit várok, akkor meg egy rángatás után kilő a kocsi.
Köszi, hogy próbálsz segíteni! :)
SD2009-07-15 21:23:56 // 82133
Úgy is meg tudod találni a szonda kábelét ha megpróbálod követni a kipuf irányából.
A katalizátor elején a felső felén van betekerve.
Mag a agy vastag cső lehet ám úgy repedve hogy nem látod, mennyire kemény az?
A katalizátor elején a felső felén van betekerve.
Mag a agy vastag cső lehet ám úgy repedve hogy nem látod, mennyire kemény az?
SD2009-07-15 21:00:55 // 82132
azért szívócső mert jó sokáig szívhatsz mig megjön a cső:P :( :)
SD2009-07-15 21:00:08 // 82131
te egy word documentumban tartod az internetes címeket? :)
Gyozi1552009-07-15 20:46:00 // 82130
hm ok legyen az :D
jól hangzik....
jól hangzik....
András bácsi2009-07-15 20:36:15 // 82129
Mondjuk szívócső-gumiágy?
Gyozi1552009-07-15 20:34:09 // 82128
gumicső oszt szevasz
Buksi2009-07-15 20:34:06 // 82127
De legalább már tudod, hogy mi a bibi és lassan érkezik az alkatrész! :-)
Gyozi1552009-07-15 20:33:54 // 82126
nem igazán vágom hogy mi pontosan annak a neve
Gyozi1552009-07-15 20:33:11 // 82125
az tényleg gáz......
András bácsi2009-07-15 20:30:45 // 82123
Valóban ennyi volt.
Gyozi1552009-07-15 20:29:31 // 82122
de az nem új.... :(
Gyozi1552009-07-15 20:28:59 // 82121
na jóvan elmész te :DDD
András bácsi2009-07-15 20:28:47 // 82120
Ha megméred, milyen átmérő kell, lehet, hogy hányódik itthon.
Gyozi1552009-07-15 20:28:35 // 82119
hát most már megint nem hogy mondta Bandi hogy mi helyzet az alkatrész beszállítással....
András bácsi2009-07-15 20:27:48 // 82118
+ két hónap? :))
Buksi2009-07-15 20:20:54 // 82117
akkor most egy kicsit megnyugodtál? :-))
Gyozi1552009-07-15 20:15:45 // 82116
vááá ne szivass......
András bácsi2009-07-15 20:13:09 // 82115
Örülhetsz, ha itt lesz addigra. Nem is mondom, legutóbb én mennyit vártam egy szerintem kommersz kopóanyagra.
Gyozi1552009-07-15 20:11:15 // 82114
Sziasztok!
úgy néz ki megoldódni látszik a nyomás problémám! vagy nem is mondtam? 0.3Bar-nál nem akart feljebb menni a túró nyomás, be voltam szarva hogy rossz a turbo, de mint 7végén kiderült annak semmi baja! kivettük a lambdat és ott dugtunki be neki egy kamerát amin szépen látszottak az ÉPP lapátok, meg minden, szal a turbo OK!
A gond itt van
A sárgával bekeretezett gumi csövek kis bizbaszok voltak elszakadva elrepedve kilyukadva, elérve, albaszódva hál istennek!
A gond csak az hogy egy hét múlva érkezik meg Italiánóbol hozzá a cucc :(( szerencsére nem drága 3000Ft/db
Már csak azt nem értem h mi a f@sz tart 1 hétig!
Hétfőn a kombájnba megadta magát a hajtókar csapágy, ma reggel itt volt németből....
úgy néz ki megoldódni látszik a nyomás problémám! vagy nem is mondtam? 0.3Bar-nál nem akart feljebb menni a túró nyomás, be voltam szarva hogy rossz a turbo, de mint 7végén kiderült annak semmi baja! kivettük a lambdat és ott dugtunki be neki egy kamerát amin szépen látszottak az ÉPP lapátok, meg minden, szal a turbo OK!
A gond itt van
A sárgával bekeretezett gumi csövek kis bizbaszok voltak elszakadva elrepedve kilyukadva, elérve, albaszódva hál istennek!
A gond csak az hogy egy hét múlva érkezik meg Italiánóbol hozzá a cucc :(( szerencsére nem drága 3000Ft/db
Már csak azt nem értem h mi a f@sz tart 1 hétig!
Hétfőn a kombájnba megadta magát a hajtókar csapágy, ma reggel itt volt németből....
cac2009-07-15 19:35:39 // 82113
Na skacok végre van egy kis időm szerelgetni sötétedésig. :)
Ha emlékeztek az volt a bajom, hogy 1000-2000 fsz között rángat a masinéria. Erre javasoltátok a csövek átvizsgálását, illetve megkérdeztem, hogy a lambda szonda hol csatlakozik.
Lekaptam azt a merev, műanyag könyökcsövet a LMM és a pillangó szelep közül. Épp.
Az LMM kis csapólemeze könnyen mozog.
2 kisebb cső van még, ami a fenti könyökcsővel kapcsolódik fent/lent. Az egyik láthatóan a kartellgáz elvezető, mert teli van trutyival. Jelentem mindkettő épp.
Nomármost ..hol van még cső? :)) Úgyértem levegő, mert vízcső van egy rakat.
A lambda szonda csatijait sem találtam meg. Nagyon béna vagyok ma. Amit küldtetek képet (mégegyszer köszi!), azon úgy néz ki, hogy a fenti könyökcső alatt, a fékolaj tartály mellett kéne lennie, de nálam hűlt helye-hújjja.
Azt nem is mondom, hogy vízpumpát, olajpumpát kiszedni ebből nem lehet banyek!
Ha emlékeztek az volt a bajom, hogy 1000-2000 fsz között rángat a masinéria. Erre javasoltátok a csövek átvizsgálását, illetve megkérdeztem, hogy a lambda szonda hol csatlakozik.
Lekaptam azt a merev, műanyag könyökcsövet a LMM és a pillangó szelep közül. Épp.
Az LMM kis csapólemeze könnyen mozog.
2 kisebb cső van még, ami a fenti könyökcsővel kapcsolódik fent/lent. Az egyik láthatóan a kartellgáz elvezető, mert teli van trutyival. Jelentem mindkettő épp.
Nomármost ..hol van még cső? :)) Úgyértem levegő, mert vízcső van egy rakat.
A lambda szonda csatijait sem találtam meg. Nagyon béna vagyok ma. Amit küldtetek képet (mégegyszer köszi!), azon úgy néz ki, hogy a fenti könyökcső alatt, a fékolaj tartály mellett kéne lennie, de nálam hűlt helye-hújjja.
Azt nem is mondom, hogy vízpumpát, olajpumpát kiszedni ebből nem lehet banyek!
Buksi2009-07-15 17:37:41 // 82112
Jöhetne is ide nekem! ;-)))
SD2009-07-15 17:32:28 // 82111
Úgy nézem 17" valóban meggyőző:)
SD2009-07-15 16:58:47 // 82108
ja és úgy hogy a munkaidőből napi egy óra volt közös kb.:D
SD2009-07-15 16:58:11 // 82107
Bár mondjuk összehasonlítási alapnak a délamerikaiakat hozta fel akiket telefonon kellett zaklatni, napjában többször:D
süsnye2009-07-15 16:07:23 // 82106
mi se szeretjük a fejlesztőket ;)) csak az a különbség, h én egészen, míg kijöttem fejlesztőként dolgoztam, szal ismerem a másik oldalt is :DD nem kell őket itt sem félteni...;))
süsnye2009-07-15 16:06:01 // 82105
akkor azok emigránsok.. ;)))
SD2009-07-15 15:33:48 // 82104
Amúgy asszonyom most az olaszokat könyveli a Nokia-nál, (nem a telefonokat)
Azt mondja tök jól lehet kommunikálni az olaszokkal és gyorsan válaszolnak, stb. szóval azért nem lehet ott rosz a munkamorál:)
Nem is értem miért vagy ott?:DD:D:
Azt mondja tök jól lehet kommunikálni az olaszokkal és gyorsan válaszolnak, stb. szóval azért nem lehet ott rosz a munkamorál:)
Nem is értem miért vagy ott?:DD:D:
SD2009-07-15 15:31:01 // 82103
Őt is egészen olaszig küldték:D