Aztabaxta
ígyelqúúni:D
SD2009-07-12 23:28:24 // 82002
Riskes2009-07-12 23:27:38 // 82001
légtelenités megvolt a hűtő tetején a kis műanyag csavarral, többször is
én szivódizel golfról váltottam :)
annak is van előnye azért
pl. 4L fogyasztás bármilyen éghető folyadékból
60,000km-t mentem vele étolaj-gázolaj-motorolaj kotyvalékokon
vezetési élmény nincs, de az Alfa árát kitermelte szépen
étolajat 1000Ft / 60literes hordóba szoktam venni büféktől éttermektől
én szivódizel golfról váltottam :)
annak is van előnye azért
pl. 4L fogyasztás bármilyen éghető folyadékból
60,000km-t mentem vele étolaj-gázolaj-motorolaj kotyvalékokon
vezetési élmény nincs, de az Alfa árát kitermelte szépen
étolajat 1000Ft / 60literes hordóba szoktam venni büféktől éttermektől
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 23:22:20 // 82000
Jut eszembe
HAPPY 82000!!!!
(És egy ilyen marhaságra lett elpazarolva...)
HAPPY 82000!!!!
(És egy ilyen marhaságra lett elpazarolva...)
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 23:21:16 // 81999
Most jobb... Most mennyé ki és kérjé tőle bocsánatot!
SD2009-07-12 23:19:47 // 81998
Na jó akkor luxusverda most jobb:D:)))
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 23:17:34 // 81997
Az első vonás asszem 70 fokot jelöl.
Le lett légtelenítve rendesen?
Le lett légtelenítve rendesen?
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 23:16:05 // 81996
Luxusqva???
És ha meghalja?
Beletöri magába az összes csavart vagy átváltozik szívódízel góffá...
Akkor aztán lesz nemulass... :-PPP
Félre a tréfát, megyek alunni, mert holnap fárasztó napom lesz.
(Többek között végigolvasni a sok okosságot, amit éjjel begépelsz)
És ha meghalja?
Beletöri magába az összes csavart vagy átváltozik szívódízel góffá...
Akkor aztán lesz nemulass... :-PPP
Félre a tréfát, megyek alunni, mert holnap fárasztó napom lesz.
(Többek között végigolvasni a sok okosságot, amit éjjel begépelsz)
Riskes2009-07-12 23:12:10 // 81995
felértem pestre, olaj egész jól leégett idáig a kipufogóról az olaj...
termosztátot cseréltem hétvégén, a vizem mégsem megy az 50 utáni első vonás fölé. hány fokot jelöl az amugy?
eddig ráfogtam a termosztátra h nem megy fel, de ezután simán ignorálom a műszereket... vagy jobban kéne tolni neki h. melegedjen?
termosztátot cseréltem hétvégén, a vizem mégsem megy az 50 utáni első vonás fölé. hány fokot jelöl az amugy?
eddig ráfogtam a termosztátra h nem megy fel, de ezután simán ignorálom a műszereket... vagy jobban kéne tolni neki h. melegedjen?
SD2009-07-12 23:05:06 // 81994
Nem csak előrébb állt hogy beférjenek, Piroskát nem túrja ki semmi:))) Van neki királyi lakosztája:))) (hosszába befér kettő ha rend van)
Sok luxusverda sírva fakadna örömében ha ilyen helye lenne:)))))
következésképp Piroska egy luxusqva:D:D:D
Sok luxusverda sírva fakadna örömében ha ilyen helye lenne:)))))
következésképp Piroska egy luxusqva:D:D:D
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 23:01:03 // 81993
Mi az, hogy itt aludtak anyósék???
És a piroska hol aludt???
Kitúrták az anyósék a helyéről???
EZ milyen világ???
És a piroska hol aludt???
Kitúrták az anyósék a helyéről???
EZ milyen világ???
SD2009-07-12 22:58:11 // 81992
simán lyukat beszélek az olajgombába:)))
És megforrasztom ívvel a tank fölött:D
Bazzeg még azóta nem volt időm/erőm beszerelni az önindítót meg a generátort... Kb annyira indítottam be a gépet hogy bentebb áljak vele mikor itt aludtak anyósék.
Hát világ ez???
És megforrasztom ívvel a tank fölött:D
Bazzeg még azóta nem volt időm/erőm beszerelni az önindítót meg a generátort... Kb annyira indítottam be a gépet hogy bentebb áljak vele mikor itt aludtak anyósék.
Hát világ ez???
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 22:07:05 // 81991
Azért Te vagy a csúcs...
Az egyik kifúrja az olajgombát. A másik forraszt benzincsövet. De te viszont lyukat tudsz beszélni bele. :-P
Az egyik kifúrja az olajgombát. A másik forraszt benzincsövet. De te viszont lyukat tudsz beszélni bele. :-P
SD2009-07-12 22:03:07 // 81990
Azért az olaj nem olyan gyúlékony.
Most volt a totalcarban a fogyasztás-verseny a girnyó verdák között. Aztán a loganból rendesen folyt a nafta, de nem idegeskedtek mert csak dízel az nem lobban be olyan könnyen. Gondolom akkor a motorolaj is hasonló. :)
Attól függetlenül egy második helyre jó a pákád mögött:D
Most volt a totalcarban a fogyasztás-verseny a girnyó verdák között. Aztán a loganból rendesen folyt a nafta, de nem idegeskedtek mert csak dízel az nem lobban be olyan könnyen. Gondolom akkor a motorolaj is hasonló. :)
Attól függetlenül egy második helyre jó a pákád mögött:D
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 21:59:36 // 81989
Ezek után a nyitott tank felett pákával forrasztani a benzincsövet nem is olyan nagy ökörség. :-))))
SD2009-07-12 20:10:47 // 81988
Védelmébe annyit mondnaék ő ón-t javasolt beforrasztásra:)
Kár hogy nem müxik a csere:( na mindegy de legalább akkor van nyomás a gépedbe ez a lényeg:)
Kár hogy nem müxik a csere:( na mindegy de legalább akkor van nyomás a gépedbe ez a lényeg:)
SD2009-07-12 20:08:46 // 81987
Ááááááááá:P
Na de akkor az kiderült hogy a műszered él, a gombát meg cserélni kell:)
Miért nem rágóval ragasztottad be:D Az is tartós eszköz:D
A módszert a Szamosi mondta:) őt kell megverni:D
Na de akkor az kiderült hogy a műszered él, a gombát meg cserélni kell:)
Miért nem rágóval ragasztottad be:D Az is tartós eszköz:D
A módszert a Szamosi mondta:) őt kell megverni:D
Riskes2009-07-12 19:58:24 // 81986
donorautóm legvártabb alkatrésze az olajnyomás gomba volt.
Sajnos ugyanúgy nem mutatott semmilyen nyomást a bontott darab, igy nekikezdtem a topikban ajánlottak szerint a házi felújításnak.
kifurtam oldalt hátul, toltam bele kevés benzint, rázogattam mosogattam, profi gumi tömítőanyaggal lezártam a nyílást majd profi rögzitő szalaggal betekertem.
tapasztalat:
a gombában nyomás volt ami satuba fogáskor már nagyon enyhe oldalsó nyomásra kiegyenlítődött légköri nyomásra:)
a gombában szép mennyiségű olaj volt ami lassan kicsepegett a benzines oldás hatására.
a rágó szigszalag combo próbára jó, én is annak szántam, de a motor meglepően hamar (3km) felmelegedett.
egy környékbeli utca kereszteződésben megcsapott az égett műanyag szag. röngtön körbenéztem melyik udvarban égethetik a használaton kívüli vasúti kábeleket, de nem láttam semmit, a szag is elillant, irány haza. gyanús volt h 300 méterrel arrébb is ugyanolyan égett gumiszag volt. Jó hosszú kábel lehetett a mai zsákmány, gondoltam, mire felcsapott a füst a motorháztető oldalánál...
a szigszalag leolvadt, az olaj direktbe a kipufogóra folyt kb. 2 dl
sprint haza, finom olajcsík mögöttem
A gomba korábban 0 nyomást mutatott, fúrás után összerakva pedig 8-on volt kiakadva, hidegen-melegen
amennyi a lyukon át látszott, nem fúrtam bele a membránba, ellenállás méréskor volt változás a műszer értékében orális behatásra. (bár kisebb mint fúrás előtt, az autó műszere mégsem mozdult egyik esetben sem)
rossz helyen fúrtam? nem kellet volna satuban megnyomni?
eddig ugy tűnik marad a fájdalmas (10,000) új darab beszerzése
még ha sikerülne is a javitás, a visszaforrasztott darab állandó idegbajt okozna, mikor adja fel és engedi az olajat szublimálni a kipufogón.
Sajnos ugyanúgy nem mutatott semmilyen nyomást a bontott darab, igy nekikezdtem a topikban ajánlottak szerint a házi felújításnak.
kifurtam oldalt hátul, toltam bele kevés benzint, rázogattam mosogattam, profi gumi tömítőanyaggal lezártam a nyílást majd profi rögzitő szalaggal betekertem.
tapasztalat:
a gombában nyomás volt ami satuba fogáskor már nagyon enyhe oldalsó nyomásra kiegyenlítődött légköri nyomásra:)
a gombában szép mennyiségű olaj volt ami lassan kicsepegett a benzines oldás hatására.
a rágó szigszalag combo próbára jó, én is annak szántam, de a motor meglepően hamar (3km) felmelegedett.
egy környékbeli utca kereszteződésben megcsapott az égett műanyag szag. röngtön körbenéztem melyik udvarban égethetik a használaton kívüli vasúti kábeleket, de nem láttam semmit, a szag is elillant, irány haza. gyanús volt h 300 méterrel arrébb is ugyanolyan égett gumiszag volt. Jó hosszú kábel lehetett a mai zsákmány, gondoltam, mire felcsapott a füst a motorháztető oldalánál...
a szigszalag leolvadt, az olaj direktbe a kipufogóra folyt kb. 2 dl
sprint haza, finom olajcsík mögöttem
A gomba korábban 0 nyomást mutatott, fúrás után összerakva pedig 8-on volt kiakadva, hidegen-melegen
amennyi a lyukon át látszott, nem fúrtam bele a membránba, ellenállás méréskor volt változás a műszer értékében orális behatásra. (bár kisebb mint fúrás előtt, az autó műszere mégsem mozdult egyik esetben sem)
rossz helyen fúrtam? nem kellet volna satuban megnyomni?
eddig ugy tűnik marad a fájdalmas (10,000) új darab beszerzése
még ha sikerülne is a javitás, a visszaforrasztott darab állandó idegbajt okozna, mikor adja fel és engedi az olajat szublimálni a kipufogón.
SD2009-07-12 19:52:01 // 81985
Hogy ég meg egy dugó? Vagy ezt csak az olyanok tudják előidézni akik 200-al nemmek 1.7-es váltóval, hűtés nélkül? :)
András bácsi2009-07-12 18:41:38 // 81984
Nem sokat bírt.
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 17:47:51 // 81983
A tárcsák többi mérete stimmel, csak az egyik magasabb.
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 17:46:18 // 81982
A 43 mm-es a Q4-é, a másik a 16V-jé.
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-12 17:39:41 // 81981
SD2009-07-12 17:22:50 // 81980
Hát ha kuplungolás nélkül is lefogja az autót az nagyon dúrva.
Ha a klímakompresszor csapágya oda van az lehetsége hogy az alapjáratot meg tudja bojdítani, és amikor meg egy helyben áll akkor szabályoz annyit a motor hogy tud forogni, de amikor elveszed a gázt lehet megfullasztja, mert olyankor nem ad benyát az elektronika.
De lehet fals is, azért az nem feledd!
Ha a klímakompresszor csapágya oda van az lehetsége hogy az alapjáratot meg tudja bojdítani, és amikor meg egy helyben áll akkor szabályoz annyit a motor hogy tud forogni, de amikor elveszed a gázt lehet megfullasztja, mert olyankor nem ad benyát az elektronika.
De lehet fals is, azért az nem feledd!
Geec2009-07-12 17:22:27 // 81979
Gondolom több tartalék gumicső készleted nincs a 16V-hez!? :)
Geec2009-07-12 17:18:38 // 81978
A klimakompresszor lehet ludas mert nem fujj eléghideget azóta, hogy szorul-e azt hogy lehetne kideriteni? A kuplungolást még nem néztem!
atesssz2009-07-12 17:12:18 // 81977
nem hát, hogy mennének rosszul :P
Marklar1552009-07-12 16:14:32 // 81976
Akár lehet az a fars: fékezésnél máshogy állnak a gumicsövek és, ha lyikas akkor pont...
Épp a múlt héten adtam el Lokfernek a 16V ét:)
Épp a múlt héten adtam el Lokfernek a 16V ét:)
Marklar1552009-07-12 15:54:58 // 81975
Marklar1552009-07-12 15:52:19 // 81974
De a TD-n egy JTD felirat nem olyan poén. Azon az 1,9 TD lenne a poén:)
Nem menek rosszúl azok a 2,5 TD-k
Nem menek rosszúl azok a 2,5 TD-k
SD2009-07-12 15:18:31 // 81973
Az alfavéhat mindenek felett? Ha nem veszed veszem én:)))
afri2009-07-12 14:04:02 // 81972
legközelebb ha mész gyorsulgatni arrafelé, szóljál ám, megyek én is!!! ;-)
afri2009-07-12 14:02:54 // 81971
Marklar nagyon meg akar szabadulni attól a V6-tól!!! :-DDD
nekem is nagyon nyomja!!! de marad akkor is a dedra!! hihi ;-)
nekem is nagyon nyomja!!! de marad akkor is a dedra!! hihi ;-)
SD2009-07-12 13:49:38 // 81970
MInd enesetre az biztos hogy valami hülyeség lehet, remélhetőleg nem komoly! :) Mert amúgy megy szépen gondolom, valami érzékelő, vagy segédberendezés csinálja a happárét.
SD2009-07-12 13:46:36 // 81969
Alap esetben ez azt is jelentheti hogy működik a féked, hiszen megnyomod és lassul az autó, és azzel a fordulat is csökken:D:D:D Bocs:D csak vicc volt:)
De reméljük hamar kiderül.
De reméljük hamar kiderül.
SD2009-07-12 13:45:20 // 81968
Gondolom ha kikuplungolsz akkor nem?
Márhogy lassítasz és mikor kinyomod a kuplungot lefullad?
Klímakompresszorod nem szorul?
Márhogy lassítasz és mikor kinyomod a kuplungot lefullad?
Klímakompresszorod nem szorul?
Geec2009-07-12 13:30:34 // 81967
Állóhelyzetben semmi, csak ha menetközben nyomod a féket akkor esik drasztikusan vissza a fordulat. A szelep tisztitás már megtörtént enni lehetne róla de semmi változás! :(
De azért nagyon köszönöm!
De azért nagyon köszönöm!
SD2009-07-12 13:22:31 // 81966
És állóhelyzetben is?
Van egy cső a fékszervó dobja és a szívócsonk között, keményebb műanyagból van, ha az hibás akkor pikk-pakk féknélkül maradhatsz. De azt nagyon éreznéd.
Igazából nekem 8V van, így kokrét csöveket nem tudok mondani:
de abból következtetve hogy amúgy jó az alapjáratod és csak fékre bólint, akkor nem az alapjárati motorban kell keresni a hibát.
Meg kéne nézned tüzetesen a szívóoldali mindenféle gumicsöveket, mert ott lehet valami nagy luk, mert nekem is szívott falsot de azért ilyet nem csinált.
érdemes egy folytószelep tisztítás, hátha nem zár vissza rendesen.
mindenképp azt javasolnám, ha kontaktspray-vel megtisztogatod a csatlakozókat, meg a szívócsöveket, alapjárati motort (a 16V-nek a légtömegmérője érzékeny azt nem tudom lehet-e tisztítani) akkor egy csomó más már kizárhatsz.
Én egyszer elfelejtettem visszadugni egy csövet a szívócsonkra, be sem akart indulni a gép, szóval simán lehet hogy egy nagyobb luk miatt felborul a nyomás és nincs alapjárat, az hogy pont fékezésnél jelentkezik az talán attól lehet hogy a fék pedál lenyomásával még változtat a szívócsőben lévő nyomásviszonyokon, és ezt már nem tudja korrigálni a rendszer.
De mondom nekem 8V-m van, esetleg még megéri a szerelőműhely topicban egy kérdés, hogy 16V Ts fékezésre fullad.
Vagy hátha jön egy kolega aki tapsztalt már ilyet.
Van egy cső a fékszervó dobja és a szívócsonk között, keményebb műanyagból van, ha az hibás akkor pikk-pakk féknélkül maradhatsz. De azt nagyon éreznéd.
Igazából nekem 8V van, így kokrét csöveket nem tudok mondani:
de abból következtetve hogy amúgy jó az alapjáratod és csak fékre bólint, akkor nem az alapjárati motorban kell keresni a hibát.
Meg kéne nézned tüzetesen a szívóoldali mindenféle gumicsöveket, mert ott lehet valami nagy luk, mert nekem is szívott falsot de azért ilyet nem csinált.
érdemes egy folytószelep tisztítás, hátha nem zár vissza rendesen.
mindenképp azt javasolnám, ha kontaktspray-vel megtisztogatod a csatlakozókat, meg a szívócsöveket, alapjárati motort (a 16V-nek a légtömegmérője érzékeny azt nem tudom lehet-e tisztítani) akkor egy csomó más már kizárhatsz.
Én egyszer elfelejtettem visszadugni egy csövet a szívócsonkra, be sem akart indulni a gép, szóval simán lehet hogy egy nagyobb luk miatt felborul a nyomás és nincs alapjárat, az hogy pont fékezésnél jelentkezik az talán attól lehet hogy a fék pedál lenyomásával még változtat a szívócsőben lévő nyomásviszonyokon, és ezt már nem tudja korrigálni a rendszer.
De mondom nekem 8V-m van, esetleg még megéri a szerelőműhely topicban egy kérdés, hogy 16V Ts fékezésre fullad.
Vagy hátha jön egy kolega aki tapsztalt már ilyet.
Geec2009-07-12 12:14:46 // 81965
Ahogy mondod a pedál lenyomására megy el a fordulat, és igen 16v van! Mit nézzek meg szerinted elsőként?
Jorjie2009-07-12 12:13:11 // 81964
Szoktam látni ezt a gépet, szerintem TSak sima TD, az a JTD felirat (szerintem) csak poén lehet, mint a 3.0 V6-oson az 1.4i. :-D
SD2009-07-12 11:42:25 // 81963
Ha fékpedál benyomásra fullad le, akkor valami a vákum rendszerrel van. De ezt azért is nézd meg mert ha nem lesz vákum elmegy a féked!
Neked 16V van ugye?
Neked 16V van ugye?
SD2009-07-12 11:40:27 // 81962
Apám:D Így mulat egy magyar úr:)))
FúkuszST startautomatika... kutyafasza... :D Ki az aki vesz egy új sportos autót és gyorsulásra jár vele??? áááhh
Mert az hogy épít valaki magának és heppből lemegy megnézni mit lép. De kókusszal és akkor örül hogy meg tudta nyomni a start gombot:D:D:D?
Mai napig itt cseng a fülemben hogy pörgött fel a motorod, itt a garázsom előtt:)))
Nem gyengén feeling lehetett az a nap:)))
Én is finoman toltam Lilafüred és Eger között, 2006-ban Direkt vágtam bele a kanyarokba, na persze lightosan 3-as körül én is csak 2/3 méretű motorral és gázzal, és lendületből, veszéles volt hogy mit tudna az autó ha minden kanyarban visszavágnám kettesbe? De nem volt szívem:D:D
De jó dolog az:)))
Ejj az a V6!!! :)
FúkuszST startautomatika... kutyafasza... :D Ki az aki vesz egy új sportos autót és gyorsulásra jár vele??? áááhh
Mert az hogy épít valaki magának és heppből lemegy megnézni mit lép. De kókusszal és akkor örül hogy meg tudta nyomni a start gombot:D:D:D?
Mai napig itt cseng a fülemben hogy pörgött fel a motorod, itt a garázsom előtt:)))
Nem gyengén feeling lehetett az a nap:)))
Én is finoman toltam Lilafüred és Eger között, 2006-ban Direkt vágtam bele a kanyarokba, na persze lightosan 3-as körül én is csak 2/3 méretű motorral és gázzal, és lendületből, veszéles volt hogy mit tudna az autó ha minden kanyarban visszavágnám kettesbe? De nem volt szívem:D:D
De jó dolog az:)))
Ejj az a V6!!! :)
Geec2009-07-12 10:55:42 // 81961
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy valakinek volt e már hasonló problémája mint most nekem.?
Átesett a gépem egy motor felújításon. Összelett rakva faszán megyek vele és fékezéseknél visszaesik a fordulat és leáll a francba a motor! Beszéltek nekem fars levegő beszívásról +légtömegmérőről, alapjáratimotor elromlásról, Jövő héten begurulok vele valamilyen diagnosztikára dugják rá computerre. Most meglett emelve az alapjáratom így nem áll le fékezéseknél! Ha valakinek volt hasonló alig várom a tapasztalaitokat!
Érdeklődnék, hogy valakinek volt e már hasonló problémája mint most nekem.?
Átesett a gépem egy motor felújításon. Összelett rakva faszán megyek vele és fékezéseknél visszaesik a fordulat és leáll a francba a motor! Beszéltek nekem fars levegő beszívásról +légtömegmérőről, alapjáratimotor elromlásról, Jövő héten begurulok vele valamilyen diagnosztikára dugják rá computerre. Most meglett emelve az alapjáratom így nem áll le fékezéseknél! Ha valakinek volt hasonló alig várom a tapasztalaitokat!
Longman2009-07-12 00:38:30 // 81960
Jah és van benne rajtautomatika is a qvva anyját.. :) így könnyű :)
Longman2009-07-12 00:34:18 // 81959
Akkor jóccakát neked, megyek én is.
Marklar1552009-07-12 00:31:38 // 81958
Átneveztem és cd re írtam végre a görög képeket:)
Most meg szundi.
Jó azért az a V6 :))
Most meg szundi.
Jó azért az a V6 :))
Longman2009-07-12 00:27:45 // 81957
Jah azt elfelejtettem hogy a Civic mindkétszer beugrott.. :)
Longman2009-07-12 00:25:38 // 81956
Meg amúgy is, Te mit csinálsz ilyen későn itt? :)
Longman2009-07-12 00:25:01 // 81955
Hadd szokja csak, muszály tudnom mi bírja benne és mi nem. Meg egyébként is ennyit min. bírnia kell!!
Most nézem ez a Focus 2,5, 5 henger, 320NM már 1600 tól, 0-100 6,8. akkor az enyém mennyi lehet 7,2-7,5??? Egyre jobban tetszik.. :)
Most nézem ez a Focus 2,5, 5 henger, 320NM már 1600 tól, 0-100 6,8. akkor az enyém mennyi lehet 7,2-7,5??? Egyre jobban tetszik.. :)
Marklar1552009-07-12 00:15:08 // 81954
Szegény autó:)))
Longman2009-07-12 00:11:37 // 81953
No, írok egy kis beszámolót (á la 155ösösöösösössös-ös), mert ma végre arra mertem használni az autót, amire készült eredetileg. Megküttem, de nagyon! :)
Kezdődött hogy a kora esti órákban (olan7 körül) elindultam a Miskolc-Eger Bükkön keresztüli útvonalon, mivel ilyenkor már nem nagyon van forgalom. Végülis végig 3ban, 3-5000 közötti fordulaton csak annyira csapattam hogy a sávomból ne menjek át a szemköztibe, de így is elég kemény volt.. :) Élveztem. Kicsit agódtam hogy fogja bírni a forszírozott tempót hegynek tartósan felfelé, mivel normál üzemben is simán 90-100 fok szokott lenni az olajam. De valszeg ez erre van beállítva mert így használva beállt 105 fokra, és ott lecövekelt.. A víz fix 90 maradt. Nagyon ragad az útra egyébként, tényleg élvezet volt vele menni, néhol már direkt provokáltam, de egyszerűen nem akart alulkormányzott lenni. Azért mondhatni ön és közveszélyes tempóban közlekedtem.. :)
Aztán lenéztem a helyi utcai gyorsulási versenyre, ahol kis nézelődés után úgy döntöttem hogy beállok a rajthoz aztán meglátjuk mi jön. Hozzáteszem kb. 3 éve nem gyorsultam így élesben, ráadásul az autót sem ismerem, milyen fordulatról kell elengedni, stb.
A pálya nem tom hány méter, kb. a 3 végéig lehet elforgatni, szerintem 2-300 m lehet.
Tehát először jött egy Primera GT, szépen indítottak, 3000 környékén tartottam, kuplung fel és azonnal padló.. Na ezt nem szabad, kb. 3 méter csíkot húztam az aszfaltra, miközben tiltáson forgott a motor. Persze mindezt valami eszméletlen durva hang keretében. Kettesben szintén véletlenül tiltásba forgattam. Természetesen ennek ellenére adtam vagy 4-5 autót a végére a Primérának.
Utána megint véletlenül a Primera mellé kerültem, kb ugyanez volt, rajtom nagyon szar, tiltás itt már azért nem volt.
No én nem tudom miért biztos a hangjának köszönhetően, de mikor megint visszaértem az összes gyorsulós helyi menő szaladt (!) oda hogy menjek már vele is.. :)
Rögtön a legmenőbbet kaptam ki, 1-2 éves Focus STI, 225 Le, tudtam hogy kikapok (lehet nem hittem a győzelemben és ez is közrejátszott :)), a rajtot ugyanúgy elbasztam, de meglepetésemre ha 2 autót adott a végére. Ebből egy biztos hogy a rajtomból jött össze.
Utána egy Civic pályázott rám, mint utólag kiderült VTEC Vti, húzva olyan 180-190 Le körül van. A rajtnál (minő meglepetés) kaptam 1 autót, aztán azt tartottam. Vele mentem még egyet, felállás ugyanez, de csak fél autó. Javul a rajtom..:)
Eztán jött a 3. egy Passat, 1.8 T, gyári 150Le, de azt mondta az égig van húzva. Olyan 200 lovacskát kinéztem belőle, nagyon jól ment, a rajtot elbasztam, nagyon érdekes volt, elment vagy 1,5 autót, aztán 3ban visszavettem az 1. helyet. Ekkor kért egy második futamot, de ugyanez lett.. :P
Szóval gyakorlatlan vagyok, de az autó megy ahogy kell.. Meg vagyok elégedve.. :):P
Kezdődött hogy a kora esti órákban (olan7 körül) elindultam a Miskolc-Eger Bükkön keresztüli útvonalon, mivel ilyenkor már nem nagyon van forgalom. Végülis végig 3ban, 3-5000 közötti fordulaton csak annyira csapattam hogy a sávomból ne menjek át a szemköztibe, de így is elég kemény volt.. :) Élveztem. Kicsit agódtam hogy fogja bírni a forszírozott tempót hegynek tartósan felfelé, mivel normál üzemben is simán 90-100 fok szokott lenni az olajam. De valszeg ez erre van beállítva mert így használva beállt 105 fokra, és ott lecövekelt.. A víz fix 90 maradt. Nagyon ragad az útra egyébként, tényleg élvezet volt vele menni, néhol már direkt provokáltam, de egyszerűen nem akart alulkormányzott lenni. Azért mondhatni ön és közveszélyes tempóban közlekedtem.. :)
Aztán lenéztem a helyi utcai gyorsulási versenyre, ahol kis nézelődés után úgy döntöttem hogy beállok a rajthoz aztán meglátjuk mi jön. Hozzáteszem kb. 3 éve nem gyorsultam így élesben, ráadásul az autót sem ismerem, milyen fordulatról kell elengedni, stb.
A pálya nem tom hány méter, kb. a 3 végéig lehet elforgatni, szerintem 2-300 m lehet.
Tehát először jött egy Primera GT, szépen indítottak, 3000 környékén tartottam, kuplung fel és azonnal padló.. Na ezt nem szabad, kb. 3 méter csíkot húztam az aszfaltra, miközben tiltáson forgott a motor. Persze mindezt valami eszméletlen durva hang keretében. Kettesben szintén véletlenül tiltásba forgattam. Természetesen ennek ellenére adtam vagy 4-5 autót a végére a Primérának.
Utána megint véletlenül a Primera mellé kerültem, kb ugyanez volt, rajtom nagyon szar, tiltás itt már azért nem volt.
No én nem tudom miért biztos a hangjának köszönhetően, de mikor megint visszaértem az összes gyorsulós helyi menő szaladt (!) oda hogy menjek már vele is.. :)
Rögtön a legmenőbbet kaptam ki, 1-2 éves Focus STI, 225 Le, tudtam hogy kikapok (lehet nem hittem a győzelemben és ez is közrejátszott :)), a rajtot ugyanúgy elbasztam, de meglepetésemre ha 2 autót adott a végére. Ebből egy biztos hogy a rajtomból jött össze.
Utána egy Civic pályázott rám, mint utólag kiderült VTEC Vti, húzva olyan 180-190 Le körül van. A rajtnál (minő meglepetés) kaptam 1 autót, aztán azt tartottam. Vele mentem még egyet, felállás ugyanez, de csak fél autó. Javul a rajtom..:)
Eztán jött a 3. egy Passat, 1.8 T, gyári 150Le, de azt mondta az égig van húzva. Olyan 200 lovacskát kinéztem belőle, nagyon jól ment, a rajtot elbasztam, nagyon érdekes volt, elment vagy 1,5 autót, aztán 3ban visszavettem az 1. helyet. Ekkor kért egy második futamot, de ugyanez lett.. :P
Szóval gyakorlatlan vagyok, de az autó megy ahogy kell.. Meg vagyok elégedve.. :):P