Buksi2009-07-08 16:01:32 // 81852
Neeem.. a csajra! ;-)))
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-08 16:01:05 // 81851
Ugye, nem Homérra gondolsz? :-)))
Buksi2009-07-08 15:55:54 // 81850
Hozzám jöhetne az első! ;-)))))))
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-08 15:53:55 // 81849
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-08 15:48:27 // 81848
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-08 15:42:14 // 81847
höhö, ez jó! höhö...
SD2009-07-08 14:02:45 // 81846
Jajaaa Igen boldog születésnapot Győzinek! :)
Fairlane2009-07-08 13:55:38 // 81845
Egyúttal boldog szülinapot Győzinek :)
Fairlane2009-07-08 13:37:39 // 81844
Talált valami csúnyát a korpásában azt most nyavajog.... :))
cac2009-07-08 13:01:16 // 81843
Szerintem együtt ivott afrival. :))
SD2009-07-08 12:58:12 // 81842
You know, Bandi in the hause? :)))
SD2009-07-08 11:55:56 // 81841
mámMmamá frájdévan má?
SD2009-07-08 11:34:01 // 81840
Bocsánat, HidrogénV6hybrid Q4 turbo 155 GTA!!!!!:)
SD2009-07-08 11:33:27 // 81839
HidrogénV6hybridet akarok! Alfajellel! :)
cac2009-07-08 09:59:38 // 81838
Ajajj! Akkor ő a litéri Keresztapa? :D
Ahogy elnézem afrinak volt tegnap egy jó napja...ma meg szerintem egy rossz. :)
Ahogy elnézem afrinak volt tegnap egy jó napja...ma meg szerintem egy rossz. :)
SD2009-07-08 09:31:32 // 81837
vonod-e a zokkszigént? :D
Fairlane2009-07-08 09:01:00 // 81836
harmincezer háromszázezer Litér :))
Marklar1552009-07-08 08:46:37 // 81835
Litéren lakik a keresztapám:)
De nem ő a szerelő:)
De nem ő a szerelő:)
afri2009-07-08 00:08:44 // 81834
phfffffúúúú hogy berúúúúgtaaaam!!!!!!!!!!!! neeeeeem is látlaaak bennnteket, .... aalig csak!!!! :-DDD
cac2009-07-07 22:23:49 // 81833
No akkor ha egyszer errefelé ér a méjdéj, akkor csörögj meg bátran, aztán elnavigállak a jóemberhez. :)
Egyébként egyszer olvastam egy tesztet ezekről a pár littyós kiszerelésben kapható oltókról. Azt tudom, hogy valami abszolút nem szaksajtó volt az elkövető (tán a T-comos Találkozások vagy mi). 5-6 készüléket teszteltek, és mindet benzintűzzel. Végeredményben mindegyik megbirkózott az oltással. Szóval valamire csak jók ezek. :)
Egyébként egyszer olvastam egy tesztet ezekről a pár littyós kiszerelésben kapható oltókról. Azt tudom, hogy valami abszolút nem szaksajtó volt az elkövető (tán a T-comos Találkozások vagy mi). 5-6 készüléket teszteltek, és mindet benzintűzzel. Végeredményben mindegyik megbirkózott az oltással. Szóval valamire csak jók ezek. :)
Fairlane2009-07-07 22:04:56 // 81832
Ha elszabadul a benya, nemsokat ér, pláne az ilyen sörösdoboz méretüek... Elektromosság ellen meg köztponti áramtalanitó, mint a ralliban :)
Sokat jártam fűzfőgyűrtelep felé litéren át pár éve én is :)
Sokat jártam fűzfőgyűrtelep felé litéren át pár éve én is :)
cac2009-07-07 21:17:24 // 81831
Cetli? Pizzafutár vagy cipőleárazás? :D
Na ja ...az ijedtségről nem is írtam, amikor kinyitottam motorházat, és dőlt ki belőle az elpárolgó benzingőz. Ismét megérett bennem az elhatározás, hogy beszerzek egy poroltót a kocsiba. :)
Na ja ...az ijedtségről nem is írtam, amikor kinyitottam motorházat, és dőlt ki belőle az elpárolgó benzingőz. Ismét megérett bennem az elhatározás, hogy beszerzek egy poroltót a kocsiba. :)
Inter156 (il mascalzone)2009-07-07 20:38:23 // 81830
Köszi! Én vettem az adást:))) Egyszer a 75-ösömnél nekem is elment a benzincső..szerencsére álló helyzetben és már egy cetli is volt a kocsin...hát beijedtem mikor láttam a tócsát alatta...szép kínlódás volt kicserélni:)))))
cac2009-07-07 20:15:50 // 81829
Na képzeljétek mi történt ma! Lementem melóügyben Kenesére. Tápcserének indult a dolog egy szerverben, végül vissza kellet vinni Veszprémben, mert más volt a nyűgje. Amikor jöttem visszafelé enyhe kis benzinszagot éreztem a kocsiból. Litérig bírtam elviselni, akkor már látható volt az óra szerint is a fogyás. Mint kiderült eldurrant az egyik benzincső. Teljesen szét volt mállva a bilincsnél. A tank negyede elfojt. Na de a lényeg: a helyi szerelő 500 forintért csinálta meg!! Oké, hogy 0.5-1 óra volt az egész, az anyagköltség is smafú, de láttam én már izzócseréből meggazdagodó szerelőt.
Sz'al csak jelezném, hogy ha valaki a környéken jár, akkor Litér tetején -ha a 8-as felől jön, bal kéz felé-, a falu előtt van egy gumis/felnis...na ott korrekt emberek vannak.
Sz'al csak jelezném, hogy ha valaki a környéken jár, akkor Litér tetején -ha a 8-as felől jön, bal kéz felé-, a falu előtt van egy gumis/felnis...na ott korrekt emberek vannak.
Marklar1552009-07-07 16:53:35 // 81828
Már többen is:)))
Marklar1552009-07-07 16:51:36 // 81827
Épp tegnap néztem meg:) 3 ajtós kűlföldi papírosokat néztem:)
Menyit is érne neked egy total restaurálásra szoruló? :)
Menyit is érne neked egy total restaurálásra szoruló? :)
SD2009-07-07 15:25:16 // 81826
igen ez biztos:(
városban tuti többet kajál.
városban tuti többet kajál.
Dreco2009-07-07 14:43:36 // 81825
2.0 váltó van rajta elvileg és a váltótól is függ, mivel egy nagyobb áttételt nehezebben forgat mint a sajátját így több anyagot kap mivel jobban erölködik.
SD2009-07-07 14:29:03 // 81824
Pont ez a lényeg a változó szelepvezérlésben, hogy nem zabálja le a hajad, ha nem forgatod ki:) Inkább attól függ nem a váltótól szerintem, de egy túl hosszú váltó lomhává teheti az autót, ettől lehet jobban nyomod.
SD2009-07-07 14:25:00 // 81823
Most nem értem akkor 2.0 vagy az 1.8 van rajta?
Legjobb szerintem a gyári, a többi a talpadon múlik. Ha félgőzön elrohangálsz vele el fog menni 8-9 L-ből ha meg taposod úgy is benyeli a 10-11-et:)
Legjobb szerintem a gyári, a többi a talpadon múlik. Ha félgőzön elrohangálsz vele el fog menni 8-9 L-ből ha meg taposod úgy is benyeli a 10-11-et:)
cac2009-07-07 13:56:44 // 81822
Köszi! El is küldtem.
Most látom csak, hogy elírtam a neved - de legalább kiemeltem. Sorry!
Most látom csak, hogy elírtam a neved - de legalább kiemeltem. Sorry!
Abarth2009-07-07 13:45:41 // 81821
Nagyon csúnyán beszívtam az üzenetrögzítőd :D
Dreco2009-07-07 13:35:55 // 81820
Azért kéne kicserélni, mert 2 lityisé és ne 1.8-é. Leginkább fogyasztás miatt. Nekünk a 90-es 2.0-án van egy nagyobb váltó, amin csak a kúpkerék nagyobb 2 foggal és a 130 lovas autó nem pörög ki 3-ban sem és a 7-8 literes fogyasztás is felment vele 10-11 re.
Mivel ez meg korszerűbb motor sztem nem 10 literből kéne megállnia. Majd kiderül.
Mivel ez meg korszerűbb motor sztem nem 10 literből kéne megállnia. Majd kiderül.
SD2009-07-07 13:02:32 // 81819
Feléleszteni? Olasz fostalicska, akkor sem volt jó mikor új volt:))) Bezzek egy Swift sport na az már valami:))):D:P
Longman2009-07-07 11:59:46 // 81818
Tavaly előtt mikor hobby autóban gondolkodtam, majdnem vettem egyet (ugye rajta van a listán mint restaurálandó álomautó), akkor még nem volt képbe 155 V6. Mégpedig ezt, azóta ez már a második tulaja, akinél én néztem Győrben, ő építette, igényesen le volt fényezve, belül viszont nem volt semmi. Elég jól ment, bár nem estem hasra tőle, többre számítottam úgyhogy nem vettem meg. Akkor 250.000 kértek érte, mondjuk annyit lehet megért volna..
Marklar1552009-07-07 11:03:38 // 81817
Igen igen:) Kár lenne a papírokért...
András bácsi2009-07-07 10:50:30 // 81816
Pedig jó lenne egy ilyet feléleszteni.
Marklar1552009-07-07 10:48:44 // 81815
Kis elektronyos nyűgje van... A csomifedél környékén vannak gondok. De ahogy a csáposon lesz minden kiderűl:)
Marklar1552009-07-07 10:47:43 // 81814
Hath neeem:) Mert az Alfa Kontaktos srác szokta vinni. Meg gondolom van még pár db amit szervizel...
András bácsi2009-07-07 10:47:41 // 81813
Egyébként működik ez az Uno? Mennyire lehet látni belülről az aszfaltot?
Jarlaxl2009-07-07 10:46:18 // 81812
Köszi, sejtettem, de így hogy mondod, így már biztosan tudom, csak az évjárat '93 és nem '95.. :))
Jarlaxl2009-07-07 10:44:11 // 81811
Nem semmi, kicsi a világ :) És valami konkrét emléked van esetleg, hogy mit vittek hozzá?
Marklar1552009-07-07 10:36:53 // 81810
Kűld el mailben és ahogy tudok megírom. Most lépek Érdre aztán este munka...
Marklar1552009-07-07 10:33:41 // 81809
Jahh:)
De. Átkéne íratnom: kb 50k. + utána vizsga meg ilyenek, sajna a kasztni betegecske. Szóval vagy Janinál marad 155 szerelésért, vagy bontás, v mittom még:) Jani válaszán múlik. Neki csak 1 gondja van vele, hogy ebben még az első generációs váltó van, s nemlehet rárakni a punto GT kuplungot. Az az így nemsok értelme van tuningolni. Szóval kétséges a sorsa. Ha rajtam múlik akkor menteni kell...:)
De. Átkéne íratnom: kb 50k. + utána vizsga meg ilyenek, sajna a kasztni betegecske. Szóval vagy Janinál marad 155 szerelésért, vagy bontás, v mittom még:) Jani válaszán múlik. Neki csak 1 gondja van vele, hogy ebben még az első generációs váltó van, s nemlehet rárakni a punto GT kuplungot. Az az így nemsok értelme van tuningolni. Szóval kétséges a sorsa. Ha rajtam múlik akkor menteni kell...:)
Marklar1552009-07-07 10:29:44 // 81808
Oksi. Olyan váltóm még van1 :)
Marklar1552009-07-07 10:29:08 // 81807
Ahha:) Zsámbékról már jöttek alkatrészért...:)
SD2009-07-07 09:56:41 // 81806
Szerintem környékezd meg Marklárt egy egyben árajánlattal és akkor lealkudja a felére, te is jól jársz mert egyben elviszi meg ő is mert utána keres rajta kicsipénzt:)
cac2009-07-07 09:49:51 // 81805
Sziasztok!
Sajna megszűnik az egyik garázshasználati lehetőségem, így meg kell válnom a donorkocsimtól. Ezért aztán szeretném minél hamarabb elpasszolni, egyben az egészet, vagy alkatrészekként.
Az adatlapomon látható a kocsi. 93-as, 1.8 TS 8v.
A kocsi elejét átbontottam az enyémbe, így első lökős és vezető oldali fényszóró és index nélkül adom. A motor teljesen üzemképes, Pestről 130-140-nel hoztam haza. A vezérlésmódosítást szintén átpakoltam az enyémbe, így jelenleg az is rossz! Napfénytetős, de a tető korrodált. Néha alacsony fordulaton a kormányszervó kihagy. A csomagtartóban a zár csavarhúzóval zárható (az előző tulaj szerint...nem próbáltam, de utánanézek).
Ez volt a feketeleves.
A belső kárpit kifogástalan. Minden szélvédő, üvegcucc kifogástalan. A 4 kerék tartja a nyomást. ABS, kormányszervó van benne. A kilincsek jók. Központi záras, távkapcsolós riasztó nélkül. A motorháztető, csomagtartó, ajtók kifogástalanok fényezés, korrózió szempontjából; a sárvédők enyhén korrodáltak.
Egyben az irányára: 60.000 buznyák.
Eladó a benne lévő keverőfejes gázrendszer is. 80 literes gáztank (kb 60 literig tölthető), mérőórával, papírok nélkül 50.000 buznyák (kb 300 km-nyi nafta van még benne). A kocsival együtt 95.000.
Továbbá megköszönném, ha valaki (főleg Maklár kollega ebben a szakavatott) beárazná nekem a következő bontott dolgokat:
- LMM
- ajtók elektronyos ablakkal
- ülés
- műszerfal
- motor (lásd fent)
- visszapillantók (bal manuális, jobb elektronyos)
- első/hátsó lámpák
- index
- irányjelző szarv (vagy bajusz...kinek hogy tetszik)
- hűtő
- generátor
- pumpák (víz, olaj, szervó)
- tartályok (ablakmosónyál, kiegyenlítő)
- ac pumpa
Nyugi Maklár mester! Nem leszek konkurencia, csak ezektől most meg kell válnom. Ha tehetném őrizgetném még, mert sokat spóroltam már a donorkocsi miatt. Egyszerűn nem merek kint állni, mert lopják az Alfa jelet, a friss fényezésnek basszák az ajtót, stb. :(
Előre is köszi mindenkinek az infókat!
Sajna megszűnik az egyik garázshasználati lehetőségem, így meg kell válnom a donorkocsimtól. Ezért aztán szeretném minél hamarabb elpasszolni, egyben az egészet, vagy alkatrészekként.
Az adatlapomon látható a kocsi. 93-as, 1.8 TS 8v.
A kocsi elejét átbontottam az enyémbe, így első lökős és vezető oldali fényszóró és index nélkül adom. A motor teljesen üzemképes, Pestről 130-140-nel hoztam haza. A vezérlésmódosítást szintén átpakoltam az enyémbe, így jelenleg az is rossz! Napfénytetős, de a tető korrodált. Néha alacsony fordulaton a kormányszervó kihagy. A csomagtartóban a zár csavarhúzóval zárható (az előző tulaj szerint...nem próbáltam, de utánanézek).
Ez volt a feketeleves.
A belső kárpit kifogástalan. Minden szélvédő, üvegcucc kifogástalan. A 4 kerék tartja a nyomást. ABS, kormányszervó van benne. A kilincsek jók. Központi záras, távkapcsolós riasztó nélkül. A motorháztető, csomagtartó, ajtók kifogástalanok fényezés, korrózió szempontjából; a sárvédők enyhén korrodáltak.
Egyben az irányára: 60.000 buznyák.
Eladó a benne lévő keverőfejes gázrendszer is. 80 literes gáztank (kb 60 literig tölthető), mérőórával, papírok nélkül 50.000 buznyák (kb 300 km-nyi nafta van még benne). A kocsival együtt 95.000.
Továbbá megköszönném, ha valaki (főleg Maklár kollega ebben a szakavatott) beárazná nekem a következő bontott dolgokat:
- LMM
- ajtók elektronyos ablakkal
- ülés
- műszerfal
- motor (lásd fent)
- visszapillantók (bal manuális, jobb elektronyos)
- első/hátsó lámpák
- index
- irányjelző szarv (vagy bajusz...kinek hogy tetszik)
- hűtő
- generátor
- pumpák (víz, olaj, szervó)
- tartályok (ablakmosónyál, kiegyenlítő)
- ac pumpa
Nyugi Maklár mester! Nem leszek konkurencia, csak ezektől most meg kell válnom. Ha tehetném őrizgetném még, mert sokat spóroltam már a donorkocsi miatt. Egyszerűn nem merek kint állni, mert lopják az Alfa jelet, a friss fényezésnek basszák az ajtót, stb. :(
Előre is köszi mindenkinek az infókat!
Gyozi1552009-07-07 09:40:44 // 81804
Bibije????
Olyan hangja volt mint a rally auók váltójának, zúgott fütyölt sípolt, csattogott nekem tetszett, ha nem ment volna teljesen szarrá, benne hagytam volna :DDD
Olyan hangja volt mint a rally auók váltójának, zúgott fütyölt sípolt, csattogott nekem tetszett, ha nem ment volna teljesen szarrá, benne hagytam volna :DDD
Longman2009-07-07 09:39:58 // 81803
Ezt nem is heccből írtam.. Tényleg sokat merengek ezen. :)