Fórum >> Típusok >> 155

süsnye2009-09-28 14:38:03 // 85402
ehhh... milyen régi ez a lengéscsill? :))
gabor6962009-09-28 14:30:42 // 85401
Most ezeket megcsinálom és még marad a lengéscsillapítók (bár még nem szar csak már elég fáradt állapotba van) és ha nem jönn újjabb hiba ako indulhat az auspuff tuning és egyébb finomítások mint pl turbósítás XD.



SD2009-09-28 14:11:45 // 85400
helyess:))) hondások pl: azzal kábítják magukat, hogy igen drága az alkatrész de nem kell:D
hát nem mert ki lehet dobni az egész autót, ha valami komolyabb baja lesz:)))

pl: civicben 3x cserélt motort a gyerek mert nem lehet felújítani, én meg ja alfám van, és? hát nem kellett még vele nagyon semmit:) csak csuklott:)))
gabor6962009-09-28 13:57:04 // 85399
nah ez az de érted nekem elötte a faja kis dzsapán szarba ez a móka is került volna vagy 70k-110k ba so én még ahoz mérek és örülök. :)
SD2009-09-28 13:49:00 // 85398
Persze van minden:) új-autós viszonylatban filléres:)))

de azért vannak drágább cuccok:)
- kipuff 40
- genyó új 90, felújított 30, bontott 15
- kormánymű sok
- első futómű felújítás kb 200

szóval lehet bele önteni, de addig jó míg ilyen kis apróságokkal meg lehet oldani, és ha figyel az ember akkor sokáig elég is neki:)))
Kazes☻2009-09-28 13:45:02 // 85397

És belül két ilyen? :)
gabor6962009-09-28 13:37:13 // 85396
ÁÁÁÁÁ seeeee kezdem érteni, so ako ennek csak a végét kő cserélni.

IMÁDOM EZT AZ AUTÓT szaré hugyé van hozzá minden :) (mondjuk nem csak azért szeretem)

Kössz mindenkinek.
SD2009-09-28 13:28:41 // 85395
Ez a kutyacsont címü alkatrész, asszem:) ami nagyban látszik és az ületett 155-ök előszeretettel fogyasztják:)
Kazes☻2009-09-28 13:24:23 // 85394
Csak az érzékeltetés kedvéért. :)
Kazes☻2009-09-28 13:21:15 // 85393

26-os. :)
SD2009-09-28 13:17:34 // 85392
Jaja első stab.rúd:) az biza:) nekem van egy tarcsi, de még nem kellett:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-09-28 13:15:22 // 85391
Görbe az csak nem ittál eleget:-))De tényleg,majdnem ugyan az mint a 64-ben.
A silentje kb 1500 ft,azzzal a rövid kis csappal együtt adják.
gabor6962009-09-28 13:10:41 // 85390
Háde amiket látod pl a bárdni nál vagy a unix nál ott csak ilyen egyenes rudak vannak ez meg gőbe, és nem csavaros ahogy én látom, vagy ez is lehet hogy az én szemem szar.
Kazes☻2009-09-28 13:10:04 // 85389
Ez nem a stabilizátor?! :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-09-28 13:08:28 // 85388
Szerintem a stabilizátor rúd.
gabor6962009-09-28 12:54:47 // 85387
Mesterek,

A képen látható alkaratrécének mi lehet a neve? mert istennek nem találom :P

Longman2009-09-28 12:52:09 // 85386
emlékeim szerint lambadától nem ugrál ennyire, illetve semennyire, hanem egyenletes gázállásnál (pl. 2500) érezni lightos torpangatást.. LMM sokkal valószínűbb, ill. NTC.. :)
süsnye2009-09-28 12:20:08 // 85385
mérd ki az LMM-et meg a pill szelep potit is... ill. a new lambda szonda is okozott már meglepetést itt. pár kollégának emlékeim szerint... :) szal új, nem új én azt is kimérném...
süsnye2009-09-28 12:18:18 // 85384
sajnos az LMM tisztasága mit sem ér ha már nem jó... tudomásom szerint 16v-be ráadásul jóval gyengébb láncszem, mint a 8v-be.
Én is pucolgattam jó darabig, minden siker nélkül. Majd kicseréltem és lám, probléma megoldva... :)
süsnye2009-09-28 12:16:30 // 85383
motorhőfok jeladó, ami a VE-nek szolgáltatja a jelet (a termosztátban van, kék színű csati). Negative Temperature Coefficient :)
Abarth2009-09-28 12:08:03 // 85382
Lambda szinte new, légmennyiségmérő, pill. szelep tiszta, trafók közül 1 nembiztos de a többi jó ha 8 gyertyából 1 nemmegy ilyet nem csinálna, vezérlő modul akkor más baja is lenne. csak így egy gyors eszmefuttatás. Valmelyik nap kiexáztatom fateroméknál.
Abarth2009-09-28 12:04:12 // 85381
Mi az ntc? valami hűtő jeladó?

Igazából 1. lépcsőben ki kellene exázni:)
süsnye2009-09-28 11:53:11 // 85380
ez monnyuk lehet még lambda, LMM, gyújtó trafó ill. vezérlő modul, akár NTC is :))
SD2009-09-28 11:50:10 // 85379
jó valószínüleg neked dúlvább a jelenség, de azért nézd meg a fals lehetőségeket

nekem az a tapasztalatom hogy több hibából tevődik össze egy ilyen általában és ha az egyiket megoldod nem javul meg

de ha az AC szar akkor azt cserélni kéne persze mert meg fog állni, de talán egy bontottal próbát megér
Abarth2009-09-28 11:23:00 // 85378
Amire észhez tér már késő. Meg egyébként is nem normális, megjavítandó :)
Abarth2009-09-28 11:21:42 // 85377
De szerintem alábecsülöd a rángatást, nem csak beleremeg, szabályosan ugrál a kocsi mintha másodpercenként kapna 1 csepp benzint. Olyan érzés mint amikor alapjáraton leugrasz a kuplungról.
SD2009-09-28 11:20:09 // 85376
muszáj
SD2009-09-28 11:19:55 // 85375
De 3000 fölött magához tér nem, ha muszály? Nekem nagyobb gázra dadog ha teljesen hideg, de utána semmi.
SD2009-09-28 11:18:33 // 85374
nemtom én nemtom miaz az entécé Norbee tudja kérdezd meg:)
Abarth2009-09-28 11:17:58 // 85373
OK. De azért ez mégse normális, ha berángat a kereszteződésbe való bekanyarodáskor és valami állat túl gyorsan jön belámjönnek, megmurdelek akármi nem tudok menekülni,mert dadogás közben nem lehet haladni.
SD2009-09-28 11:16:17 // 85372
mondjuk nekem le nem fullad, de ha hidegen rugdosnám köpködne:)
SD2009-09-28 11:15:49 // 85371
ennyi:) én is 2000 alatt kocsikázok hidegen:) miért is kéne máshogy?:)
Abarth2009-09-28 11:11:25 // 85370
Az alfa gurum mondta.

Az NTC azmi (butánnézős szmájli :) )

A konkrét szindróma: Első indítás reggel, indul 1 másodpercnyi torpanás, majd automata szivatóval szép alapjárat. Becsukódik a kapu addig kicsit jár, elindulok, ha a kereszteződésben nagyobb gázzal indulok (2000-2500ig elforog)a vezmod kapcsolásától csúnya rángatás ha gázt adok, ha megállok, alapjárat visszaesik 300 körülre, majd lefullad (ha továbbforgatom 3000ig elmúlik és szépen forog de hidegen nem szoktam inkább leállítom). Restart és mintha mise történt volna gyönyörűen rángatás nélkül megy, mindez meg sem történik, ha szépen 2000 alatt elkocsikázok hidegen.
SD2009-09-28 11:00:10 // 85369
ha AC lenne magasfordulaton nem kapna, mikor sok kell neki, vagy búgna mint állat...

a hidegen rángatás mástól is lehet, és madnem hogy természetes egy idősebb autónál ami bonyolultabb mint egy kőbalta:D

fals levegő? kontaktok?
SD2009-09-28 10:58:43 // 85368
És miből veszed hogy az AC?:)

esetleg az NTC?
Abarth2009-09-28 10:56:22 // 85367
Nem akarom én szétberhelni, anno a brava-mon is cseréltünk. Sajna kezdi össze f@sni magát hidegen 2000felett elkezd rángatni az autó :(
Fairlane2009-09-28 10:54:04 // 85366
"...hát azt nemtom:)"


Na, mit meg nem kell élnünk..... :P :)))))
SD2009-09-28 10:45:03 // 85365
ja értem tehát szét akarod berhelni:) hát azt nemtom:)
Abarth2009-09-28 10:38:07 // 85364
Miután kiszedtem a komplettet :)
SD2009-09-28 10:35:30 // 85363
Motort? Nem a komplett szivattyút akarod kiszedni?
Abarth2009-09-28 10:30:57 // 85362
Kollega, macera kiszedni a motort az AC-ből? Mert találtam brand-newt egy 10esért.
SD2009-09-28 10:27:43 // 85361
Az:P:D
süsnye2009-09-28 10:22:37 // 85360
amreH?? ;)
SD2009-09-28 10:10:03 // 85359
Hermafordítva:)
süsnye2009-09-28 08:31:31 // 85358
s ha a rendőr megkérdi, hogy milyen típusú attó ez, mit mondol? :)))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-09-28 06:49:49 // 85357
Elvan az ember ha játszik:-))
Marklar1552009-09-27 23:33:58 // 85356
Szóval tegnap elment még erre is+ finomítások az SW-n. Meg a szórtírozás, rámolás...
Ma meg megfogadtam, hogy addig nem jövök haza, mig legalább 1 ajtót nem cserélek át:)
De még meg szét kellett szednem 5db selejt ajtókárpitot (csavarok/anyák/patentek/kapaszkodók kimentése) + a V6 os hűtőjét szétválasztani a ventilátortor+ SW-n motor téri szerelés+ SW-n festegetés+ Jhátsó széles ajtó belsejének festése (pirosról fekete...)
Szóval J1 már 155-é:)
Azért működött az olasz Legó:)
Ajtó-kilincs-zár/zármotor az a 155-é. Üveg/segédkeret/ablakemelő és a kábelköteg a Fiaté. A zármotor csatijai megegyeznek. Ablakemelőé is. Viszont a kapcsolón másfajta van... Ez csak 4 vezeték:)
De! Még nem döntöttem el. Lehet, hogy marad a Fiat kárpit is. Mert: eladhatattlan, akkor a kapcsolót sem kell átvariálnom, viszonylag jó állapotu. Nem is vészessen csúf (úgy is cuccolós autó) Meg hatalmas zseb is van rajat:) Igaz kék, de tervben van, hogy a bontódó Delta2 ből átrakom a kék hátsó ülést a csikkes alkantra helyére:)

Jahh. Az első lökös fényezőnek leadva:) Legalább az elejét fixre tudom majd szerelni:)
Amúgy Lökhárító vonalától lefelé ezüst, attól felfelé fekete lesz az autó:)

Marklar1552009-09-27 23:08:15 // 85355
Aztán hab a tortán, hogy a régi Pioneer fejegységem is leakartam cserélni az öcsémtől "levetett" Kenwoodra.
Kivettem a Piot és becsatlakoztattam a Ken-t. Erre megsem mukkant. Áram van, de nem kapcsol be... Pio vissza már az sem...
Pénteken jól rám is sötétedett. Szombaton Paco motort szerel Marklar zenét.
Basszus, már rég el is felejtettem, hogy a nyamvadt Kenwoodnak egyszerre 2db pluszt is kell adni...
Marklar1552009-09-27 23:02:45 // 85354
A héten elkezdődött a műszerfal csere is az SW-n. Kicsit megszívtam, mert sejtettem, hogy a Lancia csatijai nem fognak stimmelni. Na,de ennyire? :/
Amúgy is a Delta2 es műszerfalát szerettem volna, de annak még a km órája is jeladós. A Tempráé meg bóvdenes. Szerencsére a Dedráé is:)
Szóval hiába raktam félre egy komplett belsőtéri kábelköteget...
Szerdán ezt is szakemberre bízom:)
Most egy kicsit hibriden mászkálok:)
Marklar1552009-09-27 22:54:32 // 85353
Igen...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak