Fórum >> Típusok >> 155

süsnye2009-10-22 08:17:17 // 86760
őszintén szólva én azt sem vágtam le, hogy Te tképpen mit akartál mondani eredetileg az évszakos alfás hsz-ben? :))
SD-n meg nem kell felhúzni magad, ő az alfa (főleg 155) védőangyal. :) aki leszójja azt, meghal ;))
Angelo di Alfa Centocinquantacinque ;))
süsnye2009-10-22 08:10:51 // 86759
jó értékeknek tűnnek. akkor köv lépés, trafó+modul ;))
süsnye2009-10-22 08:09:25 // 86758
zsír új? nincs gari? próbáld meg visszacserélni a tányérhegesztős, rugólevágós manőver helyett, mert még kiütöd a tornyot ;) vagy vegyél sportosabb csillapítókat előre.
Buksi2009-10-22 03:44:16 // 86757
Ejjjjjjj, álandóan csak az a faragás...! :-DDDDDD
Buksi2009-10-22 03:43:16 // 86756
Köszi! Én is így látom! :-)))
cac2009-10-21 23:22:33 // 86755
Acél gallytörő kell az elejire. Az majd lehúzza jól. :))
Az alfának úgy sincs ter(l)epjárója. :)
afri2009-10-21 22:37:56 // 86754
ajh, nemigaz, a multkor vettem zsír uj FK -4centis ültetőrugókat, mert már durvállottam az enyéimat, ami azelőtt alatta volt! meg kopós volt a kocsi alja! :-)

szóval érdekesek ezek az uj rugók, hátul ül is annyit, ami rá van írva (-35mm), de elől ... hát az egy katasztrófa !!! :-(( kábé a gyári értéktől -1 centit ült össze, vagy a gyári értéken van, az tény , hogy az ez előtti állapottól 5,5 centivel van magasabban! ugyhogy most agyalok! a régi ültetőrugókat a multhéten adtam el, a gyáriakat nem akarom vissza rakni, vmennyi ültetés mégiscsak kellene, a rugótányéron lehetne lejjebb hegeszteni 1 - 1,5 centit, meg lehet a rugóból is vágok még el az alján! :-(

de hogy mi lesz ebből, a fene se tudja ...
afri2009-10-21 22:32:24 // 86753
állati a gép, jól tett neki ez a méretváltás! ;-) ... grat!
cac2009-10-21 22:08:54 // 86752
Vissza kellett olvasnom termosztát ügyben, aztán tök véletlenül találtam rá a hozzászólásodra. Sikerült a szivattyú csere?
Nekem ha bemelegszik súrlódó 'géphangot' ad valamelyik azon az ékszíjkörön. Amikor még volt donoralfám ( :(((( ) gondoltam kicserélem, de miután szétcsavaroztam az istent is, akkor láttam, hogy bizony a szivattyúház mintha egybe lenne öntve a motorblokkal.
Ekkor jöttem rá, hogy iszonyúan durván tudok káromkodni. :)
Egy szó mint száz, feladtam. :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-10-21 19:21:39 // 86751
Valahol sejtettem,hogy Te ugrani fogsz.
Amit leírtam,annak semmi köze a mentalitásomhoz.
Leírtam a véleményem.
Személyeskedés nélkül,ami látom Neked már nehezebben ment.
Nem lehetünk tökéletesek.
Ez egy fórum,mindenki leírja,mi történik vele,ezt mások,értékelik,mások nem,az élet ilyen.
Szívesen olvasok én is mindenféle megjegyzést,néha felmegy bennem a pumpa,előfordul,de mint írtam akinek nem inge.........
cac2009-10-21 19:04:22 // 86750
Jól emlékeztél! Pontosan 5 és 1 kOhm az ellenállása gyújtókábelnek a gyertyák illetve a trafók felől. Tehát összesen 6 kOhm.
Nekem 6,13-6,27 között volt a többség, az egyik renitens volt csak 6,7. Akkor ezt jónak tekintem. :)
Buksi2009-10-21 17:36:00 // 86749
Rendben van! :-DD
Weho2009-10-21 16:32:48 // 86748
Igazán nincs mit!!!!!!!!!:)))))))))))))))
Weho2009-10-21 16:32:11 // 86747
14-14,7 márka függő, gépkocsinként változó!!!!
0,3V-nál nagyobb különbség japán és az Opel esetén nagyon gyakori!!!
süsnye2009-10-21 16:31:11 // 86746
no, köszönjük a felvilágosítást! :)
süsnye2009-10-21 16:30:14 // 86745
ninccse mit! :) egyébként amikor én mértem a régi kábeljeimet, volt szórás rendesen, asszem volt 9-10kOhm is. :)
Weho2009-10-21 16:29:02 // 86744
2500-3000 fordulaton 14-14,7 között kell lennie. Jelentős fogyasztók bekapcsolása után
/világítás, hátsó ablakfűtés, klíma, fűtőmotor/ a generátoron kell feszt. mérni és utána az akkun is. Ha a két mért érték között nagyobb a különbség mint 0,3V akkor a generátor töltővezeték kontakt hibás. Ez azért fontos mert ha nagy fesz különbség van a generátor és az akku között akkor a generátor diódahídja folyamatosan nagy terhelésnek van kitéve és idő előtt szétmegy. Ha minden ok akkor terhelés alatt min. 13,8V kell lennie közepes fordulaton!!!!
cac2009-10-21 16:23:29 // 86743
Tenksz! Nézegettem a manualt, de nemigen találtam a maintance és az electric-es fejezetekben legalábbis. Ha hazaérek mindenképp leírom, hátha hasznos lesz másoknak is.
SD2009-10-21 15:30:40 // 86742
azzé hogy a autójában lévő fogyasztók jól érezzék magukat:D
süsnye2009-10-21 15:28:38 // 86741
Fairlane meg doggya kijazakksiját! :) vegyen újat, legyen jó fogyasztó ;))
SD2009-10-21 15:23:03 // 86740
akkó úgy-e ehhez tartsa mindenki magát, aki megnyikkan kukoricán térdepel a sarokban félórát, arcal befele! :D

miheztartás végett! bogaraim! :PD:D
süsnye2009-10-21 15:15:10 // 86739
ehune meg ehun

tehát a 14.4 az a max töltőfesz 13,6 meg az alja.
SD2009-10-21 15:12:40 // 86738
Legyen az:)
SD2009-10-21 15:04:47 // 86737
Most hogy így keresgélek emlékeim közt: talán
-alapjáraton 13.8V az ideális
-fordulaton 14.5V

asszem
Fairlane2009-10-21 15:03:07 // 86736
Akkor nincs más hátra, meg kell kérdeznünk András bácsit :)
SD2009-10-21 15:00:43 // 86735
De én meg úgy tudom más értékre szabályoz fordulaton és alapjáraton
süsnye2009-10-21 14:53:49 // 86734
sztem a feszszabályzó 14.4V -re szabályoz...
süsnye2009-10-21 14:52:46 // 86733
mondom, ahogy én tudom 14.4 az opt érték...
süsnye2009-10-21 14:49:48 // 86732
Elvileg rajta kelle lennie a pipákon mekkora az ellenállása. Mindkét végén... asszem a gyertya flől 5kOhm a trafó felén meg 1kOhm szal nagyjából 6k -t kellene mérni
SD2009-10-21 14:48:26 // 86731
a leállítás után mennyit veszt az meg az akku állapotára utál

14.4 nem sok? em fordulaton kell csak azt tudnia?
süsnye2009-10-21 14:41:20 // 86730
alapjáraton 14,4V az optimális érték tudomásom szerint. nézd meg közvetlenül használat után mennyi az annyi, meg mondjuk következő használat előtt...
SD2009-10-21 14:30:47 // 86729
Hát illene:)
SD2009-10-21 14:19:48 // 86728
Pontos értékre nem emlékszem, de a línyeg hogy 13V fölött kell lennie akkor is a töltésnek ha zuhogó esőben állsz, lámpával rádiót hallgatva, párátlanítva, különben le merülne az akksid.

Ennyi:) Most a puttonynak méregetem de úgy néz ki jó mert álltában 12.8 megérkezés után, indulás előtt meg 12.3-4, mejd megmérem menés közben, még el is érném szerintem:D:D:D

no de a lényeg az pl: em 100-as szerintem de még jó...
cac2009-10-21 14:17:35 // 86727
Köszi!
Megsasolom, úgyis mindjárt megyek a garázsba a drágához.
Tényleg... ideje lenne képet is felraknom már róla. Az uccsó fotó alkalmával kissé szét volt döntve. :)
Fairlane2009-10-21 14:15:28 // 86726
Jaham.... őszinténszólva fordulaton nem mértük meg :DDD
SD2009-10-21 14:06:28 // 86725
oktatóvidó

aszongya ha 13V fölött van akkor jó, de ezt meg kell tartania úgy is ha minden fogyasztó be van kaccsolva:) refi ablaktörlő rádió minden:)
SD2009-10-21 13:57:27 // 86724
Dehgy kevés, fordulaton kell csak többnek leni:D asszem
Fairlane2009-10-21 13:46:55 // 86723
Ja, akkor már én is kérdezek :P

A V6ban a tőttés 13,5 volt alapjáraton. Ez gondolom kevés. Mennyinek kéne lennie?
Halódó akksi miatt lehet ez kevesebb, vagy mindenképp vmi generátor környék?
Fairlane2009-10-21 13:45:40 // 86722
Ez is manualos kérdés, de lehet bele is van ütve a gyertyapipába. Valami kiloohmos nagyságrend asszem
cac2009-10-21 13:42:52 // 86721
No a pilács refitt megvolt. Kicsit tán jobb lett, majd még tesztelem este.

Következő lépésként gondoltam kimérem a gyújtókábeleimet. Ezt simán multiméterrel, ellenállás vizsgálattal tudom megcselekedni szerintetek? Ha igen, hány omh, ami elfogadható?
Fairlane2009-10-21 13:32:59 // 86720
A 8V motor manulajában benne van, hogy hogy lehet kimérni egy multiméterrel. Lesd meg esetleg a 16V-ét, hátha abban is van ilyen rész.
gabor6962009-10-21 13:26:25 // 86719
Tudom, tudom csak az meg idő és péz, s most 1ik se nem van azért próbálok valami sajátkezü megoldást találni addíg. :(
SD2009-10-21 13:24:51 // 86718
16V-nél nem lehet kiktatni úgy tudom akkor is rángat:(

de elképzelhető hogy a szondád xaraxik, meg kéne vizsáltatni, nekem is a szerelő mondta meg hogy nem szabályoz a gépéből
gabor6962009-10-21 13:20:45 // 86717
hmm lehet akkor nekem is az a gondom??? kis fordulaton rángat de gázadásra vagy elvételre abbamarad.

Hun lehet ezt kiiktatni? mármint a lambda szondát :)
SD2009-10-21 13:17:17 // 86716
trafó? lmm? gyertya, benya, kontaktok

szerintem elsőnek egy lmm, alapjárati, csüvek tisztogatás kontakt retektelenítés, ha nem javul kábel kimérés, aztán a többi, ez még nem horror mondható időshszakos karbantartásnak:)

ha sehogyse akkor meg ki kell várni míg valami észlelhetőbb arcát mutatja a benn lakozó démon
süsnye2009-10-21 13:08:19 // 86715
nemtom, azok még csak 3 évesek, persze, mondjuk ettől egy vizsgálatot megér... imádom az ilyen hibákat, amikor 800 dolog okozhatja külön, vagy egyszerre a tünetet... :)
SD2009-10-21 13:02:41 // 86714
:P kell:)
SD2009-10-21 13:02:26 // 86713
gyertyatípusú
süsnye2009-10-21 12:24:23 // 86712
he? milyen kábel?
Buksi2009-10-21 12:17:45 // 86711
4x98! ;-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak