RoliQ42009-11-04 09:54:01 // 87302
ez lett volna a kövi kérdés:)
RoliQ42009-11-04 09:53:32 // 87301
nem lehetne csináltatni? fémbű? gondolok itt mondjuk olyasmire mint a cooler csövezés...
Longman2009-11-04 09:53:18 // 87300
pláne, 164-est ezer éve nem bontott..
Longman2009-11-04 09:52:47 // 87299
Ráadásul a 166, vagy a GTV-é is teljesen más..
RoliQ42009-11-04 09:52:45 // 87298
trencsikéknél sem?
Longman2009-11-04 09:52:04 // 87297
A világon sincs, csak a 12V-hez..
Longman2009-11-04 09:50:54 // 87295
Nem tömtem be mer most 28.000 Forintos szívócsövet kell vennem..
RoliQ42009-11-04 09:50:51 // 87294
sztem ez a normális ha van olajhűtőd ha nincs:) hiszen az olajhűtőnek szélsőséges használat mellett van jelentősége! és akkor dolgozik is! de aki dugóban áll v pályázik és nem jó az olajhőmérséklet az érdekes!
Longman2009-11-04 09:48:45 // 87293
na, az enyém ugyanígy műkszik..
Fairlane2009-11-04 09:48:21 // 87292
"A fékolaj tartály szintjelzője szorul, egyszer világít a figy. lámpa egyszer nem.
Ellenben ha behúzom a kéziféket arra nem világít a visszajelző.. "
-> ergo nem a lámpics rossz :)
Ellenben ha behúzom a kéziféket arra nem világít a visszajelző.. "
-> ergo nem a lámpics rossz :)
Longman2009-11-04 09:47:28 // 87291
a pilács nem rossz, mer megyen a fékfolyadék hiányára a jelzés.. nem tudol olvasni, a zelőbb írtam.. A V6-nál ugyanaz a visszajelző mielőtt belekötnél.. :)
RoliQ42009-11-04 09:46:42 // 87290
is is azért írtam oda az időt az elején haladós utána m3 bevezető a nagy lajostól... :) ott már lassan haladós de utánna megint tudtam menni :)
Longman2009-11-04 09:45:38 // 87289
Csomagtérben alsó boritás ki, ott egy műanyagtosz alatt van a banyapumpa-egység fedele. A cigit elnyomod, a benzincsöveket meg a elektromos drautot lekötöd, - eddig megvolt.. :D Szóval tekerni kell azt a baszást amiben a jeladó csatlakozója van.. Azt nem tudtam. Meg a benzincsövek bilincseit is ki kell cserélni mert elég gatyák..
SD2009-11-04 09:45:22 // 87288
igen ott van a racsni mellett mögött mittom, egy kis érintő kaccsoló, demég lehet rossz a pilács is.
SD2009-11-04 09:43:03 // 87287
és ez olyan áldogálós vagy menegetős verzió?
Fairlane2009-11-04 09:42:25 // 87286
A kézifék visszajelzőjének a kapcsolója asszem valahol a kézifékkar környékén van, próbáld meg ott megpiszkálni.
A benyaszintmérő valakinek a blogjában asszem benne van :)
Csomagtérben alsó boritás ki, ott egy műanyagtosz alatt van a banyapumpa-egység fedele. A cigit elnyomod, a benzincsöveket meg a elektromos drautot lekötöd, és kurva nehezen letekered a műanyag kupakot. Utána valahogy felfele ki lehet legózni az egészet.
A benyaszintmérő valakinek a blogjában asszem benne van :)
Csomagtérben alsó boritás ki, ott egy műanyagtosz alatt van a banyapumpa-egység fedele. A cigit elnyomod, a benzincsöveket meg a elektromos drautot lekötöd, és kurva nehezen letekered a műanyag kupakot. Utána valahogy felfele ki lehet legózni az egészet.
RoliQ42009-11-04 09:42:15 // 87285
adok támpontokat!
ma jöttem haza reggel !
beindult a gép 1 perc járatás és elindulás pár perc múlva a víz 87 fok az olaj meg még nincs 60fok aztán az is 60 fokos lett (reggeli forgalom) mire hazaértem az olaj olyan 80 fok körül volt! az adott út alatt kb 2 szer kapcsolt be a venti! ez kb 10km volt és fél óra!
ma jöttem haza reggel !
beindult a gép 1 perc járatás és elindulás pár perc múlva a víz 87 fok az olaj meg még nincs 60fok aztán az is 60 fokos lett (reggeli forgalom) mire hazaértem az olaj olyan 80 fok körül volt! az adott út alatt kb 2 szer kapcsolt be a venti! ez kb 10km volt és fél óra!
SD2009-11-04 09:42:10 // 87284
Betömted már a kipufogót? Mire visszamegyek úgy szóljon mint egy 166:))) vagy egy gtv:)
Longman2009-11-04 09:40:55 // 87283
Inkább villantózás..
Vagy fenekezés, de az már más téma.. :)
Vagy fenekezés, de az már más téma.. :)
Longman2009-11-04 09:39:13 // 87282
Az annya picsáját jelezgessen.. :)
SD2009-11-04 09:37:24 // 87281
az is csavarós bajonett záras asszem
hideg meg az anyagok tágulása per kontakt korrozió, evvan.
Nekem olaszban az aznapi 700-adik kilaméter után megszűnt a felső belső pilácsa a gombokban aztán másnap meg már volt...
mittom jelzett hogy mostmár pihenne?
tied meg jelez hogy hidege van:)
hideg meg az anyagok tágulása per kontakt korrozió, evvan.
Nekem olaszban az aznapi 700-adik kilaméter után megszűnt a felső belső pilácsa a gombokban aztán másnap meg már volt...
mittom jelzett hogy mostmár pihenne?
tied meg jelez hogy hidege van:)
süsnye2009-11-04 09:36:50 // 87280
ha kapás van vágj be neki és kijön ;)))
SD2009-11-04 09:35:00 // 87279
na de ha mint hallottuk a hőmérő az alján van az ott visít alatta a jeges balkáni tundra (jó képzavar:D) akkor mi töktől melegedne föl???
Longman2009-11-04 09:33:26 // 87278
Ilyen hirtelen hidegtől meghülyülhetnek ezek már.. Nekem pl. megadta magát a benzinszintmérő, ill. vannak egyéb más X-Akta tünetek amik most hogy 0 fok van, szépen előjöttek..
A fékolaj tartály szintjelzője szorul, egyszer világít a figy. lámpa egyszer nem.
Ellenben ha behúzom a kéziféket arra nem világít a visszajelző..
Eltűnt a beltér -és csomagtérvilágításom, de a kesztyűtartóé megy.
Valamelyik balos kp.motor, vagy azok csatlakozói szintén halottak.. :DDDD Szerinted..? :DDDDDDDDDDDDDDD
Erről jut eszembe az benzin szintmérő úszót hogy kell kiszerelni??
A fékolaj tartály szintjelzője szorul, egyszer világít a figy. lámpa egyszer nem.
Ellenben ha behúzom a kéziféket arra nem világít a visszajelző..
Eltűnt a beltér -és csomagtérvilágításom, de a kesztyűtartóé megy.
Valamelyik balos kp.motor, vagy azok csatlakozói szintén halottak.. :DDDD Szerinted..? :DDDDDDDDDDDDDDD
Erről jut eszembe az benzin szintmérő úszót hogy kell kiszerelni??
SD2009-11-04 09:33:20 // 87277
szeritnem 60 fokon már ellátja a feladatát, mondjuk érezni is lehet 3000-4000 fölé nem szereti úgy forgatni de nem is kell.
ezért indulok én pályán mindig 110-körül aztán ahogy megvan az olajhő akkor indul az utánégető, akkor már könnyebben veszi a fordulatot, csendesebb, nem kell kínozni.
de ha neked segít a harman-karton rencer akkro erre a 20 kilcsire lehet hogy érdemes.
ezért indulok én pályán mindig 110-körül aztán ahogy megvan az olajhő akkor indul az utánégető, akkor már könnyebben veszi a fordulatot, csendesebb, nem kell kínozni.
de ha neked segít a harman-karton rencer akkro erre a 20 kilcsire lehet hogy érdemes.
Fairlane2009-11-04 09:32:40 // 87276
A globális felmelegedéstől, meg a stájner kristóftól, bazmeg, attól :)
SD2009-11-04 09:31:13 // 87275
és? az baj hát hideg van, gondolom nem forgatod szarrá? hát mitől melegedne föl?
Fairlane2009-11-04 09:28:51 // 87273
Oda esetleg, de mondom, városon kívül se igen akar feljebb menni. Reggelente az M0-n jövök 20 kilcsit, aztán végigállom a szentendreit befele, ekkor sem igen megy 60 fölé...
RoliQ42009-11-04 09:28:06 // 87272
milyen olajat használsz?
Longman2009-11-04 09:27:23 // 87271
Nem az a lényeg, nekem városban is bemelegszik az olaj még ilyen hidegben is 80-90 fokra is akár..
Fairlane2009-11-04 09:26:16 // 87270
Persze, ez is benne van....
De nyáron még jól/jót mutatott a műszer.
Akkor olyan 70-80 fok körül volt az olaj átlagos haladásnál, és 100 körül pályán, vagy erőltetésnél.
De nyáron még jól/jót mutatott a műszer.
Akkor olyan 70-80 fok körül volt az olaj átlagos haladásnál, és 100 körül pályán, vagy erőltetésnél.
SD2009-11-04 09:25:05 // 87269
vagymi ártani nem használ:D
SD2009-11-04 09:24:50 // 87268
Kartonozz akkor:) ha nem takarod le az egész hűtőt szerintem nem lesz baja:)
Használni meg nem árt:)
Használni meg nem árt:)
SD2009-11-04 09:23:23 // 87267
De szerintem a 60-fokos olaj városban szüttyögni tök ok nem?
RoliQ42009-11-04 09:19:41 // 87266
nekem inkább nyáron volt gondol a túlmelegedéssel.. próbáltam csökkenteni a hőmérsékletet! nekem az olajhűtő a jobb oldalt van a kerék elött... ... kikaptam a ködlámpát 3 jól kitisztítottam a hűtőt kb 10 fokot lefaragtam az olajhőmérsékletből! ez fontos volt főleg "játszásnál"!
RoliQ42009-11-04 09:15:27 // 87265
én azt gondolom hogy ezek a különbségek autóink állapotától és az olaj minőségében keresendők! olykor a mérőműszer pontatlanságából fakadhat!
RoliQ42009-11-04 09:14:10 // 87264
ezt értem de ha minden normális lenne akkor az olajnak is megfelelő hőmérsékletűnek kéne legyen! jó persze értem én akinek nem melegszik fel az tegyen be karton hiszen elég baj az ha az olaj 60 fok alatt marad!
de mondjuk gondolkodtam azon.. hogy maga a mérő rossz mondjuk csal 10 fokot vagy ilyesmi! és akkor már máris jobb:) a termosztát okés dolgot meg úgy lehet vizsgálni hogy autópálya és ha 80-90 fokról visszahűl.. akkor nem zár teljesen és ha így van akkor veszíthet az olaj is a hőmérsékletéből!
de mondjuk gondolkodtam azon.. hogy maga a mérő rossz mondjuk csal 10 fokot vagy ilyesmi! és akkor már máris jobb:) a termosztát okés dolgot meg úgy lehet vizsgálni hogy autópálya és ha 80-90 fokról visszahűl.. akkor nem zár teljesen és ha így van akkor veszíthet az olaj is a hőmérsékletéből!
Fairlane2009-11-04 09:04:49 // 87263
Ok, de amit írtál a vízre vonatkozik, ami nálam látszólag okés.....
Nyilván gyári felszereltségként nem volt rendelhető karton :DD
És igen, nálam is 60 alól indul az oil, de normál használatnál nem is szárnyalja által....
Nyilván gyári felszereltségként nem volt rendelhető karton :DD
És igen, nálam is 60 alól indul az oil, de normál használatnál nem is szárnyalja által....
RoliQ42009-11-04 08:59:21 // 87262
azért valami lábast készíts oda:D
RoliQ42009-11-04 08:58:48 // 87261
szerintem meg úgy van ez kitalálva hogy nem kell karton! és ha minden szuperál termosztát stb akkor nem is kell! mert akkor minek kéne? hiszen ha zárva van a termosztát akkor teljesen mind1 hogy megy e hideg levegő a hűtőre vagy sem! ha meg nyit a termosztát akkor legalább hamarabb visszahűl , mert jó hideg vizet kap:)
Abarth2009-11-04 08:56:44 // 87260
Olyan vagyok mint a villám :)
RoliQ42009-11-04 08:54:31 // 87259
máskülönben nekem pl jóval 60 alól indul a mutató...! 10 perc múlva 60fok és a víz hamarabb melegszik fel mint az olaj! máskülönben meg ha 60 fok alatt is jó lenne akkor lenne 40 es osztás is :D de nincs!
Fairlane2009-11-04 08:53:48 // 87258
Hagyd, úgyse vinném el kiolvastatni csak azért, hogy hőfokot nézzek :)
Viszont a kartont kénytelen vagyok megvédeni :(
Tavaly télen is bent volt, ugyanígy az olajhőfok miatt (Ismétlem a vizem normál 90fok környékére beáll átlagos haladásnál a legnagyobb hidegben is)
Szemből nézve bal alulra raktam, a lökös alsó kivágásán keresztül fűztem be. Igazából nem is a hűtő alsó sarkának takarása használ, hanem a hűtő mellett beáramló levegőt fogja meg szerintem...
Viszont a kartont kénytelen vagyok megvédeni :(
Tavaly télen is bent volt, ugyanígy az olajhőfok miatt (Ismétlem a vizem normál 90fok környékére beáll átlagos haladásnál a legnagyobb hidegben is)
Szemből nézve bal alulra raktam, a lökös alsó kivágásán keresztül fűztem be. Igazából nem is a hűtő alsó sarkának takarása használ, hanem a hűtő mellett beáramló levegőt fogja meg szerintem...
RoliQ42009-11-04 08:52:32 // 87257
ha gyors vagy akkor nem kell:D
Abarth2009-11-04 08:46:18 // 87255
Rossz termosztáttal áldás volt pedig a karton :) De már nem kell.
Az olajhőgomba egy ilyen kiálló csücsökben van nem? Nekem le van dugózva....... Ha berakok egyet ahhoz illdemes leengedni az olajat, hogy ne folyjon patakokban nem?
Az olajhőgomba egy ilyen kiálló csücsökben van nem? Nekem le van dugózva....... Ha berakok egyet ahhoz illdemes leengedni az olajat, hogy ne folyjon patakokban nem?
Longman2009-11-04 08:43:03 // 87253
Nem tudom a tiédben hol lehet, ha érdekel megnézem majd a manualban, de a zk-s megoldás egyszerűbb. Igen, a nívóba szokták dugni a hőmérséklet mérőt.
A karton azért nem túl jó szerintem, mert a vízhűtőd elé teszed, és ez nem igazán fogja nagyban befolyásolni a olaj hőmérsékletét, viszont a hűtővized annál könnyebben túlmelegedhet. Ezeknek az autóknak gyári állapotában is mindent ugyanúgy kell csinálni -30 fokban, mint +40 fokban. Ezért nem szeretem a kartont.. :)
A karton azért nem túl jó szerintem, mert a vízhűtőd elé teszed, és ez nem igazán fogja nagyban befolyásolni a olaj hőmérsékletét, viszont a hűtővized annál könnyebben túlmelegedhet. Ezeknek az autóknak gyári állapotában is mindent ugyanúgy kell csinálni -30 fokban, mint +40 fokban. Ezért nem szeretem a kartont.. :)