Fórum >> Típusok >> 155

afri2009-11-24 11:49:08 // 88610
ja :-))
SD2009-11-24 11:41:45 // 88609
ha mutatsz nekem egy darab hidrotököt, a V6-ban akkor gratulálok... :D
afri2009-11-24 11:12:59 // 88608
héjjj, ácsibácsi, ezt én akarom megvenni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:-))
a sparky-ét már le stipi-stopiztam!!!! ... csak először még az enyémtől kell megválnom!!!
:-DD

.... legalábbis én az összesközül azt venném meg a helyedben!!!
igaz, hogy nincs rajta műszaki + zöldkártya, de ha ügyes vagy, olcsón megúszod, nem kerül az 50be, ahogy ő írja!

amit tudni kell az autóról, hogy kell rá költeni, futóműre, motorra (ez is hidrotőkés), én már beszéltem vele telón többször is!!!! :-)

amúgymeg vedd meg az én autómat!!!! :-D
BL2009-11-24 10:58:06 // 88607
Az adatok (2.0 16v) és az elefántos logó alapján ugyanúgy a hf integrale alapú a motor. 155 után kizárt hogy Ritmóba raknám azt a blokkot, akkor már inkabb egy Uno Turbo ha kisebb autó kell :)
SD2009-11-24 10:54:19 // 88606
Ok akok neked egy ritymót meg félkiló túrót:D hogy néz már ki az az autó?:D:D:D
Abarth2009-11-24 10:48:05 // 88605
Nem kell 1-2 misit lerszurkolni, építeni kell egy ilyet, kb 500k-ból megvan tokkal vonóval és büntet.Ritmo turbo
SD2009-11-24 10:25:39 // 88604
Azért ilyen olcsók mert egy 160Le dízel fele annyit eszik:) no comment... de ez van, és ez meg régi, és ki tudja milyen állapotú, és különben is tolják a villanyautókat... ezeknek a benzinzabálóknak már csak pár évük van... max 5.... :( nekem is kéne venni valamit... még addig...
Longman2009-11-24 10:22:02 // 88603
Erről beszéltem tegnap. Ez sparky-é. Ennyit bőven megér, bár szerintem ha ügyes vagy lehetne még olcsóbb..
Krisz1552009-11-24 10:21:56 // 88602
vagy van ez
de ez már akkor fent volt mikor a TS-t néztem április-május körül
Krisz1552009-11-24 10:21:00 // 88601
morning!
na és ez?
v6
másrészt nem értem h miért ilyen olcsók ezek..
SD2009-11-24 10:08:50 // 88600
Jóreggel:)
SD2009-11-24 09:39:16 // 88599
Ferlén eeeeeeeeeeeeeeeee!

Jóreggel... már kettő felni ugrál a csomiban, gondoltam hogy rá tudd próbálni egy oldalra.. de erre be se kapcsolva te hétalvó:P
SD2009-11-24 09:38:20 // 88598
Nem azé mondom de 1-2 milából elég tisztességes Q4-et lehet kihozni... :) És abban minden gyárilag olyan amilyen és 4kerék:P

Egy normális tuningautó 3 gurigánál kezdődik... már ami nem esik szét lépten nyomon :)
Marklar1552009-11-24 00:41:37 // 88597
Nahh jó lassan:)))
BL2009-11-24 00:01:25 // 88596
Én is azt mondom hogy egyszerűbb egy eleve turbós motort venni és azt belerakni a kocsiba.

Abból kiindulva könnyebb tuningolni bár a "megpiszkálod 300 lóerőre" így sem két lépésből fog állni :) ...Jópár dolog kell a listádról hogy elérd a nem ciki szintet :P
afri2009-11-23 23:44:55 // 88595
itt van ez !!!
ez is turbós, és rakhatsz rá olyan lefújószelepet, hogy olat "tüsszent", hogy leszáll a motorháztető!!! :-))
afri2009-11-23 23:39:07 // 88594
vagy lancia dedra 2.0 turbo!!!!!!!!!! ez tök olcsó kocsi és még megy is, ha nem lenne olyan formátlan, akkor tuti olyanom lenne!!! :-DD
süsnye2009-11-23 22:57:14 // 88593
sztem is... 1,5 milla + 3k... ennyiért már lehet érdemes nézegetni delta hf integrale-t is...

pl
RoliQ42009-11-23 21:45:49 // 88592
meg még egyéb dolgokat kihagytál! pl magában a váltó sem bírná! meg egyéb apróságok! egyszerűbb ha veszel egy turbo motort és az megpiszkálod 300 lóerőre! olcsóbb és megbízhatóbb és kivitelezhetőbb! az egész kijönne 1 gurigából... amiből sok mindent ki lehet cserélni!
Gyozi1552009-11-23 19:05:10 // 88591
cooler nem kell??
Fairlane2009-11-23 18:36:47 // 88590
9 milióért durván alul van árazva? :O
Krisz1552009-11-23 18:13:44 // 88588
-Stage 2 vezérműtengely

-kipufogó rendszer

-chip

-hengerfejtömítés speciális

-kovácsolt dugattyú

-AC pumpa

-fokolós kerék

-injektor csúcs

-3 Bar-os Map sensor

-turbo

Ára: kb. 1 300 000Ft

Kupplung csere is ajánlott, ennek az ára 160000Ft.
Fairlane2009-11-23 18:10:07 // 88587
Sajnos ennyire nem értek a lovakhoz.

Az a másfél mega viszont soknak tűnik, kb mit takar a teljes átalakítás?
Krisz1552009-11-23 17:59:45 // 88586
dcsnél kb 1.5 m huf a 16V turbósítása. de ahhoz teljes átalakítás jár. ennél ugye olcsóbb a v6? nem akarok 300 ló alatti autót:( cikinek érzem:D
Fairlane2009-11-23 17:54:00 // 88585
Turbót bármire lehet, ha van lóvé :D
Krisz1552009-11-23 17:51:47 // 88584
de a v6 az futőműben nem más mint a 2.0 ts? meg úgy minden.. fékek? mert olcsóbb gondolom ha Marklartól veszek, de ha az futóműcserével is jár akkor már nem biztos. ja és turbót lehet rá rakni?:D
atesssz2009-11-23 17:10:15 // 88583
ja, még reggel van :P
SD2009-11-23 16:55:57 // 88582
Marklárnak van vagy 3 motorja:) abból válogathatsz:) ha megveszed, az elsődleges kérdés szerintem hogy a kaszni és az általálnos állapota milyen?
Krisz1552009-11-23 16:54:41 // 88581
akkor tök jó:) mit javasolsz mester?
Longman2009-11-23 16:13:03 // 88580
v6-nál ha csattog, nem úszod meg simán hidrotőkével.. Mivel a 12V V6 nem hidrotőkés.. :)
Krisz1552009-11-23 16:04:22 // 88579
jól esne a v6. ha csattog a hidrotőke akkor annak a javítása mennyibe fájna? Sparkynak V6-osa van/volt? nekem az is jó, mondjuk csak ha be lehetne számítani a jelenlegi ts-t...
Longman2009-11-23 16:02:34 // 88578
inkább sparky-é 300.000 ért ha még megvan..
Longman2009-11-23 16:01:53 // 88577
hol itt a Q4? :)
atesssz2009-11-23 15:54:55 // 88576
350-ért Q4? ráakarod költeni (minimum) a vételárát ? :)
SD2009-11-23 15:49:08 // 88575
Nem lehet képről megmondani, telesen szét lehet rohadva akár:) Na mijaz kinőtted a TS-t?:D
RoliQ42009-11-23 15:42:48 // 88574
csattog nem?:)
Krisz1552009-11-23 15:24:05 // 88573
üdv urak
erről mi a vélemény?
v6
SD2009-11-23 15:05:51 // 88572
Akkor rakhatsz bele felemás telót is de autentikusan csak alfa és trabant párosítással:D:D:D
cac2009-11-23 13:47:30 // 88571
Nekem a kürt felemás. Az egyik alfa, a másik trabi származék. :)
atesssz2009-11-23 13:45:09 // 88570
ja, jó esetben marad valamennyi, igen xD
SD2009-11-23 13:26:42 // 88569
Ja hogy fizeti a cég ozt akkor még marad is?:)
atesssz2009-11-23 13:11:04 // 88568
hát, a buszozás teljesen ingyen van :D. Viszont az üzemanyag pénzből tudok valamennyit félre rakni.
cac2009-11-23 13:09:21 // 88567
Tegnap az autószerelő majdnemsógorral bemásztunk alá az aknába. Semmit nem vett észre. :(
Egyébként ránézésre az alacsonyabban lévő, tehát a lepattanós kupakú teló oldala áll normális magasságban. Arra tudok gondolni, hogy a gátlő esett szét, és valahogy a fenti stádiumban maradt, amitől a kocsi enyhén megdőlt, és a súlypontja átbillent. Ettől kicsit megemelkedett a telő fenti vége, és lelökte magáról a kupakot. Ezért aztán hihetem, hogy az az oldal produkálta a hibát, pedig pont, hogy a vezetőoldali.
De ez csak teória...

Elviszem szerelőhöz, a futóművel én sem szívesen játszadozom.
SD2009-11-23 13:07:16 // 88566
Ja hogy három autóval felváltva, és hárman ültök benne? Úgy már megéri az tuti, max az alkatrészből lehet egy kis pluszköltség, de a bérlet, jegy VS. üzemanyag tuti veri. :)
cac2009-11-23 13:02:43 // 88565
:))))
atesssz2009-11-23 13:01:12 // 88564
illetve hárman fogunk autóval járni, szóval a legrosszabb esetben is amikor úgy esik rám a sor, "csak" havi 1700 km-et megyek
atesssz2009-11-23 12:59:28 // 88563
Tarnaméra - Hatvan
süsnye2009-11-23 12:52:02 // 88562
honnan hova?
SD2009-11-23 12:38:23 // 88561
Az nem kevés:O azért gondold meg bár téli buszozás nem a legjobb
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak