Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552010-02-07 16:50:45 // 92810
Ez kinek volt az 5lete? :)
Gyozi1552010-02-07 16:50:30 // 92809
mellesleg nekem tip-top az autó :DDDDD és ez komoly, semmi gyíkja sincs,, ja persze tudom egyálltó helyében nem is lehet vele semmi a garázsban, de 10hónapig hóba fagyba esőbe kánikulába mindenhova azzal jártam,és semmi..... kopp-kopp :D
Marklar1552010-02-07 16:50:00 // 92808
Mai képek.
Leszakadt az ég ismét:(
Tegnap eljött Érdreegy rosz arcu csávó, azt szíjjel vágta a zsír 1,8 ast:)
Másik sárvédő is le lett szedve...
Alatta azért már volt retek...
Marklar1552010-02-07 16:45:04 // 92807
Galvanizáltak voltak. De ügye a minimum 13 év az 13 év.
Ausztria, svájc, magyarország nem előny:(
Marklar1552010-02-07 16:42:41 // 92806
V6-teháth kevés van és javasolandó.
V6 nál nincs nagy különbség (szeríntem) Facelift elöttioés utániak között. Sőt széles V6 kevés,mint a fehér holló.
Lehet, h 96 ban már nem is volt V6.
Szeríntem olyasmi lehet, mint a ferlén féle 95 ös láncos 1,8. Kiszórhatták a maradék motort a széleskasztniba.
RoliQ42010-02-07 16:41:47 // 92805
ez apró célzás volt részéről...:D
Gyozi1552010-02-07 16:40:35 // 92804
most mit szivatsz ezzel a garázsos témával? :DDD
Marklar1552010-02-07 16:39:41 // 92803
Csinálj SD vel hányós bulit:))))
BL2010-02-07 16:37:06 // 92802
A komplett rendszer egy vezérlő elektronika vízpumpával és permetezővel ami figyeli többek közt a sofőr vezetési módját és az IC hőmérsékletét is és ezek alapján hűti azt.
Kb. 350-400 dollár az ára, de szerintem akkor ér meg beépíteni ha egyébként már tipp-topp az autó és kell még pár % plusz amit ki is használsz, de nem a garázsban :P
RoliQ42010-02-07 16:36:44 // 92801
meg a vizes coolert:) de amíg nem piszkálsz bele a mociba akkor tök felesleges a cooler tuning! sőt olvastam egy apró kis gondolatot arról hogy mi lenne ha a klíma hűtené a coolert... ezen el lehetne gondolkodni! :)
Gyozi1552010-02-07 15:45:26 // 92800
milyen rendszer??? mesélj csak :D
WarbiRunner (Gyuri)2010-02-07 15:36:28 // 92799
Versenygépeknél ezt alkalmazzák egy ideje :-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-02-07 15:34:09 // 92798
akkor ezek nem galvanizált kasztnik? VAgy nem tudom hogy megy ez, elvileg 4 évvel idősebb a 146-omnál, amin azért rozsda sehol, az alja is mint egy új autóé.
WarbiRunner (Gyuri)2010-02-07 15:32:11 // 92797
Elkeserítessz...nem is az 1 mila szóra rezzentem össze (az se kevés, feleannyival kibékülnék), hanem a lakatolásra. A Wartburgnál örökké csak a rozsdát kergettem, nekem mégegy rozsdaboglya nem kell. NIncs egy értelmes kasztnis, akinek odaadom az autót és normálisan megcsinálja. A Wareszt is megcsináltattam, úgy kaptam vissza, hogy hiányoztak csavarok, lógott az orra, minden illesztés rosszul volt beállítva és nem csukódtak az ajtók. Azóta is ferde az eleje, mert kihagytak egy gumibakot! Tavasszal visszateszem majd én. Na ez konkrétan nem hiányzik nekem...
BL2010-02-07 15:26:22 // 92796
Aki télire elrak egy AWD autót az nem is hallhat mindent :P

Elvileg elektronika vezérelte a permetezést, de egy nyári napot 1-2 óra alatt így is elfogyott a víz, pályanapokon meg nem győzött a sofőr a boxba menni utántölteni :)

Én is gondolkoztam hogy vízzel növelem az IC hatásfokát és van is egy egész jó rendszer ami komplett megoldást jelent, de a futómű és a motor karbantartása/fejlesztése előrébb van a sorban, az IC extra hűtése ráér.
Gyozi1552010-02-07 15:08:28 // 92795
nem baszod??? :DDD

és hogy? folyamatosan spriccelte rá? vagy csak néha-néha?nem is hallottam ezt soha....
BL2010-02-07 15:05:35 // 92794
Az első sorozatú Q4-ekbe került IC hűtő ami vizet nyomott rá, a tartálya a csomagtartóban volt. Ezért van hogy több helyen 190 lovasnak is írják az autónkat, az elvileg erre a szériára vonatkozik.
Gyozi1552010-02-07 14:53:56 // 92793
a levegőszűrő?

hát figy amennyit megyek vele :D
SD2010-02-07 14:52:09 // 92792
v6-ban nincs különbség, felújításra rá lehet számolni alaphangon 1 milát, sajnos valószínüleg ezek már nincsenek használható állapotban sem, lakatolás, felújítás idővel elkerülhetetlen, de jó hobbi autó lehet.

Váltó szokott megnyekkenni, meg a HF kényes a jó kenésre, ezen kívül a szokásos.
WarbiRunner (Gyuri)2010-02-07 14:44:34 // 92791
Na ezaz, menjünk csak ebbe bele :-)
Ha jól értem, ez keskeny orrú, ami 95-ös, vagy előtti lehetne. Kinézeten kívül műszakilag van különbség a facelift előtti és utáni változatok közt?
MIndjárt visszaolvasok, hogy hogy mi is volt róla itt nemrég :-) A fő kérdés továbbra is, hogy javasolt, vagy nem javasolt kategória?
SD2010-02-07 14:39:14 // 92790
porilag nem biztos hogy jó:)
afri2010-02-07 13:47:58 // 92789
keret az van, csak szűrő nem nincs benne ...
Gyozi1552010-02-07 13:10:05 // 92788
hő, nem is kell műa.os
unokatesóm a mechanikába dolgozik, majd meg csinálja aluból .D
Gyozi1552010-02-07 12:45:32 // 92787
há bazz nem fodom összevizezni a motrot :D

amúgyilag azt találtam ki hogy:
- direkt szűrő lekerülne az intercooler helyére, ill. egy kicsit előrébb ahol a ködlámpa mellett van az a kivágás...
- a cooler meg menne a szűrő helyére, vagy az akksi helyére, ink. szűrő merrt ott van az beömlő a sárvédőbe
- aztán valami műanyagossal csináltatni kéne egy olyan csövet aminek az egyik vége ráillene a coolerre, a másik meg levezetni a lökösbe, és hopp már kapni is fincsi friss levegőt :D

már csak egy műanyagost kellene keresni .D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-02-07 11:07:31 // 92786
Pfujjj,ez undorító,megyek is hányni.
SD2010-02-07 11:03:48 // 92785
a lényeg hogy valmai hőt vonjon el, erre a vízpermetet is szokták alkalmazni:)
Gyozi1552010-02-07 08:32:35 // 92784
vízpermet? halon? miről beszélsz te???
Marklar1552010-02-07 00:33:15 // 92783
Egy kis off SDnek:)))
Marklar1552010-02-07 00:18:27 // 92782
Tegnap, v tegnap elött volt ez az autó a téma.
De a kereskedő sem tudja,hogy mit árúl!
96-os keskeny? :)
Marklar1552010-02-07 00:14:00 // 92781
Az lenne az ideális, ha a klíma is az IC re dolgozna:)))
Moci tető kivágásban már gyakorlatod van!? :))
Marklar1552010-02-07 00:12:31 // 92780
Jó kérdés, de ügye elvileg ugyan ez a motor...
Lehet, h fűrgébbre van áttételezve.
40e ft
Marklar1552010-02-07 00:10:21 // 92779
Jó kis IC :)
bírom az ilyeneket.
Krisz1552010-02-06 23:58:50 // 92778
és az jobb mint a 155 váltó?:) mennyiért adod?
Marklar1552010-02-06 23:56:19 // 92777
Van egy Bartel folytán hozzám kerűlt TS GTV váltóm eladó:)))
Marklar1552010-02-06 23:54:32 // 92776
Szóval olyan műanyagok is kellenek? :)))
lehet,h a héten megyünk Borsodba. Akkor elvinném a felniket+ a műanyagokat is. Meg 1 bölcsőt:)
Marklar1552010-02-06 23:48:29 // 92775
WarbiRunner (Gyuri)2010-02-06 23:15:08 // 92774
Állapotáról van infó? Az ára nekem semmit nem mond, fogalmam nincs, hogy mi a reális ebben a kategóriában. A képekről szép és kívánatos, de nagy pénznyelőre nincs azért szükségem. Induljon, menjen, és én elmechanikázok rajta hobbira szánt óráimban. Régóta vágyok egy olyan autóra, ami családmentes :-) Bármekkora felnit tehetek alá, akár ültetőrugót, és még hangos is lehet, kicsit alakíthatom kívül-belül.
SD2010-02-06 22:47:30 // 92773
hm ez hatásos berendezésnek néz ki:)))

és vízpermet? halon? vagy valami kis hűtő bax?:)
SD2010-02-06 22:46:42 // 92772
állítólag most egy kereskedő markaiba került, pár hete még kevesebbért árulták
WarbiRunner (Gyuri)2010-02-06 22:43:22 // 92771
Sziasztok!
EZT ismeri valaki? Ennyi a reális ára, vagy ez tényleg olcsó? Mit kell tőle várni, mennyi ráköltést igényelhet kb, hogy évi 1-2k km-t hobbiautóként tudjon?

Azért érdekel, mert most lehet volna egy jó lehetőségem. A tuning Wareszomra van egy érdeklődő, lehet egy az egyben váltani tudnék, "csak" átírásba kerülne.
SD2010-02-06 22:40:33 // 92770
Ha a fűtés büdös az lehet a pollenszűrő miatt, de nem fog megoldódni ha rax bele, mert valszeg olajos trutyi van a fétőradiátor lamelláin amibe bele ragadt minden féle por izé, füst stb.

Ezen segíteni úgy tudsz ha belefújsz egy adag klímatisztítót, pár napig agygörcs-citrom szag lesz de utána jobb lesz:)

És a pollenszűrő meg jó hogy ne menjen be minden por, de amelyikben nincs lehet a keret sincs, akkor azt kell szerezned:)
Gyozi1552010-02-06 21:30:41 // 92769
miért nem most,? :D
afri2010-02-06 20:49:24 // 92768
aham ... akkor kifelé kell huzni és kijön a moci!! ok! holnap kipróbálom!! köszi szépen!! ;-)
Fairlane2010-02-06 20:17:32 // 92767
Szívd le az folyadékot egy csővel valamibe, utána meg csak a motort vedd ki a tartályból.
Kicsit kevés a hely, de felfele ki lehet húzni.

Lehet csak vízköves, vagy megszorult valamitől, ha kint van lehet kezelni.
Vagy longfingertől cserepéldány :)
afri2010-02-06 19:55:10 // 92766
hé skacok!!!! ... majd kéne egy kis segítség írás formájában!
ma csinálgattam a V6ost, "restaurálgattam"!! :-D

kicseréltem ebben is az ablaktörlő mechanizmust, és akkor látom, hogy nincs benne pollenszűrő :-( , tehát fény derült rá, hogy miért jön be enyhén büdös szag, amikor megy a fűtés ... most legalább már ezt is tudom! :-) ugyhogy be kell szerezzek egyet!

a másik gondom az (főleg emiatt kérem a segítségeteket), hogy az ablakmosótartályban lévő szivattyúmotor nem műxik!! :-(( ... illetve lehet működne, de nem bír forogni! :-( pedig nincs megfagyva se a folyadék, és a spriccolást kapcsolgatva ahogy ráteszem a kezem a motorra, érzem hogy kap jelet!! :-)
de a FŐPROBLEMATIKA az lenne, hogyan tudom én kiszedni ezt a tartályt??? felfelé biztos nem jön ki!! :-((( akkor le kellene szednem a kerékjárati dobot, vagy csak a szivattyút nem lehet eltávolítani róla????
Gyozi1552010-02-06 18:55:27 // 92765
uffff....
Fairlane2010-02-06 18:44:18 // 92764
Be, de hogy a hatásfoknak jót nem tesz, az ziher :)
Gyozi1552010-02-06 18:35:17 // 92763
be lehet festeni a coolert?
Thomika2010-02-06 18:16:39 // 92762
Nagyon nagyon egyben lévő darab, valós km-rel! Ha vki ilyenre vágyik, nagyon jó vétel!
RoliQ42010-02-06 18:06:53 // 92761
ennyi kell a kicsi hondások ellen:P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak