Fórum >> Típusok >> 155

RoliQ42010-02-08 15:24:22 // 92860
jah azt megértem...:)
Joey 1552010-02-08 15:23:35 // 92859
ezt nem akartam hallani : D
Krisz1552010-02-08 15:22:35 // 92858
kb 50-ért alakítják át, max 20% többletfogyasztást okoz, jelenlegi benzin és e85 árak mellett még így is 500 huf-ot spórolok 100 kmen, szal 10 e km alatt megtérül az átalakítás. alacsonyabb fordulaton Le és Nm növekedés, de magasabbon veszíthet keveset. most utánaolvastam kb ennyi. még alszm rá de lehet kipróbálom ha másért nem a teljesítményért:) ja és 105-ös oktánszámú, és kevésbé melegszik a motor tőle ezt nem tudom már h miért pedig most néztem
Joey 1552010-02-08 15:20:06 // 92857
Csak nem sok kedvem van szétkapni a műszerfalat :(
Radiátor ellehet e dugulva vagy akármi
RoliQ42010-02-08 15:19:54 // 92856
fűtéscsap? fűtő radiátor?
Joey 1552010-02-08 15:18:06 // 92855
Arra is gondoltam de nem hiszem 90 fok félé nem megy venti is bekapcsol de...
RoliQ42010-02-08 15:15:04 // 92854
meg lehet oldani ez csak egy elektronika hogy többi E85 kapjon... ! mert abból több kell és a benzinszűrőt is ki kell hozzá cserélni! meg elvileg jobban is megy majd kicsivel!
süsnye2010-02-08 15:14:47 // 92853
bár tapasztalatom nincs technikailag, csak emléxem, h olvastam, annyira azért nem szeretik a tömítések
msárészt sztem nem fog sokáig tartani ez a bioethanol láz... (szvsz)
süsnye2010-02-08 15:12:48 // 92852
fura... ha csak a kettős állásban hideg...
termosztáttod jó?
Krisz1552010-02-08 15:11:18 // 92851
e85 bioetanolt érdemes a kocsiba tankolni meg átalakítani hozzá? az mondjuk nem boldogít h tisztább mint a benzin, de olcsóbb és jobb az égése állítólag.. kb 50ért alakítják át.. tapasztalat van vmi?
Joey 1552010-02-08 15:06:14 // 92850
tettem takarást a hűtőhöz van h megyek 300 kiliket és az alatt se fűt be úgy mint előző digit fűtéses 55-öm 90 fokon se fűt ahogy kellene szerintem és csak arra fúj meleget ahova állítom pl láb ok "" vagy test de ha mindkettő akkor hideg
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-02-08 14:59:16 // 92849
Sokat mész kis távot?Szerintem az 55 ne mfüt valami faszán,most,hogy a 64-el járok na az igen,5 perc és nyithatom az ablakot,tolja a forró levegőt.
Krisz1552010-02-08 14:56:00 // 92848
nekem csak a svájci rendszámtábla kell róla:D azt megveszem:)
Joey 1552010-02-08 14:47:41 // 92847
Sziasztok! Help!
Szeretnék nem megfagyni és ahogy nézem még messze van a tavasz.
Igazából manuális fűtésem van és nem igen akar meleget fújni :( ez valami gyári móka vagy alapból rossz? Köszi előre is!
cac2010-02-08 14:35:41 // 92846
Átvettem a leghosszabb műszakival rendelkező 155-ös címet. :)
2012.02.08...pont a szülinapom. Így kedveskedett nekem a drága, az eddigi szopásokért cserébe. :)
Mondjuk a zűd nem volt jó. Feltehetően katalizátor probléma lesz. Legalábbis a lambda szonda mostanában volt cserélve. Igaz univerzális cucc van benne, nem Bosch.
Abarth2010-02-08 11:29:54 // 92845
Hi!

Ha valakit érdekel, van egy pár gyári 155 ablaktörlő karom (Szép fekete, nem rozsdás) 1hónapos grafitos gumikkal 2e/stück, ill. egy nem sport km-órám 3e áron. Ha valaki nagyon beindulna rá jelezze :D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-02-08 11:27:02 // 92844
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Zsocy1552010-02-08 06:52:14 // 92843
Gratula ! Jó munkát a felújításhoz.
Majd összefutunk Fegyverneken !
Buksi2010-02-08 03:41:01 // 92842
Azért nincsenek ilyen messze tőlem a medencéim! :-DD
Buksi2010-02-08 03:40:31 // 92841
Na látod! :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2010-02-07 23:40:23 // 92840
Ja és ez csak 260 :-D Kibírnám :-)
süsnye2010-02-07 23:28:22 // 92839
vagy cseréld el ezt szőrén a warbira ;))
süsnye2010-02-07 23:27:20 // 92838
mondjuk telefonon én először bekérném az alváz és motorszámot, majd eperben lecsekkolnám, mielőtt személyesen megnézed...
én két olyan dedrába futottam bele anno, h a forgalmiban szereplő gyártási év (nem az üzembehelyzés éve) nem stimmelt...
süsnye2010-02-07 23:24:09 // 92837
nemcsak az első, hanem a hátsó elemek is mások, valamint, ahogy írtad, a nyomtávaja is szélesebb...
sztem alaposan nézd meg, mielőtt megveszed...
WarbiRunner (Gyuri)2010-02-07 22:28:21 // 92836
Aha, ez nekem is az eszemben volt, hogy mivel ritka, ha összejön a "szőrén" csere, akkor bele kell menni, legfeljebb ideiglenesen kivonatom, lerakom Szoboszlón a tárológarázsba és várom, hogy egyszer többet érjen.
Csak amilyen hüle vagyok, ha már megvan, akkor épresztőóra helyett minden nap V6 hangra akarok majd kelni, és meg akarom majd építeni hibátlanra :-)
Ha a srác megadja a Wartburgért a 3 kilót, asszem elhozom bármily szörnyű állapotú is legyen...Aztán majd jelentkezhetek nálad alaktrészekért, mi? Cseles :-)
Amúgy nagy mutatvány széleset varázsolni a keskeny orrból? Úgyértem csak két első sárvédő csere, vagy a nyomtáv is más?
WarbiRunner (Gyuri)2010-02-07 22:23:21 // 92835
Vagy a kipufogó hőjéből Pelter elemmel elektronyosságot, az elektronyossággal meg Peltiert hajtani, ami hűti a coolert, Na, mitszósz? :-DDDD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-02-07 21:20:57 // 92834
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-02-07 21:10:34 // 92833
Buksinak:
Longman2010-02-07 20:37:12 // 92832
milyen igaz, ma 3, tegnap 2 órát csiszoltam a 2 hátsó- és a csomagtér ajtót. De kész lett.. vagyis nem unatkoztam. :)
Buksi2010-02-07 20:02:34 // 92831
Ez így van! De legalább amíg csinálod nem unatkozol! :-))))))))
sprint832010-02-07 20:00:06 // 92830
Ettől félek én is, ha nekikezdek nincs megállás:))
Buksi2010-02-07 19:58:25 // 92829
Sztem úgy sem fogod tudni megállni! Csak magamból indulok ki, mindig a tökéletesre törekszem! :-)))
sprint832010-02-07 19:56:50 // 92828
Remélem nem húzódik majd olyan sokáig mint a Sprint, de nem is fogom utolsó csavarig szétkapni. (egyenlőre...:))
Buksi2010-02-07 19:53:01 // 92827
Akkor te is el leszel vele egy darabig! De lesz egy patent V6-od! :-))
sprint832010-02-07 19:50:27 // 92826
Első körben: szelephézag állítás, a rejtélyes kontakt hibák felderítése, visszahelyezni a forgalomba, műszaki ilyesmi. Távolabbi tervek meg egy komoly lakatolás és egy teljes fényezés és minden olyan alkatrész cseréje ami kétes. Nagyjából ennyi.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-02-07 19:45:40 // 92824
Maximus:
Buksi2010-02-07 19:38:50 // 92823
Mit kell rajta rendbehozni? Állítólag egyben volt a gép! :-)
sprint832010-02-07 19:38:03 // 92822
Köszi!
Buksi2010-02-07 19:36:38 // 92821
Gratula az új családtaghoz és üdv köztünk! :-)
sprint832010-02-07 19:31:01 // 92820
Üdv a kis csapatnak!
Jelentem mától van a háznál egy 155 is:))
Méghozzá V6:))
Megvettem Sparky-tól.
Lesz vele meló bőven, de megéri:)) Kivan vonva jelenleg a forgalomból, de szépen jött haza lábon P-s rendszámmal. Győr-Fegyvernek~250 km.
Gyozi1552010-02-07 19:27:27 // 92819
igen-igen, tisztább az ha kiflexeli :DD
SD2010-02-07 18:37:04 // 92818
igen ülésenként 4 csavar nem cucc, de szerintem vágni fogja:D
Gyozi1552010-02-07 17:58:57 // 92817
az ülést elől fogja 2csavar meg hátul 2csavar, azokat kiszeded oszt szevasz.... hátul nekem volt eg takaró műanyag is...
én is szerdán műtöttem ki a Q4ből, megycsináltatom mert az oldala ki van szakadva...

csak vigyázz mert én majdnem letéptem az ülésfűtés kábelét :D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-02-07 17:58:25 // 92816
Ha vágni kell csak szóljatok,nagyon tudok:-))
Üdv,a rosszarcu.
Gyozi1552010-02-07 17:56:44 // 92815
milyen két tankról beszélsz te??? :DD
14helyett 6liter nem mindegy....szerintem....

meg igy biztos kibirja a 30éves kort.. --
afri2010-02-07 17:56:33 // 92814
sikerült kiszedni az ablamosótartályból is a kis szivattyúmocit, szerencsére jó, csak el volt dugulva! viszont a hozzá tartozó gumicsövet végig cserélnem kell, mert teljesen megkeményedett már (nem a hidegtől!)!! :-//
afri2010-02-07 17:54:01 // 92813
megint elkélne egy kis segítség a rutinosok részéről!! :-)

ki akarom cserélni a V6ban az első üléseket! a zöldből átteszem a jókat! ma a bal első biztonsági-övet cseréltem ki, holnap jönnének az ülések, de így első ránézésre elég gyanús!! :-( tehát mi a legegyszerűbb módja a kiszerelésnek ( a flexen kívül), mit kell hogy szétszerelnem???
előre is kösz a segítséget bárkitől!! ;-))
BL2010-02-07 17:31:25 // 92812
Aki 2 tank benzin miatt fél évre lemond a Q4-ról az megérdemli hogy néha emlékeztessék rá :)

Visszatérve az IC hűtésre, egy kb gyári teljesítményű autónál szerintem nem, vagy csak alig jelentene teljesítmény növekedést a beépítés és azt is inkább hosszabb távú terhelésnél (pályaverseny) tapasztalnánk.
Egy nagyobb/gyorsabb turbó cseréje és a nagyobb töltőnyomás már hatékonyabbá tenné a dolgot.
Gyozi1552010-02-07 16:51:47 // 92811
őőhhhhh, nem is tudom :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak