Fórum >> Típusok >> 155

Zsocy1552010-02-09 12:08:57 // 92960
Hát igen. Akkoriban írtam is, hogy ez az "Al Bandi" vagy hogyhívják kicsit átpalizott, mert a csap mellet még azt is mondta, miután telefonon beszéltünk, hogy kevés benne az olaj töltsön-e utána, én rábólintottam és ő azt mondta, hogy 3,5 !!! liter ment bele. Csoda, hogy a csapot "csak " 15-ért cserélte !
cac2010-02-09 12:07:36 // 92959
Pont bent ültem haver mellett, amikor az E85 megölte a kocsit. Szétmart/leoldott benne mindent. Soha többet nem próbálkozott újra.
Ugyanaz igaz rá, amit az üzemanyagrendszer tisztító adalékokra mondanak. Miszerint idős kocsinál sokkal inkább kárt okoz, mint használ, mert feloldja a rengeteg lerakódást.
Én személy szerint továbbra is maradok az LPG-nél. Az csak 169 forint/l, és sokkal több helyen tankolható. Meg még egy rakat előnye van a bioetanollal szemben. Lentebb már írtam.
Thomika2010-02-09 12:01:53 // 92958
Az nem kicsit! Most 3800Ft körül hozom a fűtéscsapo. Oszt ha kell, ingyé beszereljük! :))
Thomika2010-02-09 11:58:10 // 92957
Na jó,hogy felhoztad a témát, mert épp ezen gondolkodtam múlt héten! Amit többen is meséltek a jelenleg használó offos autós társak, hogy nagyon jó választás volt. Tisztítja motort, jobb teljesítményt ad, növeli a motor élettartamát, és kicsit olcsóbb is. Tény,hogy picivel több lesz a fogyid, max 2-3 literrel. De azt mondták, mindenképpen megéri! 220Ft/liter körül lehet tankolni belőle! és sok helyen van már! Én most ki fogom próbálni, átalakítás nélkül mondjuk a 63liter teli tankhoz 10-12 liter bioetanolt simán tankolhatsz! Kicsit takarítja a rendszert. Injektornak sokkal jobb, mint ezek a trutyik amit teszkóban veszel.... Úgyhogy vszeg én meg fogom csinálni az átalakítást! :) Főleg, mert ha úgy gondolom simán tankolhatok rendes benyát utána is, az már nem befolyásolja!

Itt a link hozzá
Zsocy1552010-02-09 11:51:29 // 92956
És az utód ??? :)
cac2010-02-09 11:49:35 // 92955
Akkor szíjelb@szom a bardiautósokat. Én benzinest kértem, és frankón bele van ütve a fém házba a 83 C nyitási hő.
Egyébként kompatibilis egymással a kettő? Tehát ha tényleg rosszat hoztak, akkor simán felmegy a dízel a benyós helyére?
Fairlane2010-02-09 11:44:39 // 92954
Viszont most nézem, hogy milyen hosszu váltó van ebben a dögben :O
3000nél 130, 3500nál 155. Milyen ötödik van benne?

Ha ez így menne tovább lineárisan, akkor tiltáson 300? :DDD
robrt2010-02-09 11:34:55 // 92953
Sziasztok! Alfa elment :-( Maradt még 4 alufelnim jó gumikkal (a képen látható), egy műszerfali fa dekorcsíkom és egy új pollenszűrőm és ha katbal-nak nem kell akkor egy jó állapotú hátsó kipufogódobom is. Olcsón vihető az egész.
süsnye2010-02-09 11:32:18 // 92952
lehet, neked van benne vmi anti-para szabályzó, ami 90C -re forszolja a mutatót télen ;))

nekem is ilyen körül mutat attópályán, mint Marklarnak. Igazság szerint, autópályán 130nál -5C ben hiába van zárva, attól még eszetlen mennyiségű légmennyiség halad át a motortéren szvsz
és mindemellett az olajam elmegy a 60 utáni első vonásig attópályán (igaz felkerült az alsó takaró lemez, sztem azóta könnyebben melegszik ilyen hidegben is)
süsnye2010-02-09 11:28:26 // 92951
a 83 sztem a diesel-é, a benyás az 87C
cac2010-02-09 11:27:19 // 92950
Elméletileg 83 fokon nyitnak. Nekem kb ennyit is mutat az óra. Igaz nem vettem ki elölről a linóleum lapot.
Fairlane2010-02-09 11:20:57 // 92949
Szerintem nem....

A termosztát azér van, hogy menet közben is szabályozzon, ezzel tartsa a kb 90 fokot.
Legalábbis nálam a 155ben a kétévvel ezelőtti csere óta bármilyen hidegben vagy melegben 90re beáll. Najó, nyáron városban dugóban feljebb kúszik, de akkor kapcsol a venti.....

vagy ez 70-80 fokos termosztát? :D
süsnye2010-02-09 09:46:47 // 92948
miért?... ilyen időben, ilyen tempónál jó az a hőmérséklet
Fairlane2010-02-09 09:37:46 // 92947
Szép szép..... de nem kéne termosztátot cserélni? :DDDD
Longman2010-02-09 08:18:37 // 92946
Akkor holnap jössz ide?? Amúgy hova a p*csába járkálsz ennyit? :)
cac2010-02-09 08:15:18 // 92945
Banyek és megint nem szóltál, hogy errefelé jársz? :)
cac2010-02-09 08:10:31 // 92944
Nem szabad a bioetanollal foglalkozni. Komolytalan. 2 közvetlen ismerősöm próbálta ki, az egyik átalakítással, a másik nélküle. Mindkettő anyázott rendesen. Nem csak a tömítéseket támadja ugyanis meg az E85, hanem mindent, ami az üzemanyag rendszer belsejében van. Márpedig egy ilyen koros autónál van bőven lerakódás.
Anno olvastam erről egy tanulmányt, és 10-15% fogyasztásnövekedést valamint 4000-es fordulat fölötti teljesítmény csökkenést írtak benne.
Szerintem az LPG gáz sokkal szimpatikusabb választás. Olcsóbb, környezetbarátabb, biztonságosabb.
Marklar1552010-02-09 00:55:29 // 92943
Ha ez ilyen fasza, akkor miért nem árúlnak mínden kútnál ilyet is? :)
Marklar1552010-02-09 00:53:45 // 92942
Nemrég még + lóerőket akartál.
Most meg itt filléreskedsz a bizonytalan üzemanyagon? :)
Marklar1552010-02-09 00:51:53 // 92941
Az nekem is teccik:)
Ha 1x lesz saját garázsom szép darab lesz az ott:)))
Persze van az az ár...:)))
Marklar1552010-02-09 00:48:48 // 92940
Engem nem zavarna, ha alkatrészeket akarnál vásárolni:)
A kimondott V6 cumók már fogyóban:)
Az első sárvédőknél csak elem csere. Hátúl macerább.
Ajtó nem probléma. Sárvédő azért macera. De a csere szempontjából mínd1.
A doblemeznél is van eltérés... Ott már heftőlni is kell...
Marklar1552010-02-09 00:43:51 // 92938
Neked gratula.
Sparkynak részvéth:)
Marklar1552010-02-09 00:41:45 // 92937
Holnap:
Bp--Érd-- Miskolc-- Taktaharkány--Debrecen(?)--Gyöngyös(?)-Bp útvonal van tervben:)
Marklar1552010-02-09 00:40:16 // 92936
Nohh.
Ma mentem 630km-t az SW vel.
Bp--Zala megye--Nagykanizsa--Balcsi-- Székesfehérvár-- Tatabánya--Bp
A képen látható tempót tartotam autópályán. De egyébb úton sem voltam azért sokkal lasabb:)
1x-1x kellett "büntettni"
Az egyik épp egy olasz Hunday terepjáró volt. 130 km es tempóval megelőztem az M7 esen. A Vőlgyhídnál (soxor láttam ott trafit ezért Marklar Lightban mentem)110km/h nál belemászotta seggembe, majd elém vánszorgott és feltartott. Utána vissza 3 és csak nézhetett:)
Szóval így lett 8.5l es átlagfogyim.
Krisz1552010-02-08 19:51:03 // 92935
na hétvégén kipróbálom:) köszi a tippet
Krisz1552010-02-08 19:50:33 // 92934
veled ma nem lehet üzletelni:( én megpróbáltam mindent:D Buksi amúgyis alám licitált árban szal nem én leszel az ügyfelem tuningban:(
Gyozi1552010-02-08 18:30:59 // 92933
a szívocsonk csövei, ami alig látszik a tűzfalnál 4 kis picsa cső vollt, de teljesen szét voltak éredve, szal azér nem volt nyomásom

igen van benne turbónyomás mérő...
Buksi2010-02-08 18:29:55 // 92932
Nyugi, csak bohóckodunk! :-DD
Longman2010-02-08 18:29:16 // 92931
ahha..
melyik 4 cső volt az, emlékszel? szívócsövek lehettek, vagy az IC-é?
amúgy van turbonyomás mérő az autóban?
Gyozi1552010-02-08 18:27:58 // 92930
ácsi........

nem úgy volt hogy mielőtt kicserélte mondta hogy erősebb lesz....

ő is meglepődött mikor összeralktuk és mentünk egy próbakört, és ránéztünk a nyomásmérőre....
Buksi2010-02-08 18:24:03 // 92929
Én már 30-ért adok neki 4 csövet, és mondok rá 250LE-t! :-DDD
Gyozi1552010-02-08 18:23:52 // 92928
igen,csak én ettől a négy csőtől éreztem is jobban megy, sőt, beszartam úgy ment .D

lehet h tieidtől meg nem változna semmi....
Ati772010-02-08 18:23:40 // 92927
Próbáld ki hogy a középső csonkra függőlegesen felrakod a gyárit.Nekem működött, egy rövid ideig így használtam.Jól működött ,kiláttam.....meguntam.
Krisz1552010-02-08 18:22:01 // 92926
további 40 ezerért adok neked én is pár csövet és mondom h immár 230 lóerő.
Buksi2010-02-08 18:19:37 // 92925
Mi ebből a tanúlság? Mindig csak balra kell kanyarodni! :-DDDDD
Gyozi1552010-02-08 18:18:30 // 92924
hát csak gondolom hogy annyi, ill, autószerelő mester haverom mondta.... sac per kb annyi

ki lett benne cserélve 4cső 40ezerért, és picit megnőtt a nyomás, 1.5ig is felszökken néha, aztán ő mondta hogy 0.8 a gyári nyomása, és kb210köül mozog most a nagyobb nyomással....
Longman2010-02-08 18:18:14 // 92923
én már hozzászoktam egész jól megy.. az a titka hogy ha jobbra el kell nézni akkor szinte derékig ki kell nyújtózni.. :DD
Buksi2010-02-08 18:17:39 // 92922
Hát te aztán tudsz élni! :-D
Longman2010-02-08 18:17:07 // 92921
majd megkérem a kollégákat.. :D
Buksi2010-02-08 18:17:07 // 92920
Próbáltam már én is így vezetni... hát nem egyszerű! :-DD
Krisz1552010-02-08 18:16:21 // 92919
egyszer videózd már le:D
Krisz1552010-02-08 18:15:41 // 92918
én októberig full ablaktörlő nélkül jártam.. szal már tudom milyen nem látva vezetni:D szeptemberig meg jogsi nélkül. kalandos életem van na:)
Longman2010-02-08 18:15:36 // 92917
én szoktam úgy menni a telephelyen az új autókkal, ha épp nagyon párás-, jeges vagy havas az ablak és nincs kedvem várni.. :DD
Buksi2010-02-08 18:13:38 // 92916
Ne is törődj vele, majd kidugod a fekójed az ablakon, mint Ace Ventura! :-DDDDDD
Longman2010-02-08 18:12:47 // 92915
az yoo.. + ~25Le mit tettél vele?
Krisz1552010-02-08 18:12:38 // 92914
sztem is lehet. az meg pont elég:) esőben szar lesz nekem:D
Buksi2010-02-08 18:11:58 // 92913
Hát te tudod! :-DDDD
Mondjuk egy-két centivel talán még lehet hosszabbat felrakni! :-)
Longman2010-02-08 18:11:45 // 92912
én a helyedben felbakolnám.. persze akkor is előhoznám, de akkor is felbakolnám

azt tudtad ha elkap a rendőr így akkor nem érte meg Vento-t venni, meg kivonatni az 55-öt? elég deficites leszel úgy.. :)
Gyozi1552010-02-08 18:11:24 // 92911
hát 210-215 biztos van már......
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak