Fórum >> Típusok >> 155

Longman2010-07-28 13:30:25 // 103210
jóvan nem érdekel, az érdekel hogy tudsz-e farolni szárazon. Mennyé és próbáljad meg, szedd össze a bátorságod, meglátod aztán más szemmel nézel majd a Sasra is.. :)
Buksi2010-07-28 13:26:13 // 103209
Ha csak a csúszka lenne berohadva, az nem érdekelne! De hogy mindig szét kellett bontani az egészet... :-/
Longman2010-07-28 13:22:40 // 103208
vannak jó szerek erre, tudom, de én azt akarom hogy az autó magától oldja meg, mert meg kell neki.. :)

Fabia hogy van? :)
Longman2010-07-28 13:21:48 // 103207
na ezt sem értem, nem klímás hideg levegővel leszedi vmennyire a párát, de közel sem úgy mint a meleggel. legalábbis nálam.

hogy nehéz ezzel mit kezdeni? elfogadnám a választ, ha azt látnám hogy a többi autó is ilyen. de nem.
Longman2010-07-28 13:20:05 // 103206
a munkahenger rohad be nálam, meg a csúszka is csinált már ilyet..
Buksi2010-07-28 13:14:52 // 103205
Na neee... pont csak a 155-ön nem szerencsés a féktárcsa hátra? Ezt most komolyan mondod?? :-DDD A többi típusra szerencsés? Süsnye! :-DD

Egyébként nem a csúszkáknál rohadt be állandóan, hanem a nyereg belsejében, ahol a kézifék "mechanikája" van! :-/
Fairlane2010-07-28 12:52:53 // 103204
Még nem tűnt fel....

Mondjuk nemigen szoktam retket szállítani a kocsiban :P
Johnson2010-07-28 12:38:54 // 103203
Vettem, értettem és köszönöm az infokat. Először megnézem Domino barátunk gépét (ha már sikerült eladnom a mostanit) mert az 20.000Ft-al több, de viszont jobban felszerelt.
RoliQ42010-07-28 11:33:07 // 103202
és abba nem ragad bele a retek?
Fairlane2010-07-28 10:29:21 // 103201
Még a múltkor írtam a párátlanító folyadékot, amivel át kell kenyni belülről a szélvédőt.... azt jól kiröhögtetek....

Pedig működik :)
süsnye2010-07-28 09:37:52 // 103200
sztem ez a berohadás nem csak a féknyergen múlik, hanem azon is, h valsz a 155ön vmiért nem szerencsés a hátsó nyereg és sok vizet kap... ha nem a hátsó, hanem az első felén lenne a tárcsának, lehet, h nem kapna annyi vizet...
a kis gumiharmonikák nem voltak sérültek a nyergen?
süsnye2010-07-28 09:34:58 // 103199
nemtom, én mindig hideg levegővel párátlanítok (nem klíma), az tartósabb megoldást hoz...
mellesleg sztem ilyenkor nehéz ezzel mit kezdeni... vegyél egy maszkot csővel, amit kivezetsz az autóból és azon vegyél levegőt vagy szerelj az orrodra párátlanítót;)
afri2010-07-27 23:21:13 // 103198
na jóccaka mindegykinek!! ,-))
Buksi2010-07-27 22:16:55 // 103197
Már azt hittem, hogy koccantatok! De akkor minden okés! :-)
Lokfer2010-07-27 22:11:03 // 103196
Köszi, de már rendesen alszom, úgy talált meg ,hogy oda jött hozzám.
Buksi2010-07-27 21:51:18 // 103195
Rendben, várjuk a fejleményeket! :-)
szasza9112010-07-27 21:50:05 // 103194
okéoké, csütörtökön megpróbálok ráállni az emelőre. jelentem, ha megtalálom a hangforrást.
Buksi2010-07-27 21:48:08 // 103193
103188.hsz.!!!! :-)))
Lokfer2010-07-27 21:46:52 // 103192
Szevasztok!
Megtalált egy 8V 155-ös. Tudna nekem valaki egy képet küldeni a motortérről, ahol látszik a lambdaszonda csatlakozása. Sajnos a napokban nincs autóm.
Előre is köcci!
Buksi2010-07-27 21:43:00 // 103191
És a tartógömbfej? :-)
szasza9112010-07-27 21:42:13 // 103190
toronycsapágyra is gondoltam. de az is új. meg szerintem az nem egyet koppanna.
Buksi2010-07-27 21:39:27 // 103189
Ugye amikor berohad, akkor szét kell szedni teljesen az egész nyerget, kiszedni belőle a dugattyút, kitisztítani és új tömítéseket bele! Hát ezt egy párszor eljátszottuk a szerelőmmel, aztán úgy döntöttem, hogy akkor legyen a 16V nyerge, mert arról azt mondták, hogy nem rohad be! Na most az is berohadt és inkább áldoztam a GTV nyergekre, mint hogy megint csomószor szét legyen szedve és csak vigye a lóvét!

Majd megpróbálkozom vele! ;-)))
Buksi2010-07-27 21:34:52 // 103187
Az mit jelent, hogy megtalált??

Longman2010-07-27 21:31:41 // 103186
de mivel próbálkoztál pontosan?

csak azért hogy mennyire fog jól. azt állítják mint mondtam, ha jó akkor száraz úton is keresztbe lehet tenni..
Lokfer2010-07-27 21:31:16 // 103185
Szevasztok!
Megtalált egy 8V 155-ös. Tudna nekem valaki egy képet küldeni a motortérről, ahol látszik a lambdaszonda csatlakozása. Sajnos a napokban nincs autóm.
Előre is köcci!
afri2010-07-27 21:29:16 // 103184
vagy nincs a helyén ... fennt .. vagy lennt!!
bár a kormányzástól sztem helyére kellett volna már ugrania!! nemtom!
nézd meg az a biztos!! ;-))
Buksi2010-07-27 21:29:03 // 103183
Esetleg a lengőkar végén a tartógömbfej vagy valamelyik toronycsapágy? :-)
szasza9112010-07-27 21:26:52 // 103182
nahátakkor irány az emelő megint.
szóval a rugókra azért nem gyanakszom, mert csinálta a rugócsere előtt is, meg most is. inkább vmi beépítési, kilazulási stb. gond lehet.
Buksi2010-07-27 21:26:32 // 103181
Sztem felesleges próbálkozni, úgy is ugyanaz lesz a vége! Be fog rohadni! Én már rengetegszer próbálkoztam, de csak ideig-óráig tartott! :-/

Megpróbálom kipróbálni őket! :-DDD
1. Bár ha nagy gázzal indulok behúzott kézifékkel, akkor tuti, hogy nem forognak el a hátsók! Most marha jól fog a kézim! .-)

2. Amilyen szerencsém van biztos, hogy árokban kötnék ki! :-DD

De miért vagy kíváncsi ezekre? :-)
Buksi2010-07-27 21:21:32 // 103180
Remélem az is marad! :-)
afri2010-07-27 21:21:13 // 103179
keresztapám aki nagy olaszautóimádó csak az Alfát és a Lanciát isteníti (hála az égnek), namost ő autószerelő, most épített egyí teljesen új Lancia Kappát 2.4 JTDset, mellesleg 3 féle autóból rakta össze (2db Lancia Kappát és egy Alfa 166ost használt fel), de az utolsó csavarig felújítva! Igaz, hogy egy évig csinálta, de megérte! Nagyon szép lett, mintha most jött volna ki a gyárból!!
Szóval ő eléggé ért ezekhez a Kappákhoz, és amugy is van egy kis focipályányi alkatrésze hozzá, meg van is ezen téren rengeteg ismerőse!
Szóval alkatrészben még jobban is járnék, mert itt van tök közel, szomszéd falu szinte, meg 155ös árakon lehetne hozzájutni!! ... sőt! ;-)
De még messsze van ez a kocsicsere téma! Egyelőre V6!!! ezerrel!!! ;-))
Buksi2010-07-27 21:19:50 // 103178
Én nekiestem a flexel! :-DD
afri2010-07-27 21:14:24 // 103177
nekem volt hasonló probléma még az 1.8nál!
igaz az saját amatőr hibám volt! ugyanis amit vettem alá először ültetőrugót, az olyan sokat ültetett elől, és el volt fáradva, hogy a rugók közé gumibakot kellett tennem Mercedes-jel alakban 3at (ladához lehet kapni pár száz forint), és ahogy leengedtük a kocsit az emelőről majd kocsikázás közben ahogy az igazodott, hozzáfeszült néha a belső sárvédőívhez az egyik, ami pont belülre esett! És az is csak álló helyzetben teljes kormányelfordításnál csinálta eme jelenséget! Azt hittem a rugó törött el, de nem, rájöttünk, hogy a gumibak ér hozzá!!
Esetleg nincs vmi elszabadulva ott???
Pzk2010-07-27 21:12:43 // 103176
Sziasztok, 2.0 16V TS-be keresek légmennyiségmérőt (négyszögletes (nem ovális) 4 eres csatlakozós) cikkszám: Bosch 661 11 2A 520. Ha valaki tud ilyet légyszíves szóljon. Köszi!
Longman2010-07-27 21:10:54 // 103175
azt az utóbbit nem ismerem. sajnos én most már még picit rossz úton sem tudom csapatni mert annyira meg van ereszkedve a kipuffom, és sajnos leér.. :S
afri2010-07-27 21:07:44 // 103174
jaja, a felsőtárkányi út Miskolc felé igazán remek lett az új aszfaltozásnak köszönhetően!!!, arra ritkán járok, azért az nekem itthonról olyan jó 40kilométer, arra inkább csak télen járok ki 1-2 szer hideg esti friss hóesésben apám ladájával! ahhoz van 1 pá szöges gumim, meg egy pár jó bütykös orosz gumim! azzal télen jó ott veretni!

a V6tal inkább itt a környéken pályázok nagy ritkán! van egy kitűnő Monte-carlo rallye fílinges rövid szakasz Borsodnádasd és Balaton (község) között, ez nem nagy tempós, de rendkívül technikás, tele hajtűkanyarokkal .. és ez is szerpentín! A Miskolc-rallira itt edzett Turi Tomi, Asi, Janika , Hercig is! Nemhiába! Ez a szakasz is vagy 2 éve lett ujraaszfaltozva, csak most sajnos a májusi eső adott neki, így pár helyen megcsúszott az út mentén a szakadék! :-//
Longman2010-07-27 21:07:00 // 103173
nekem még akkor csinált hasonlót mikor a lengéscsillapító kontra anyája a toronycsapágy felett nem volt lehúzva.
persze a rugó is lehet kiugrik a helyéről. meg kéne rángatni csáposon..
Longman2010-07-27 21:05:22 // 103172
egy olyan kappa helyett mint amit belinkeltél az előbb, jobban jársz ha elkezded beépíteni a klímát. szerintem 50-60K-ból összekukázható, aztán 3 nap szabi alatt össze lehet rakni.
szasza9112010-07-27 21:03:42 // 103171
nem hiszem. egyrészt nem régiek, másrészt menet közben kanyarban gázadásra semmi. és csak egyet pattan.
egy szerintem hozzáértő futtában azt mondta: spirálrugó. de nem értem, hogy az egyáltalán hogy lehet...
Longman2010-07-27 21:02:02 // 103170
jók ezek a kappák de nekem az a kategória amit csak 1. és ismerős tulajtól mernék megvenni.
kereskedésből ilyet venni.. inkább ne kísértsd a sorsot.

az a baj hogy szét vannak ezek ütve szegények már nagyon, hozzáértő ember meg nemigen nyúlt hozzájuk sose.

vagy ahogy írta nemrég egy kolléga itt csak klubos autót, de azok meg nem adják el..
Jupiter1552010-07-27 20:59:46 // 103169
1992-es, 8V-s, láncos, 185e km-rel. Full fapad (légkondi sincs). Hat éve van nálam, ezelatt garázsban állt (előtte nem). 175e km-nél motorblokkcsere, ekkor a komplett kuplungot is cserélte Német Mihály mester, Valeóra. Az előző tulaj lekoccolta az orrát, és felhorzsolta a J1 ajtó alját (le van kenve valami fekete izével). Hűtőt cseréltem valami 5e km-rel ezelőtt (vagyis kb egy éve). Öttel előtte meg hátsó dobot, a kettő között pedig féltengely gömbcsuklót, meg a fél futóművet (lengőkar?). Régi Alpine fejegység van benne Alpine CD-váltóüval, 6 Sony X-plod hangszóróval (ennyi az extra). Nyári gumi: Dunlop Sport 01, 155/50R15, Alutec alufelnin, a téli GoodYear UG6-os, 175/65R14-es. Garnitúránként lehet benne kb 20e km. Az egyik alufelnit görgőzni kell. Egy dolog nem működik: belülről nem lehet nyitni a csomagtartót. Mindennapi használatra alkalmas, őszinte autó. Sosem versenyzett. Kell rá költeni valamennyit (elülső kerékcsapágy; a hátsó kerékjárati ív szélén megjelent némi pörsenés; az elülső ajtók alja is barnás, valamint TSiga szerint ki kellene pucolni a légtömegmérőt.
Az ára 280e.
afri2010-07-27 20:59:21 // 103168
dejó lenne nekem is egy klíma a V6ba!!
ha klímás lenne, simán megtartanám!!!!!!
Longman2010-07-27 20:58:59 // 103167
nekem a 16V is szépen farolt gázelvételre.
aztán hova járkálsz szerpentinezni? Felsőtárkány vagy Sirok fele? Az előbbi igazán jó pálya.. :)
afri2010-07-27 20:58:24 // 103166
ez még óccsóbb! szíííp belső!

na jólvan, elég az offozgatásból és az álmokból ... ;-)
Longman2010-07-27 20:57:04 // 103165
akkor nálam számíthat az is hogy a feneke nem túl jól áll rozsdásodás/vizesedés tekintetében..
remélem jövőhéten már üzemel a klímám, kíváncsi vagyok az mennyit fog számítani..
afri2010-07-27 20:55:28 // 103164
lehet nem jácca le a videót?? :-((
talán így: http://videa.hu/videok/jarmuvek/lancia-gumifust-w6I0D2bZry3umbJ0
Longman2010-07-27 20:55:17 // 103163
féltengely..?
afri2010-07-27 20:53:43 // 103162
kicsit OFFOS, de erre gyűjtök! ezt már írtam korábban is!! (ha rendben lesz a V6, lehet továbbállok, majd csak az ősz tájékán)

és egyáltalán nem drágák!!!
főleg a belseje fogott meg, azért egy 155ös belsőhöz képest igen nagy lépés!
de 155 a kinti formaterve simán veri ezé a Lanciáét!!! afelől nincs kétség!
Alfában a 155ös tetszik a legjobban, utána meg a 159es! Az oldalamon is az áll, hogy majd eccer 159esem lesz! csak megvárom, míg olcsóbb lesz! :-DD
szasza9112010-07-27 20:34:52 // 103161
induláskor, ha nagyon eltekerem a kormányt (pl.: parkolóból kiálláskor) koppan egyet az eleje. csak egyet és jó hangosan, fémesen. visszafele semmi. mindkét irányban. rugót, lengéscsillapitót cseréltem, semmi változás. kormányösszekötő rendben. valami ötlet?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak