Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2011-02-03 12:47:55 // 110401
Igazából kerekenként egy raklap is elég lett volna... élére állítva.... :DDD

Egyébként engem is érdekel, hogy mászott fel ide? :
András bácsi2011-02-03 12:43:12 // 110400
Munkavédelem tankönyv harmadik oldala pont így mutatja. :)))
szasza9112011-02-03 12:40:17 // 110399
jujjj. es hogy raktad ide fel, targoncaval?
süsnye2011-02-03 12:33:40 // 110398
persze, h találsz az előző hűtőmben nekem is fémcsavar volt, mert a gyári műanyagnak letört a füle :)
Ha tudsz egy vájatot csinálni a megmaradt részben (vágással vagy pl. felhevített csavhúzzal), akkor egy lapos csavhúzzal simán ki tudod szedni (persze, ha nincs beszorulva is)
süsnye2011-02-03 12:29:44 // 110397
jááájjj :DD
Robiik2011-02-03 12:18:22 // 110396
Rögtönzött szerelőakna :D



Robiik2011-02-03 09:57:52 // 110395
Ja értem, mindjárt ott leszek én is :)
Haro2011-02-03 09:50:42 // 110394
Talán mert itt vagyok!
Robiik2011-02-03 09:32:35 // 110393
Honnan tudod, hogy nem ott vagyok ?? :)
Fairlane2011-02-03 09:27:50 // 110392
Biztos találsz, ha mástnem esztergályosnál, vagy Marklarnál, egy likas hűtőből...
Haro2011-02-03 09:11:34 // 110391
Neked nem bent az irodában kéne lenned?
Robiik2011-02-03 09:07:44 // 110390
Igen műanyag van benne. Azért tudott eltörni, egy kics csavargatástól :) Találok ebbe ilyen csavart ami illik bele? mondjuk fémből jobban tetszene.

zárójelben félve ideírom ( nekem úgy tűnt, hogy pár km gurulás után kidolgozta a levegőt a rendszer szépen) :)
Fairlane2011-02-03 09:03:39 // 110389
Kapanyél rulez :))

Vagy Kap(p)ává épitek át? :DDD
András bácsi2011-02-03 08:13:41 // 110388
Szagszerűen van toldva. :))
Gery832011-02-03 07:55:38 // 110387
Sziasztok!


( atesz155 ® ) :)

Véleményeket szeretnék hallani tőletek 155 2.5TD-vel kapcsolatban.
- Napi használatban mi az átlagfogyasztása?
- Vásárlásnál mire kell odafigyelni?
- Tipikus motorhibák / problémák?
- Megbízható ez a motor?

Köszi előre is!
Marklar1552011-02-02 23:45:44 // 110386
Jahh. Már öszefelé tart az SW puffprojekt...
Joecee2011-02-02 23:07:21 // 110385
Olvasva a hozzászólásodat, most már tudom honnan jön, illetve mi okozza azt az ütemesen csattogó hangot. Ráadásul egyre hangosabb. :(
És ha föntről ránézek, tisztán látszik, hogy a tárcsa előre-hátra veri magát.
Frankó.
Ha ilyen ütemben jönnek a hibák, el kell mennem bodzát szedni...csak hát ugye tél van...
süsnye2011-02-02 22:53:35 // 110384
ha műa csavar van benne, akkor még viszonylag könnyen ki tudod szedni...
Marklar1552011-02-02 22:53:26 // 110383
Ránézésre tutti:)))
Marklar1552011-02-02 22:45:36 // 110382
Majd, ha költeni kell rá...:)
süsnye2011-02-02 22:43:43 // 110381
s hogy fogod légteleníteni hűtővíz csere után?
Marklar1552011-02-02 22:40:34 // 110380
155 ben több benyás van. Kimentjük...:)))
Marklar1552011-02-02 22:38:31 // 110379
Asszem feljebb megválaszolták:)
Robiik2011-02-02 22:24:09 // 110378
Nem lebetonozott szerszámosszekrényre gondoltam, hanem kézitáska mindenféle szerszámmal. :) egyébként milyen az a Beta kocsi ?
Robiik2011-02-02 22:21:13 // 110377
Visszakerült az újból felújított generátor. Most minden olyan amilyennek lennie kell.

Ettől függetlenül nem hagy unatkozni a némber, rájöttem, hogy a légtelenítő csavarnál szökik a vizem, megpróbáltam meghúzni, még roszabb lett... egy nap alatt elfolyt a víz úgy, hogy a kiegyenlítő tartály csont száraz. Ma megin megpróbáltam ráhúzni, és teljesen kitört a csavar. Persze nem jön ki az egész, hogy másikkal lehessen pótolni :( Nem akarok ez miatt hűtőt cserélni, valószínűleg végleg leragasztom.
afri2011-02-02 22:01:13 // 110376
sokat kell járni a Főnix-be!
:-DDD


és egy kis varázslattal minden megoldható ..
TSiga ( I am the TSIG)2011-02-02 21:44:05 // 110374
És hogy viszed le a Beta szerszámkocsit az emeletről? :-D
Robiik2011-02-02 21:40:14 // 110373
ugyanezt mondom én is... abból a pénzből amit a szakszervizek elkérnek (kicsalnak?) kell venni egy jó szerszámkészletet :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-02-02 21:18:10 // 110372
Hagyjuk a jeladókat és a problémákat!



Csak úgy...... :-DDDDDD
sprint832011-02-02 21:01:53 // 110371
Szerintem meglazulva nem lehet, az már régen rossz lenne. De, hogy mitől kóvályog arra kíváncsi vagyok. Mert még ha olyan lenne mint a dízeleké szokott lenni, hogy van benne egy tömör gumi rész akkor oké, hogy az elfárad és amiatt ráz. De ez egy tömör tárcsa még meg nem is olyan vékony darab.
Longman2011-02-02 20:37:37 // 110370
Még azon aggódom a jeladót szét ne verje. Leghamarabb jövőhét Szombaton tudok ránézni komolyabban. Igaz addig nagyon sokat nem fogok úgyse menni vele.
Longman2011-02-02 20:36:07 // 110369
Szeva!

Igen, a 164-é. Minden főbb összetevő ami a motor működéséhez kapcsolódik, abból van.

Nem tom hogy van benne 8-as, de tegnap egyértelműen látszódott, és kattogó hangot hallatott.
Még írtam is vmikor ősszel hogy csattogó hang jött a jobb első kerék mögül. Akkor főként a kipuff miatt nem lehetett pontosan hallani hogy honnan. Volt aki szelephangot mondott, én leömlőt.
Egyszer meg is mutattam egy szerelő havernak is, aknából keresték ketten is, de nem tudták beazonosítani hogy honnan, csak hogy a vezérlés felől.
Aztán valahogy kussban maradt ez után rögtön.
Tegnap viszont megint hallatta magát, most hogy 2 hete nem volt beindítva egyáltalán, viszont most egyértelműen megállapítottam hogy az ékszíjtárcsa az!
De most megint mintha elhallgatott volna egy kicsit. Azon gondolkodom nincs-e kicsit meglazulva, vagy ilyesmi..
TSiga ( I am the TSIG)2011-02-02 20:30:47 // 110368
Akkor remélem, hogy hozod a söröket :-D
sprint832011-02-02 19:26:39 // 110367
Az igencsak csúnyán kiverődött tőke, nemcsoda, hogy ilyen hamar elkezdett csattogni újra. Nekem mióta kicseréltem nyáron a 3db kiverődött tőkét nem jött vissza a szelephang és azóta 5k km ment bele.
sprint832011-02-02 19:24:13 // 110366
Szuper a rendszer! Ez a 164 katalizátora ugye?

A főtengely szíjtárcsához nem kell a vezérlést bontani. Csak egy 41-es crova kell hozzá meg némi erőkar. Bár nem tudom, hogy hogy lesz benne nyolcas, ahhoz elég tömör a tárcsa.
Svéd2011-02-02 18:21:16 // 110365
decemberben voltam a tatabányai alfa fiat márkaszervizben,és néztem az árlistát:rezsi óradijak fiatok 6800ft/óra alfák 9890 ft/óra.ezek szerint mi alfások gazdagabbak vagyunk.:D
Buksi2011-02-02 16:50:24 // 110364
Na ezt azért nem vártam tőled! Asszem beszélgetünk majd Érden! :-DD
Buksi2011-02-02 16:41:39 // 110363
Rendes volt, mert odaadta az utolsó fagyállóját is! :-)
De ha egyszer feltöltöm, akkor már nem akarom leengedni mégyegyszer (lusta vagyok), hogy beletöltsem a Paraflut! ;-))
TSiga ( I am the TSIG)2011-02-02 16:38:32 // 110362
Mi az, hogy vadon élő állat és a Buksi? Szeerintem az egy és ugyanaz. Sztem nem is volt őzike, csak 1 üveg házi szilva. :-D
Buksi2011-02-02 16:37:42 // 110361
Gratula, rohadt jó lett! :-)
Jó közel van ám az olajdeknihez a cső! :-O
afri2011-02-02 16:37:07 // 110360
zsír lett a rendszer! ;-)
bár furi így elsőre ez a heggesztési stílus, mármint hogy nem hajlítva van a cső!!
de biztos jó, ha hozzáértő szaki csinálta!
;-))
Buksi2011-02-02 16:32:58 // 110359
Nagyon bízom benne én is! ;-))
afri2011-02-02 16:06:41 // 110358
a fényképen a dátum a fényképezőm szar akksijából adódóan mutat 1997-et! :-D
amugy ma készítettem! csak hát na!
afri2011-02-02 16:05:34 // 110357
ma egy kicsit lelombozódtam! ... :-/
ennyit a márkaszervizekről!! :-(((
nem lehet már itt ebben a kurva országban megbízni senkiben sem!!!!! bassza+!!! :-((
az a legjobb, ha magunknak szervizelünk!!

történt ugyanis:
már eléggé csattogott meginnt a motor a V6-ban, ugye novemberben volt kisebb motorfelújításon, ahol kiemlten megkértem a szerelőt, hogy a 4.hengernél a kipufogószelepemelőtőkét cseréljék ki, mert ki van kopva a teteje! rendben -jött a válasz!
amikor mentem a kocsiért, és fizettem a végelszámolásnál nem kis összeget, beleszámolták a tőke cseréjét is, tehát elvileg az is uj került bele!
pedig már akkorsem lett sokkal halkabb a gép! meg már akkor 0.35re hagyták a hézagot, ami kissé már ilyen kopott motornál is magas érték!
biztos azt hitték, hogy majd hozzájuk viszem később beállíttatni a szelephézagot, ha összekopik a motor ujra! de tévedtek!! :-)
ma szedem le a szelepfedelet, és lám, a régi kopott tőke van benne, ahol már 0.45 volt most a hézag!!!! a többinél is 0.38 körül volt!! ááÁÁÁÁááá!!!!!
most olyan 0.27re állítottam mindet, és sokkal halkabb lett a járása! :-)
de meglátogatom őket, és számonkérem a szervizest, hogy mi a faszé fitettette ki velem, ha ki sem cserélte!!!!!
NaTo2011-02-02 15:24:13 // 110356
őő lehet :)
Robiik2011-02-02 14:55:50 // 110355
Ez nem úgy van, hogy van egy memória szál, ami azért van, hogy ne áramtalanodjon teljesen és ne felejtsen el mindent, meg van az a szál ami gyújtáskapcsolón keresztül ad áramot. Gondolom nálad a memória szál van bekötve a gyújtáskapcsolós helyére, és akkor folyamatosan kap áramot.

Nekem ez amikor működik akkor jól működik, az utastér- kesztyűtartó- és csomagtérvilágításon kívül mindent levesz gyújtással együtt.
süsnye2011-02-02 14:46:37 // 110354
nézd meg, h pl. tudsz-e világítást kapcsolni gyújtás nélkül... mert ha esetleg igen, akkor nem a magnó környékén lesz a gond, hanem inkább a gyújtáskapcsolónál...
NaTo2011-02-02 14:46:16 // 110353
:) na igen. Ezek szerint úgy lett bekötve, hogy a gyújtáskapcsolója nem lett beiktatva. Aszem ez sárga kábel szokott lenni, és azon csak addig folyik áram, míg gyújtás van. Én mondjuk eleve anélkül kötöttem be, hogy ha várni kell a kocsiban, akkor is legyen zene :)
Robiik2011-02-02 14:39:21 // 110352
Ami elektromos problémám volt a kocsival az annyi, hogy a fejegység "lefagy" ez azt jelenti, hogy nem reagál semmire, és ami roszabb, hogy ha leszedem az előlapot akkor is szól tovább, pedig nem kéne, sőt, ha leveszem a gyújtást akkor is szól tovább, pedig akkor aztán nagyon nem kéne neki. Azt hiszem itt kezdem el keresni a zárlatot.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak