WarbiRunner (Gyuri)2011-02-03 21:39:10 // 110452
Értelemszerűen nem sürgős, addig valahogy megoldjuk azt a néhány utat amit a család "kétfelé" tenne meg :-) Ha kitavaszodik, meg ott a bringa :-)
SD2011-02-03 21:35:28 // 110451
Ha nem 200k-s roncsot akarsz venni akkor nem kizárt hogy ki tudsz várni egy jobb darabot, igazából tudok több tagról is aki gondolkozik cserén, csak pont azért nem akarja eladni mert nincs semmi baja minek passzolja el, de közben meg már újabbat szeretne, vagy épp gyerek miatt valami nagyobbat, vagy üzleti ügyek miatt egy takarékosabbat.. stb. de ezeket az autókat nem látod sosem használtautón mert előbb lecsap rá valaki mint hogy meghirdetnék:)
Én is így vettem anno az enyém még meg sem lett hirdetve és nagyon gyorsan megvettem, jól is jártam vele:)))
Én is így vettem anno az enyém még meg sem lett hirdetve és nagyon gyorsan megvettem, jól is jártam vele:)))
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-03 21:34:02 // 110450
Kösz :-)
Nagyon szerettem építeni azt az autót. Vezetni is, rengeteg helyen voltam vele. Most viszont pont az a szitu van, hogy mások a prioritások. Időben is, pénzben is. Ezerrel dolgozunk az üzletünkön, közben házra gyűjtünk. Emellé szívem vágya, egy hobbiautó, csak egy ilyen gyenge szöveggel fér el. :-)
A 2 év nálam az a távlat, ahol esély van arra, hogy ismét költsek a második autóra, ne csak használjam. Szándékosan azért is keresek benzinfalót, hogy korlátozzam vele a második autó km-eket. A jtd céges. Ha vennék egy dízelt, akkor a sarki boltig is valamelyik traktorral mennénk, gázolaj meg számlára....az meg csak generálja a további költségeket. Nomeg egy dízel elég. :-D
Nagyon szerettem építeni azt az autót. Vezetni is, rengeteg helyen voltam vele. Most viszont pont az a szitu van, hogy mások a prioritások. Időben is, pénzben is. Ezerrel dolgozunk az üzletünkön, közben házra gyűjtünk. Emellé szívem vágya, egy hobbiautó, csak egy ilyen gyenge szöveggel fér el. :-)
A 2 év nálam az a távlat, ahol esély van arra, hogy ismét költsek a második autóra, ne csak használjam. Szándékosan azért is keresek benzinfalót, hogy korlátozzam vele a második autó km-eket. A jtd céges. Ha vennék egy dízelt, akkor a sarki boltig is valamelyik traktorral mennénk, gázolaj meg számlára....az meg csak generálja a további költségeket. Nomeg egy dízel elég. :-D
SD2011-02-03 21:28:10 // 110449
A TS-nél az nem mindegy nagyon hogy 16V vagy 8V. Ha a korát nézzük akkor a 16V jobb mert méd kapható hozzá a legtöbb alkatrész, tekintva hogy az 1.8 16V-t még GT-k be is építették. Viszont pont a 2.0 16V elég érzékeny szerkezet, ha nincs rendben tartva simán csinál 500k-s költségvetést, egy kis hengerfej, egy kis csapágyazás. Nagyon jó motorok ezek, de ha lefutották a km-et nagyon macerásak, ha csak az elektronikát vezérlés módosítót nézzük 50-100k-s tételek, jó 150 ló de hát ha megy akkor, ha nem akkor nagyon drága, és az ilyen tizen éves autónál kérdőjel?
Viszont a 8V nagyságrendekkel egyszerűbb szerkezet, teljesítményben nem mulja sokkal alul a 16V-t rugalmasságban még talán jobb is, fogyasztásban is. A láncos vezérlés miatt a vezérműszíj parát, cserélgetést el lehet felejteni, a vezérlés módosító sosem megy tönkre, a légmennyiség mérő szintén jó öreg torlólapos, nem megy tönkre de ha mégis akkor is nem 50k hanem mondjuk 10.. Itt a nagy kérdés az általános állapot mert azért ezeket már 92-ben gyártották lehet teljesen szar is, meg valami csodával határos módon megkímélt is, és e között bátmi:)
A V6 szintén nagyon jó motor, bár annyira nem tartós mint egy TS, a szerkezeténél fogva, viszont ugye nem is kell annyira forgatni, tuja fene, de 12L fogyi azért mai árakon..
Szerintem pár év múlva egy 2000 motor olyan feeling lesz mint ma egy 4000ccm V8, annyira óriásinak fog hatni.. Ha megnézed ma családi autókba 1.4 motorokat raknak már és ez csak folytatódik tovább.
Viszont a 8V nagyságrendekkel egyszerűbb szerkezet, teljesítményben nem mulja sokkal alul a 16V-t rugalmasságban még talán jobb is, fogyasztásban is. A láncos vezérlés miatt a vezérműszíj parát, cserélgetést el lehet felejteni, a vezérlés módosító sosem megy tönkre, a légmennyiség mérő szintén jó öreg torlólapos, nem megy tönkre de ha mégis akkor is nem 50k hanem mondjuk 10.. Itt a nagy kérdés az általános állapot mert azért ezeket már 92-ben gyártották lehet teljesen szar is, meg valami csodával határos módon megkímélt is, és e között bátmi:)
A V6 szintén nagyon jó motor, bár annyira nem tartós mint egy TS, a szerkezeténél fogva, viszont ugye nem is kell annyira forgatni, tuja fene, de 12L fogyi azért mai árakon..
Szerintem pár év múlva egy 2000 motor olyan feeling lesz mint ma egy 4000ccm V8, annyira óriásinak fog hatni.. Ha megnézed ma családi autókba 1.4 motorokat raknak már és ez csak folytatódik tovább.
afri2011-02-03 21:24:19 // 110448
igen, pontosan 1 éve vettem meg Ferike cartárstól!
afri2011-02-03 21:23:38 // 110447
uhh, ... 1millió egy wareszra???!
te aztán egy igazi autószerető csávó vagy!! ;-)
te aztán egy igazi autószerető csávó vagy!! ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-03 21:23:31 // 110446
Ja, tényleg, te vetted meg amit belinkeltem alább. Itt Debrecenben mozgott ez a gép eredetileg. Nagyon piszkál a dolog, nem kizárt. A költségkeretet kell még felmérnem.
afri2011-02-03 21:21:42 // 110445
na jóóó, vannak apróbb hibák, de ezek elenyészők!
pl. a bal hátsó kilioncs el van törve, meg a bal hátsó sárvédőíven van pörsenés ..
:-)
a ki nem cserélt szelepemelőtőke jövő hétre itt van, erről már tegnap írtam ... ha visszaolvasod!
holnapra itt van az uj szelepfedéltömítés ...
:-)
pl. a bal hátsó kilioncs el van törve, meg a bal hátsó sárvédőíven van pörsenés ..
:-)
a ki nem cserélt szelepemelőtőke jövő hétre itt van, erről már tegnap írtam ... ha visszaolvasod!
holnapra itt van az uj szelepfedéltömítés ...
:-)
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-03 21:19:57 // 110444
Az a helyzet, hogy a szándék komolysága a Wartburg műszakijától függ. ha összejönne rá bárhogy, akkor megtartanám, funkciójának pont megfelel, és mégiscsak én építettem (1 millából :-S). Ha ez nem jön össze viszonylag gyorsan, akkor egy gyüjtő megveszi a Wareszt. Ez nekem is megnyugtató megoldás, mert nem kókányoja szét, berakja az öreg autói közé, nekem meg megszűnik a két évente kínlódás a műszakiért.
Ezesetben a szándék komoly, és ha tényleg van értelme akkor kicsit feljebb engedem az árkategóriát.
Ezesetben a szándék komoly, és ha tényleg van értelme akkor kicsit feljebb engedem az árkategóriát.
afri2011-02-03 21:18:07 // 110443
150-et ráköltesz??? ... és akkor még nem tartasz sehol ... :-)))
150ért megveszed, és legalább 300at ráköltesz, de csak akkoris a legalapvetőbb dolgokra, plusz az átírás!
vedd meg az enyémet!! :-DDD
az most költségmentes!! :-)))
150ért megveszed, és legalább 300at ráköltesz, de csak akkoris a legalapvetőbb dolgokra, plusz az átírás!
vedd meg az enyémet!! :-DDD
az most költségmentes!! :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-03 21:14:15 // 110442
Aha, akkor rugalmasan igazodunk: Ez elmegy 10-et? :-)
Úgy vagyok vele, hogy ha van értelme, kipótolom kicsit az összeget, de még 2 év kb mire tényleg hobbiautóként funkcionálhatna ergo költenék is rá. A v6-ot kifejezetten csak azért nézegetem, mert egyszer majd lehet költögetnék rá szívesen.
Néztem még takizse 2.0 Ts-ét is, az is az a kategória, ami később sem fájdítaná a szívem, hogy "miért csak ekkora motorral vettem".
Úgy vagyok vele, hogy ha van értelme, kipótolom kicsit az összeget, de még 2 év kb mire tényleg hobbiautóként funkcionálhatna ergo költenék is rá. A v6-ot kifejezetten csak azért nézegetem, mert egyszer majd lehet költögetnék rá szívesen.
Néztem még takizse 2.0 Ts-ét is, az is az a kategória, ami később sem fájdítaná a szívem, hogy "miért csak ekkora motorral vettem".
SD2011-02-03 21:10:14 // 110441
V6-ra akkor költesz 150-et ha teljesen hibátlan:) vezérlés plusz mondjuk egy műszaki:P:D
A V6-on motor felújítás tekintetében két hegerfej, a vezérlést is így kell elképzelni, pl csa vízpumpa sem kétfillér mint a TS-hez
ha 155-öt akarsz hobbira, ha van pénz akkor Q4 az tuti, ha ennyire nem nagy projekt akkor egy TS 8V lehet jó, mert strapabíró szerkezet, az 1.8 127ló a 2.0 144 haladni is tud.. csak ugye olyat találni ami nincs szétrohadva meg szétgányolva, azokat fél milla alatt nem adják és még akkor is nagy szerencse, ha jó állapotú.:(
De ha komoly a szándék próbálunk segíteni:)
A V6-on motor felújítás tekintetében két hegerfej, a vezérlést is így kell elképzelni, pl csa vízpumpa sem kétfillér mint a TS-hez
ha 155-öt akarsz hobbira, ha van pénz akkor Q4 az tuti, ha ennyire nem nagy projekt akkor egy TS 8V lehet jó, mert strapabíró szerkezet, az 1.8 127ló a 2.0 144 haladni is tud.. csak ugye olyat találni ami nincs szétrohadva meg szétgányolva, azokat fél milla alatt nem adják és még akkor is nagy szerencse, ha jó állapotú.:(
De ha komoly a szándék próbálunk segíteni:)
SD2011-02-03 21:04:51 // 110440
Hát amelyik elmegy különösebb macera nélkül 2000-et az elmegy 10-et is:)
De az nem ez az árkategória, azért ez a bontani való kategória sajnos:(
De az nem ez az árkategória, azért ez a bontani való kategória sajnos:(
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-03 20:59:00 // 110439
Hát ja...kivéve a Wartburgomat, mert senki nem vállalta a műszakiját a motor miatt :-S Így valószínű ki lesz vonva, egyébként nem adnám, és az egész kérdés fel sem merülne
De ha pl 150-ért elhozható a V6, 150-et ráköltök, az reális, nem? Nem tudom, nem ismerem őket, csak azt sejtem, hogy strapabíró az a moci.
De ha pl 150-ért elhozható a V6, 150-et ráköltök, az reális, nem? Nem tudom, nem ismerem őket, csak azt sejtem, hogy strapabíró az a moci.
Fairlane2011-02-03 20:55:08 // 110438
Infóm nincs, de ha olcsó verda kell, szerintem ne V6ost nézegess...
Ha hozzá kell nyúlni nem olcsó, nem az a minimál költségvetéses, kisfenntartásos autó.
Meg azért az árából gyanítható, hogy lehet rá költeni.
Műszakit meg plusz 10-20 pénzért bármilyen lepattant tepsi kap :)
Ha hozzá kell nyúlni nem olcsó, nem az a minimál költségvetéses, kisfenntartásos autó.
Meg azért az árából gyanítható, hogy lehet rá költeni.
Műszakit meg plusz 10-20 pénzért bármilyen lepattant tepsi kap :)
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-03 20:41:54 // 110437
Erről van valami infótok?
Kéne olcsó második verda, ami néhány évig minimál költségvetésen is elvan, de később értelme lesz foglalkozni vele. Ez vajh mennyiből állítható talpra (friss műszaki)? Évente 2000km-t kéne kibírnia kis fenntartással. Fogyasztás tökmindegy.
Kéne olcsó második verda, ami néhány évig minimál költségvetésen is elvan, de később értelme lesz foglalkozni vele. Ez vajh mennyiből állítható talpra (friss műszaki)? Évente 2000km-t kéne kibírnia kis fenntartással. Fogyasztás tökmindegy.
Gery832011-02-03 20:40:53 // 110436
Köszi szépen!
Gery832011-02-03 20:40:29 // 110435
Szia!
Te vagy az én emberem. :)
Köszi az infóáradatot!
Egyelőre más kérdésem nem lenne. Egy hónapon belül kiderül lesz-e rá szükség.
Ha lesz, mindenképp 2.5-est akarok.
Te vagy az én emberem. :)
Köszi az infóáradatot!
Egyelőre más kérdésem nem lenne. Egy hónapon belül kiderül lesz-e rá szükség.
Ha lesz, mindenképp 2.5-est akarok.
sprint832011-02-03 19:41:40 // 110434
Az marha sok. Annyiért veszel egy kinti papíros 155-öt:))))
atesssz2011-02-03 19:38:23 // 110433
Kapaszkodj meg, volt olyan hely, ahol 40-ért akarták adni. Így van, ez is csak kompletten, házzal együtt van. Ez is Behr. 80 fokon tartja a vizet.
sprint832011-02-03 19:36:50 // 110432
22k volt a termosztát? Miért olyan drága? A V6-hoz sem csak betét kell hanem a komplett házzal együtt van és az is 7k volt a Behr-ből, az meg úgy tudom gyári beszállító is.
atesssz2011-02-03 19:30:58 // 110431
Szia, Gery!
Válaszolok én a kérdésedre, szerintem én vagyok a legaktívabb fórumozó, aki nap-mint-nap használja ezt a típusú motort, és van már némi rálátása a dologra.
Hol is kezdjem?
Amikor én vettem 2009 január 29-én a TD-t, semmit sem tudtam erről a motorról, ma azért már ezt nem mondhatom el.:)
Mikor hozzám került 271ezer km volt a motorban óra szerint. Az tény, hogy nagyon megkímélt állapotban sikerült rátalálnom, mind motorikusan, mind karosszéria terén.
Igazából sosem volt még vele olyan gondom, hogy azért kelljen rajta valamit csinálni, hogy üzemképes legyen a motor. Az egyik hengerfej alól egy kicsit szivárgott az olaj, ezért kicseréltettem a HF tömítéseket.
Tudniillik van egy olyan -úgymond- olaj-iszonyom, tehát nem bírom, ha valahonnan is szivárog az olaj, de szerintem ezzel sokan így vagytok.
Aztán úgy voltam vele, hogy ha már le van szedve a HF, akkor síkoljuk is egy szintbe őket. Ha már a HF le van szedve, egyértelműen érdemes megnézni a gyűrűk, dugók állapotát. Ezt tanácsos volt, mint utólag kiderült, hiszen a kompressziógyűrűk hézaga majdnem 2mm volt. A felújítás előtt 9 litert fogyasztott 70/30 arányban, az országút javára. Szerencsére a főtengely és a csapágyai kifogástalan állapotban voltak, a hidrotőkékkel együtt.
Ezt a felújítást nagyon tolerálta a kicsike, hiszen azóta sikerült szintén 70/30 körüli arányban 6,2-6,5 liter/100km értékig lecsökkenteni a fogyasztásom, hidegen pöccre indult, és sokkal több lett benne az erő is. Mondjuk füstölni, soha sem füstölt. Se kéken, se feketén, se sehogy.
Az előbb említett országút/város arányban 110-120-as átlag tempóval és előzésekkel vegyítve megelégszik így télen is a 6,5 literrel. Mondjuk az is hozzá tartozik az igazsághoz, hogy nagyon vigyázok a motorra, mikor hidegen indulok el vele, legalább 3 percet járatom, ezalatt pont elszívok egy cigit :). Természetesen hidegen nem szereti ha nyúzzák. De melyik motor szereti?:)
Most már több mint egy hónapja használom napi szinten cask városban, teljesen megbízható. A fogyasztást még nem mértem városban.
Amit szükséges volt cserélnem, az tavaly januárban volt egy termosztát (22e) és most télen 4db izzítógyertya (12e). Olajcserét szigorúan 10 ezer kilométerenként megejtem.
Olajcserénél ugyan ott van az olajszint, ahol 10ezer km-rel azelőtt volt,
A világ végére is el mernék vele indulni, tudom, hogy sehol sem hagyna ott.
Tavaly voltunk vele Horvátországban, egy 1600km-es úton, vígan mentünk utazó sebességgel 140-150-nel, 4 személlyel, csomagokkal, klímával. Ekkor az átlagfogyasztás 6,7-6,9 körül alakult.
Típushibákról nem igazán tudok.
Ha karban van tartva, kimész vele a világból is :)
Ha van még valami kérdésed, tedd fel nyugodtan, szívesen válaszolok rá, ha valamit kihagytam.
Válaszolok én a kérdésedre, szerintem én vagyok a legaktívabb fórumozó, aki nap-mint-nap használja ezt a típusú motort, és van már némi rálátása a dologra.
Hol is kezdjem?
Amikor én vettem 2009 január 29-én a TD-t, semmit sem tudtam erről a motorról, ma azért már ezt nem mondhatom el.:)
Mikor hozzám került 271ezer km volt a motorban óra szerint. Az tény, hogy nagyon megkímélt állapotban sikerült rátalálnom, mind motorikusan, mind karosszéria terén.
Igazából sosem volt még vele olyan gondom, hogy azért kelljen rajta valamit csinálni, hogy üzemképes legyen a motor. Az egyik hengerfej alól egy kicsit szivárgott az olaj, ezért kicseréltettem a HF tömítéseket.
Tudniillik van egy olyan -úgymond- olaj-iszonyom, tehát nem bírom, ha valahonnan is szivárog az olaj, de szerintem ezzel sokan így vagytok.
Aztán úgy voltam vele, hogy ha már le van szedve a HF, akkor síkoljuk is egy szintbe őket. Ha már a HF le van szedve, egyértelműen érdemes megnézni a gyűrűk, dugók állapotát. Ezt tanácsos volt, mint utólag kiderült, hiszen a kompressziógyűrűk hézaga majdnem 2mm volt. A felújítás előtt 9 litert fogyasztott 70/30 arányban, az országút javára. Szerencsére a főtengely és a csapágyai kifogástalan állapotban voltak, a hidrotőkékkel együtt.
Ezt a felújítást nagyon tolerálta a kicsike, hiszen azóta sikerült szintén 70/30 körüli arányban 6,2-6,5 liter/100km értékig lecsökkenteni a fogyasztásom, hidegen pöccre indult, és sokkal több lett benne az erő is. Mondjuk füstölni, soha sem füstölt. Se kéken, se feketén, se sehogy.
Az előbb említett országút/város arányban 110-120-as átlag tempóval és előzésekkel vegyítve megelégszik így télen is a 6,5 literrel. Mondjuk az is hozzá tartozik az igazsághoz, hogy nagyon vigyázok a motorra, mikor hidegen indulok el vele, legalább 3 percet járatom, ezalatt pont elszívok egy cigit :). Természetesen hidegen nem szereti ha nyúzzák. De melyik motor szereti?:)
Most már több mint egy hónapja használom napi szinten cask városban, teljesen megbízható. A fogyasztást még nem mértem városban.
Amit szükséges volt cserélnem, az tavaly januárban volt egy termosztát (22e) és most télen 4db izzítógyertya (12e). Olajcserét szigorúan 10 ezer kilométerenként megejtem.
Olajcserénél ugyan ott van az olajszint, ahol 10ezer km-rel azelőtt volt,
A világ végére is el mernék vele indulni, tudom, hogy sehol sem hagyna ott.
Tavaly voltunk vele Horvátországban, egy 1600km-es úton, vígan mentünk utazó sebességgel 140-150-nel, 4 személlyel, csomagokkal, klímával. Ekkor az átlagfogyasztás 6,7-6,9 körül alakult.
Típushibákról nem igazán tudok.
Ha karban van tartva, kimész vele a világból is :)
Ha van még valami kérdésed, tedd fel nyugodtan, szívesen válaszolok rá, ha valamit kihagytam.
Buksi2011-02-03 18:59:38 // 110430
Ja értem! :-)
Megszokhattad már! :-D
Nekem sajna nincs tapasztalatom a dízelekkel! :-)
Megszokhattad már! :-D
Nekem sajna nincs tapasztalatom a dízelekkel! :-)
sprint832011-02-03 18:54:59 // 110429
Ha jól tudom ez a motor van a gömbölyű Ford Scorpio-ban is. A főnököm fia azzal jár ki Angliába, óra szerint 600 ezer van benne, egyszer volt hozzányúlva a motorhoz amikor szétment a hűtő és hengerfejes lett. Ettől eltekintve hibátlanul megy. Csak azt mondja, hogy kurva drága minden hozzá. Meg ez az osztott hengerfejes dolog nem a legszerencsésebb. A szerelők sincsenek odáig a VM dízelekért. Én ennyit tudok róla, tapasztalatom nincs vele, egyszer mentem a Fordal nem voltam elájulva tőle. Mondjuk ez kombi meg jóval nagyobb mint a 155. De kb. úgy ment mint a 90 lovas 1,9 TD Passat B4-es.
Gery832011-02-03 18:39:23 // 110428
Nem, ez a Q4 mellé lenne mindennapi autónak. :)
A többieknek meg köszi ezt a rengeteg infót... Alig tudom elolvasni annyian írtatok.
A többieknek meg köszi ezt a rengeteg infót... Alig tudom elolvasni annyian írtatok.
Buksi2011-02-03 15:59:21 // 110427
Nyugi, ne ijedezz! :-DDD
Inter156 (il mascalzone)2011-02-03 15:58:01 // 110426
Uhhhh! Persze ő meg hagyta! :D
Inter156 (il mascalzone)2011-02-03 15:57:16 // 110425
Már megijedtem! :)))))
Fairlane2011-02-03 15:17:10 // 110424
Épp leteperte és megtermékenyíti egy targonca a lőcsével... :P
Buksi2011-02-03 15:05:01 // 110422
Q4 helyett dejzel? :-))
Buksi2011-02-03 15:04:23 // 110421
Aztán most már ha kész lesz, akkor dugd el jó mélyen egy garázsba, hogy még véletlenül se tudd összetörni! :-DDD
Buksi2011-02-03 15:02:54 // 110420
Az kellemetlen! :-(
sztem is ragaszd be végleg! ;-)
sztem is ragaszd be végleg! ;-)
Haro2011-02-03 15:01:08 // 110419
Ez még nyáron készült mikor a D2 futóművet tettük be:)
Buksi2011-02-03 15:00:48 // 110418
Persze, most már nem fogom elfelejteni! ;-)))
Fairlane2011-02-03 15:00:11 // 110417
Vazze, most nézem neten, hogy egy használt targonca nem sokkal drágább, mint egy csápos emelő.. :DDD
Inter156 (il mascalzone)2011-02-03 15:00:05 // 110416
Mi történt a Kuwikkal ?:))
Robiik2011-02-03 14:04:27 // 110414
remélem a fékekre, meg az ülésekre lehet licitálni vaterán :))
SD2011-02-03 13:55:36 // 110412
Fairlane2011-02-03 13:45:35 // 110411
Pedig mekkora főkép lett volna... :)))
Robiik2011-02-03 13:37:49 // 110410
Ne kezd te is :D nem szereti a hideget :( eddig szépen megtartotta...
SD2011-02-03 13:32:24 // 110408
ez az influenza:S tisztára kipirosodott az orra, és majdnem totálkárra zúzta magát a taknyon.. erre meg kiverte a víz.
SD2011-02-03 13:29:49 // 110407
bahhh:D
a mocitető teleszkóp is fasza:D
a mocitető teleszkóp is fasza:D
afri2011-02-03 13:15:11 // 110405
nagyon szépen halad! ;-)
Robiik2011-02-03 13:15:05 // 110404
Már levettük, ez még akkor készült mikor kifele jött a generátor.
Valahogy amikor targoncán volt nem álltunk neki kávézni-cigizni-fényképezni :D
Valahogy amikor targoncán volt nem álltunk neki kávézni-cigizni-fényképezni :D
Longman2011-02-03 13:10:11 // 110403
Kemény..
Ha veszitek le akkor csinálj egy fotót amíg a targoncán van!! :)
Ha veszitek le akkor csinálj egy fotót amíg a targoncán van!! :)