NaTo2011-05-31 13:42:26 // 114401
Én úgy tudom, hogy ezeknél a gombáknál meg a hozzájuk való műszereknél elég nagy szórás van... nekem is kezdett behalni az olajnyomás gombám, és a műszer egyre kevesebbet mutatott... aztán már volt, hogy szinte nem is mért... kicseréltük, és megjött a nyomásérték is. :) A lámpa a lényeg! Bár, ha az világít, akkor már régen rossz :)
Tentacle2011-05-31 12:31:00 // 114400
Ha ez megnyugtat, én a 33ast 2 év után adtam el, utolsó nap műszakival, de csak a motorja kellett a srácnak, mert 1.7 16V motort nem talált sehol ...
afri2011-05-31 12:08:13 // 114399
kábé fél éve hirdetem a V6-ot, máig 11995-ször kattintottak a hirdetésre! és ezidáig csak 1 ember jött el megnézni (de az AF-es alvázszám miatt nem vitte el), telefonon meg csak 3 ember érdeklődött! 1 pedig Citróen Xantia dízelt ajánlott cserére!
... azt hittem, azért könnyebb lesz eladnom! :-(
... azt hittem, azért könnyebb lesz eladnom! :-(
afri2011-05-31 12:01:46 // 114398
anno' a 8V-nél úgy gondolom nekem is jobb lett az uj szondával4 pedig, jó ideig le volt kötve a rossz! de azért lehetett érezni a különbséget ...
Fairlane2011-05-31 09:51:48 // 114397
Nyóreggelt.
Reggel tankoltam. A lambdacsere óta 8.5-8.8 as fogyasztások vannak a szokásos napi 50 Km-es M0 + Szentendrei úti araszolás útvonalon.
A csere előtt inkább 10 fele tendált... szóval senki ne mondja, hogy a 8V-nál nem számít a rossz lambda.... :)
Reggel tankoltam. A lambdacsere óta 8.5-8.8 as fogyasztások vannak a szokásos napi 50 Km-es M0 + Szentendrei úti araszolás útvonalon.
A csere előtt inkább 10 fele tendált... szóval senki ne mondja, hogy a 8V-nál nem számít a rossz lambda.... :)
atesssz2011-05-31 08:52:08 // 114396
ez a mai képességfejlesztő feladatotok. Oda kell képzelni :D
TSiga ( I am the TSIG)2011-05-31 06:18:38 // 114395
Hiányzik a jobb oldala :-))
TSiga ( I am the TSIG)2011-05-31 06:09:02 // 114394
Pedig új :-/
Buksi2011-05-31 03:41:06 // 114393
Nekem alapjáraton 4 bar, fordulaton meg 7 bar körül van az olajnyomás! :-))))
Sztem nálad is a gomba lesz a ludas! :-/
Sztem nálad is a gomba lesz a ludas! :-/
afri2011-05-31 00:00:35 // 114392
igeeen? :-)
azt hittem , drágább arra!
akkor meg mind1!
,-)
azt hittem , drágább arra!
akkor meg mind1!
,-)
Marklar1552011-05-30 23:41:36 // 114391
10k ért lemérik Budakalászon is... S csak 50km oda vissza nekem:)))
afri2011-05-30 23:36:39 // 114390
ha vki esetleg kíváncsi az autója valós teljesítményére, akkor megteheti június 5-én a debreceni tuningtalálkozón, ahol 10ezer forintért bárki lemérettetheti a lovakat a vasban!
bővebben itt!!!
közérdekű közleményt olvastak .. :-D
bővebben itt!!!
közérdekű közleményt olvastak .. :-D
Marklar1552011-05-30 23:19:08 // 114389
Nekem van máásik:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-05-30 22:51:11 // 114388
Ja! Amikor észre vettem, hogy hajtókar-TSapágyas, akkor jó volt a nyomás. Ugyan azt a méretet kapta, mert a főtengely nem volt kopott.
TSiga ( I am the TSIG)2011-05-30 22:49:33 // 114387
Hali!
Ma lent jártam Szögeden a gépTSigával. Teljesen jó volt leszámítva 2 bosszantó dolgot:
1. Meg kell csinálnom a + sarut, mert a rossz forrasztás miatt el van égve a kábel és nem indul a motore. Ráadásul a töltés ia csak 13,5V.
2. Amióta betettem az új olajnyomás gombáját, azóta nem hagy nyugodni. Hidegen ott az alapjárati 3-4 bar, de melegen - 80 °C- 0-0,5 bar a műszer szerint. 3000 fordulatnál 3 bar környéke. Viszont alapjáraton nem világít a kis piros kanna.
Vagy a gomba rossz, vagy valami gebasz van a motorban :-(
Ma lent jártam Szögeden a gépTSigával. Teljesen jó volt leszámítva 2 bosszantó dolgot:
1. Meg kell csinálnom a + sarut, mert a rossz forrasztás miatt el van égve a kábel és nem indul a motore. Ráadásul a töltés ia csak 13,5V.
2. Amióta betettem az új olajnyomás gombáját, azóta nem hagy nyugodni. Hidegen ott az alapjárati 3-4 bar, de melegen - 80 °C- 0-0,5 bar a műszer szerint. 3000 fordulatnál 3 bar környéke. Viszont alapjáraton nem világít a kis piros kanna.
Vagy a gomba rossz, vagy valami gebasz van a motorban :-(
TSiga ( I am the TSIG)2011-05-30 22:49:33 // 114386
Hali!
Ma lent jártam Szögeden a gépTSigával. Teljesen jó volt leszámítva 2 bosszantó dolgot:
1. Meg kell csinálnom a + sarut, mert a rossz forrasztás miatt el van égve a kábel és nem indul a motore. Ráadásul a töltés ia csak 13,5V.
2. Amióta betettem az új olajnyomás gombáját, azóta nem hagy nyugodni. Hidegen ott az alapjárati 3-4 bar, de melegen - 80 °C- 0-0,5 bar a műszer szerint. 3000 fordulatnál 3 bar környéke. Viszont alapjáraton nem világít a kis piros kanna.
Vagy a gomba rossz, vagy valami gebasz van a motorban :-(
Ma lent jártam Szögeden a gépTSigával. Teljesen jó volt leszámítva 2 bosszantó dolgot:
1. Meg kell csinálnom a + sarut, mert a rossz forrasztás miatt el van égve a kábel és nem indul a motore. Ráadásul a töltés ia csak 13,5V.
2. Amióta betettem az új olajnyomás gombáját, azóta nem hagy nyugodni. Hidegen ott az alapjárati 3-4 bar, de melegen - 80 °C- 0-0,5 bar a műszer szerint. 3000 fordulatnál 3 bar környéke. Viszont alapjáraton nem világít a kis piros kanna.
Vagy a gomba rossz, vagy valami gebasz van a motorban :-(
TSiga ( I am the TSIG)2011-05-30 22:40:07 // 114385
Annyi pénz nincs.. :-))
Dozer2011-05-30 21:34:26 // 114384
Az első tünetből azt vágnám rá rögtön, hogy alapjárati motor... a másodikból viszont megelőlegezek egy gázbowden beragadást...
Akaszd le a gázbowdent. és nézd meg úgy az alapjáratot :)
Akaszd le a gázbowdent. és nézd meg úgy az alapjáratot :)
Jupiter1552011-05-30 17:07:06 // 114383
Sziasztok!
A következőket produkálja az autóm: indításnál 1500-ra megy fel a fordulat a megszokott 900 környéke helyett. Menet közben, ha elveszem a lábam a gázról, ugyanazzal a fordulattal megy tovább, és csak nagynon lassan lassul az autó. Ha kinyomom a kulpungot és úgy veszem el a gázt, akkor 1500-re esik vissza, majd nagyon lassan lekúszik 1100-ig (de ez még mindig magasabb, mint a normális).
Mi lehet a nyűgje?
Kösz!
A következőket produkálja az autóm: indításnál 1500-ra megy fel a fordulat a megszokott 900 környéke helyett. Menet közben, ha elveszem a lábam a gázról, ugyanazzal a fordulattal megy tovább, és csak nagynon lassan lassul az autó. Ha kinyomom a kulpungot és úgy veszem el a gázt, akkor 1500-re esik vissza, majd nagyon lassan lekúszik 1100-ig (de ez még mindig magasabb, mint a normális).
Mi lehet a nyűgje?
Kösz!
Buksi2011-05-30 16:54:08 // 114382
Na inkább neee! :-DD
Dozer2011-05-30 13:41:39 // 114381
Ha jól látom turbósat akarsz helyette... cseréld el egy Q4-ggyel... azt faraghatod :)))
Fairlane2011-05-30 13:28:11 // 114380
Meghirdetem má én is, ha ez a trend.... :P
Bár ahogy nézem, gyenge 10 millából össze lehetne vásárolni az összes eladó 155öst.... utána tuti hogy felmenne az áruk, ha hiánycikké válnának :)
Bár ahogy nézem, gyenge 10 millából össze lehetne vásárolni az összes eladó 155öst.... utána tuti hogy felmenne az áruk, ha hiánycikké válnának :)
sprint832011-05-30 12:37:57 // 114379
Épp abban a fél órában egy szem sem esett:))
vm2011-05-30 12:22:28 // 114378
Csuda egy nap volt a szombat ;-)
Örülök, hogy sikerült megismerkednem a brigád két prominens tagjával. Beszélgetni is tudtunk kicsit, mikor épp nem öntötték abból a bizonyos dézsából... ;-)
Örülök, hogy sikerült megismerkednem a brigád két prominens tagjával. Beszélgetni is tudtunk kicsit, mikor épp nem öntötték abból a bizonyos dézsából... ;-)
afri2011-05-30 12:14:58 // 114377
az enyém is fennt van ... :-)
:-(
:-(
norbee2011-05-30 11:31:49 // 114376
Na igen, a norbee nem is. De tudja, hová kell küldeni süsnyét, borzasztani! :)))
Dozer2011-05-30 11:04:54 // 114375
:)) Nemár... ezek szerint a tegnapi búzasör sok volt, és keverem a szezont a fazonnal xD
Longman2011-05-30 10:15:07 // 114374
Az enyém nincs is fent a használtauto-n, csak itt.. :)
Cika782011-05-30 09:52:09 // 114373
Még nem jutottunk oda hogy rendesen megnéztük.Szombaton kezdte el,amikor Komáromból jöttünk.De meg fogjuk nézni.
atesssz2011-05-30 09:46:40 // 114372
az alsó vagy felső munkahenger nem könnyezik?
Cika782011-05-30 09:43:21 // 114371
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék tőletek.Szerintetek,ha a kuplungom puha és félig beesik,akkor az munkahenger probléma? Váltani szépen lehet.Mi legalább is erre gondolunk.A főmunkahengert kizártuk.
Egy kis segítséget kérnék tőletek.Szerintetek,ha a kuplungom puha és félig beesik,akkor az munkahenger probléma? Váltani szépen lehet.Mi legalább is erre gondolunk.A főmunkahengert kizártuk.
atesssz2011-05-30 09:23:21 // 114370
Csókolom!
5 nap és úúújra Alfázhatok 8-)
Ez az alsó kuplung munkahenger, ugye, jót rendeltem? :)
5 nap és úúújra Alfázhatok 8-)
Ez az alsó kuplung munkahenger, ugye, jót rendeltem? :)
Dozer2011-05-30 07:56:03 // 114369
Üdv Mindenkinek!
Mi a vihar van 155 fronton? Felnézek a használtautóra, és csomó ismerős verda... A teljesség igénye nélkül: Longman v6-ja, Győzi Q4-e (Plusz még két amorés q4), sőt még Marklar (ex?)bicolorja is feltűnt ... plusz még vagy 10 gép. :(
Mi a vihar van 155 fronton? Felnézek a használtautóra, és csomó ismerős verda... A teljesség igénye nélkül: Longman v6-ja, Győzi Q4-e (Plusz még két amorés q4), sőt még Marklar (ex?)bicolorja is feltűnt ... plusz még vagy 10 gép. :(
Buksi2011-05-29 22:47:11 // 114368
Igen, azt látom a képeken! Csak addig nem akarok beruházni, amíg nem látom az eredményt valahol! Most Te vagy a kísérleti nyúl! :-DDD
A Brembo-nál meg a Gery és én voltunk! :-D
A Brembo-nál meg a Gery és én voltunk! :-D
sprint832011-05-29 22:45:10 // 114367
Szétszedni-összerakni nem nagy valami. Nem egy bonyolult szerkezet.
Buksi2011-05-29 22:36:31 // 114366
Kíváncsian várom az eredményt! Ha látható jele lesz a kettő küzti különbségnek, akkor ugrik szét az enyém is! ;-)
sprint832011-05-29 22:34:57 // 114365
Úgy legyen!
Egy kis eső és tiszta rozsdák lesznek úgy is, és utána kiderül.
Egy kis eső és tiszta rozsdák lesznek úgy is, és utána kiderül.
Buksi2011-05-29 22:33:21 // 114364
Értem! :-)
Sztem nem lesz gond a fékcsövekkel! Nekem sem volt, pedig nagyon csúnyán nézett ki az alja! :-)
Akkor majd locsolgasd minden nap az új tárcsákat, hogy rozsdásodjanak és akkor majd látjuk, hogy miként dolgozik az "új" fékerőelosztó! :-)))
Sztem nem lesz gond a fékcsövekkel! Nekem sem volt, pedig nagyon csúnyán nézett ki az alja! :-)
Akkor majd locsolgasd minden nap az új tárcsákat, hogy rozsdásodjanak és akkor majd látjuk, hogy miként dolgozik az "új" fékerőelosztó! :-)))
sprint832011-05-29 22:30:58 // 114363
Csak a fékcsövekkel nem tudom, hogy mennyire lesz szopás. Azért lenne könnyebb ha nincs útban a tank.
Nem akarok 2X légteleníteni:)) Egyébként ezek a tárcsák-betétek szerintem soha nem fognak normálisan fogni. A tárcsa fel van üvegesedve a betét mint a kő olyan kemény, meg el is van öregedve. Ezért is nem akarok vele kísérletezni.
Nem akarok 2X légteleníteni:)) Egyébként ezek a tárcsák-betétek szerintem soha nem fognak normálisan fogni. A tárcsa fel van üvegesedve a betét mint a kő olyan kemény, meg el is van öregedve. Ezért is nem akarok vele kísérletezni.
Buksi2011-05-29 22:23:23 // 114362
Nem kell levenni a tankot, odaférsz! ;-)
Én arra lettem volna kíváncsi, hogy a rozsdás tárcsáid mennyire fényesednek ki ettől a fékerőszabályozó cserétől! Legalább látnánk a különbséget, hogy ér-e valamit! Nem lehetne, hogy a tárcsákat és betéteket később cseréled le? Csak pár nap autókázás után! Na? :-)
Én arra lettem volna kíváncsi, hogy a rozsdás tárcsáid mennyire fényesednek ki ettől a fékerőszabályozó cserétől! Legalább látnánk a különbséget, hogy ér-e valamit! Nem lehetne, hogy a tárcsákat és betéteket később cseréled le? Csak pár nap autókázás után! Na? :-)
sprint832011-05-29 22:18:16 // 114361
Megírom majd.
Megveszem először a GTV nyergeket, az új tárcsákat és betéteket és ezekkel együtt kerül majd fel. Remélhetőleg minden meg lesz a héten és a hétvégén összerakom.
De a tankot megint vehetem le hozzá.
Megveszem először a GTV nyergeket, az új tárcsákat és betéteket és ezekkel együtt kerül majd fel. Remélhetőleg minden meg lesz a héten és a hétvégén összerakom.
De a tankot megint vehetem le hozzá.
Buksi2011-05-29 22:13:02 // 114360
Na így már én is neki merek állni a szétszedésnek! ;-))
Mikor rakod fel az autóra? Írd ám meg, ha valami változás állna be! :-)
Mikor rakod fel az autóra? Írd ám meg, ha valami változás állna be! :-)
afri2011-05-29 21:31:22 // 114359
sztem se fesd le azt a felnit, nagyon jól mutat a kocsid alatt! ;-)
sprint832011-05-29 21:01:55 // 114358
Ma délután szétszedtem a Marklartól szerzett fékerő szabályzót.
Ez is eléggé be volt állva, de lényegesebben jobban nézett ki még így is mint ami az autón van. Ennek az egyik dugattyúja picit mozdult a másik egyáltalán nem. A kis pöcök ami az alátétet nyomja, ami a dugókat tolja vissza be volt rohadva ezen is.
A gumi karmantyúk és O gyűrűk jó állapotúnak tűntek így maradtak. Mondjuk karmantyút nem tudom, hogy lehet-e hozzá kapni.
Tele raktam zsírral a gumi alatt, remélem, hogy jó is lesz.
Ez is eléggé be volt állva, de lényegesebben jobban nézett ki még így is mint ami az autón van. Ennek az egyik dugattyúja picit mozdult a másik egyáltalán nem. A kis pöcök ami az alátétet nyomja, ami a dugókat tolja vissza be volt rohadva ezen is.
A gumi karmantyúk és O gyűrűk jó állapotúnak tűntek így maradtak. Mondjuk karmantyút nem tudom, hogy lehet-e hozzá kapni.
Tele raktam zsírral a gumi alatt, remélem, hogy jó is lesz.
Gery832011-05-29 20:47:16 // 114357
Én sem, pedig pár ismerőssel összefutottam.
sprint832011-05-29 20:45:49 // 114356
Nem láttalak a "tömegben" pedig jó lett volna dumálni...
sprint832011-05-29 20:44:34 // 114355
Köszi!
Tsiga Recaro-ja tettszett, nézeggetem:))
Tsiga Recaro-ja tettszett, nézeggetem:))
Buksi2011-05-29 19:13:55 // 114354
Aham... értem! :-)
Gery832011-05-29 19:05:39 // 114353
A két dolog közt semmi összefüggés... :)
Ettől függetlenül még lehet hogy eladom majd.
A motor valóban kint van még.
Ettől függetlenül még lehet hogy eladom majd.
A motor valóban kint van még.
Gery832011-05-29 19:04:12 // 114352