TSiga ( I am the TSIG)2011-09-18 19:18:09 // 117601
Ugye forrasztottál, mert nekem ez így nem a legszebb...
mreni2011-09-18 19:10:51 // 117600
Srácok!
Tegnap elhoztam a 16os Bravo felniket,ma felpróbáltam és felmegy a Brembo fékre(305ös tárcsa):)
Tegnap elhoztam a 16os Bravo felniket,ma felpróbáltam és felmegy a Brembo fékre(305ös tárcsa):)
GT Ɨ|ѯ2011-09-18 17:14:27 // 117599
azért támasztod az 55-ös oldalát a végén:-DDD
sprint832011-09-18 17:04:31 // 117598
Jó nap volt!! Kicsit izomlázam is van a sok mászástól:))
GT Ɨ|ѯ2011-09-18 17:00:36 // 117597
Thomika2011-09-18 14:12:19 // 117596
Ja :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-18 14:10:28 // 117594
I 小 unicode :-))
Marklar1552011-09-18 14:08:44 // 117593
Rá kell hangolódni:)))
Thomika2011-09-18 14:05:14 // 117592
No itten van a fordítása ennek a szövegnek :)
自從中段做好車子能動之後 , 一直在想原廠的頭段小了點 , 畢竟他是給2.5用的如果放大一點應該跟原廠給3.0用的差不多吧!!就算不夠大扭力也會好一些些吧??排氣會順一些些吧??不夠大的部份就當我替hi-cam預留後路啦!下面照片中的頭段是原廠2.5的 , 前後不等長聽起來有點水平對臥引擎的感覺 , 只是不是我的菜 , 我喜歡低沈飽滿純淨的聲浪.....嘻嘻嘻
Közepe óta csinál az autó dinamikus, már a fejét egy kis rész az eredeti pontot, elvégre ő volt kibővült 2,5 ha kell használni az eredeti 3,0 a közel van! ! Még jobb, nem elég nagy nyomaték lesz, ugye? ? Kipufogó lesz együtt valamivel több, ugye? ? Amikor a rész nem elég nagy ahhoz, engedje meg, hogy hi-cam hátsó meg! Az első rész a lenti képet az eredeti 2,5,
Eltérő hosszúságú előtt és után a boxer motor hang egy kicsit értelemben, de nem az én élelmiszer-, szeretem a mély és teljes tiszta zaj ..... hee hee hee
:PP
自從中段做好車子能動之後 , 一直在想原廠的頭段小了點 , 畢竟他是給2.5用的如果放大一點應該跟原廠給3.0用的差不多吧!!就算不夠大扭力也會好一些些吧??排氣會順一些些吧??不夠大的部份就當我替hi-cam預留後路啦!下面照片中的頭段是原廠2.5的 , 前後不等長聽起來有點水平對臥引擎的感覺 , 只是不是我的菜 , 我喜歡低沈飽滿純淨的聲浪.....嘻嘻嘻
Közepe óta csinál az autó dinamikus, már a fejét egy kis rész az eredeti pontot, elvégre ő volt kibővült 2,5 ha kell használni az eredeti 3,0 a közel van! ! Még jobb, nem elég nagy nyomaték lesz, ugye? ? Kipufogó lesz együtt valamivel több, ugye? ? Amikor a rész nem elég nagy ahhoz, engedje meg, hogy hi-cam hátsó meg! Az első rész a lenti képet az eredeti 2,5,
Eltérő hosszúságú előtt és után a boxer motor hang egy kicsit értelemben, de nem az én élelmiszer-, szeretem a mély és teljes tiszta zaj ..... hee hee hee
:PP
Thomika2011-09-18 14:01:40 // 117591
Jah, télleg :P No mindjárt meglesem mit tud! :)
Marklar1552011-09-18 13:54:46 // 117590
A google fordító progi sokat tud:)))
Thomika2011-09-18 13:45:28 // 117589
Sziasztok!
Ma is szerelgettem kicsit, kihasználva még a jó időt! Megtaláltam a múltkor "lecsípett" visszajelző csatlakozót. Szétszedtem és kijavítottam a hibát, és megoldottam az ülés alatti rögzítést is.
A másik probléma volt a vezető ülés övének becsatolása. A rendszer nem működött rendesen, így darabokra szedtem. Marklartól beszereztem egy másik csatit, azonban ez nem visszajelzős, valamint nekem vmi patronos megoldás is van az ülés bal oldalán, és körben fém kötéllel van körbe hozva a csatlakozóig. Így a két egységből csináltam egyet. Rugót cseréltem és helyre raktam a burkolatot, most minden faintosan működik :)
Ma is szerelgettem kicsit, kihasználva még a jó időt! Megtaláltam a múltkor "lecsípett" visszajelző csatlakozót. Szétszedtem és kijavítottam a hibát, és megoldottam az ülés alatti rögzítést is.
A másik probléma volt a vezető ülés övének becsatolása. A rendszer nem működött rendesen, így darabokra szedtem. Marklartól beszereztem egy másik csatit, azonban ez nem visszajelzős, valamint nekem vmi patronos megoldás is van az ülés bal oldalán, és körben fém kötéllel van körbe hozva a csatlakozóig. Így a két egységből csináltam egyet. Rugót cseréltem és helyre raktam a burkolatot, most minden faintosan működik :)
afri2011-09-18 12:13:09 // 117588
GT Ɨ|ѯ2011-09-18 11:08:02 // 117587
perfetto:-DDD
Thomika2011-09-18 01:09:18 // 117586
Még az eredeti cuccról beszélek. Ez a műanyag olyan barom módon lett ráhekkelve :(
Thomika2011-09-18 01:08:29 // 117585
No és mit mond? :P Kissé megkopott a nyelvtudásom...
GTPeti2011-09-17 19:36:21 // 117584
Nem rossz... B)
afri2011-09-17 19:16:39 // 117583
:-)
minden szavát értjük ...
minden szavát értjük ...
Marklar1552011-09-17 16:38:22 // 117582
Egy taiwani "olaszautó fannal" beszélgetek a facebookon :))))155
Marklar1552011-09-17 15:17:24 // 117581
Jahhh. Volt az a Lancia Thema amit még februárban vettem. A piaci viszonyokra tekintettel végül is elcseréltem (micsoda véletlen épp Fészivel) 4db 16" kerékre. Nekem igazából csak a gumik kellenének. Így van az a pénz amiért eladnám. Én 40000ft/4db ra gondoltam. Van Fiatos közepük is. Csak még Fészinél... :)
Marklar1552011-09-17 14:12:49 // 117580
Hagyd csak rajta. Egy csomó pénzért vette Abarth... :)
Marklar1552011-09-17 14:01:58 // 117579
Az eredeti az. De nem a rárakott 156 cuccról van szó? :)
Amúgy meg a késöbbi TS eken már az is műanyag.
Amúgy meg a késöbbi TS eken már az is műanyag.
Thomika2011-09-17 14:01:32 // 117578
Ne azt nézd, ami most rajta van, hanem a gyárit! Ezt a mostanit, elképzelhető,hogy leveszem..
Thomika2011-09-17 13:59:04 // 117577
Az enyém nem műanyag!! Valamilyen vas ötvözet, esetleg vastagabb alumínium.
Marklar1552011-09-17 13:37:38 // 117576
A Tiéden nem müa...
Thomikáé az.
Thomikáé az.
Marklar1552011-09-17 13:34:28 // 117575
Ez már a pihent topikba való:)))
De, ha vagány lennél, akkor a farmered is Z/F/P ra festenéd csíkonként :-P
De, ha vagány lennél, akkor a farmered is Z/F/P ra festenéd csíkonként :-P
szasza9112011-09-17 13:09:41 // 117574
jaaa sorry. azt hittem a festéket kérdezed. álmomban sem gondoltam volna, hogy a szelepfedél müanyag. tényleg az?
ha müanyag, akkor természetesen nem lehet szinterezni.
ha müanyag, akkor természetesen nem lehet szinterezni.
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-17 12:19:59 // 117573
Műanyagot én inkább krómoztatnám. Lehet piros is a króm.
Az aranyozás nem ér, azt én akarom... :-D
Az aranyozás nem ér, azt én akarom... :-D
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-17 12:18:16 // 117572
Thomika2011-09-17 11:44:00 // 117571
Olcsóbb lenne? De igazából nekem többek között a szöszmötölés miatt jött az ötlet. néha jól esik melótól elvonultan bütykölgetni egy kicsit!
Fairlane2011-09-17 09:19:52 // 117570
Műanyagot is lehet szinterezni? :O
Bár ha sztatikusan fel tudod tölteni, utána meg nem olvad el a kemencében....
Bár ha sztatikusan fel tudod tölteni, utána meg nem olvad el a kemencében....
szasza9112011-09-17 02:37:44 // 117569
De! És? :)
Fairlane2011-09-16 20:05:19 // 117568
Nem műanyag az?
sprint832011-09-16 19:36:49 // 117567
Nem lenne rossz dolog:D Csak mindent át kellene építeni. Igazából 75-höz és a GTV6-hoz készült a könyv, de még a 24V motorok is benne vannak.
atesssz2011-09-16 19:34:18 // 117566
sprint, hosszába kellene betenned a V6-os szívet, megoldani a váltót, a kardánozást, és a hátsó differenciálművet, meghajtást, és lehetne hátul kaparós az a szép 155 :)
(legalább is ez jutott eszembe a könyv alján lévő megjegyzésből "not for FWD") :))))
(legalább is ez jutott eszembe a könyv alján lévő megjegyzésből "not for FWD") :))))
sprint832011-09-16 18:22:17 // 117564
szasza9112011-09-16 16:37:52 // 117563
szerintem olcsóbb és tartósabb ha szinterezteted vhol.
Thomika2011-09-16 15:18:09 // 117562
Azt hiszem, megvárom mi lesz a diagnózis...
Thomika2011-09-16 15:16:15 // 117561
Fasza. :( köszi az infókat!
Thomika2011-09-16 15:15:26 // 117560
Ehh.... szomorú vagyok! A szerelőm azt mondta, nem kell 16V-n levenni a kipuffot! hozzá lehet férni! no majd akna fölött megnézem valamikor. Úgyis megyek a Janihoz kedden, kiderül, mi a gond
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-16 15:14:50 // 117559
Akksitálca ki. Szívósor a pillangószelepig le. JE kerék le. Burkolat is le. Onnét már lehet látni a kapcsolórudgak végét. A másik feléhez be kell nőgyógyászkodni a kormányműnél.
Így el lehet végezni. Nekem a motorfelújításkor rosszul olt feltéve és az egészet így kellett szétszednem. :-D
Így el lehet végezni. Nekem a motorfelújításkor rosszul olt feltéve és az egészet így kellett szétszednem. :-D
Thomika2011-09-16 15:10:52 // 117558
Az kemény meló! Nem tűnik otthon ház előtt megoldható problémának :(( No azért megér egy misét. De ha jól emléxem, ki kell venni az akksi tálcát?!
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-16 15:10:04 // 117557
Ezért mondtam én a menetvágást és a kontraanyával való rögzítést. Lehet még menetragasztót is alkalmazni. Akkor meg lehet, hogy nem kell inox rúd, elég lenne a hagyományos is. Azt meg oda lehetne hegeszteni a kormánymű gumi izéhez.
Fairlane2011-09-16 15:02:33 // 117556
Tkp kurvanagy szopás... :)
Alapból kipuff le, a felette levő védőlemez le, és utána férsz hozzá némileg a váltórúd gömbjéhez; de további bontás is szükséges lehet.
Van egy központi gumis csukló rész, ha azt is le akarod venni, akkor a kormánymű útban van...
Ahhoz, hogy levedd a kipuff feletti burkolatot, pár csavart ki kell tekerni a kardánalagút boritás alatt, azaz azt is ki kell venni. Ahhoz meg a vezetőülést tanácsos kivenni...
Én cseréltem, levadásztam Marklandban a legjobb állapotút, azt az ment bele.
Természetesen többféle hosszúságú és görbeségű rudazat van, ha nem ugyanolyant teszel be, mint ami benne volt, akkor nem lesz meg pár fokozatod...
A gömbfejek sárgarézzel vannak összeforrasztva magával a rúddal, nem sajtoltak.
Villanyhegesztés valszinüleg eldeformálná a gömböt, azt szorulna, vagy hamar kikopna.
Alapból kipuff le, a felette levő védőlemez le, és utána férsz hozzá némileg a váltórúd gömbjéhez; de további bontás is szükséges lehet.
Van egy központi gumis csukló rész, ha azt is le akarod venni, akkor a kormánymű útban van...
Ahhoz, hogy levedd a kipuff feletti burkolatot, pár csavart ki kell tekerni a kardánalagút boritás alatt, azaz azt is ki kell venni. Ahhoz meg a vezetőülést tanácsos kivenni...
Én cseréltem, levadásztam Marklandban a legjobb állapotút, azt az ment bele.
Természetesen többféle hosszúságú és görbeségű rudazat van, ha nem ugyanolyant teszel be, mint ami benne volt, akkor nem lesz meg pár fokozatod...
A gömbfejek sárgarézzel vannak összeforrasztva magával a rúddal, nem sajtoltak.
Villanyhegesztés valszinüleg eldeformálná a gömböt, azt szorulna, vagy hamar kikopna.
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-16 14:46:03 // 117555
Itthon nem igazán lehet javítani, ugyanis bele vannak préselve a helyükre. Esetleg venni kellene faudi-csuklót és mondjuk inox rudat. Nincs benne műanyag persely, hanem csak fém az egész. A rudat méretre szabjuk és a végére menetet vágunk. Majd egy kontraanyát felteszünk. Utána rácsavarjuk a faudi-csuklót- Fontos, hogy mm-re megegyezzen a hossza. Sőt hajlítani is kellene valamelyiket.
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-16 14:41:27 // 117554
Hőállót kellene nézned. Mindenképpen zsírtalanítsd a felületet előtte. Ez nem azt jelenti, hogy tedd be a mosogatógépbe, hanem rendes fényezés előtti zsírtalanító kell. Akkor nem fog megfolyni.
A végén lakkozd. Abból is van hőálló.
A végén lakkozd. Abból is van hőálló.
Marklar1552011-09-16 14:39:34 // 117553
Neked van agyad is. Azt sem? :D
TSiga ( I am the TSIG)2011-09-16 14:31:03 // 117552
Nincs autón. A pincében van... :-D