Buksi2011-10-20 16:19:11 // 118451
Látom szereted a CrossWagont! :-DD
Buksi2011-10-20 16:18:10 // 118450
Nem! :-DDDD
De ezt te is tudod! :-D
De ezt te is tudod! :-D
Buksi2011-10-20 16:17:35 // 118449
A lényeg, hogy szép! ;-))
mreni2011-10-20 15:14:07 // 118448
ezt most nem értem...:D van két gyári rugód,vágsz belőlük ugyanannyit,aztán go rugókovácshoz... miért kéne újakat gyártani?
Tentacle2011-10-20 15:11:35 // 118447
Nem hiszem, hogy egyforma lenne 2 rugó, hogy ha azonos vastagságú és átmérőjű, de ez egyik rövidebb (kevesebb menetből áll) ...
mreni2011-10-20 15:08:28 // 118446
több munka és ugyanaz a végeredmény :)
Tentacle2011-10-20 14:52:08 // 118445
Vagy ne vágj, csak csináltass vele rövidebbet ...
mreni2011-10-20 14:40:25 // 118444
szerintem meg vágj a gyári rugóból és vidd el rugókovácshoz,az a legegyszerűbb...:)
afri2011-10-20 14:27:51 // 118443
én most épp azon gondolkodom meginnt, hogy megültetem a V6ost! :-)
a gátlók már a szakinál vannak keményítésen!
a rugókon viszont még gondolkodom, miként kéne vele jáccani!
azon töprengtem, hogy fogom a gyári rugókat, és szétnézek az egri bontósoknál, hogy van-e olyan hozzá hasonló rugó, ami nagyobb súlyú autó alatt szolgál, mint pl. ford transit (ilyenekre gondoltam) , ezáltal a rugó is keményebb lenne, ha azt alakítanánk alá! elvileg kivitelezhető, és akkor az üéztetés miatt nem kéne azon rágódni, hogy berugózásnál beleérne a kerék a sárvédőbe! :-) mert ugye az, hogy a gátlókat keményíttetem, magában nem sokat ér! :-) és jóval olcsóbb megoldás is, mintha vennék egy nem FK rugót, mivel egy normálisabb ültetőrugó 70 körül is van!
hát ez a tervem!
jöhetnek a krtitikák!!! :-DD
a gátlók már a szakinál vannak keményítésen!
a rugókon viszont még gondolkodom, miként kéne vele jáccani!
azon töprengtem, hogy fogom a gyári rugókat, és szétnézek az egri bontósoknál, hogy van-e olyan hozzá hasonló rugó, ami nagyobb súlyú autó alatt szolgál, mint pl. ford transit (ilyenekre gondoltam) , ezáltal a rugó is keményebb lenne, ha azt alakítanánk alá! elvileg kivitelezhető, és akkor az üéztetés miatt nem kéne azon rágódni, hogy berugózásnál beleérne a kerék a sárvédőbe! :-) mert ugye az, hogy a gátlókat keményíttetem, magában nem sokat ér! :-) és jóval olcsóbb megoldás is, mintha vennék egy nem FK rugót, mivel egy normálisabb ültetőrugó 70 körül is van!
hát ez a tervem!
jöhetnek a krtitikák!!! :-DD
Thomika2011-10-20 10:42:14 // 118442
Ja :D Ezt mondta a szerelőm is :)
Thomika2011-10-20 10:40:42 // 118441
Ehh...még van néhány dolog. Remélhetőleg, most nyugtom lesz egy darabig. Megjött a xar idő, nem sok kedvem van odakint szerelgetni...
Fairlane2011-10-20 10:37:20 // 118440
Még ékalakúbb :)
Thomika2011-10-20 10:36:31 // 118439
A motorháztető két zsanérján van elvileg ez a két test!
Thomika2011-10-20 10:26:09 // 118438
Sziasztok!
Megoldottam a hátsó rugó kérdést! Mivel a család általában hátul utazik, és legtöbbször tele van a csomagtartó is, jobbnak láttam kivenni az ültetést hátulról. Kapott gyári rugókat. Elöl megmaradt a -2cm. Így most kicsit fura az autó, de sokkal kényelmesebb lett hátul, és nem ül rá a kerekekre, ha tele vagyunk.
ilyen lett:
Megoldottam a hátsó rugó kérdést! Mivel a család általában hátul utazik, és legtöbbször tele van a csomagtartó is, jobbnak láttam kivenni az ültetést hátulról. Kapott gyári rugókat. Elöl megmaradt a -2cm. Így most kicsit fura az autó, de sokkal kényelmesebb lett hátul, és nem ül rá a kerekekre, ha tele vagyunk.
ilyen lett:
süsnye2011-10-19 23:12:38 // 118437
viszont, ha a biztitábla felett van az omniózus pont, akkor befonom a hajam, amire hozzáférek... :(
süsnye2011-10-19 23:11:24 // 118436
ööö, ha a műanyagra van felfogatva, akkor hogy testel? :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-10-19 20:47:26 // 118435
Itt a "most"-on van a hangsúly? :-D
G-Burt2011-10-19 20:43:53 // 118434
Inkább úgy mondanám, h jól áll a kocsinak:)
Buksi2011-10-19 20:09:01 // 118433
Hiába, nagyon szép ez a szín! ;-)
Buksi2011-10-19 20:08:20 // 118432
Én most készülök belerakni az enyémbe! A helyedben átraknám, főleg, hogy ennyire szét van borítva a motortér! ;-)
Buksi2011-10-19 20:07:23 // 118431
Most komolyan! Van még valami az autón, ami nem lett cserélve? :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-10-19 19:51:26 // 118430
Hali!
Ez a földelési pont a biztitábla felett van. A szürke keresztmerevítő bal oldali csavarja fogja. A jobb oldalon van 1 db a szürke keresztmerevítőn a kesztyűtartó mögött. Van továbbá egy földelési pont a fűtésboxon, a ventilátortól balra. Ez nem a fémre van felcsavarozva, hanem a a műanyagra van felfogatva.
Ez a földelési pont a biztitábla felett van. A szürke keresztmerevítő bal oldali csavarja fogja. A jobb oldalon van 1 db a szürke keresztmerevítőn a kesztyűtartó mögött. Van továbbá egy földelési pont a fűtésboxon, a ventilátortól balra. Ez nem a fémre van felcsavarozva, hanem a a műanyagra van felfogatva.
süsnye2011-10-19 15:32:17 // 118429
igaz, csak bal oldalon van nekem is... és vmelyik fejezetben olvastam is, h mittomén melyik alvázszám után, már csak a 148b (bal oldali) létezik, a 148a nem...
Marklar1552011-10-19 15:31:00 // 118428
Szombaton nem leszek, de elmész és lebombázod az 1,6 16v műszerfalát:)))
Ozt jól megnézed:)
Ozt jól megnézed:)
süsnye2011-10-19 15:30:41 // 118427
basszus, de lehet, h igazad lesz, mert a testpontos fejezetben viszont nem jelöl testpontokat a mociháztetőkaron...
a doksi meg 1991-es... lehet, h rájöttek, h nehéz hozzáférni és árhelyzeték őket... :)
a doksi meg 1991-es... lehet, h rájöttek, h nehéz hozzáférni és árhelyzeték őket... :)
Marklar1552011-10-19 15:29:14 // 118426
süsnye2011-10-19 15:28:06 // 118424
egy kis zoom: :)
[img1]
én is azokra gondoltam először, de azt írja, h "under-dashboard" vagyis műszerfal alatti...
[img1]
én is azokra gondoltam először, de azt írja, h "under-dashboard" vagyis műszerfal alatti...
süsnye2011-10-19 15:21:56 // 118423
meg kéne már találni az okát ezen jelenségnek:
- indexelésnél: óracsoport háttérvilágítás ill. kontrollámpák (kivéve a világításét) az index ütemében elhalványulnak
- belső ventinél: fordulatszám növelésénél egyre halványulnak
- rüki kapcsoláskor: szintén elhalványul a kapcsoláskor
- jobbos e-ablak használatánál szintén elhalványulnak
valamint
indexnél: belső venti fordulatszáma is az index ütemében ingadozik :)
1-2 hete néha nekiállok az ED manualnak, az biztos, h az index kivételével ezek az eszközök a lent említett testpontra vannak kötve.
Kimértem: az óraegység tápja ingadozik ilyenkor (index) 0,5-1V-ot. Megmértem a vonatkozó biztinél is, ott is megvan az ingadozás, de talán kicsit kisebb.
Egyenként kivettem a biztiket, nem változott. :S
Ami furcsa, h ha kiveszem az ominózus biztosítékot és feszt mérek a biztosíték foglalaton, akkor az egyik "sarun" alapból van 0,5V (test az egyik kormány alatti csavar). Az a baj, h arra nem emléxem melyik saru volt az... :) de sztem a test felőli (tehát, nem az amin a kraftot kapja)
- indexelésnél: óracsoport háttérvilágítás ill. kontrollámpák (kivéve a világításét) az index ütemében elhalványulnak
- belső ventinél: fordulatszám növelésénél egyre halványulnak
- rüki kapcsoláskor: szintén elhalványul a kapcsoláskor
- jobbos e-ablak használatánál szintén elhalványulnak
valamint
indexnél: belső venti fordulatszáma is az index ütemében ingadozik :)
1-2 hete néha nekiállok az ED manualnak, az biztos, h az index kivételével ezek az eszközök a lent említett testpontra vannak kötve.
Kimértem: az óraegység tápja ingadozik ilyenkor (index) 0,5-1V-ot. Megmértem a vonatkozó biztinél is, ott is megvan az ingadozás, de talán kicsit kisebb.
Egyenként kivettem a biztiket, nem változott. :S
Ami furcsa, h ha kiveszem az ominózus biztosítékot és feszt mérek a biztosíték foglalaton, akkor az egyik "sarun" alapból van 0,5V (test az egyik kormány alatti csavar). Az a baj, h arra nem emléxem melyik saru volt az... :) de sztem a test felőli (tehát, nem az amin a kraftot kapja)
Marklar1552011-10-19 15:12:13 // 118422
Kicsi a kép+mobil net. De a motorhtetőnek a zsanérjára tippelek.
süsnye2011-10-19 15:07:19 // 118421
ettől tartok én is... :)
Fairlane2011-10-19 15:06:54 // 118420
Én nem tudom, de ránézésre minimum a teljes műszerfalat kell kiszedni, hogy megtaláld őket :P
süsnye2011-10-19 15:04:45 // 118419
Marklar1552011-10-19 15:01:15 // 118418
Átírva itt is:)
süsnye2011-10-19 14:19:48 // 118416
Te... most az első sorban, a "Megy" után vagy tegyél vesszőt, vagy tegyél bele még egy "g"-t :P :))
Marklar1552011-10-19 13:54:47 // 118415
T.a.m.a.s.2011-10-19 12:22:12 // 118414
??
Maradjunk abban, szétszedem, ha nem megy, visszatérünk még erre a dologra..
Maradjunk abban, szétszedem, ha nem megy, visszatérünk még erre a dologra..
András bácsi2011-10-19 12:01:58 // 118413
Hát most is van olyan tervezet, amely bántja a szervezetemet. :)
Szóval, ha azt így ebben a formában elfogadják, akkor lehet, hogy szerezhetsz nekem protkot a kinti gyáratokban, mert megúnom az állandó szopatást.
Szóval, ha azt így ebben a formában elfogadják, akkor lehet, hogy szerezhetsz nekem protkot a kinti gyáratokban, mert megúnom az állandó szopatást.
atesssz2011-10-19 11:56:56 // 118412
szia,
ezen már én is túl vagyok.
Leveszed az ajtókárpitot, és a szerkezetnél van egy hosszú rúd, ami lefelé megy, azt mozgatja hátra a kilincs. Na mivel az egy kibaszott erős anyag, így nem tudod meghajlítani. A végén, ahol a kilincs érintkezik ezzel a vassal, ott van rajta egy műanyag, vagy inkább gumi tégla alakú gyűrű. Én úgy oldottam meg, hogy 2db 8-as alátétet a gumi alá csúsztattam, és már akkor is kinyit, ha a kilincs csak félig van felhúzva.
Ha nem volt elég egyértelmű, kérdezz rá, szívesen elmagyarázom mégjobban :)
ezen már én is túl vagyok.
Leveszed az ajtókárpitot, és a szerkezetnél van egy hosszú rúd, ami lefelé megy, azt mozgatja hátra a kilincs. Na mivel az egy kibaszott erős anyag, így nem tudod meghajlítani. A végén, ahol a kilincs érintkezik ezzel a vassal, ott van rajta egy műanyag, vagy inkább gumi tégla alakú gyűrű. Én úgy oldottam meg, hogy 2db 8-as alátétet a gumi alá csúsztattam, és már akkor is kinyit, ha a kilincs csak félig van felhúzva.
Ha nem volt elég egyértelmű, kérdezz rá, szívesen elmagyarázom mégjobban :)
T.a.m.a.s.2011-10-19 11:42:17 // 118411
már valaki írt erről, hogyan lehet spanolni rajta, hogy könnyebben nyíljon.
RoliQ42011-10-19 10:40:02 // 118410
szerintem max letörheted:D
süsnye2011-10-19 09:34:02 // 118409
lehet, de csináltak már olyat, h a tervezetbe beleraktak minden hülyeséget, aztán megvárták mi a reakció.. :)
de, ha bent marad nyilván nem lesz, aki leszavazza :)
de, ha bent marad nyilván nem lesz, aki leszavazza :)
András bácsi2011-10-19 08:22:26 // 118408
Ugyan: ami tervezetben van, az vagy úgy marad, vagy szigorodik. Ez nem Németország. :)
T.a.m.a.s.2011-10-19 06:05:17 // 118407
Szevasztok!
Engem is elért a típusbetegség: a bal első külső kilincsem nehezen, csak a legfelső pontján nyitja az ajtót, vagy egyáltalán nem.
Mi a fenét lehet vele kezdeni még mielőtt letöröm? xD
Engem is elért a típusbetegség: a bal első külső kilincsem nehezen, csak a legfelső pontján nyitja az ajtót, vagy egyáltalán nem.
Mi a fenét lehet vele kezdeni még mielőtt letöröm? xD
david19912011-10-18 19:43:59 // 118405
valaki nem tudja az 1.7 és az 1.8 as kipufogó csonkja ugyan az?
Jupiter1552011-10-18 15:07:52 // 118404
Eladó 155-ös 1.8 8V
1992-es, 8V-s, láncos, 185e km-rel. Full fapad (légkondi sincs). Hét éve van nálam, ezelatt garázsban állt (előtte nem). 175e km-nél motorblokkcsere, ekkor a komplett kuplungot is cserélte Német Mihály mester, Valeóra. Az előző tulaj lekoccolta az orrát, és felhorzsolta a J1 ajtó alját (le van kenve valami fekete izével). Hűtőt cseréltem valami 5e km-rel ezelőtt (vagyis kb egy éve). Öttel előtte meg hátsó dobot, a kettő között pedig féltengely gömbcsuklót, meg a fél futóművet (lengőkar?). Régi Alpine fejegység van benne Alpine CD-váltóval, 6 Sony X-plod hangszóróval (ennyi az extra). Nyári gumi: Dunlop Sport 01, 155/50R15, Alutec alufelnin, a téli GoodYear UG6-os, 175/65R14-es. Garnitúránként lehet benne kb 20e km. Az egyik alufelnit görgőzni kell. Egy dolog nem működik: belülről nem lehet nyitni a csomagtartót. Mindennapi használatra alkalmas autó. Sosem versenyzett. Kell rá költeni valamennyit (elülső kerékcsapágy; a hátsó kerékjárati ív szélén megjelent némi pörsenés; az elülső ajtók alja is barnás, valamint talán ki kellene pucolni a légtömegmérőt).
Úgy akarom eladni, hogy kivonatom a forgalomból. Motorkódoztatni kellene, de se időm, se kedvem nincs hozzá.
Az ára 170 ezer forint.
1992-es, 8V-s, láncos, 185e km-rel. Full fapad (légkondi sincs). Hét éve van nálam, ezelatt garázsban állt (előtte nem). 175e km-nél motorblokkcsere, ekkor a komplett kuplungot is cserélte Német Mihály mester, Valeóra. Az előző tulaj lekoccolta az orrát, és felhorzsolta a J1 ajtó alját (le van kenve valami fekete izével). Hűtőt cseréltem valami 5e km-rel ezelőtt (vagyis kb egy éve). Öttel előtte meg hátsó dobot, a kettő között pedig féltengely gömbcsuklót, meg a fél futóművet (lengőkar?). Régi Alpine fejegység van benne Alpine CD-váltóval, 6 Sony X-plod hangszóróval (ennyi az extra). Nyári gumi: Dunlop Sport 01, 155/50R15, Alutec alufelnin, a téli GoodYear UG6-os, 175/65R14-es. Garnitúránként lehet benne kb 20e km. Az egyik alufelnit görgőzni kell. Egy dolog nem működik: belülről nem lehet nyitni a csomagtartót. Mindennapi használatra alkalmas autó. Sosem versenyzett. Kell rá költeni valamennyit (elülső kerékcsapágy; a hátsó kerékjárati ív szélén megjelent némi pörsenés; az elülső ajtók alja is barnás, valamint talán ki kellene pucolni a légtömegmérőt).
Úgy akarom eladni, hogy kivonatom a forgalomból. Motorkódoztatni kellene, de se időm, se kedvem nincs hozzá.
Az ára 170 ezer forint.
G-Burt2011-10-17 20:44:31 // 118403
a megevés nem bántás:D
Marklar1552011-10-17 20:28:20 // 118402
Én nem bántom az őzeket:)