Fórum >> Típusok >> 155

Thomika2013-01-10 21:37:28 // 129701
:)) Majd Zsota helyett Őt ültetem a J1-re :)
Thomika2013-01-10 21:36:39 // 129700
Nem kizárt! :))))
Kovacs Laci 1552013-01-10 21:28:39 // 129699
AlfaCity re gondoltam :DDDD
Kovacs Laci 1552013-01-10 21:27:37 // 129698
Végig voltam csak el keveredtünk az alagutakban :D Meg az eső :) Idén szerintem ki hagyom inkább le műszakiztatom abból a pénzből :D
Marklar1552013-01-10 21:16:10 // 129697
Találkozókra is tessék járni... ;)
Kovacs Laci 1552013-01-10 19:18:22 // 129696
Köszi a választ Marklar!!! Szoktam nézegetni a fórumot de nem mindig érhetek rá, meg csak téged ismerlek vagy inkább beszéltünk párszor. :D
Marklar1552013-01-10 16:27:21 // 129695
De lehet a srác csak a 155-k formás popóit akarta nézni és nem is nyomta neki... :)))
Marklar1552013-01-10 16:26:09 // 129694
Ha egyszer megvalósul az idő utazás, akkor az lesz az első, hogy vissza viszünk... :-DDD
Grando2013-01-10 16:07:45 // 129693
Soha nem volt 146-om. :))
Az a V6 márpedig kibaxott beteg kellett legyen, vagy a sofőr volt cefetül falábú. Vagy csodálatosság történt, és mindkét 155 megtáltosodott. Ahogy előadjátok, ez a legvalószínűbb. :DD
Thomika2013-01-10 15:55:05 // 129692
Ez egészne biztos! :)) Autópályán és hosszabb távon esélye nincs a TS-nek a V6-tal szemben, de 200-400m-en, azért a kisebb súly győz! Tipikus példa a swift 16V, 85Le. 2005-ben egyszer csúnyán kikaptam egy ilyentől. 870kg, és elég jól megindul lámpától. tény, hogy 100 fölött már nincs ereje, de mire 2-est váltottam már úgy elhúzott, hogy csak pislogtam. Nagyon sokat számít az a pár száz kg.
Thomika2013-01-10 15:51:38 // 129691
Na nem Neked. George-nak :)
Thomika2013-01-10 15:50:34 // 129690
Zsota- CArtárs még viedózott is nekem a J1-ről. Úgy nekilendültünk, hogy egy idő után nem látszott a 166 a képen :P
Thomika2013-01-10 15:49:35 // 129689
:) Csak 191...eltörpülök néhány mai 10en éves gyerek mellett. Jár le egy srác reggel, 21 éves és alig tud bejönni a kapun. Olyan széles mint Te meg én együtt :P És min. 1 fejjel magasabb..
Thomika2013-01-10 15:47:33 // 129688
Megtettem :P De ez már régen volt. a mostani 1.8 16V-t már nagypapásan vezetem család mellett. Öreg is már a verda, meg 164nm-től nem várhat sokat az ember... Hiányzik a 8V nyomatéka! Egyébként a 2.5V6-od már nagyon kehes volt, mikor mentünk vele...Szép hangja volt ,de már közel nem tudta akkor a 163Le-t. Anno mikor Paco V6-jával mentünk sokkal jobban érezhető volt a V6 feeling. Azért az is kellően nyomatékos :)
Marklar1552013-01-10 15:41:24 // 129687
A másik TS volt asszem :) Bakker 2M magas vagy. Jársz gyúrni is. Ki akarna Veled verekedni? (Van rajtad sapka? ) :)))
Thomika2013-01-10 15:41:03 // 129686
Nagyon xar ilyen képeket látni:( Kár ezekért a vasakért!
Marklar1552013-01-10 15:39:37 // 129685
Ezt mondtam én is. Azon a távon, mire "magához tértek" a lóerők már vége is volt a kifutónak. Ha még 1kmel hosszabb, akkor mi néztük volna a popóját. :) Ez autópályán előny, de streetracingnál hátrány... ;)
De lehet, hogy nem merte bevállalni csak a padló gázt.? :)
Thomika2013-01-10 15:38:31 // 129684
Én bármikor elkérném a régi 155ömet Richtől és odaállna mellém egy szintén gyári 2.5 V6.166, KUL-on ugyanúgy elverném! Azért tudni kell rajtolni is. Volt egy olyan futamunk is, ahol 2db 166-os ellen mentünk, mert nem hittük el, hogy ennyivel gyorsabb a 155. De persze ott is 3-4 autót rávertünk!
Thomika2013-01-10 15:36:02 // 129683
Főleg, mivel nem eszik annyival többet a 3.0 V6, és még erősebb is, biztosítás és átírási ktsg megint elhanyagolható különbséggel jár, akkor már jobban megéri!
Marklar1552013-01-10 15:35:14 // 129682
Ha "napra kész" fórumozó lennél. ;) Akkor tudnád, hogy Zsolt 155 nnek 3000 V6TB van benne. Igaz 12V De a 2,5 váltójával, ha jól rémlik. Tehát a 3000V6 még belefér. Még a GTA motor is (lásd 145 ben) Viszont elég nagy faragási kényszert igényel a projekt...
Thomika2013-01-10 15:34:20 // 129681
Pontosan! Hiába 192 Le a 2.5 V6 166os, olyan nehéz, hogy rövid távon elveri sok verda. Viszont ha kell 160-ról is úgy gyorsul felfelé mint a régi 155öm 2-esben :P
Thomika2013-01-10 15:32:45 // 129680
2007-ben nem volt az beteg! Nagyon rendben volt. Egyszerűen nehéz bálna! KUL-on mentünk, mikor Neked még a 146-od volt!
Thomika2013-01-10 15:31:44 // 129679
Ehh. Csórikám! Részvétem neki! Remélem, ilyet soha nem kell átélnem :((
Kovacs Laci 1552013-01-10 15:26:56 // 129678
Sziasztok 155 be belehet épiteni 166 3000 V6 motort, váltóstul?
Marklar1552013-01-10 14:52:38 // 129677
Jól emlékeztem, hogy van képem hozzá... :)
Marklar1552013-01-10 14:39:18 // 129676
Látom kicsit a "lelkedre" vetted a dolgot... Nincs Nekem bajom a V6al. Sőt rohadt jó volt az a pár száz km is amíg használtam. De lehet többet vártam... Nem mondom, hogy csalódás volt, de úgy alap V6 ként szerintem nem annyival nagyobb dobás. A 2,5 12V röl beszélek a 155ben. Mondjuk a tényen nem változtat, hogy ahányat mentünk annyiszor "kikapott" az V6... :)De majd jön Thomika és Ő is megaszongya... ;)
Grando2013-01-10 13:46:27 // 129675
Az lesz az. ;)
Fairlane2013-01-10 13:10:52 // 129674
Ja, meg van, squadra-tuning...
Fairlane2013-01-10 13:01:50 // 129673
Ilyen szép diagramot lehet valahol találni dízel GT-hez is? :)
Grando2013-01-10 12:44:49 // 129672
Ahogy én érzem - összehasonlítva a 2.0 TS GTV-t a 3.0 V6 166-tal -, a totális erőfölény mellett persze, a TS motor egy állandóbb nyomatékú, és egyenletesebb teljesítményt ad. Ez tök jól látszik a teljesítménygörbéjén is, és abszolút érezhető.
TS-ek:

V6-ok:


Ráadásul nekem a 2.5 V6 motorvezérlője kezeli a 3.0 V6 motort, szóval gondolom ugyanazt az extrém karaktert viszi, mint a 2.5-nél látható.
Egy V6-ot rúgni kell, és akkor valóban veszett vadállattá válik. Egy nagyobb TS egy szolidan nyomulós, erős és dinamikusan autózható gép, a V6 pedig ezzel szemben egy vaddisznó. Ha 4000-en tartja az ember a fordulatot, akkor olyan, mint egy megfeszített íj, ami egy apró mozdulatra kilő - lehet, hogy túlzottan romantikus hangvételű itt ez a hasonlat, de mégis így jellemezném. Persze érzésre megint más a dolog. Ezért hiszik el a leggyengébb dízelmotoros autókat vezetők is, hogy hej de qrvára jól megy a gépük. Mert seggbe rúgja őket a turbó. :))
Szóval egy V6 más karakter. Megkockáztatom, hogy a TS a hiedelmekkel ellentétben nem sportmotornak született. Bár egy átlagos kisautóból átülve elhiszem, hogy sokakból Fittipaldit csinál, mert végülis jól megy (a kérdés a mihez képest ugye). :DD Aztán hamar ki is döglik a folytonos padlógáztól. :((
Marklar1552013-01-10 12:23:30 // 129671
Lehet ez a fajta csomagtartó spoyler nem jó ómen? ;)
A belseje nagyon büdös volt. Olyan olcsón adtam, hogy aki elvitte valami 10-15x mosta át, s a napon szárította hetekig...
Marklar1552013-01-10 12:21:16 // 129670
Ez nagyon "bosszantó" ... :(
Anno Spideernek az M1 en égett ki. Még meg is akarták büntetni, hogy megpörkölődött a leálló sáv. Nekem egy bontós csákó hozta oda, majd vitte el a vasat is. Sajna sok használható nem volt benne. Így utólag még drága is volt :)
Marklar1552013-01-10 12:07:11 // 129669
tudor
Üzenet ablak jobb felső sarkában gémkapocs. Rákattintasz. Beilleszted a linket. OK. Utána adsz neki valami nevet. OK.... ;)
Marklar1552013-01-10 12:05:14 // 129668
Én is elhiszem. Lehet, hogy csak a 166 sofőr volt "gyengébb" ;) Majd bekéreckedem 1x egy ilyenbe. Viszont a gyári 155 V6 (legalább is amit én vezettem) azért nem olyan nagyon nagy durranás gyorsulásban. Én a TSt érzésre (nem hangra ;) ) förgébbnek is éreztem... Persze ezt csak fej-fej mellett lehetne megtudni :)
Süni1552013-01-10 12:01:21 // 129667
http://www.youtube.com/watch?v=bTpRuYp3at8 És nem kevésbe lehetett a felújítása sem, kár érte:(
Grando2013-01-10 11:42:38 // 129666
Elhiszem neked. Végül is, akár egy nap alatt is le lehet rúgni akármilyen autót. Na de egy épkézláb 166 2.5 V6 éppen egy 155 2.5 V6-tal van partiban. A súlykülönbséget kompenzálja a teljesítménykülönbség. Szóval nem megy az szarul egyáltalán. Jó, automatával kicsit renyhébb, de a lépést annak is simán tartania kell 0-ról indulva. Szóval ott tuti vmi kehesség lehetett.
Persze igazad van, ha választani lehet, akkor természetesen 3.0 V6. Az jóval durvább, és ha már lúd... ;)))
RoliQ42013-01-10 11:38:50 // 129665
a szelepfedélből ítélve inkább 16V TS
Marklar1552013-01-10 11:32:21 // 129664
Lehet. De asszem 3x is mentünk. S mindig mi voltunk előrébb. De lehetett automata is. ? Ez még 2007, v 8 ban volt ámm. De nem elfelejtendő, hogy amennyivel erősebb, annyival nehezebb is az a V6. Én is úgy lennék vele, ha már azt V6, akkor 3,0.
T.a.m.a.s.2013-01-10 10:00:50 // 129659
szevasztok! a manual honnan tölthető le?
süsnye2013-01-10 09:41:45 // 129658
ebben a színben úgy néz ki, mintha egy uaz-ból vették volna ki.. :)
Grando2013-01-10 08:15:10 // 129657
Az vmi nagyon beteg 2.5 V6 lehetett akkor. :D
Van belőlük sajnos bőven. Most vannak "hulladék korban", amikor szarért meg lehet venni a leharcolt luxusautót, aztán pl. csurog belőle a gázolajtól kezdve ami folyékony csak létezik, sántít, döcög, pöfög-röfög a nyomorult. AlfaCity-n is siralmas az összkép.
A 164-eknél már szerencsére javul, onnan már kihullott a férgese java. Nálunk csak szaporodnak egyelőre. :((
Zolika1552013-01-10 06:56:02 // 129656
Azért a megégett embléma nagyon durva érzéseket kelt... :((
Marklar1552013-01-09 23:44:55 // 129654
Megnéztem a többi képeit. 1,6-->2,0 16VTS volt :(
GEORGE2013-01-09 23:37:26 // 129653
Szerencsétlen :-(

Komoly hővel égett, ha úgy meggörbültek a lemezek. . .
Marklar1552013-01-09 23:34:05 // 129652
Nahh -1 155.
Most találtam a facebookon. "ismerős" olasz fanatikus. Ha jól emléxem Q4 volt. S mostanában lett össze rakva. Valami nem lehetett kerek :(
(Daniel Tudor) ismerőseim között.
Az ülések sem lehetnek jók. Anno mikor volt egy kiégett 16V nálam (spider cartásé) qrwa büdös volt minden.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak