Az UNO. Akkor azt a 221km/ht. De jellemzően nem úgy használtam. Viszont a 180 simán tartható volt. Csak olyankor a fogyasztása... :)))
uno
Marklar1552013-01-11 17:58:01 // 129751
Marklar1552013-01-11 17:51:41 // 129750
A 16V nincs is. Az SW meg úgy olyan magas, hogy piros rugó van elöl...
Marklar1552013-01-11 17:49:58 // 129749
Csak megjegyezném, hogy a papírozásnál a "becsületes" vevőnek nem kell extra díjat fizetni. Ami Zsoltinál van V6. Azt mikor végig játszottam nem volt + pénzemben. Időmben igen. Majd visszamenőleg fognak szívózni...
Zolika1552013-01-11 17:10:42 // 129748
Mi is volt, hogy béreltünk. Nincs vele bajom, elvitt A-ból B-be no problem. De hát sem az anyagok minősége, sem pedig az élvezet nem ér fel egy 155-el. Sajnos 155 buzi vagyok :(((((((( :D
RoliQ42013-01-11 16:54:48 // 129747
a 3 hengeres 1.0 corsa az mégjobb:D
belus1552013-01-11 16:42:06 // 129746
Van élményem suzukival!!Béreltünk egyszer 1-et!1.0 3 henger!Kb 600méter után visszavittük!Soha többet!!!
RoliQ42013-01-11 16:31:53 // 129745
Zolika1552013-01-11 16:25:45 // 129744
A másik kedvencem a "Miért nem veszel Suzukit?" Nem is értem én se, hogy mekkora hülye vagyok! Mekkora élvezetet hagyok ki! :D
RoliQ42013-01-11 16:20:31 // 129743
nah azért Kalocsán megvertem pár 3.0 V6 ot :)
belus1552013-01-11 16:15:29 // 129742
Az könnyen lehet!Tőlem mindig kérdezik,hogy miért veszek OLASZ autót?Mert én az érzelmek alapján veszek autót!Muszáj,hogy szerelmes legyek belé,és libabőrös legyek,ha beindítom!!
Zolika1552013-01-11 16:07:43 // 129741
Na és akkor kérdik tőlem, minek a V6? Ez milyen kérdés? Lehet süketek :D
belus1552013-01-11 16:06:14 // 129740
Ha jól tudom,az még GOODBOY nevén van!Kérdezz rá,hátha ő tudna valamit kezdeni a papírjaival!!
belus1552013-01-11 16:04:22 // 129739
Osztom a véleményed motorhang tekintetében!V6,sor 5 v 6 henger beszarás!Minden tekintetben nagyon pozitív a véleményem a kappa 2.4-ről!2.0 16v turbo-ba azt szeretem ahogy fúj,prüszköl!Van nálam egy FOSWÁGEN TDI eladáson!Igazi alázos tragacs!Sokat kellene faragni a Q4-et,hogy ilyet lépjen!!
Zolika1552013-01-11 15:59:06 // 129738
Jaja, Alastornál még Tip-Top volt a paripa képről ítélve.
belus1552013-01-11 15:54:56 // 129737
Ez az a vas,ami Alastor-nál volt?
Kovacs Laci 1552013-01-11 15:23:05 // 129736
Hy ha már itt járunk a sebességnél, Marklar a Csuzlid mennyit ment végre???? :D
Zolika1552013-01-11 15:11:55 // 129735
Én sem.. Sajnos marha drága is az átiratás, THX kormány. De mikor autót veszünk beleszámoljuk az átiratást is, legalább is én így vagyok vele. :)
Fairlane2013-01-11 14:56:50 // 129734
Nem értem én az ilyen pasasokat, akik "megvesznek" egy autót azt az átíratás meg többszörösen elmarad. :/
Ha arra nincs pénze, akkor minek veszi meg?
Vagy mégis mit gondol? Hogy hátha nem tűnik föl az állambácsinak???
Főleg önmagát szopatja vele, vagy nem?
Ha arra nincs pénze, akkor minek veszi meg?
Vagy mégis mit gondol? Hogy hátha nem tűnik föl az állambácsinak???
Főleg önmagát szopatja vele, vagy nem?
Zolika1552013-01-11 14:40:32 // 129733
Ezzel is beszéltem már. Mindene megvan, lökös stb. De ez sincs átíratva... Alastor nevű tagnál még jó állapotban volt.
Zolika1552013-01-11 14:37:00 // 129732
Még mindig benn van a pixisbe. ;)
Thomika2013-01-11 13:22:52 // 129731
Én tavaly nyáron hajtottam meg az Ariel Atom-ot. :) 478kg, 300Le :)) Na AZ az igazi büntető! :))
Thomika2013-01-11 13:19:42 // 129730
Ebben nincs igazad, Perdix exkolléga a suzikis, SD meg a suzuki vadász! :D :D
Thomika2013-01-11 13:17:39 // 129729
Mert hiába oltogatlak 2005 óta, hogy Bp-en ne ültessél 4cm-t a járgányon, mert valahol tuti fennakadsz! :P
Thomika2013-01-11 13:15:50 // 129728
Én is inkább vennék V6-ot, ha megengedhetném magamnak! :) De most be kell érjem az 1.8 16V- vel :P
GEORGE2013-01-11 09:35:27 // 129726
Szerencsétlen példány :-( ....elbontásra se nagyon jó. Kevés alkatrész használható fel belőle. A belsejéről már nem is mert képet feltenni. Mert ha tipi-topi lenne biztos megmutatná.
Ez szerintem max 30e Ft-tól többet nem ér, főleg, hogy még 30ezer bünti is van az autón, amit nagyon úgy néz ki, hogy a vevőnek kell kicsengetni ha rendszámot akar rá.
20ezer az eredet vizsga és 110ezer a névre írás. Aztán ezek után lehet megszakérteni, hogy mit kell még rákölteni, hogy napi használható állapotba kerüljön. Mindjárt lehet kezdeni Marklarnál, lökös, hűtőrács. . .stb stb Na erre szokták az Üvegtigrisben mondani, hogy "ennyit nem ér"
Ez szerintem max 30e Ft-tól többet nem ér, főleg, hogy még 30ezer bünti is van az autón, amit nagyon úgy néz ki, hogy a vevőnek kell kicsengetni ha rendszámot akar rá.
20ezer az eredet vizsga és 110ezer a névre írás. Aztán ezek után lehet megszakérteni, hogy mit kell még rákölteni, hogy napi használható állapotba kerüljön. Mindjárt lehet kezdeni Marklarnál, lökös, hűtőrács. . .stb stb Na erre szokták az Üvegtigrisben mondani, hogy "ennyit nem ér"
Süni1552013-01-11 07:43:10 // 129725
Ez a Kifogástalan állapotúhoz mit szólsz?
Zsolt1552013-01-11 07:38:19 // 129724
Mi lett azzal amit a múltkor néztél?
Zolika1552013-01-11 07:14:32 // 129723
Alfa Romeo 155 2.5 V6 kerestetik Ungarische papírokkal óccsóé! :))
afri2013-01-11 01:59:08 // 129722
motorhang nálam is nyerő 2.5 V6 esetében! Szerelmes vok belé! Alig várom, hogy beindíthassam! Viszont a 2.0 V6tb hangjátol már nem hokizom le magam!
Az tuti, hogy a V6tal 5.fokozatban is városban mindenhol nagyon jol elporoszkálok, még 800-1000fordulaton is, váltani se kell vissza előzésnél! Ellenben az 1.8 TS 8V esetében ezt már nem tudtam eljáccani! De az 4ezertől elég jót ugrott, még autopályán is olyan 140-nél volt 5.ben amikor elérte a 4ezret, és csodásat huzott még pluszban ott is!
166os téren még nincs "tesztem", de Kappában igazábol a 2.4 benzines menetteljesitménye lenyűgözött, nagyot ugrik alacsony fordulatrol is!
Viszont a 2.0 16V turboban sajnos csalodtam,nem éreztem olyan bitang erősnek!
Nyáron vitt egyik cimborám az offos A-s corsájával, abban az omega 3.0 V6 mocija volt faragva, felhuzva 270pacira, na hát az már igencsak elkápráztatott! azzal már lehet büntetni a pórnépet! :) 920kilo volt és 270LE!! :-D
ugyhogy ha vki büntetőauton gondolkodik, akkor az ne a gyári 2.5V6okat vegye elő, azzal istenigazábol nem lehet alázni! inkább egy V6hoz képest kis fogyasztásu szabadidőauto, amit vezetve elfeledhetjük a mindennapos gondokat, ez inkább egy stresszoldó kocsika jo nyomatékkal! :-D ... szerintem!
Az tuti, hogy a V6tal 5.fokozatban is városban mindenhol nagyon jol elporoszkálok, még 800-1000fordulaton is, váltani se kell vissza előzésnél! Ellenben az 1.8 TS 8V esetében ezt már nem tudtam eljáccani! De az 4ezertől elég jót ugrott, még autopályán is olyan 140-nél volt 5.ben amikor elérte a 4ezret, és csodásat huzott még pluszban ott is!
166os téren még nincs "tesztem", de Kappában igazábol a 2.4 benzines menetteljesitménye lenyűgözött, nagyot ugrik alacsony fordulatrol is!
Viszont a 2.0 16V turboban sajnos csalodtam,nem éreztem olyan bitang erősnek!
Nyáron vitt egyik cimborám az offos A-s corsájával, abban az omega 3.0 V6 mocija volt faragva, felhuzva 270pacira, na hát az már igencsak elkápráztatott! azzal már lehet büntetni a pórnépet! :) 920kilo volt és 270LE!! :-D
ugyhogy ha vki büntetőauton gondolkodik, akkor az ne a gyári 2.5V6okat vegye elő, azzal istenigazábol nem lehet alázni! inkább egy V6hoz képest kis fogyasztásu szabadidőauto, amit vezetve elfeledhetjük a mindennapos gondokat, ez inkább egy stresszoldó kocsika jo nyomatékkal! :-D ... szerintem!
Fairlane2013-01-10 23:58:32 // 129720
Most akkor neked nem 146-od volt akkor? :O
Marklar1552013-01-10 23:57:29 // 129719
Oks.Akkor elvesztettem a fonalat... :) Nekem úgy rémlik, hogy nehezményezted, hitetlenkedtél... ;), hogy az adott 2-3 szituban kikapott 2db 2,0 8V 155től egy 2,5 V6 166.
Így pár órával a story után erre emléxem :)
Így pár órával a story után erre emléxem :)
Grando2013-01-10 23:48:25 // 129718
Úristen! Ti tényleg nem értitek miről dumálok? Beszarás! :D
Marklar1552013-01-10 23:42:56 // 129717
Tudom én :)
Marklar1552013-01-10 23:40:58 // 129716
De tényleg az az érzésem, hogy nem hiszed... :) S nem is hencegés volt... Még a végén vissza keresem... :) Gondolom azt sem hiszed, hogy anno az 1,3 Tie UNOval (ÓRA szerint) 221km/ht mentem, négy személyel.? :) Gyári 99 Les, volt 0,5 baros nyomáson. Ez 0,8 at nyomott.
Igaz a másik 3 személy max 100kg lehetett:)
Ez az M3 ason volt Miskolc alatt. Egy Teli fényszórós Galant a tanúm, aki nem bírt megelőzni. Mikor elvettem a gázt * akkor ment el és még elismerően integetett is.
*1. szemmel láthatóan ment le az üzemanyag mérő mutatója.
2. meg volt repedve a leömlő. S épp egy gumicsőre nyomta a "hideget" :) S jött az utastérbe a büdös gumi szag... Ez inkább a hencegés. ;)
Igaz a másik 3 személy max 100kg lehetett:)
Ez az M3 ason volt Miskolc alatt. Egy Teli fényszórós Galant a tanúm, aki nem bírt megelőzni. Mikor elvettem a gázt * akkor ment el és még elismerően integetett is.
*1. szemmel láthatóan ment le az üzemanyag mérő mutatója.
2. meg volt repedve a leömlő. S épp egy gumicsőre nyomta a "hideget" :) S jött az utastérbe a büdös gumi szag... Ez inkább a hencegés. ;)
süsnye2013-01-10 23:37:46 // 129715
jó'van, értem én, csak a véredet szívom ;)
Marklar1552013-01-10 23:33:50 // 129714
Épp tegnap írtam az IVX blogját. A második generálnál tartok. Nem fényezek semmit. Úgy írtam ahogy volt. Ha úgy adódott és olyan kedvem is volt akkor nyomtam neki. Bármelyik autómnak. Az UNO bírta legjobban, motorjával semmi nem volt. A váltóm is akkor tört el (a háza) mikor a régi Andor utcán átrepültem a Fehérvári utca után és huppantam egy csatorna fedélen. A 155 kartelját is uaz a csatorna fedél tette tönkre. Másodszorra tanultam csak a káromból... Utána már nem toltam azon a szakaszon:))
GEORGE2013-01-10 23:30:18 // 129713
Grando, neked van igazad, nem is értem, hogy írhatta meg valaki, hogy egy kisebb lóerős motorral lenyomott egy erősebb motoros autót. . . .az meg eleve a pofátlanság netovábbja, hogy még videóra is vették :-(
Hihetetlen, hogy a valóságot nem lehet leírni, ha egy V6-ról van szó.....ráadásul nem álltak rá a fiúk a 166-ra mint a lelőtt vadra szoktak a vadászok. Csak egyszerűen elmesélték mit éltek meg. Nem tették fel semmilyen portálra dicsekvés gyanánt sem.
Nekem tetszenek a V6-os motorral szerelt autók, még akkor is ha nem Alfa. Egyszerűen a motor hangja mindig is tetszett, szerintem illik szinte bármilyen autóhoz, de sose voltam olyan elfogult, hogy ne lássam a műszaki tényeket.
Szerintem a fiúk nem írtak olyan bántót, mint amit te írsz, hogy "hencegnek a görbe tükör előtt" meg sutyukisokkal hasonlítod őket.
Már én is úgy látom, hogy jobb lett volna ha csak mosolygát volna az egészen.
Lassan tényleg nézni kell ha egy V6 áll a rajthoz, hogy nehogy le legyen nyomva, mert akkor elsötétül a világ?
szusza.....
Hihetetlen, hogy a valóságot nem lehet leírni, ha egy V6-ról van szó.....ráadásul nem álltak rá a fiúk a 166-ra mint a lelőtt vadra szoktak a vadászok. Csak egyszerűen elmesélték mit éltek meg. Nem tették fel semmilyen portálra dicsekvés gyanánt sem.
Nekem tetszenek a V6-os motorral szerelt autók, még akkor is ha nem Alfa. Egyszerűen a motor hangja mindig is tetszett, szerintem illik szinte bármilyen autóhoz, de sose voltam olyan elfogult, hogy ne lássam a műszaki tényeket.
Szerintem a fiúk nem írtak olyan bántót, mint amit te írsz, hogy "hencegnek a görbe tükör előtt" meg sutyukisokkal hasonlítod őket.
Már én is úgy látom, hogy jobb lett volna ha csak mosolygát volna az egészen.
Lassan tényleg nézni kell ha egy V6 áll a rajthoz, hogy nehogy le legyen nyomva, mert akkor elsötétül a világ?
szusza.....
Sparky2013-01-10 23:26:21 // 129712
süsnye2013-01-10 23:13:02 // 129711
Thomikáéba nem (meg lehet, h a 166ba sem) is kellett motorgenerál.. :P :)) (magaslabda volt ;) )
Grando2013-01-10 23:11:39 // 129710
Komolyan mondom, mintha egy szuzuki fórumot olvasnék, ahol bizonygatják, mekkora csodagépeket aláztak meg. És el is hiszik, és hencegnek a görbe tükör előtt. Kész. :DD
Marklar1552013-01-10 23:03:57 // 129709
Ejj, micsoda "problema" kerekedett ebből. :)
Ha ezt tudom anno, akkor hagyom nyerni, mint Thomikát. :-P
Ha ezt tudom anno, akkor hagyom nyerni, mint Thomikát. :-P
GEORGE2013-01-10 22:35:19 // 129707
Szerintem túlreagáltad :-)
A 2.5-ös 166-os nem tud komoly menet teljesítmény többletet felmutatni a 155-ös 2.0 TS16V-hez mértem. Gyorsulásban 1mp nem számottevő.....végsebességben 10-14km/h szintén elméleti érték....Nm-ben sem valami förtelmes a különbség
155 2.0TS 16V 187Nm/4000-nél a 166 2.5 V6 24V 215Nm/5000-nél.
A 166-ban ez a V6 a "belépő" moci, nagyon jól tudod, hogy van még másik kettő amik esetében már nincs pardon, ha egy 155-ös áll mellé :-)
Ellenben hangélményben már a legkisebb V6-is jobban zenél, mint bármely 4 hengeres :-)
A 2.5-ös 166-os nem tud komoly menet teljesítmény többletet felmutatni a 155-ös 2.0 TS16V-hez mértem. Gyorsulásban 1mp nem számottevő.....végsebességben 10-14km/h szintén elméleti érték....Nm-ben sem valami förtelmes a különbség
155 2.0TS 16V 187Nm/4000-nél a 166 2.5 V6 24V 215Nm/5000-nél.
A 166-ban ez a V6 a "belépő" moci, nagyon jól tudod, hogy van még másik kettő amik esetében már nincs pardon, ha egy 155-ös áll mellé :-)
Ellenben hangélményben már a legkisebb V6-is jobban zenél, mint bármely 4 hengeres :-)
Grando2013-01-10 22:20:35 // 129706
Ez bármikor alá is írom. Abszolút így van!
Grando2013-01-10 22:19:02 // 129705
1. Nem mondtam, hogy gyorsulóbajnok. Olvastad vhol?
2. Nem baj, ha elveri bárki. De az már gond, ha "Alfások közt", belső berkekben lelomhabálnázzák. Ráadásul egy tuti gyengébb autóból. Mint amikor az egér rúg egyet a döglött oroszlánba. Kicsit igazságtalannak érzem. Ennyi. Bár inkább csak mosolyogni kéne rajta. :))
2. Nem baj, ha elveri bárki. De az már gond, ha "Alfások közt", belső berkekben lelomhabálnázzák. Ráadásul egy tuti gyengébb autóból. Mint amikor az egér rúg egyet a döglött oroszlánba. Kicsit igazságtalannak érzem. Ennyi. Bár inkább csak mosolyogni kéne rajta. :))
GEORGE2013-01-10 22:15:50 // 129704
1mp van a két autó közt 0-100-ra. Az pedig semmi, simán verhető magabiztosan egy gyakorlatlan pilóta. . . . . .
GEORGE2013-01-10 21:50:37 // 129703
Grando, ne mond már, hogy a 2.5 V6-os 166-os gyorsuló bajnok lenne.
Szerintem a 166 egy utazó limuzin, nem arra való, hogy zöld lámpáknál füstölgő kerekkel indulgasson.
Miért baj, ha egy kisebb súlyú kb 300kg könnyebb, alul valamelyest jobban élő 2.0TS elveri 300m-en????
Tényleg ekkora gond ez Alfások közt?
Ráadásul ha a pilóta nem érzi igazán a rajtot, akkor meg még úgy sincs esélye.
Szerintem a 166 egy utazó limuzin, nem arra való, hogy zöld lámpáknál füstölgő kerekkel indulgasson.
Miért baj, ha egy kisebb súlyú kb 300kg könnyebb, alul valamelyest jobban élő 2.0TS elveri 300m-en????
Tényleg ekkora gond ez Alfások közt?
Ráadásul ha a pilóta nem érzi igazán a rajtot, akkor meg még úgy sincs esélye.
Thomika2013-01-10 21:38:40 // 129702
Na egy újabb lehetőség :))