Marklar1552013-03-30 15:27:35 // 131801
Bírja a 6500 at is :-P
karika1552013-03-30 15:21:14 // 131800
nálam 4L elég szokott lenni,és akkor megáll a szint a max alatt kb 6-7mmrel
a maradék olajat rakd elérhető helyre,ha véletlen 2600tól esetleg felengeded 4000fölé akkor megszédülheccc és kelleni fog az olaj is pár km után :))
a maradék olajat rakd elérhető helyre,ha véletlen 2600tól esetleg felengeded 4000fölé akkor megszédülheccc és kelleni fog az olaj is pár km után :))
karika1552013-03-30 15:10:05 // 131799
Úgy legyen! jó lenne! új ótóval mi az neked ;-)
atesssz2013-03-30 14:49:08 // 131798
a szűrőbe is öntöttünk előtte. Nem lehet akkor hogy rossz nívó van benne?
Nekem szelep hangnak tűnik, bár nem értek a lovakhoz, csak szeretem őket :) Majd csinálok egy videót róla.
Ja, a fordulatszám. barátkozok vele, már nem 2200nél váltok, hanem 2600nál :P
Nekem szelep hangnak tűnik, bár nem értek a lovakhoz, csak szeretem őket :) Majd csinálok egy videót róla.
Ja, a fordulatszám. barátkozok vele, már nem 2200nél váltok, hanem 2600nál :P
Marklar1552013-03-30 14:40:30 // 131797
Fék tisztítót el bírja.
4L kb. De ügye a szűrő is fel vesz...
Nem biztos, hogy szelep hang az. Befecskendező szelepek...? Az meg nem dráma.
Élvezed már a fordulat számot... ? :)
4L kb. De ügye a szűrő is fel vesz...
Nem biztos, hogy szelep hang az. Befecskendező szelepek...? Az meg nem dráma.
Élvezed már a fordulat számot... ? :)
atesssz2013-03-30 14:37:04 // 131796
és jót tesz nekik, ha kipucoljuk?
Más: Megvolt az olaj csere. 4L +1L i-Sint Agip 10w40-et vettem bele. A lényeg, hogy a 4literes kiszerelés betöltése után is, már jóval max fölött volt a nívópálcán az olaj. Biztos, hogy 5 L kell bele? vagy lehet, hogy a nívó pálca nem ahhoz a motorhoz való?
Webshop katalógusok 1.7-nek írják, és ahhoz stimmel a 140 lóerő, és az AR67106 motorkód.
Kicseréltem a pollen-, és a levegő szűrőt is, utóbbi majdnem hogy új volt benne :)
és akkor még lenne egy utolsó kérdésem: mitől van az, hogy hideg motornál nincs szelephang, meleg motornál viszont ciceregnek a szelepek. Menni megy az autó, nincs vele gond, nem rángat, nem erőtlen. Mitől lehet?
köszi előre is a válaszokat :)
Más: Megvolt az olaj csere. 4L +1L i-Sint Agip 10w40-et vettem bele. A lényeg, hogy a 4literes kiszerelés betöltése után is, már jóval max fölött volt a nívópálcán az olaj. Biztos, hogy 5 L kell bele? vagy lehet, hogy a nívó pálca nem ahhoz a motorhoz való?
Webshop katalógusok 1.7-nek írják, és ahhoz stimmel a 140 lóerő, és az AR67106 motorkód.
Kicseréltem a pollen-, és a levegő szűrőt is, utóbbi majdnem hogy új volt benne :)
és akkor még lenne egy utolsó kérdésem: mitől van az, hogy hideg motornál nincs szelephang, meleg motornál viszont ciceregnek a szelepek. Menni megy az autó, nincs vele gond, nem rángat, nem erőtlen. Mitől lehet?
köszi előre is a válaszokat :)
Marklar1552013-03-30 14:11:42 // 131793
Amúgy az ilyen leállások mitt akartam vagy 100x is felgyújtani az swt...
Kovacs Laci 1552013-03-30 13:34:40 // 131792
Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!
Marklar1552013-03-30 13:22:24 // 131791
Te vagy a szerelő Wazze... :)
Buksi2013-03-30 11:31:49 // 131790
8V-ben a szívócsonkra van csavarozva! 16V-ben nem tudom!
Buksi2013-03-30 11:30:51 // 131789
Az alapjárati mocit nem olyan régen pucoltam, de megejtem mégegyszer!
Ha kimérem a jeladót, akkor mennyinek kell lennie az értéknek? (Nincs a közelemben manual)
Ha kimérem a jeladót, akkor mennyinek kell lennie az értéknek? (Nincs a közelemben manual)
atesssz2013-03-30 09:42:13 // 131788
hol az az alapjárati motor?
légtömegmérőnek árt, ha átfújom féktisztítóval?
hűtővíz leeresztő van a rendszerben, vagy le kell húzni a csövet a csonkról?
légtömegmérőnek árt, ha átfújom féktisztítóval?
hűtővíz leeresztő van a rendszerben, vagy le kell húzni a csövet a csonkról?
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-30 08:36:29 // 131787
Az alapjárati motort pucoljad ki féktisztítóval.
A hogyishívják -jeladó (főtengely-holtponti-, TDC-) leírása ott van a manualban. Lehet, hogy nem ártana kimérni.
Nekem a motorcserekor szólt a szerelő, hogy a TDC jeladó kábelköteg felöli vége sérült volt. Életben nem nyúltam hozzá, de attól még kaphatott valami korróziót. Én megnézném azt is.
A hogyishívják -jeladó (főtengely-holtponti-, TDC-) leírása ott van a manualban. Lehet, hogy nem ártana kimérni.
Nekem a motorcserekor szólt a szerelő, hogy a TDC jeladó kábelköteg felöli vége sérült volt. Életben nem nyúltam hozzá, de attól még kaphatott valami korróziót. Én megnézném azt is.
Buksi2013-03-30 06:47:59 // 131786
Urak!
Olyan problémám lenne, hogy menet közben néha nagyokat ránt a gép! Aztán megy szépen és megint! Alapjáraton meg mostanában minden előjel nélkül fogja magát és leáll! Ez előfordult már menet közben is, kinyomom a kuplungot és leáll! De semmi előjele nincs ilyenkor, gondol egyet és leáll! Valami gyújtás bizbasz lehet a probléma vagy netán a főtengely szíjtárcsánál lévő jeladó (hogy is hívják ezt?) vagy alapjárati moci? Please help! Előre is köszi! :-)
Olyan problémám lenne, hogy menet közben néha nagyokat ránt a gép! Aztán megy szépen és megint! Alapjáraton meg mostanában minden előjel nélkül fogja magát és leáll! Ez előfordult már menet közben is, kinyomom a kuplungot és leáll! De semmi előjele nincs ilyenkor, gondol egyet és leáll! Valami gyújtás bizbasz lehet a probléma vagy netán a főtengely szíjtárcsánál lévő jeladó (hogy is hívják ezt?) vagy alapjárati moci? Please help! Előre is köszi! :-)
Buksi2013-03-30 04:07:23 // 131785
Bizony, mindenre kell gondolni! ;-))
Marklar1552013-03-29 23:30:02 // 131784
Pirosra pacsmagolod... Tükrödért gyere...
Kicsu2013-03-29 22:50:49 // 131783
Az! ;)
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-29 22:31:35 // 131782
Én részemről elköszönök. Holnap BE kilincs fényezés és TSere.
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-29 22:31:00 // 131781
Viva la business! :-D
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-29 22:30:23 // 131780
Benne van a jó szonda meg a gyári kipuff is. Egyedűl a katalizátor fémmagos. :-)
Kicsu2013-03-29 22:29:57 // 131779
Azt azért biztos találok otthon.
Kicsu2013-03-29 22:28:36 // 131778
Oltogatom az öreget,ha fizet akkor kell. :D
Fairlane2013-03-29 22:27:19 // 131777
Ezt csak az mondja, akinek még nem volt sosem jó szonda az autójában... :P
Marklar1552013-03-29 22:25:53 // 131776
Másnak is kellhet tarcsi... :) Már Buksinak is van.
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-29 22:20:53 // 131775
Nekem is van. Hibátlan új csatikkal átnézve. Ingyen!!
Csak az az én tartalékom! :-)
Csak az az én tartalékom! :-)
Marklar1552013-03-29 22:11:00 // 131774
Ne cicózzz... :)
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-29 22:10:39 // 131773
Tépni nem lehet. Kell egy olló is hozzá.
Marklar1552013-03-29 22:10:23 // 131772
Ügye ügye... :) Asszem van még 8V-s kábel köteg. 5000ft...
Kicsu2013-03-29 22:08:52 // 131771
Ok,meg van mi az.
Köszi.
Köszi.
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-29 21:50:18 // 131770
Besegítettem:
Bárdi Mosonmagyaróvár.
Bárdi Mosonmagyaróvár.
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-29 21:46:51 // 131769
Gyakorlatilag szigetelőszalag. De nem műanyag, hanem textil. Fekete.
A villanyos bolt jó. Esetleg valami autóvillamosságis bolt sem rossz lelőhely.
A villanyos bolt jó. Esetleg valami autóvillamosságis bolt sem rossz lelőhely.
Kicsu2013-03-29 21:45:07 // 131768
Azmiaz? Vmi villanyos boltba keressem?
A kötegelőt vágom. :D
A kötegelőt vágom. :D
Kicsu2013-03-29 21:41:35 // 131767
Én még nem merek örülni. Holnap kiderül túlélte-e az ecu. Autofit adatai szerint kimértem minden feszültséget,ellenállást, (injektorok,főtengely jeladö,fojtószelep,légtömmérő) elvileg jó mind.
Rolee462013-03-29 21:23:35 // 131766
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok minden Alfásnak!
afri2013-03-29 20:35:19 // 131765
:-)
nem árt!
nem árt!
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-29 20:24:27 // 131764
Ajánlom a bandázsszalagot meg a fekete kötegelőt használni.
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-29 20:23:49 // 131763
Akkor örülök! :-)
Inkább az ecu érzékeny az ilyen dologra. Ha a lambda vezetéke szakadt, akkor max. a lambda nem mér rendesen, tehát előveszi a vészprogramot az ecu. Az ideális állapotot.
Inkább az ecu érzékeny az ilyen dologra. Ha a lambda vezetéke szakadt, akkor max. a lambda nem mér rendesen, tehát előveszi a vészprogramot az ecu. Az ideális állapotot.
Kicsu2013-03-29 20:15:09 // 131762
Igen,most már van. :)
Annak a 3A bizti egyik vezetékét kidörzsölte a váltón vmi.Feszkó meg volt benne.Remélem az ecu-nak nem vágott oda.Ja,meg a lambda egyik vezetéke szakadt volt a kipu felett.
Annak a 3A bizti egyik vezetékét kidörzsölte a váltón vmi.Feszkó meg volt benne.Remélem az ecu-nak nem vágott oda.Ja,meg a lambda egyik vezetéke szakadt volt a kipu felett.
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-29 20:06:31 // 131761
Gyújtás után kell elvileg fesznek lennie a 3A-s biztin.
Papamaci2013-03-29 19:51:02 // 131760
Vazze nekünk 400km de ha tudunk elmegyünk:DDD
Kicsu2013-03-29 15:21:00 // 131759
Üdv.
1 elégett és egy szakadt vezeték javitva,a ,,buhera vezeték,, a kukába.
Holnap próba.
1 elégett és egy szakadt vezeték javitva,a ,,buhera vezeték,, a kukába.
Holnap próba.
karika1552013-03-29 13:07:27 // 131758
Nos megvan a (tényleg) végleges időpontunk! (Mivel többeknek ez inkább megfelel)
2013. június 1-2. Bogács! A tervek szerint 2 napos lesz, holnap bekérem az utolsó ajánlatokat a szállásoktól!
Tehát az eddigi a jelentkezők:
1. Thomika 2fő
2. Tsiga 1 FőTsiga :)
3. karika 4fő(ebből 2 gyerkőc,1 asszonyka és én a legnagyobb gyerkőc) :-)
2013. június 1-2. Bogács! A tervek szerint 2 napos lesz, holnap bekérem az utolsó ajánlatokat a szállásoktól!
Tehát az eddigi a jelentkezők:
1. Thomika 2fő
2. Tsiga 1 FőTsiga :)
3. karika 4fő(ebből 2 gyerkőc,1 asszonyka és én a legnagyobb gyerkőc) :-)
atesssz2013-03-29 07:19:51 // 131755
59 után fél éven belül jöhet a gyerek :D
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-28 22:18:38 // 131754
Olajnyomás-gomba: szívósor alatt a kopogásszenzor mellett.
Olajhőfok: a karter hátranyúló részének tetején.
Olajhőfok: a karter hátranyúló részének tetején.
TSiga ( I am the TSIG)2013-03-28 22:07:21 // 131753
Igazságtalan vagy! A webshopban... :-P
Fairlane2013-03-28 22:07:09 // 131752
Gyerek is meg 159 is?
Akkor addig kuporgass! :D
Akkor addig kuporgass! :D