Zsolt1552013-11-02 21:36:07 // 135251
Marklart néha könnyen félre lehet érteni.
Zsolt1552013-11-02 21:32:53 // 135250
Jól beszélsz. :-))))
Rossi&Zsu2013-11-02 21:29:03 // 135249
Wow! Ezer hálám!
Fairlane2013-11-02 21:18:25 // 135248
Szerintem nem bontani, hanem motyóért. Különben minek sózná rá a váltómat? :)
VKG231!!! (156+75)2013-11-02 21:16:27 // 135247
Azokon az "énszínű" ajtókon gondolkozom... Bármikor kellhet, bármire.
VKG231!!! (156+75)2013-11-02 21:15:37 // 135246
Én is megkérdezem: BONTANI?
Zsolt1552013-11-02 21:13:05 // 135245
Az érdi flexes nem fog kegyelmezni neki. :-(
Zolika1552013-11-02 21:08:47 // 135244
bontásra? :o
Zsolt1552013-11-02 21:00:31 // 135243
Kár érte. :-((( A képek alapján szépen nézett ki.
Lassan minden 155-s megfordul nálad. Vagy alkatrészért, vagy bontásra.
Lassan minden 155-s megfordul nálad. Vagy alkatrészért, vagy bontásra.
Marklar1552013-11-02 20:50:47 // 135242
A piros TD...
Marklar1552013-11-02 20:50:08 // 135241
Zsolt1552013-11-02 20:42:36 // 135240
Atesz155 gépe???
Marklar1552013-11-02 20:23:30 // 135238
Mondjuk hétfőn (elvileg) jön hozzám egy 2,5 TD (ex Attesz) rásózzam? :)
Adok érte 4doboz sört :)))
Adok érte 4doboz sört :)))
Marklar1552013-11-02 20:21:47 // 135237
Marklar1552013-11-02 20:18:32 // 135236
Ezt most úgy veszem, hogy nem kérdezted. :P
GT Ɨ|ѯ2013-11-02 17:26:10 // 135235
VKG231!!! (156+75)2013-11-02 15:40:21 // 135234
(Még mielőtt: Tudom, hogy más tészta a 155-nél, legalábbis nekem úgy tűnt, amikor lefejtettem a tetőablaknál... De hátha.)
Rossi&Zsu2013-11-02 15:30:04 // 135233
Ciao Cartársak!
A halálból vissza akarunk hozni egy 155-t! Szegény kasztni totál...újrafényezés stb.
Segítsetek! Honnan érdemes karosszériaelemeket szerezni hozzá, alkatrészeket....
Rosso szín
Műszakilag egyenlőre úgy néz ki rendben.
Előre is köszi!
Üdv
A halálból vissza akarunk hozni egy 155-t! Szegény kasztni totál...újrafényezés stb.
Segítsetek! Honnan érdemes karosszériaelemeket szerezni hozzá, alkatrészeket....
Rosso szín
Műszakilag egyenlőre úgy néz ki rendben.
Előre is köszi!
Üdv
pb_2013-11-02 15:26:36 // 135232
Az 1.bbség a tiéd.))
VKG231!!! (156+75)2013-11-02 15:26:12 // 135231
Igen, akkor érdemesebb úgy készülni, hogy van egy kész, jó és új kárpitod, ha szakad a régi.
Pl egy blog, erre emlékeztem:
Igaz 146, de ...
Írt róla anno bővebben is a 45-46 topikban,
Illetve a tetőkárpit kulcsszóra rákeresve még egy releváns hsz valamikor 2010-ből, a 45-46 topikból:
Na szóval! A tetőkárpit, egy vékony szivacs alapra "ragasztott" szövet ugyebár.
Ez a szivacsos szövet van felragasztva egy kb. 3-4 mm vastag, préselt, ragasztott "kartonra". Ez a karton szerű van formára préselve, ezt látod belülről az utastér felől.
A tető felőli oldala az kicsit elnagyoltabb, nincs annyira formázva, mint az utastér felőli oldala. Ez a karton-tetőkárpit összeragasztott cucc van felragasztva a tetőre.
Remélem elég érthető volt. Azt nem tudom, hogy a 146 tetőlemezén belülről van e esetleg egy keresztmerevítés, a B oszlop vonalában, mert például a 156-ban van olyan.
Pl egy blog, erre emlékeztem:
Igaz 146, de ...
Írt róla anno bővebben is a 45-46 topikban,
Illetve a tetőkárpit kulcsszóra rákeresve még egy releváns hsz valamikor 2010-ből, a 45-46 topikból:
Na szóval! A tetőkárpit, egy vékony szivacs alapra "ragasztott" szövet ugyebár.
Ez a szivacsos szövet van felragasztva egy kb. 3-4 mm vastag, préselt, ragasztott "kartonra". Ez a karton szerű van formára préselve, ezt látod belülről az utastér felől.
A tető felőli oldala az kicsit elnagyoltabb, nincs annyira formázva, mint az utastér felőli oldala. Ez a karton-tetőkárpit összeragasztott cucc van felragasztva a tetőre.
Remélem elég érthető volt. Azt nem tudom, hogy a 146 tetőlemezén belülről van e esetleg egy keresztmerevítés, a B oszlop vonalában, mert például a 156-ban van olyan.
Mr. Z2013-11-02 13:39:02 // 135230
Leszedni mennyire szívás? Úgy értve hogy én mikor megláttam rögtön le akartam szedni, de a szélein olyan mintha az évek során összegyógyult volna nem hogy a kárpittal de az egész kocsiszekrénnyel, feszegetni nem mertem.
Mr. Z2013-11-02 13:26:24 // 135229
nekem most van tervbe jó sok dolog:
speedline felnik gumival 110k majd tavasszal
Alváz és doblemez lakatolás alvázfestés 70-et mondott a szaki
két első sárvédő és motorház tükrök fújása, mert újra lett fújva koccanás után de jó szar lett bárki is csinálta 80k
Kipufogórendszer: néztem bontottat Marklarnál az 10+horgany spray + dízel vég, Dinamitnál 65-be építenének rá egy rozsdamentes rendszert, még nem tudom melyik lesz.
most éppen váltó olaj, hőgomba, generátor, ledesítés ~ 30k
2,5 TD váltó talán majd nyáron :)
ezekkel együtt lesz olyan 500k a kocsira fordított összeg, és kb akkor lesz olyan amilyennek lennie kéne. Lehet én vagyok túl aprólékos, tegnap pl a csomagtérajtón lévő lápát szereltem le hogy alatta letakarítsam , meg az egész lámpát kitakarítottam és folytattam az újra vezetékelést. Sajnos rögtön felhígulok mikor meglátok egy összepödört vezetéket félig lejött szigetelő szalaggal...
speedline felnik gumival 110k majd tavasszal
Alváz és doblemez lakatolás alvázfestés 70-et mondott a szaki
két első sárvédő és motorház tükrök fújása, mert újra lett fújva koccanás után de jó szar lett bárki is csinálta 80k
Kipufogórendszer: néztem bontottat Marklarnál az 10+horgany spray + dízel vég, Dinamitnál 65-be építenének rá egy rozsdamentes rendszert, még nem tudom melyik lesz.
most éppen váltó olaj, hőgomba, generátor, ledesítés ~ 30k
2,5 TD váltó talán majd nyáron :)
ezekkel együtt lesz olyan 500k a kocsira fordított összeg, és kb akkor lesz olyan amilyennek lennie kéne. Lehet én vagyok túl aprólékos, tegnap pl a csomagtérajtón lévő lápát szereltem le hogy alatta letakarítsam , meg az egész lámpát kitakarítottam és folytattam az újra vezetékelést. Sajnos rögtön felhígulok mikor meglátok egy összepödört vezetéket félig lejött szigetelő szalaggal...
VKG231!!! (156+75)2013-11-02 13:23:18 // 135228
Működhet is, meg nem is. Van, akinek jó volt úgy, nekem a (szerencsére ex) 145-ösömön nem.
Biztosabb megoldás ha leszeded a tetőkárpitot, a valószínűleg teljesen porózus szivacsos anyagot lekapargatod és Palmatexszel odaragasztod egyszer s mindenkorra.
Ez nem öt perc, nem is tíz, de legalább még büdös is lesz tőle az autóban.
Ettől függetlenül volt már, akinek működött így is, csak sajnos ha leszeded, látod, hogy azért engedett el, mert alatta a szivacs már teljesen elporladt és ha oda is ragasztod, egyáltalán nem biztos, hogy nem engedi el majd újból (mivel megint a szivacshoz ragasztod, ami már eddig se volt a helyzet magaslatán).
Szóval a biztos megoldás az sajnos szívással jár!
Én inkább csináltattam másik tetőkárpitot anno, persze a kárpitos nagyon összegányolta, de ingyen volt (akarom mondani ingyen lett a gányolás miatt), úgyhogy megérte.
Próbáld meg mondjuk Palmatexszel a tűs-befecskendezős megoldást, ha jó, akkor örülünk Vincent, ha nem, akkor is megpróbáltad legalább.
Biztosabb megoldás ha leszeded a tetőkárpitot, a valószínűleg teljesen porózus szivacsos anyagot lekapargatod és Palmatexszel odaragasztod egyszer s mindenkorra.
Ez nem öt perc, nem is tíz, de legalább még büdös is lesz tőle az autóban.
Ettől függetlenül volt már, akinek működött így is, csak sajnos ha leszeded, látod, hogy azért engedett el, mert alatta a szivacs már teljesen elporladt és ha oda is ragasztod, egyáltalán nem biztos, hogy nem engedi el majd újból (mivel megint a szivacshoz ragasztod, ami már eddig se volt a helyzet magaslatán).
Szóval a biztos megoldás az sajnos szívással jár!
Én inkább csináltattam másik tetőkárpitot anno, persze a kárpitos nagyon összegányolta, de ingyen volt (akarom mondani ingyen lett a gányolás miatt), úgyhogy megérte.
Próbáld meg mondjuk Palmatexszel a tűs-befecskendezős megoldást, ha jó, akkor örülünk Vincent, ha nem, akkor is megpróbáltad legalább.
Fairlane2013-11-02 13:12:05 // 135227
Oké.
Cserébe te meg gondold át, hogy van-e értelme ilyen semmitmondó krixkrax félmondatokat befröcsögni oda, ahol egyébként nem feltétlenül látnak szivesen...
Cserébe te meg gondold át, hogy van-e értelme ilyen semmitmondó krixkrax félmondatokat befröcsögni oda, ahol egyébként nem feltétlenül látnak szivesen...
VKG231!!! (156+75)2013-11-02 13:11:05 // 135226
Szerintem TD-be is jónak kell lennie!
Fairlane2013-11-02 13:10:51 // 135225
Hogyne lenne... mások az áttételek, a difi is. Meg asszem az egész váltóház más.
Azt nemtom hirtelen hogy az 1.9 meg a 2.5 tádé váltói közt mi a különbség, de szivesen rádsóznék egy szétszedett 2.5 td váltót, hogy tudj épiteni egy spórólós hosszú ötödiket :)
Azt nemtom hirtelen hogy az 1.9 meg a 2.5 tádé váltói közt mi a különbség, de szivesen rádsóznék egy szétszedett 2.5 td váltót, hogy tudj épiteni egy spórólós hosszú ötödiket :)
Mr. Z2013-11-02 13:08:04 // 135224
Kérdés!: Ma vettem észre kicsit megereszkedett a tetőkárpitom, mivel és hogy tudom vissza ragasztani? Én valami fecskendős tűs megoldásra gondoltam.
Mr. Z2013-11-02 13:02:22 // 135223
köszi már meg is néztem, de most ez Lada gombás dologgal mi is van?
VKG231!!! (156+75)2013-11-02 12:40:04 // 135222
A legelső dolog nekem is a 8V restaurálása lenne persze, de ameddig nincs kész, csak eldöcögnék egy 4C-vel... ;)
Azért, ha megnyerném a lottót, bőven beleférne az elszállás is :P
Viszont akkor ezt elrontottam, összekevertem a nickedet, a TD-n nem ott van az olajgomba... Azt nem tudom, hol van és tabletről eléggé elérhetetlen a manual, de Docky SD oldalán megtalálod fenn, abban benne van.
Azért, ha megnyerném a lottót, bőven beleférne az elszállás is :P
Viszont akkor ezt elrontottam, összekevertem a nickedet, a TD-n nem ott van az olajgomba... Azt nem tudom, hol van és tabletről eléggé elérhetetlen a manual, de Docky SD oldalán megtalálod fenn, abban benne van.
pb_2013-11-02 12:32:29 // 135221
+int dínomdánomoztá?DDD
Mr. Z2013-11-02 12:30:37 // 135220
Na jó a 4C nekem is tetszik de nem egy hétköznapi autó, lottónyeremény ide vagy oda nem szeretek elszállni, én jelenleg is az országos átlag felett keresek a munkatársaim 1-2 éves BMW-vel járnak , én a 15 éves 155-öt szerelgetem vasárnaponként. Nem ragadott meg ez a nagy fogyasztói társadalom. Szerintem amit meg lehet javítani meg kell javítani és nem újat venni. Én most a 155 TD-vel nyomtam le 850km-ert autópályán, Miskolc-Zalaegerszeg M3-M0-M7 vonalon, gond nélkül és kényelmesen szálltam ki, és fogyasztottam 6 litert átlagba, nekem ennyi elég.
pb_2013-11-02 12:28:45 // 135219
Mivan lepofoztad magad?DDD
pb_2013-11-02 12:26:04 // 135218
"az a lényeg, hogy lengedezzen a mutató... :P"
Gondold át, nézz át néhány értéket és gyorsan ráyöxx, mit, miért, hogyan.
Gondold át, nézz át néhány értéket és gyorsan ráyöxx, mit, miért, hogyan.
GT Ɨ|ѯ2013-11-02 12:00:47 // 135217
Majd fejedre vigyázz, mert elég szűkös a cockpit:-)
VKG231!!! (156+75)2013-11-02 11:59:58 // 135216
2700-ért meg már végképp nem érdemes xarozni, Még ha bőségesen veszel, akkor se adósodsz el örökre :D
Hát azért én egy 4C-t azonnal berendelnék meg egy Ghiblit vagy Quattroportét, ha nyernék a lottón. Csak a biztonság kedvéért... :)
De ha az álomgarázsomat nyitnám meg, abban tuti lenne SZ, Montreal, Alfetta GTV6, 75 (az egy örök emlék marad, 6 évig volt édesapámnak egy 2.0 Twin Spark gyári sperrdifivel, 1190 kilós önsúllyal...) meg egy 155 Q4 :)))
Hát azért én egy 4C-t azonnal berendelnék meg egy Ghiblit vagy Quattroportét, ha nyernék a lottón. Csak a biztonság kedvéért... :)
De ha az álomgarázsomat nyitnám meg, abban tuti lenne SZ, Montreal, Alfetta GTV6, 75 (az egy örök emlék marad, 6 évig volt édesapámnak egy 2.0 Twin Spark gyári sperrdifivel, 1190 kilós önsúllyal...) meg egy 155 Q4 :)))
Mr. Z2013-11-02 11:26:50 // 135215
én 2700-be találtam TUTELA T. ZC75 SYNTH -et . És az én verdám 97-es :-) perszem most 15 vagy 20 éve s a váltó már nem oszt nem szoroz, de mindig a young timereket szerettem, lottózok és a párom kérdezte milyen kocsit vennék ha nyernék, én meg soroltam, patika 75-ös, vagy egy patika 155 V6 talán SZ vagy RZ , de hirtelen nem jutott eszembe egy mai modell se. Igaz nem vezettem még egyet se , talán a brera az ami tetszik. Abba meg még nem ültem, talán ALFACITY-be valaki megengedi...
VKG231!!! (156+75)2013-11-02 10:45:00 // 135214
Igazából, ha a követelményt teljesíti, akkor szerintem mindegy a gyártó. Váltóolaj nagyon nincs a teszkóósön kínálatában, szóval...
Meg gondolom a váltónak egy huszonéves autóban már az is nagy segítség, ha lecserélik benne az olajat. Vegyél valami belevalót, ha kell, sokan tudunk itt kedvezményesen alkatrészt, olajat stb-t szerezni a boltokban, akkor meg már nem olyan nagyon vészes a tutela ára sem.
Meg gondolom a váltónak egy huszonéves autóban már az is nagy segítség, ha lecserélik benne az olajat. Vegyél valami belevalót, ha kell, sokan tudunk itt kedvezményesen alkatrészt, olajat stb-t szerezni a boltokban, akkor meg már nem olyan nagyon vészes a tutela ára sem.
Mr. Z2013-11-02 10:14:45 // 135212
és Tutela vagy Xado melyik jobb szerintetek?
Mr. Z2013-11-02 09:29:24 // 135211
köszi, mondjuk ennek jó húzós az ára. Amúgy a benzines meg a dízel váltó közt van különbség?
GT Ɨ|ѯ2013-11-02 09:23:23 // 135210
Zolika1552013-11-02 08:42:09 // 135209
őőő sztem t0p1k0T TveXtettél Nyugger! De ezé est3 Xámolunk rÓlaNDkám..
Zolika1552013-11-02 08:40:27 // 135208
Buksi2013-11-02 01:14:46 // 135206
Én a HAHU-n néztem a GTV nyergeket és onnét is rendeltem! ;-))
pb_2013-11-02 00:50:34 // 135205
Tulképp ilyen +fontolásból sír mellett xarni, vagy xar mellett sírni is tök mind1.DD
pb_2013-11-02 00:48:04 // 135204
+ kb az igazi hempexka +oldással így nyírod ki a motort.))
VKG231!!! (156+75)2013-11-01 22:43:49 // 135203
:D :D Vagy egy koala? :D
Fairlane2013-11-01 22:33:36 // 135202
Inkább sok, mint kevés...
De hogy hű maradjak a nickemhez: "a kp sem sértés" :)
De hogy hű maradjak a nickemhez: "a kp sem sértés" :)