Marklar1552014-04-18 15:53:16 // 138546
Nyúlnál 100e :p
Marklar1552014-04-18 15:52:45 // 138545
Kicsit? Áhhh. Borzalmasan. :D :D
Marklar1552014-04-18 15:19:22 // 138544
áááá. Nem nem... Barátkoztam öcsém autójában is azzal a TD motorral. De még a kis deltában sem tetszik. 5L ide vagy oda. Nem egy férfias autó... ;)
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 21:55:11 // 138543
Egyébként Marklar (átfutott a szemem az igen elmés hozzászóláson:P) : Néha te is felülhetnél a biciklire, azt akkor nem kéne mindig egyre nagyobb kantáros nadrágot venni :DDD :P
Holnap hívlak a szombattal kapcsolatban, ha ott kell hagynom holnap a lakatosnál az 55-öt, akkor nem lesz autóm. De szerintem nem kell.
Holnap hívlak a szombattal kapcsolatban, ha ott kell hagynom holnap a lakatosnál az 55-öt, akkor nem lesz autóm. De szerintem nem kell.
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 21:53:35 // 138542
Az nagyon jó. Aztán felőlem vartyogjon csak alapjáraton, általános közlekedésre úgyis ott lesz a 8V... Azért az szebb is, mint a Dedra Sw :) Meg könnyebben leforog 6.500-ig... :)))))
Zsolt1552014-04-17 21:49:55 // 138541
A 130-at simán tudja tartani. Egyébként reális az a fogyasztás, amit Mr.Z ír. Nekem a legtöbb amit fogyasztott az 7,3 liter volt klímával és a szemét is kinyomva. Egyébként 5-6 literrel simán eljárt.
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 21:49:42 // 138540
Én is kezdek megbízni az enyémben... Eddig azért csak bennem volt a félsz (huszonéves autó, autópálya, stb), de most bármikor elindulok a szokásos Gödöllő - Ljubljana- Koper útra. Egész jól összeért a vas :)
De örömmel hallom, hogy nem csak nekem.
De örömmel hallom, hogy nem csak nekem.
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 21:47:11 // 138539
Teljesen jó az. Ha a 130-at tudja tartani, nekem már tökéletes. S mondjuk nem 9 literes fogyasztással :P
Zsolt1552014-04-17 21:35:31 // 138538
Van aki nem sok átalakítással közel 140-150LE-t kihozott ebből a motorból. :-)
Zsolt1552014-04-17 21:34:34 // 138537
Nekem is anno 165-170 volt a vége. :-)
Zsolt1552014-04-17 21:33:29 // 138536
Biztosan az adagolóhoz kell? :-))
Mr. Z2014-04-17 21:31:44 // 138535
egy hosszabb 5. -el meg egy ledugózott WG-s turbóval lenne 200 is érezni hogy van még benne ennyi.
Mr. Z2014-04-17 21:24:44 // 138534
nekem legutóbb az M3-ason 170 volt a vége két utassal csomagokkal. Annyira nem rossz. Illetve addig egész jól elmegy ott aztán mintha elvágták volna ... Talán lejtőn meglett volna a 180 :) de sok suzuki meg vosvagen le lett villogva. :)
Mr. Z2014-04-17 21:22:37 // 138533
mondjuk én a felújítás óta nem rakok bele csak prémium dízelt , Selénia olajat. Szombaton indulunk a 4. 1000km-es túrára ( most Tiszaújváros-Budapest-Zalaegerszeg-Güssing oda-vissza ) és eddig soha nem volt semmi nagyobb gond. Most a legnagyobb bajom hogy alapjáraton kicsit mocorog a főtengely ékszíjtárcsa de féltávon van ismerős és van már új. Max nem lesz majd generátor, de mint minden TD tulaj nekem is van 9V elem a kesztyűtartóba ugyanis az adagoló erről is elmegy , ha nincs töltés :)
Zsolt1552014-04-17 21:19:53 // 138532
ez sem hátrány. :-))
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 21:17:12 // 138531
Na pláne...
Persze nem villogom ki vele 160-nál a biemmevu X25-öket, de nem is az a cél :)
Persze nem villogom ki vele 160-nál a biemmevu X25-öket, de nem is az a cél :)
Zolika1552014-04-17 21:00:38 // 138530
és ha szétesnek 30ért veszel bele egy másik motort.. na bumm :D És elmennek minden szarral... :)
Zsolt1552014-04-17 20:46:12 // 138529
Azokból is a legfiatalabb annyi mint a legfiatalabb 155-s. Nem bonyolult szerkezetek és ha egyszer jól be vannak állítva, akkor ezek az 1,9TD motorok a világból is kimennek. A hátrányuk, hogy kicsit "ketyegős" alapjáraton a hangjuk, viszont gazdaságosak.
Zsolt1552014-04-17 20:41:11 // 138528
Szép tiszta lett. :-))
Zsolt1552014-04-17 20:40:04 // 138527
Sajnálom, hogy ez lesz a vége ennek az egyedi autónak. :-(( Viszont továbbra is fenntartom, hogy neked a napi rohangáláshoz egy TD lenne a legjobb választás.
Mr. Z2014-04-17 20:20:36 // 138526
Ha jó áron veszi és nem fél szerelni, akkor mindent meg lehet csinálni , az 1.9 TD blokk híresen elnyűhetetlen legyen az tipo dedra vagy Alfa sok tulajjal futottam össze. A hengerfej ha nem szar és hidegen nyúzod is bírja. De felújítani sem gáz. Turbó gatya szokott lenni én nekem 27-ért újították fel nyíregyen. a többi meg ugyan az mint a petrol 155. Voltam alkatrészért egy fiat TD bontós srácnál mutatta a saját tipo TD blokkját ami egyfajta garázsdísz, garantáltan 360.000km-ert futott ő volt az első tulajdonosa. A hengerfal hibátlan volt , bárkinek rámér tolómérővel :) a múlt hónapban MOL EVO DIESEL-t tankoltam 4,58 literrel jártam el jórészt országúton két falu közt ingázva. Ezért éppen ma is ebből tankoltam tele 20ft/literes kupon is volt hozzá + netrisk green card 9ft/liter így 426. Eddig OMW maxxmotion-t használtam de most váltottam, érzetre a maxmotionnal jobban megy, de ez szerintem csak érzéki csalódás.
TSiga ( I am the TSIG)2014-04-17 18:11:04 // 138525
Szia!
Nekem nem sürgős.
Az adapter legyen a gyertya helyére becsavarható és kulccsal meghúzható. Lehet hosszú is, így nem kell gyertyakulccsal szenvedni. A végére meg rá lehessen pattintani a légkulcs bajonettes csatiját. Bár az is elég, ha van rajta olyan menet, amire egy ilyen bajonettes adaptert fel lehet tekerni.
Nekem nem sürgős.
Az adapter legyen a gyertya helyére becsavarható és kulccsal meghúzható. Lehet hosszú is, így nem kell gyertyakulccsal szenvedni. A végére meg rá lehessen pattintani a légkulcs bajonettes csatiját. Bár az is elég, ha van rajta olyan menet, amire egy ilyen bajonettes adaptert fel lehet tekerni.
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 16:49:56 // 138524
Ki kell fogni :) 155-öst is megnéztem vagy 5-öt, meg 3 Deltát, mire kikötöttem ennél :)))
GEORGE2014-04-17 15:32:00 // 138523
Az a baj, hogy az ilyen korú dízelek már mind a végükön vannak, de természetesen te tudod. :-)
VKG231!!! (156+75)2014-04-17 14:27:46 // 138522
Csak az meg pontosan annyit eszik, mint egy kétezres random benzines... Akkor meg inkább az. (Vagy ha már Dedra, 1.8 131 lóval, legalább van hozzá szerszám a vezérléscseréhez...)
A dízel legalább egyszerű technika, és 90-nel A-ból B-be fullra pakolva olcsó tankolni. Ha nem lenne bringa meg kutya, nem is kéne... De ez így túl sok kompromisszum nekem a havi 2-szeri rohangáláshoz.
A dízel legalább egyszerű technika, és 90-nel A-ból B-be fullra pakolva olcsó tankolni. Ha nem lenne bringa meg kutya, nem is kéne... De ez így túl sok kompromisszum nekem a havi 2-szeri rohangáláshoz.
GEORGE2014-04-17 13:37:31 // 138521
Adagolós öreg dízelt én már biztos nem vennék. Asszonynak bőven jó egy 1.6-os arra a célra amit írtál.
Buksi2014-04-17 01:17:00 // 138520
Beszélek az égiekkel, csak nézd át! :-DDD
THX! ;-)
THX! ;-)
Marklar1552014-04-16 23:23:51 // 138519
Ha 1x végre ráérek. ;) Ma csak 3x szakadt rám az ég. :/
Marklar1552014-04-16 23:22:47 // 138518
1' 17" :D :P
Szombaton gyere. ;)
Szombaton gyere. ;)
Misu772014-04-16 22:49:27 // 138517
A főtg jeladót még nem cseréltem ki. Minden mást igen,trafó ,modul,kábel, légmenyiség mérő lambda szonda, gyertya.
süsnye2014-04-16 22:43:36 // 138516
hm, s a többi gyújtás alkatrész, amiket írtál miket tartalmaz? trafó, modul, kábel? főtg jeladó esetleg...
Misu772014-04-16 22:39:35 // 138515
Mind a kettő cserélve semmi változás. :(
süsnye2014-04-16 22:33:08 // 138513
lambda szonda, LMM jó?
süsnye2014-04-16 22:28:10 // 138512
nemtom a TD-nél hogy helyezkednek el ezek, de szerintem a kuplung munkahenger karja vagy a főhenger az utastérben bizergéli a jeladó kábelét..
Mr. Z2014-04-16 22:15:52 // 138511
Mr. Z2014-04-16 21:49:13 // 138510
Erre a jelenségre tud valaki diagnózist adni? Egyik nap jó másiknap turbó mérő lett a vízhőfokból :) amit a kuplung vezérel :)
Misu772014-04-16 21:11:14 // 138509
Remélem itt a hiba, már nem tudok mire gondolni hogy miért járhat össze vissza a motor.
:(
:(
Fairlane2014-04-16 20:50:42 // 138508
Milyen adapter kell?
Ha nem sürgős, beszélhetünk róla... ;)
Ha nem sürgős, beszélhetünk róla... ;)
Mr. Z2014-04-16 20:31:43 // 138507
TD POWER! :)
TSiga ( I am the TSIG)2014-04-16 20:08:31 // 138506
Ha rossz a kompresszió, akkor leveszed a hengerfejet és lehet keresni a hiba helyét. Veszteségmérésnél is leveszed, de tudod merre menj.
Misu772014-04-16 20:02:28 // 138505
Üdv! Köszönöm a segítséget megpróbálom.
TSiga ( I am the TSIG)2014-04-16 18:57:51 // 138504
Nem sokkal drágább, mint egy kompresszió mérés és szerintem magamnak gyártatok egy gyertyaadaptert ilyen esetekre.
Buksi2014-04-16 14:21:35 // 138502
Bakker, nézd már át nekem előtte légyszi!!!!! :-)
Köszi!
Köszi!
Buksi2014-04-16 14:20:44 // 138501
Nekem tök mindegy! :-)))
VKG231!!! (156+75)2014-04-16 12:33:43 // 138500
Szomorú :(
Én egyrecsak a Dedra SW-ken gondolkodom... 1.9 TD... Asszonynak meg kutyázni meg biciklizni... Csak nem elég a hely a 155-ben, ha benn van a két bicikli. Hiányzik a lehajtható ülés. Minden alkalommal meg nem fogom kiszerelni az üléseket, amikor elvinném hegyre a két KTM-et...
Én egyrecsak a Dedra SW-ken gondolkodom... 1.9 TD... Asszonynak meg kutyázni meg biciklizni... Csak nem elég a hely a 155-ben, ha benn van a két bicikli. Hiányzik a lehajtható ülés. Minden alkalommal meg nem fogom kiszerelni az üléseket, amikor elvinném hegyre a két KTM-et...
Marklar1552014-04-16 09:51:45 // 138499
Sóval. Már több, mint 5 hete volt, hogy az SW "elromlott. Sajnos a szokásos tökölődés van a lakatosnál. Az az nem történik semmi. :/ (Hiába vagyok +200eftal nála) Turbós autóval sem olcsó Pesten járni, így kell egy hétköznapi autó. (persze az utóbbi időben SW is megevett annyit) Így arra az elhatározásra jutottam, hogy átülök egy Dedra SWbe. Gyári, 1,8 131 paci. Kedvező konstrukciókkal vihetem (havertöl). Ha valaki érez késztetést, hogy legyen egy 155 "SW" je, akkor van az a pénz... De, csak 155 alkatrész áron is tud min 120e ft ot. A 2,2 es motorról nem is beszélve. Sajnos nem csak a motorvezérlő kábel köteg kell egy ilyen átalakításhoz. Nagyobb melót meg nem szeretnek az itthoni (általam) ismert szakik. :( Novemberig műszakis. Papíron csak 75 ló... Májusig nem bontom meg. Utána 3. suffni autó lesz Érden. :/ Akár motor nélkül is vihető. Alkatrészeket adhatok hozzá +$. :/ Ami biztos kell: nyúlvány, zárhíd, lámpák, maszk, lökös, hűtő. Sárvédők menthetőnek látszanak. Gondolom apróságok. Sok munka. Jó szakember! Tavaly tavasszal lett a komplett alja is megcsinálva. :/ Mai ésszel tapasztalattal, hagytam volna benne a 2,0 8V fiat motort. Kicsit megpiszkálva. Oszt kész. De lehet már hajlanék egy sima TDre is...
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359073t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359074t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359075t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359076t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359077t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359078t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359079t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359080t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359081t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359073t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359074t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359075t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359076t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359077t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359078t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359079t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359080t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359081t.jpg)
Marklar1552014-04-16 09:17:05 // 138498
Ozt ki fizeti meg?
TSiga ( I am the TSIG)2014-04-16 07:12:42 // 138497
Le kellene inkább hajlítani meg gyártani. Amúgy nekem sincs már meg. :-(