Bazsa1452014-10-28 19:54:16 // 141751
A csomagtartó világítást meg kiheréltem mert az már maradt égve zárt csomagtartó fedélnél :D De a kesztyűtartóba nem tudok bebújni ,hogy magamra csukjam mondjuk nem mindig világit ha kinyitom lehet ott van a medve elásva :S
VKG231!!! (156+75)2014-10-28 18:21:50 // 141750
Ó vazgec, hát nem tudtam hogy megint nagyzolsz :D Azt hittem nekem veszel :D
RoliQ42014-10-28 17:25:02 // 141749
Tévedsz ez pont nem az ez nem Q4 hez van :P
VKG231!!! (156+75)2014-10-28 17:22:57 // 141748
Pff egyszerre :) Hát igen, nem occó :) Főleg, hogy 2-3-4 éven belül úgyis meghal az is. Kell venni ötöt :D
VKG231!!! (156+75)2014-10-28 17:22:04 // 141747
RoliQ42014-10-28 17:21:15 // 141746
Zsu ban megtaláltam. hát nem ócsó... de hát kell... :)
VKG231!!! (156+75)2014-10-28 17:19:47 // 141745
Nekem a Bárdinál is azt mondták, hogy lehet rendelni de a ZSU-ban tutira van!
RoliQ42014-10-28 17:09:40 // 141744
Engem érdekelne, hogy olajnyomás mérő jeladót hol a fenébe lehet kapni?
pb_2014-10-28 17:09:10 // 141743
10000edre, mint ahogy a képeden is látxik.DD Lehet azt haxnálni TSak tudni kell hogyan.))
pb_2014-10-28 17:06:34 // 141742
Yöttem magamtól. Te nagy vagy?
DDD
DDD
VKG231!!! (156+75)2014-10-28 16:56:01 // 141741
Ugyan már... 15 liter alatt csak a hiúk foglalkoznak vele :P
VKG231!!! (156+75)2014-10-28 16:42:31 // 141740
És tudod hogy nem jó tizedéért az ugyanarra a célra szolgáló gomba!!!! :P Hiszen a másikkal ezred barra mutatja pontosan a műszer az olajnyomást... :P
VKG231!!! (156+75)2014-10-28 16:41:11 // 141739
Amúgy látszik ám a nicked a hsz elején Zoltánom! :DDDDD :PPP
VKG231!!! (156+75)2014-10-28 16:40:18 // 141738
Ilyenek simán ölhetik, de Bazsa azt írta, hogy nem fogyaszt többet elvileg a normálisnál. Gondolom rámért már :)
Zoli892014-10-28 11:37:09 // 141737
Szia!
Az olajgomba a ludas, ha szemben állsz az autóval a motor hátsó részén jobb oldalon lesz egy henger alakú cuccos. Zsu autónál 13 körül van, vagy Lada gomba + Fairlane ad hozzá adaptert.
Zoli
Az olajgomba a ludas, ha szemben állsz az autóval a motor hátsó részén jobb oldalon lesz egy henger alakú cuccos. Zsu autónál 13 körül van, vagy Lada gomba + Fairlane ad hozzá adaptert.
Zoli
Zoli892014-10-28 11:05:59 // 141736
Sziasztok!
Érdekes lehet valaki számára a donor autóm/alkatrészeim? Kb 1,5-2 autónyi pakkról van szó.
Zoli
Érdekes lehet valaki számára a donor autóm/alkatrészeim? Kb 1,5-2 autónyi pakkról van szó.
Zoli
Peti V6 TB2014-10-28 09:35:54 // 141735
Sziasztok, nekem semmit nem mutat az olajnyomásmérő. Az jeladó gond? Melyik jeladó a műszeré a motortérben? És ha venni szeretnék, hogyan találok ilyen alkatrészt, a unix-ot néztem meg gyorsan de ott nem találtam. Köszönöm ha mondtok pár jó szót :)
Zolika1552014-10-28 01:09:15 // 141734
nekem a kesztyűtartó egyik foga mindig kiesett és csak 1 fog tartotta. Max. 3-4 mm-t lógott, de az elég volt arra hogy a kesztyűtartó világítás menjen akkor is ha be volt csukva. Én meg nem tudtam rájönni, hogy mi a faxtól merül le az aksi :) Szóval elég a legkisebb probléma és máris okoz 1 nagy galibát. :D
Zolika1552014-10-28 01:04:59 // 141733
téged ki engedett be a nagyok közé nyomi? :)
Zolika1552014-10-28 01:03:53 // 141732
termosztát az nem csak esztétika. Többet zabál, és a motornak sem tesz jót a hidegebb test. Úgyhogy hajrá! :P
Marklar1552014-10-27 22:12:06 // 141731
Hmmm. A TD Delta 3000 es fordulaton 125km/h val ment. ;) (GPS szerint) Tetszik a fogyija. 5,18 volt az uccsó. De az a hang, azok a "gyorsulások"... :(((
Bazsa1452014-10-27 15:26:03 // 141730
óh ezeken a kontakt spray dolgokon már túl vagyok :)
VKG231!!! (156+75)2014-10-27 14:57:56 // 141729
Nem valami kontakthiba? WD40? :P Esetleg neadjisten kontakt spray?! :DDD
Csak végigmennék rajta kopogó szellemek után kutatva... A fosxerben anno egyáltalán nem ment az elektromos tükörállítás, de elég volt a csatinak adni kontakt spray-t és hipp-hopp jött vuk :D
Amúgy pedig az akksit én simán visszavinném, egyrészt legalább lenne benne egy új, másrészt meg ha az a baj, akkor egy gonddal kevesebb.
Csak végigmennék rajta kopogó szellemek után kutatva... A fosxerben anno egyáltalán nem ment az elektromos tükörállítás, de elég volt a csatinak adni kontakt spray-t és hipp-hopp jött vuk :D
Amúgy pedig az akksit én simán visszavinném, egyrészt legalább lenne benne egy új, másrészt meg ha az a baj, akkor egy gonddal kevesebb.
Bazsa1452014-10-27 14:45:29 // 141728
benne van a pakliban hogy az alig egyéves akksi meg vissza a bótba :D
Bazsa1452014-10-27 14:44:37 // 141727
Valahol elkezdeni a dominó sort borítani :)
A 8,5 jobban hangzik mint a 10 feletti...legalább is lelkileg...amúgy a tankban is cserélni kéne az úszót vagy mi adja ott a jelet mert ha telenyomom agyig akkor egy darabig nem tudja eldönteni a mutató hogy tele van vagy üres :D mert ugrál a kettő között :D
A 8,5 jobban hangzik mint a 10 feletti...legalább is lelkileg...amúgy a tankban is cserélni kéne az úszót vagy mi adja ott a jelet mert ha telenyomom agyig akkor egy darabig nem tudja eldönteni a mutató hogy tele van vagy üres :D mert ugrál a kettő között :D
VKG231!!! (156+75)2014-10-27 14:33:24 // 141726
Persze nyilván lehet vele kevesebbet etetni, csak az már tötymörgés...
VKG231!!! (156+75)2014-10-27 14:32:52 // 141725
Hát amúgy az a fogyasztás nem különösen rossz. Nekem is 8.5 jó lambdával meg egyebekkel. Nagy csodák nincsenek...
VKG231!!! (156+75)2014-10-27 14:28:48 // 141724
Ja, hogy már elég valószínű. Világos. Azért az ördög nem alszik, nekem is szebben járt lehúzott lambdával és mégsem az volt a gond :)
Nem lehet, hogy simán megpusztult az akksi? Előfordul az olyan...
Nem lehet, hogy simán megpusztult az akksi? Előfordul az olyan...
Bazsa1452014-10-27 13:52:23 // 141723
Nos AR-ról vagyon szó nem állok neki semminek sem félvállról :)
Ezt megtanultam a 145 boxernél amikor a lendkerékholtpont jeladó viccelt meg engem,de még Zé mestert is :)
A lambda egy tipp.Nekem 2x2 szálas van benne 2 csatival.Ha egy van szét húzva melegen rángat ha kettő akkor hidegen rángat ha mind kettőt széthúzom szépen jár hidegen melegen. Erre mondták nekem hogy lambda.Eddig széthúzva volt csak most hogy rendszerint járok a vassal Bp-Szeged-Bp vonalon az a 2-3 liter sokat számít amivel többet eszik kikötött lambdával.Most hogy össze van dugva óra szerint pont féltank ment el 330km-en pálya főút vegyesen.Augusztusban ez több volt amikor le volt kötve a lambda.
Amúgy is van megint valami elektromos baja a vasnak mert a bal oldali első helyzet jelzőm hol világít hol nem :D
Az akksi meg csak úgy marad életképes ha használaton kívül leveszem a sarút....
Műszer szerint az akksi jó nincs felesleges áramátfolyás rajta stb.....
Ezt megtanultam a 145 boxernél amikor a lendkerékholtpont jeladó viccelt meg engem,de még Zé mestert is :)
A lambda egy tipp.Nekem 2x2 szálas van benne 2 csatival.Ha egy van szét húzva melegen rángat ha kettő akkor hidegen rángat ha mind kettőt széthúzom szépen jár hidegen melegen. Erre mondták nekem hogy lambda.Eddig széthúzva volt csak most hogy rendszerint járok a vassal Bp-Szeged-Bp vonalon az a 2-3 liter sokat számít amivel többet eszik kikötött lambdával.Most hogy össze van dugva óra szerint pont féltank ment el 330km-en pálya főút vegyesen.Augusztusban ez több volt amikor le volt kötve a lambda.
Amúgy is van megint valami elektromos baja a vasnak mert a bal oldali első helyzet jelzőm hol világít hol nem :D
Az akksi meg csak úgy marad életképes ha használaton kívül leveszem a sarút....
Műszer szerint az akksi jó nincs felesleges áramátfolyás rajta stb.....
VKG231!!! (156+75)2014-10-27 08:03:49 // 141722
A lambdacsere viccelt már meg cartársat :) Nálam kijött, amikor itteni okoskodásra kicseréltem feleslegesen, de volt már akinek ki kellett flexelni. Meg összerakni is érdemes egy kis grafitos zsírral.
Azért mindenképp megpróbálnám lehúzott lambdával, ha nincs változás akkor nem az a gond. És az NGK-NTK is jó bele, valamivel csak olcsóbb a foschnál. Azért érdemes megnézni előtte a többi perifériát is, csak huszonezres kiadás, míg egy LMM 10, ha van bontott. Gyújtásmodul+trafó szintén 10-10 körül, ECU meg újabb 10.
Nagyon más nem lehet az okozó, esetleg gyertyák-kábelek. De a kábeleken sötétben látni, ha áthúznak, meg a gyertyákat is lehet szemrevételezéssel állapotfelmérni.
Ja és még esetleg hőfokjeladó is lehet, az is van vagy 5000 pénz.
És a gyertyák is olcsóbbak, mint egy lambda, szóval érdemesebb végignézni, mint mindent kicserélni a legdrágábbal kezdve :)))) Persze én hittem azoknak, akik azt mondták, hogy "hőőőjj, hát ez tuti lmm, hőőőjj hát jó lambdával biztos nem csinálná". Hát de :D
Mondjuk így legalább az összes rohadt periféria új lett benne, de attól még nem kellett volna :)
A termosztát meg az olajgomba is 5-5 perc :) Na jó, 10-10 :P
Azért mindenképp megpróbálnám lehúzott lambdával, ha nincs változás akkor nem az a gond. És az NGK-NTK is jó bele, valamivel csak olcsóbb a foschnál. Azért érdemes megnézni előtte a többi perifériát is, csak huszonezres kiadás, míg egy LMM 10, ha van bontott. Gyújtásmodul+trafó szintén 10-10 körül, ECU meg újabb 10.
Nagyon más nem lehet az okozó, esetleg gyertyák-kábelek. De a kábeleken sötétben látni, ha áthúznak, meg a gyertyákat is lehet szemrevételezéssel állapotfelmérni.
Ja és még esetleg hőfokjeladó is lehet, az is van vagy 5000 pénz.
És a gyertyák is olcsóbbak, mint egy lambda, szóval érdemesebb végignézni, mint mindent kicserélni a legdrágábbal kezdve :)))) Persze én hittem azoknak, akik azt mondták, hogy "hőőőjj, hát ez tuti lmm, hőőőjj hát jó lambdával biztos nem csinálná". Hát de :D
Mondjuk így legalább az összes rohadt periféria új lett benne, de attól még nem kellett volna :)
A termosztát meg az olajgomba is 5-5 perc :) Na jó, 10-10 :P
VKG231!!! (156+75)2014-10-27 07:51:23 // 141721
Én is azt mondtam, hogy nem jó az úgy... Fateromnak is 90-en áll a fűnyíróban, nekem is 90-en áll a 8V-ben és a fosxerben is 80-on állt termosztátcsere után. Szóval kb-ra kijelenthető, hogy nem normális ha lejjebb van, azért van a termosztát, hogy ott tartsa, +-5 fok.
pb_2014-10-27 00:19:36 // 141720
Talán normális yeladóval nem TSalna, így.)
RoliQ42014-10-26 23:13:11 // 141719
Bazsa1452014-10-26 22:37:46 // 141718
Köszi ma is okosabb lettem.:)
Bazsa1452014-10-26 22:36:29 // 141717
Tény ,hogy ritkán nyomom neki sportosan.
Akkor termosztát és olajnyomásjelző csere lesz ....
Végül is a lambdaszonda mellé ez a kettő ha már szerelés lesz :)
Akkor termosztát és olajnyomásjelző csere lesz ....
Végül is a lambdaszonda mellé ez a kettő ha már szerelés lesz :)
boxerhang2014-10-26 22:32:31 // 141716
Ja, termosztát... Kérdeztem egyszer felőle, hasonló helyzetben. Volt aki mondta, hogy az úgy normális, meg túl van tervezve a hűtőrendszer. Nekik mondanám: nem. Ha a víz nem fix 90 fokos, akkor kuka a termosztát. Cseréltem, azóta jó...
VKG231!!! (156+75)2014-10-26 22:20:38 // 141715
VKG231!!! (156+75)2014-10-26 21:40:22 // 141714
S még mi lehet abban a szegényben :(
VKG231!!! (156+75)2014-10-26 21:32:51 // 141713
VKG231!!! (156+75)2014-10-26 21:30:18 // 141712
Pedig városon kívül is 90-en áll.... -15 fokban is.
Pedig az olajnyomás mutatónak hidegen 4.5 bart, melegen fordulaton 4.2 bart, alapjáraton melegen 1.5- 2 bart kellene mutatnia.
Pedig az olajnyomás mutatónak hidegen 4.5 bart, melegen fordulaton 4.2 bart, alapjáraton melegen 1.5- 2 bart kellene mutatnia.
Zolika1552014-10-26 20:23:37 // 141711
Nekem is feltűnt egy kis anomália a képen. :)
Zolika1552014-10-26 20:22:12 // 141710
rossz a termosztátod az fix! Városban persze hogy feljebb megy, hiszen nincs akkora menetszél. Pályán 120nál is 90°C-on (+-5) kéne állnia. ;)
Bazsa1452014-10-26 20:14:16 // 141709
váltó ? miért váltó ? sima gyári váltó van benne, inkább a kipufogó állapota miatt van a hang...csak nem értem,hogy 2500 alatt és 3000 felett miért halkul el :D
Bazsa1452014-10-26 20:10:21 // 141708
a termosztát elvileg jó országúton ennél feljebb nem nagyon megy....
városban eléri a normált és a venti is kapcsol....
meleget csak "HI" módban nyom digis....
olajnyomás mérőt ennél nagyobb értéket még nem láttam ,hogy mutatott volna...
max gyújtásnál mutat nulla alá :)
boldog lennék ha csak ezt a két dolgot kéne a vason cserélni :D
de 22 év ide 300k feletti km oda azért a 180at vígan viszi még :) csak hát.... :D
városban eléri a normált és a venti is kapcsol....
meleget csak "HI" módban nyom digis....
olajnyomás mérőt ennél nagyobb értéket még nem láttam ,hogy mutatott volna...
max gyújtásnál mutat nulla alá :)
boldog lennék ha csak ezt a két dolgot kéne a vason cserélni :D
de 22 év ide 300k feletti km oda azért a 180at vígan viszi még :) csak hát.... :D
VKG231!!! (156+75)2014-10-26 20:08:21 // 141707
Na ez meg milyen váltó? :O
Termosztát most 7000 pénz a ZSU-nál.
Olajnyomásmérő meg 2500-ból jön ki... ;)
Termosztát most 7000 pénz a ZSU-nál.
Olajnyomásmérő meg 2500-ból jön ki... ;)
atesssz2014-10-26 20:03:04 // 141706
rossz a termosztátod?
Az olajnyomásmérőre is ráférne a csere :)
Az olajnyomásmérőre is ráférne a csere :)
Bazsa1452014-10-26 19:35:37 // 141705
Marklar1552014-10-26 17:34:41 // 141704
Rakhatnál rá cetlit. Van még eladó kerekem. ;)
Zsolt1552014-10-26 16:58:57 // 141703
VKG231!!! (156+75)2014-10-26 16:11:05 // 141702
Dehogyisnem, én is kiveszem a zaciból a fuxot ha beleülök a verdába... :P