Középállásban volt nem tekergettem sehova sínautó volt így is, gyorsulásnál hátrabillent ahogy kell, kanyarban és minden körülmények között stabil volt / ment mint állat /ez a kombó tökéletes párost alkot , az autót nem gyilkoltam párszor meg lett mozgatva rendesen a segge de tökéletes állapotban adtam el, egy igazi élményautó / volt / mindkét Q4-esem.
GT úgy volt vele, hogy majd a leendő vevőjelöltek mutassák meg, hogy melyikük ki mit tud, amikor hálálkodni meg fizetni kell nála az autó vételárát. :-DDD
Én békés vagyok .) Szóval akkor nem volt túl kemény? Vezettem már Q4-et gyári futóművel és ez sokkal rázósabb már a legkisebb egyenetlenségen is. Ez már nekem sok.
Ez 1 Koni csillapító Eibach rugóval és tökéletesen működő páros volt, az állag miatt tettem be ha már az autóban van legalább rozsda meg egyéb ne legyen rajta, ennyi, UFF.
Igen, és akkor a képeken az aranyszínű még az állítható volt, ami szintén nem Koni így aztán semmilyen következtetést nem vonható le róla sem a Konikkal kapcsolatban. :-)
Újonnan én vettem, de nem vált be. Aztán Marklar szereltette be a Lancia Integraléba. De neki is kemény lett, így tovább vándorolt és valahol biztosan teszi most a dolgát, csak ki tudja hol.